Hei
Sairastuin toukokuussa. Olin pari viikkoa sairaalassa. Ensin korkea kuume, yskä etc. Myyräkuume-epäilyn rauettua, alettiin muutaman päivän kuluttua hoitamaan jänisruttona. Sain suoraan suoneen suun kautta lääkityksen. Suurentuneet imusolmukkeet rintalastan alla. Yli kuukausi meni, ennen kuin sain lopullisen diagnoosin jänisrutosta, siksi epävarmuus vaivasi. Epäiltyy nimittäin myös sarkoidoosia ja lymfoomaa. Oli onni, että kyse oli "vain" jänisrutosta. Itse halusin uskoa siihen alusta lähtien, koska olin käsitellyt kuollutta myyrää - käsineet kyllä käsissä. Kysynkin, onko jänisruttoa todettu paljonkin? Meilläpäin on enemmän jäniksiä kuin pitkään aikaan, myös kuolleita sekä paikallaan pysyviä eli sairaan oloisia.
Jänisrutto
2
939
Vastaukset
- Sairastuneita piisaa
On kuolleita jäniksiä.Myyräkuumeeseen sairastuneita(huonossa kunnossa näkyvät olevan).Jänisruttoon sairastuneita löytyy muutaman kilometrin säteeeltä 3 kpl.Ankaria tauteja kummatkin.Enpä toivo sydän tms.sairaalle,jo valmiiksi heikolle ihmiselle.Metsästäjien ja marjastajien kannattais toppuutella metsäänlähtöä.Minua sekään ei auttanu,sain jänisruton omasta puutarhasta.Vain pienen viheliäisen hyönteisen pistos ja se oli siinä...illalla kuumeessa.
- Sairastuneita piisaa
Aiemmin mainitsemani myyräkuume-epäily osoittautui testeissä vääräksi.Viikon kuluessa vanhempi henkilö tuli huonompaan kuntoon.Vaatimalla vaati lääkäriltä röntgeniin pääsyä.Viimein sai tahtonsa läpi.Sairas itse tiesi jotain olevan pahasti vialla,oli 2 yötä nukkunut istuen.Hengitysvaikeuksien takia.Lääkärin suureksi hämmästykseksi keuhkoissa oli muutoksia.Seuraavaksi olisi tullut sydänlihastulehdus.Niin sai sairas lopulta antibioottinsa.On parantunut silmissä.Pyysin häntä käymään viikon kul.vasta-ainetestissä meidän muiden kanssa.Saatais vihdoinkin nimi sairastamallemme sairaudelle:Jänisrutto.Pitää puolianne lääkärissä ja muualla.Kyse on teidän terveydestä.Nykyajan kelta-nettinokka-lääkärit ei ymmärrä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684