Erehdyin katselemaan Serranon perhettä eräänä päivänä ja hämmästys ja epäuskoisuus nousi hetki hetkeltä. Se, että puhekieli tuntuu vetävän korvat solmuun konekivääritulituksella, huomasin lasten väkivaltaista kohtelua. Isä Serrano ryntäsi kylpyhuoneeseen kun tenavat pesivät hampaitaan ja suojautuivat samantien jolloin isukki julisti että tällä kertaa ei jaella korvapuusteja??!!!! Eikös Espanja kuulu Euroopan Unioniin jolloin sitäkin pitäisi koskea määräykset lapsiin kohdistuvasta väkivallasta?
Että mitenkä?
hullupussi
2
338
Vastaukset
- huumoria
tämä kaikki on huumoria, tämähän on draama,-sekä komediasarja :) äläs nyt vouhota, kyllä ne asiat pahemmin täällä suomessa on lapsiin kohdistuvastaväkivallasta jos siitä nyt puhutaan. ei ne nyt oikeasti siellä espanjassa tolla tavalla lyö ja läpsi, JA SEN TIEDÄN KOSKA SERKKUNI ASUU SIELLÄ ja ovat asuneet monta vuotta, tietävät paikallisen kulttuurin ja selittänyt jurta jaksaen!
- korvatillikka
ei korvapuusti vaan korvatillikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011