Hei
Sairastuin toukokuussa. Olin pari viikkoa sairaalassa. Ensin korkea kuume, yskä etc. Myyräkuume-epäilyn rauettua, alettiin muutaman päivän kuluttua hoitamaan jänisruttona. Sain suoraan suoneen suun kautta lääkityksen. Suurentuneet imusolmukkeet rintalastan alla. Yli kuukausi meni, ennen kuin sain lopullisen diagnoosin jänisrutosta, siksi epävarmuus vaivasi. Epäiltyy nimittäin myös sarkoidoosia ja lymfoomaa. Oli onni, että kyse oli "vain" jänisrutosta. Itse halusin uskoa siihen alusta lähtien, koska olin käsitellyt kuollutta myyrää - käsineet kyllä käsissä. Kysynkin, onko jänisruttoa todettu paljonkin? Meilläpäin on enemmän jäniksiä kuin pitkään aikaan, myös kuolleita sekä paikallaan pysyviä eli sairaan oloisia.
Jänisrutto
2
898
Vastaukset
- Sairastuneita piisaa
On kuolleita jäniksiä.Myyräkuumeeseen sairastuneita(huonossa kunnossa näkyvät olevan).Jänisruttoon sairastuneita löytyy muutaman kilometrin säteeeltä 3 kpl.Ankaria tauteja kummatkin.Enpä toivo sydän tms.sairaalle,jo valmiiksi heikolle ihmiselle.Metsästäjien ja marjastajien kannattais toppuutella metsäänlähtöä.Minua sekään ei auttanu,sain jänisruton omasta puutarhasta.Vain pienen viheliäisen hyönteisen pistos ja se oli siinä...illalla kuumeessa.
- Sairastuneita piisaa
Aiemmin mainitsemani myyräkuume-epäily osoittautui testeissä vääräksi.Viikon kuluessa vanhempi henkilö tuli huonompaan kuntoon.Vaatimalla vaati lääkäriltä röntgeniin pääsyä.Viimein sai tahtonsa läpi.Sairas itse tiesi jotain olevan pahasti vialla,oli 2 yötä nukkunut istuen.Hengitysvaikeuksien takia.Lääkärin suureksi hämmästykseksi keuhkoissa oli muutoksia.Seuraavaksi olisi tullut sydänlihastulehdus.Niin sai sairas lopulta antibioottinsa.On parantunut silmissä.Pyysin häntä käymään viikon kul.vasta-ainetestissä meidän muiden kanssa.Saatais vihdoinkin nimi sairastamallemme sairaudelle:Jänisrutto.Pitää puolianne lääkärissä ja muualla.Kyse on teidän terveydestä.Nykyajan kelta-nettinokka-lääkärit ei ymmärrä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844942Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334694Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752416- 622400
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802245- 531926
- 281557
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1281488Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131424