Jänisrutto

Diagnosoitu

Hei
Sairastuin toukokuussa. Olin pari viikkoa sairaalassa. Ensin korkea kuume, yskä etc. Myyräkuume-epäilyn rauettua, alettiin muutaman päivän kuluttua hoitamaan jänisruttona. Sain suoraan suoneen suun kautta lääkityksen. Suurentuneet imusolmukkeet rintalastan alla. Yli kuukausi meni, ennen kuin sain lopullisen diagnoosin jänisrutosta, siksi epävarmuus vaivasi. Epäiltyy nimittäin myös sarkoidoosia ja lymfoomaa. Oli onni, että kyse oli "vain" jänisrutosta. Itse halusin uskoa siihen alusta lähtien, koska olin käsitellyt kuollutta myyrää - käsineet kyllä käsissä. Kysynkin, onko jänisruttoa todettu paljonkin? Meilläpäin on enemmän jäniksiä kuin pitkään aikaan, myös kuolleita sekä paikallaan pysyviä eli sairaan oloisia.

2

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairastuneita piisaa

On kuolleita jäniksiä.Myyräkuumeeseen sairastuneita(huonossa kunnossa näkyvät olevan).Jänisruttoon sairastuneita löytyy muutaman kilometrin säteeeltä 3 kpl.Ankaria tauteja kummatkin.Enpä toivo sydän tms.sairaalle,jo valmiiksi heikolle ihmiselle.Metsästäjien ja marjastajien kannattais toppuutella metsäänlähtöä.Minua sekään ei auttanu,sain jänisruton omasta puutarhasta.Vain pienen viheliäisen hyönteisen pistos ja se oli siinä...illalla kuumeessa.

• Sairastuneita piisaa

Aiemmin mainitsemani myyräkuume-epäily osoittautui testeissä vääräksi.Viikon kuluessa vanhempi henkilö tuli huonompaan kuntoon.Vaatimalla vaati lääkäriltä röntgeniin pääsyä.Viimein sai tahtonsa läpi.Sairas itse tiesi jotain olevan pahasti vialla,oli 2 yötä nukkunut istuen.Hengitysvaikeuksien takia.Lääkärin suureksi hämmästykseksi keuhkoissa oli muutoksia.Seuraavaksi olisi tullut sydänlihastulehdus.Niin sai sairas lopulta antibioottinsa.On parantunut silmissä.Pyysin häntä käymään viikon kul.vasta-ainetestissä meidän muiden kanssa.Saatais vihdoinkin nimi sairastamallemme sairaudelle:Jänisrutto.Pitää puolianne lääkärissä ja muualla.Kyse on teidän terveydestä.Nykyajan kelta-nettinokka-lääkärit ei ymmärrä mistään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      84
      4942
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4694
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2418
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2416
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      62
      2400
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2245
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1926
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1557
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      128
      1488
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1424
    Aihe