Huoltoasemien RAY-automaatit

Boikottiin

Haluaisin kommentteja siitä onko periaatteessa oikein että huoltoasemien henkilökunta tulee kolikkopussin kanssa "tarkastamaan" automaattien rahatilannetta noin 1-2 tunnin välein?Ainakin Oulussa on kahdella huoltoasemalla tällainen käytäntö.Toisella tullaan röyhkeästi keskeyttämään pelaaminen,toisella olen huomannut että pussin kanssa käydään kun pelaajia ei ole paikalla.
Lisäksi olen huomannut että käynnin jälkeen kolikot "ropisevat" eri tavalla kun ne syöttää koneeseen.
Tämä ihmetyttää sikäli että marketeissa en ole KOSKAAN nähnyt että markettien henkilökunta tulisi pussien kanssa automaatille niiden aukioloaikana.Ja hyvin tuntuvat automaatit toimivan ilman "tarkastuskäyntejä" vaikka 12 tuntia putkeen.
Eli yhteenveto:
1.Pärjään paremmin markettien automaateilla kuin huoltoasemien.
2.Pelaan mieluummin automaatteja sellaisessa paikassa jossa tiedän että voin saada jossain vaiheessa takaisinkin rahojani ollessani häviöllä.Eli ei käy kuin minulle muutaman kerran huoltoasemalla että laitettuani noin 100 euroa koneeseen tulee huoltamon työntekijä pusseineen ja ilmoittaa tylysti että pelit seis "hän käy koneella".Ja kone arvatenkin käynnin jälkeen ei anna mitään toisin kuin voisi käydä marketeissa 100 euron jälkeen että se jotain sitten antaisi takaisin.Esim eilen panin 100 euroa marketissa automaattirulettiin ja sitten se sylki minulle takaisin noin 200 euroa 10 minuutissa.Saako huoltamo paremman osingon näin kuin että tämä "tarkastus"tehtäisiin vasta päivän päättyessä?
Kommentteja onko tämä nyt ihan aiheeton purkaus?

16

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään perää

      Ei ole mitään väliä vaikka tyhjentäisi konetta joka vartti. Sinun voittorahat maksetaan koneen hopperiesta, joka sijaitsevat koneen "yläosassa". Alaosaan tipuu ne rahat jotka eivät enää mahdu hoppereihin.
      Niihin on siis säädetty tietty raja mitään niihin mahtuu ja mitä tarvitsee olla että kone voi maksaa tiettyn summan takaisin voittoina.

      Näihin ei muukun RAYn oma henkilökunta pääse. Eli vastaus on että eivät voi "tyhjentää" konetta niin että et voittaisi mitään...

      • miksi sitten

        Miksi huoltamot sitten tekevät näitä käyntejä 2:n tunnin välein?Ei voi olla niin että kone noin useasti vaatisi kolikkosiirtoja tai täydennystä koska marketeissakaan niitä ei tarvitse tehdä 12 tuntiin...


      • semmonen kusetuslafka
        miksi sitten kirjoitti:

        Miksi huoltamot sitten tekevät näitä käyntejä 2:n tunnin välein?Ei voi olla niin että kone noin useasti vaatisi kolikkosiirtoja tai täydennystä koska marketeissakaan niitä ei tarvitse tehdä 12 tuntiin...

        ettet uskokaan!


      • -
        semmonen kusetuslafka kirjoitti:

        ettet uskokaan!

        Luultavasti sentakia että usea kauppa / huoltoasema saa kaikki vaihtorahansa RAY:n automaatiesta saamansa kolikkomäärästä.
        Eli sinä ja muut olette vaihtaneet heiltä liikaa pelirahaa, ja koska osa raha jäävät hoppereihin voitonmaksua varten, eivät saa takaisin kaikkia syöttämäsiä kolikoita...


      • Rahanvaihtaja
        semmonen kusetuslafka kirjoitti:

        ettet uskokaan!

        Varmaan käyvät sentakia koska moni paikka elää aika pitkään vaihtorahoista mitä saavat RAY:n automaateista.
        Peliasiakkaat ovat vaihtaneet paikasta niin paljon kolikoita että kolikot ovat loppumassa pisteeltä.
        Huoltoasemalla ei tietenkään ole yhtä iso "rahavarasto" kun esim Cittarilla...

        Ja kun kaikki kolikot eivät tietenkään mene heidän tyhjentämiin "rahapusseihin" loppuvat kolikot kesken


    • Se on toki mahdollista, että huoltoaseman pelit tyhjennetään usemammin,mutta pelin arvontaan tällä ei ole mitään vaiktusta. Pitää juosta se pitempi matka ja ajatella pitkääjuokusussa tuhansia kierrokisa niin ne pelt ovat aivan samoja huotamoilla ja marketissa. Sinunun havainnot on siis liian lyhyeltä ajalta.

      Sillä ei ole arvontaan mitään vaikutusta miten usein ne tyhjennetään.

      • pläyer

        alottaessani tiedän että pelikoneen antaminen perustuu satunnaiseen arpomiseen eli käytännössä--- > voin saada 345 värisuoraa putkeen tai hävitä 100 € voittamatta mitään(tai niin ne ainakin väittää). eli olen huomannut seuraavan seikan et jos menen pelaamaan aamulla pelikonetta joka on juuri avattu niin en ole ikinä voittanut mitään suurta voittoa/jäänyt voitolle. tuntuu että ne koneet keräisivät sitä pelikassaansa aamulla ja sitten iltapäivällä rupeaisvat antamaan voittoja(tiedän kuulostaa naurettavalta) mutta noin 100 kertaa olen pelannut heti kaupan auettua juuri avattua konetta ja ikinä en ole jäänyt voitolle... believe it or not? believe it!


      • Tosi on
        pläyer kirjoitti:

        alottaessani tiedän että pelikoneen antaminen perustuu satunnaiseen arpomiseen eli käytännössä--- > voin saada 345 värisuoraa putkeen tai hävitä 100 € voittamatta mitään(tai niin ne ainakin väittää). eli olen huomannut seuraavan seikan et jos menen pelaamaan aamulla pelikonetta joka on juuri avattu niin en ole ikinä voittanut mitään suurta voittoa/jäänyt voitolle. tuntuu että ne koneet keräisivät sitä pelikassaansa aamulla ja sitten iltapäivällä rupeaisvat antamaan voittoja(tiedän kuulostaa naurettavalta) mutta noin 100 kertaa olen pelannut heti kaupan auettua juuri avattua konetta ja ikinä en ole jäänyt voitolle... believe it or not? believe it!

        Edelläkirjoitettu pitää kyllä hyvin paikkansa.Kaikki isommat voitot ovat tulleet pelipaikan oltua jo auki pitempään.Sen sijaan olen käynyt häviämässä lähes joka kerta kun olen pelannut pelipaikan juuri auettua!


      • ihmeessä vaan
        pläyer kirjoitti:

        alottaessani tiedän että pelikoneen antaminen perustuu satunnaiseen arpomiseen eli käytännössä--- > voin saada 345 värisuoraa putkeen tai hävitä 100 € voittamatta mitään(tai niin ne ainakin väittää). eli olen huomannut seuraavan seikan et jos menen pelaamaan aamulla pelikonetta joka on juuri avattu niin en ole ikinä voittanut mitään suurta voittoa/jäänyt voitolle. tuntuu että ne koneet keräisivät sitä pelikassaansa aamulla ja sitten iltapäivällä rupeaisvat antamaan voittoja(tiedän kuulostaa naurettavalta) mutta noin 100 kertaa olen pelannut heti kaupan auettua juuri avattua konetta ja ikinä en ole jäänyt voitolle... believe it or not? believe it!

        huomioimatta tuon kirjoitustaidottoman juopon sepustukset.


      • jepjep on se
        pläyer kirjoitti:

        alottaessani tiedän että pelikoneen antaminen perustuu satunnaiseen arpomiseen eli käytännössä--- > voin saada 345 värisuoraa putkeen tai hävitä 100 € voittamatta mitään(tai niin ne ainakin väittää). eli olen huomannut seuraavan seikan et jos menen pelaamaan aamulla pelikonetta joka on juuri avattu niin en ole ikinä voittanut mitään suurta voittoa/jäänyt voitolle. tuntuu että ne koneet keräisivät sitä pelikassaansa aamulla ja sitten iltapäivällä rupeaisvat antamaan voittoja(tiedän kuulostaa naurettavalta) mutta noin 100 kertaa olen pelannut heti kaupan auettua juuri avattua konetta ja ikinä en ole jäänyt voitolle... believe it or not? believe it!

        Olen myös huomannut, esim marketin auetessa rahaa ei tule automaatista voitolle asti.. toisin kuin taas yöllä 2-3 aikaa kun menee abclle ja pelaa niin voi ropista isojakin voittoja..
        Tai ennen 9 marketissa..


      • jepjep on se kirjoitti:

        Olen myös huomannut, esim marketin auetessa rahaa ei tule automaatista voitolle asti.. toisin kuin taas yöllä 2-3 aikaa kun menee abclle ja pelaa niin voi ropista isojakin voittoja..
        Tai ennen 9 marketissa..

        Kyllä se on aivan sama koska sitä pelaa. Taas jotain lyhyen juoksun havaintoja ei toimi pitkässä juoksussa. Kokeile vaikka pelata aina illalla/ öisin niin varmasti häviät silloinkin kun tarpeeksi pitkään pelaat.


      • juoskua vai?
        Gambler1 kirjoitti:

        Kyllä se on aivan sama koska sitä pelaa. Taas jotain lyhyen juoksun havaintoja ei toimi pitkässä juoksussa. Kokeile vaikka pelata aina illalla/ öisin niin varmasti häviät silloinkin kun tarpeeksi pitkään pelaat.

        Olen 7-8 vuoden kokemuksella saanut selvästi paremmin voittoja yöllä huoltsikoilla tai ennen klo 09.00 marketeissa.


      • kun kauan
        Gambler1 kirjoitti:

        Kyllä se on aivan sama koska sitä pelaa. Taas jotain lyhyen juoksun havaintoja ei toimi pitkässä juoksussa. Kokeile vaikka pelata aina illalla/ öisin niin varmasti häviät silloinkin kun tarpeeksi pitkään pelaat.

        pelaat joo ei oo sattumanvaraista vaan ohjelmoitu niin että aina kone ottaa omansa pitkässä juoksussa eli kukaan pelaaja ei voita pitkässä juoksussa. nin se vaan menee kun koneet on tehnty rahankeräystä varten eli laittakaa vaan kolikkonne sinne.en tiedä mitä hauskaa siin on mut kait siin jotaa jännitystä sit on voitanko rayta vastaan vaiko en ja pitkäs juoksus kuaa ei voita ja tukii enemmän vaan vähennetää ja välikädet vie osansa.


      • kun kauan kirjoitti:

        pelaat joo ei oo sattumanvaraista vaan ohjelmoitu niin että aina kone ottaa omansa pitkässä juoksussa eli kukaan pelaaja ei voita pitkässä juoksussa. nin se vaan menee kun koneet on tehnty rahankeräystä varten eli laittakaa vaan kolikkonne sinne.en tiedä mitä hauskaa siin on mut kait siin jotaa jännitystä sit on voitanko rayta vastaan vaiko en ja pitkäs juoksus kuaa ei voita ja tukii enemmän vaan vähennetää ja välikädet vie osansa.

        pelaat joo ei oo sattumanvaraista vaan ohjelmoitu niin että aina kone ottaa omansa pitkässä juoksussa eli kukaan pelaaja ei voita pitkässä juoksussa

        Ei vaan satunnisia, mutta laskettu niin, että pelaaja ei voita pitkässäjuoksussa.


      • voitot ulos
        Gambler1 kirjoitti:

        pelaat joo ei oo sattumanvaraista vaan ohjelmoitu niin että aina kone ottaa omansa pitkässä juoksussa eli kukaan pelaaja ei voita pitkässä juoksussa

        Ei vaan satunnisia, mutta laskettu niin, että pelaaja ei voita pitkässäjuoksussa.

        Eli kokemuksia automaattiruletista viitaten ketjun aloitukseen.Marketissa nyt noin parin viikon aikana noin 15 kertaa voittoja tullut yli 100 euroa jolloin kone automaattisesti sylkee voitot ulos.Voitolla ollaan.
        Sen sijaan huoltoasemilla sama kusetus jatkuu.Ei kertaakaan voittoja yli 100 euroa jolloin kone antaa ne ulos.Häviöllä lähes joka kerta.
        eli on siinä joku ero ainakin automaattiruletissa pelaako marketissa(koneen tyhjennys päivän päätteeksi) vai huoltoasemalla (tyhjennys 2 tunnin välein).


      • ei pidä paikkaansa
        juoskua vai? kirjoitti:

        Olen 7-8 vuoden kokemuksella saanut selvästi paremmin voittoja yöllä huoltsikoilla tai ennen klo 09.00 marketeissa.

        Onko kirjanpito tästä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe