Viime kaudella tuli muutama matsi katseltua tuon streamin kautta ja nyttenkin olisi hienoa katsella. Tänään on tosiaan tuo sport vs kärpät harjoitusottelu mutta kun koitan saada "katseluoikeuksia" tulee seuraavaa viestiä :
"virheellinen hakusana tai palvelu ei ole enää voimassa, palvelun hintaa ei veloiteta liittymästänne"
olen siis 2 kertaa koittanut lähettää viestiä. Vai onko tuo "kaista" jo täynnä?
Helppiä Sportin nettistriimiin
Salak#53/666
2
253
Vastaukset 2
- Hekifani.
Sportin Gay-pussihousu pelaajilla ja kannattajilla on vain kassit täynnä ja kaistapäisellä hurmoksella ne tyhjätään suklaarasiaan illan hämärissä, ystävien ja hengenmisten tavoin peräruiskeen hakatessa takaseinän perää.
- Hirttomies
parrua perseeseen. Ensi kaudella taas erätauolla sitä saa SaPKon peleissä. Tiedoksi kaikille sama paikka jälleen, olen siellä peppu pystyssä ja odotan melaa vesikielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851176
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut154874- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183642Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t147614- 30602
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su220576