Koukullinen auto vuokralle

olisiko antaa vinkkiä ?

Ei tahdo löytyä matkailuautoa vuokralle jossa olisi vetokoukku, olisko kellään antaa vihjettä? C-kortti ei ole este.

30

590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on

Olisi C-kortilla ajettava
      Etkö haluaisi ostaa .Sellainen olisi myynnissä
      Jos tarvetta on ,niin järjestän rahoituksenkin

• kiki.

" C-kortti ei ole"

Ymmärrätkö, hän tarvitsee koukullisen auton, jota saa ajaa laillisesti B-kortilla

• toope4
        kiki. kirjoitti:

" C-kortti ei ole"

Ymmärrätkö, hän tarvitsee koukullisen auton, jota saa ajaa laillisesti B-kortilla

En kaikkea todella ymmärrä ,mutta paljon olen oppinut karavaanareiltä ,jotka ovat maailmanviisainta kansaa
        Mutta jos lukisit itse tarkemmin kaverin ilmoitusta ,mielestäni siinä lukee että C kortti ei ole este
        Oletko Purhosta ?

• minäkään en osaa lukea
        kiki. kirjoitti:

" C-kortti ei ole"

Kiki mene lukukursseille
        Hyvä .Oletko hiljattain oppinut lukemaan vähänmatkaa
        Tarvisiko olla vielä tavuviivat

• olisko antaa vinkkiä

Tässä taloustilanteessa ei uskalla tehdä investointeja, kiitos vaan, haluaisin ensin vuokrata auon, koukullinen siksi että saan veneen reissuun.

• matkailuauto7
        olisko antaa vinkkiä kirjoitti:

Tässä taloustilanteessa ei uskalla tehdä investointeja, kiitos vaan, haluaisin ensin vuokrata auon, koukullinen siksi että saan veneen reissuun.

Niin varmasti on viisasta tehdä ,että vuokraa ensin
        Minulla olisi kyllä tilava auto myynnissä
        Saisin kyllä rahoituksenkin autoon ja voisin ottaa myös jotain vaihdossakin
        Lopetan koko touhun

• Kiki.
        minäkään en osaa lukea kirjoitti:

Kiki mene lukukursseille
        Hyvä .Oletko hiljattain oppinut lukemaan vähänmatkaa
        Tarvisiko olla vielä tavuviivat

"C-kortti ei ole"

Ymmärrätkö, tuo on sama minun ja sinun lukemana. ELI EI OLE C-KORTTIA

• lue uudestaan
        Kiki. kirjoitti:

"C-kortti ei ole"

Ymmärrätkö, tuo on sama minun ja sinun lukemana. ELI EI OLE C-KORTTIA

Oletko kännissä taas

• just oppinut lukemaan
        lue uudestaan kirjoitti:

Oletko kännissä taas

Kyllä Kiki on kännissä tai sitten Savosta
        Vääristää kirjoitukset
        Niin kuin Savossa sanotaan ,jos soppa on suolatonta niin siloin se on tuimaa
        Kaikki viäntää päälaelleen,niin kuin C-kortti ei ole este ,niin siloin sitä ei ole
        On kieroa porukkaa ,jos laittaa kirnuun niin ei osu männällä päähän

• Kiki.
        lue uudestaan kirjoitti:

Oletko kännissä taas

Lukeeko hänen viestissä jossain kohtaa näin "C-kortti ei ole" vastaa vain kyllä tai ei, äläkä urputa.

• lukee joo
        Kiki. kirjoitti:

Lukeeko hänen viestissä jossain kohtaa näin "C-kortti ei ole" vastaa vain kyllä tai ei, äläkä urputa.

Lukee C -kortti ei ole este. Eikö sinulla lue.Tai hommaa kakkulat päähäsi.

• kerro hinta
        matkailuauto7 kirjoitti:

Niin varmasti on viisasta tehdä ,että vuokraa ensin
        Minulla olisi kyllä tilava auto myynnissä
        Saisin kyllä rahoituksenkin autoon ja voisin ottaa myös jotain vaihdossakin
        Lopetan koko touhun

kerro hinta. Koukusta maksan 300 ekstraa jos D-arvo on yli 15. Sen verran tarttee olla mun paattiin.
        mitä muu auto maksaa

• ++++++++
        kerro hinta kirjoitti:

kerro hinta. Koukusta maksan 300 ekstraa jos D-arvo on yli 15. Sen verran tarttee olla mun paattiin.
        mitä muu auto maksaa

Tässähän reppava poika on

• kerro nyt edes
        ++++++++ kirjoitti:

Tässähän reppava poika on

kerro nyt se koukun D-arvo niin nähdään onko sun autosta veturiksi.
        Jos se on yli 15 niin ruvetaan hieromaan kauppoja

• ::::::::::
        kerro nyt edes kirjoitti:

kerro nyt se koukun D-arvo niin nähdään onko sun autosta veturiksi.
        Jos se on yli 15 niin ruvetaan hieromaan kauppoja

Ei ole tietoa arvoista
        Laita sellainen koukku kuin huvittaa itse

• kusetat vaan
        :::::::::: kirjoitti:

Ei ole tietoa arvoista
        Laita sellainen koukku kuin huvittaa itse

ei taida sulla olla edes autoa jos et kerran siille sallittuja painojakaan tiedä.
        parempi ostaa auto joltain joka oikeasti myy jotain eikä tuollaiselta tyhjänjauhajalta.
        Mä tartten siis 4 makuupaikkaisen matkailuauton jolla saa vetää reipasta kuormaa. ja venetraileri vaaatii että autoon saa kuokun jonka D-arevo on vähintäin 15. Käytännössä kyseeseen tulee siis isommat Caradot, Flairit, Hymerin XL-malli, isot Clout jne. Löytyykö keltään

• ?????????
        kusetat vaan kirjoitti:

ei taida sulla olla edes autoa jos et kerran siille sallittuja painojakaan tiedä.
        parempi ostaa auto joltain joka oikeasti myy jotain eikä tuollaiselta tyhjänjauhajalta.
        Mä tartten siis 4 makuupaikkaisen matkailuauton jolla saa vetää reipasta kuormaa. ja venetraileri vaaatii että autoon saa kuokun jonka D-arevo on vähintäin 15. Käytännössä kyseeseen tulee siis isommat Caradot, Flairit, Hymerin XL-malli, isot Clout jne. Löytyykö keltään

Minulla on Hymer 754
        Mistä sen painorajoituksen näkee koukusta ,jos se sitten on ratkaiseva kauppaan
        jos puhutaan auton hintaluokasta 60.000 eur

• sä fuskaat
        ????????? kirjoitti:

Minulla on Hymer 754
        Mistä sen painorajoituksen näkee koukusta ,jos se sitten on ratkaiseva kauppaan
        jos puhutaan auton hintaluokasta 60.000 eur

tässä näkee että fuskaat.
        Jos sulla olisi mikä tahansa auto ja siinä koukku niin D- arvon näkisit juuri siitä koukusta. Tyyppikilvestä.
        Tai saisit laskemalla vetopainosta jonka näet rekisteriotteesta. Josd osaa laskea. ja jos auto on uuis eikä mikään museokärry.
        Mutta et sä osaa edes lukea. Ei millään 750 sarjan Hymerillä saa tuollaista isompaa lastia vwetää. Ne on siihen ihan liian pikku koppiautoja. Mähän kirjoitin että jos Hymer niin sitten pitää olla XL malli, jota myös Lineriksi kutsutaan. Siis tämä:
        http://www.hymer.com/cms/DE/reisemobile/HymerLiner.html

Tai sitten iso Clou tai vastaava.
        Että pidä vaan pikku Hymerisi. Jos sulla nyt edes mitään on kun et siitä mitään tiedä.

• +++++++++
        sä fuskaat kirjoitti:

Jos sulla olisi mikä tahansa auto ja siinä koukku niin D- arvon näkisit juuri siitä koukusta. Tyyppikilvestä.
        Tai saisit laskemalla vetopainosta jonka näet rekisteriotteesta. Josd osaa laskea. ja jos auto on uuis eikä mikään museokärry.
        Mutta et sä osaa edes lukea. Ei millään 750 sarjan Hymerillä saa tuollaista isompaa lastia vwetää. Ne on siihen ihan liian pikku koppiautoja. Mähän kirjoitin että jos Hymer niin sitten pitää olla XL malli, jota myös Lineriksi kutsutaan. Siis tämä:

Että pidä vaan pikku Hymerisi. Jos sulla nyt edes mitään on kun et siitä mitään tiedä.

Laita emailisi niin laitan kuvia autostani
        C-kortti vaaditaan ajamiseen
        4.5tn on kokonaispaino
        En ole montaa samanlaista vielä Suomessa nähnyt

• Tane9
        sä fuskaat kirjoitti:

Tuu Nokialle .On isoin Hymeri myynnissä
        Hinta on n 250.000 eur
        Vittuako vanhoja kyttää ,
        Onko pojalla rahulia ostaa tätä autoa

• sun hyymerisi
        Tane9 kirjoitti:

Tuu Nokialle .On isoin Hymeri myynnissä
        Hinta on n 250.000 eur
        Vittuako vanhoja kyttää ,
        Onko pojalla rahulia ostaa tätä autoa

Hinnat päättyy saksassa noin 180 000 euron tasolle. Ja niissä ei oo autoveroa että ei se Suomessa saa maksaa paljon enempää.
        Meinaat vetää volvosi hinnan vä'listä. Ei poju onnistu

• ????????
        sun hyymerisi kirjoitti:

Hinnat päättyy saksassa noin 180 000 euron tasolle. Ja niissä ei oo autoveroa että ei se Suomessa saa maksaa paljon enempää.
        Meinaat vetää volvosi hinnan vä'listä. Ei poju onnistu

Se auto on uuden hinta liikkeessä
        Ei ole minun auto
        Sanoin vaan että siellä on uusi mersunalustainen ,

Minulla on vanha auto

• kuvii vaikka
        +++++++++ kirjoitti:

4.5tn on kokonaispaino

tottakai tarttee C-kortin. Mut mä tartten autoon 3,4 tonnin vaunun perään. Ei taida sun kärryys sellaista saada??
        Ja se tietty vaatii jo CE kortin. Se löytyy mulla kyllä intin peruja, ei ropleemaa.

Epäilen et sun auto on turhan hepponen mun tarpeisiin. Mut voithan sä kuvia laittaa mulle: [email protected]. laita kuva josta näkyy sisusta, miten sängyt on.

• pöljöjä ovat
        ???????? kirjoitti:

Se auto on uuden hinta liikkeessä
        Ei ole minun auto
        Sanoin vaan että siellä on uusi mersunalustainen ,

Minulla on vanha auto

no sit ne vedättää siellä Nokialla. Luulevat olevansa varmaan joku kännyntekijä.
        180 tonnilla saa S-Hymerin suurimman mallin Saksassa ja jo lisävarusteilla. Uutena. Ei se Suomeen tuotunakaan saa 250 tonnia maksaa.
        Kyllä siellä maakunnan ukkoja vedätetään Nokialla oikein kunnolla linssiin. Ettei vain olisi se ihan nimensä mukaan autoja trokaava firma. cartroka tai joku sellainen se oli. Se on Nokialla.

• ??????????
        pöljöjä ovat kirjoitti:

no sit ne vedättää siellä Nokialla. Luulevat olevansa varmaan joku kännyntekijä.
        180 tonnilla saa S-Hymerin suurimman mallin Saksassa ja jo lisävarusteilla. Uutena. Ei se Suomeen tuotunakaan saa 250 tonnia maksaa.
        Kyllä siellä maakunnan ukkoja vedätetään Nokialla oikein kunnolla linssiin. Ettei vain olisi se ihan nimensä mukaan autoja trokaava firma. cartroka tai joku sellainen se oli. Se on Nokialla.

Auto on S-hymer
        Tosin en hintaa tarkkaan muista ,kun ei ole tarvetta autolle ,kun pääsisi edes omasta eroon ,Kun lopetan koko touhun
        Mikä siinä on kun kaikki sanoo että Saksasta saa halvalla uusia .Mutta harva vaan hakee uutta sieltä.
        Onko syy se että ,kun Suomessa on rahoitus valmiina
        Saksassa kun täytyy olla raha valmiina

• niitä kuvia
        +++++++++ kirjoitti:

4.5tn on kokonaispaino

et sitten laittanut niitä kuvia tohon mun sähköpostiin.
        Kyllä taitaa tuon miehen (vai naisen??) jutut olla suurta kusetusta kun olematonta Hymeriä kauppaa.
        Sääli sinänsä koska ei Suomessa niin mahdottoman paljon pikku koppiluokkaa suurempia matka auotoja ole kaupan. Olisihan se kiva nähndä mitä koti maasta löytyy.
        Tosin voin yhtäö hyvin hakea keski euroopastakin. kun kielen taitaa niin se ei ole ongelma. Ja henkilöautoni olen sieltä jo tuonut useamman kerran. Tässä jää vielä pelleily tullin autoveropäätösten kanssa pois kun ostaa oikein.

• ???????????
        niitä kuvia kirjoitti:

Kyllä taitaa tuon miehen (vai naisen??) jutut olla suurta kusetusta kun olematonta Hymeriä kauppaa.
        Sääli sinänsä koska ei Suomessa niin mahdottoman paljon pikku koppiluokkaa suurempia matka auotoja ole kaupan. Olisihan se kiva nähndä mitä koti maasta löytyy.
        Tosin voin yhtäö hyvin hakea keski euroopastakin. kun kielen taitaa niin se ei ole ongelma. Ja henkilöautoni olen sieltä jo tuonut useamman kerran. Tässä jää vielä pelleily tullin autoveropäätösten kanssa pois kun ostaa oikein.

Huomasin vasta nyt email osoitteen
        Kuvat tulossa

• ???????????
        niitä kuvia kirjoitti:

Miltä auto vaikutti kuvissa
        Ilmeisesti liian pieni.kun et vastannut

• nyt näin kuvat
        ??????????? kirjoitti:

Miltä auto vaikutti kuvissa
        Ilmeisesti liian pieni.kun et vastannut

nyt näin kuvat. Kiitos kun lähetit.
        Joo, hyvää ja huonoo... hyvää on tuo takaosan ranskalainen pitkittäisvuode, huonoo taas dinetin pitkittäissohva, sitä en kaipaa, ja ennen kaikkea tuo alusta. Se on tuon verran vanhempi Fiat että kone on tuota sarjaa. Siihen en suostu koskemaan tikullakaan enää.
        Joten kiitos mutta ei kiitos

• ?????????
        nyt näin kuvat kirjoitti:

nyt näin kuvat. Kiitos kun lähetit.
        Joo, hyvää ja huonoo... hyvää on tuo takaosan ranskalainen pitkittäisvuode, huonoo taas dinetin pitkittäissohva, sitä en kaipaa, ja ennen kaikkea tuo alusta. Se on tuon verran vanhempi Fiat että kone on tuota sarjaa. Siihen en suostu koskemaan tikullakaan enää.
        Joten kiitos mutta ei kiitos

Oli pienestä kiinni kauppa ,kun sohva oli väärä
        Mullakin oli väärässä paikassa sohva ,kun puuttui vielä rahaa ennen ostoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe