Anteeksi,entiedä minne tämän olisin laittanut.. mutta ongelmani ei niinkään ole hampaissa,vaan kielessä.
Kieleni on ollut jo viikkoja tasaisen valkean peitteen peitossa. Olen koittamut piimää,karpalomehua,vichyä,sitruunamehua sekä betadine suuvettä-tuloksetta. Kävin muista syistä työterveyslääkärillä jokuaika sitten, hän oli ulkomaalainen ja puhui huonoa suomea. Vilkaisi vain nopeasti suutani ja sanoi kaikki ok... Mutta minusta tämä ei ole normaalia.
Mistä valkea peite suussa voi johtua? Minä en ole ollut antibioottikuurilla, stressiä kyllä ollut..voikohan johtua siitä? tosin stressikin on helpottanut jo pari viikkoa sitten,mutta kieli edelleen valkoinen:(. Kipua ei ole kielessä,eikä muutakaan.. kielessä (takana) nystyröissä,molemmissa pienet näppylät.
Oireileeko joku sukupuolitauti suussa valkeana kielenä? Olen aivan huolesta sekaisin, enkä ole vielä saanut varattua aikaa lääkärille...
Osaisiko joku auttaa minua,ja tietäisi mistä voi johtua,jottei koko viikonloppu mene tuskaillessa tätä:/.
Kiitoksia.
Valkoinen kieli
5
1252
Vastaukset
- veikkaisin
Kyllä työterveys-, terveyskeskus-, tai muu yleislääkäri on oikea osoite. Kurkkulääkäri sitten erikoislääkäreistä. Näyte katteesta labraan ja positiivisessa tapauksessa sienilääkettä kuuri.
Erikoslääkäri tunnistaa ilman labraakin, mistä on kysymys ja näkee on sitä kielenkannassakin ja mahdollisesti äänihuulissa, kuten minulla. Kapseleita 2 - 4 viikkoon, niin eiköhän käheys lakkaa. Kielestä saan pois vaikka puolukoita syömällä.- alkuperä
tiedätkö mistä sinulle tuli kyseinen vaiva?
Oliko sinullakin oireena ainoastaan vaalea tasainen peite kielessä, menee hermot tän kassa... ku ei tiedä onko normaalia vai ei. Tosiaankin huomasin vasta kolmisen viikkoa sitten tämän..Lisäksi kokoajan kaamea janontunne suussa:/. - help..
alkuperä kirjoitti:
tiedätkö mistä sinulle tuli kyseinen vaiva?
Oliko sinullakin oireena ainoastaan vaalea tasainen peite kielessä, menee hermot tän kassa... ku ei tiedä onko normaalia vai ei. Tosiaankin huomasin vasta kolmisen viikkoa sitten tämän..Lisäksi kokoajan kaamea janontunne suussa:/.minulla sama vaiva ollut jo 4 kuukautta ja kurkussa näppylöitä, kielessä ei, lääkärit ei välitä!
Mikähän sieni se voisi olla? tai mitä se voisi ylipäätään olla? joistain sukupuolitaudeista tulee kaalimaisia näppylöitä sellaisia ei ole olen käynyt yli 5 kertaa lääkärissä ja sanovat vaan että on ihan ok niistä kaksi oli ulkomaalaisia lääkäreitä ja yksi sanoi johtuvan hiivasienestä mutta eipä johtunut kun ei mennyt lääkkeillä ohi.
Miksei näitä tauteja hoideta pois?? odottavatko lääkärit että ne kehittyy kurkkusyöväksi? - alkuperä
help.. kirjoitti:
minulla sama vaiva ollut jo 4 kuukautta ja kurkussa näppylöitä, kielessä ei, lääkärit ei välitä!
Mikähän sieni se voisi olla? tai mitä se voisi ylipäätään olla? joistain sukupuolitaudeista tulee kaalimaisia näppylöitä sellaisia ei ole olen käynyt yli 5 kertaa lääkärissä ja sanovat vaan että on ihan ok niistä kaksi oli ulkomaalaisia lääkäreitä ja yksi sanoi johtuvan hiivasienestä mutta eipä johtunut kun ei mennyt lääkkeillä ohi.
Miksei näitä tauteja hoideta pois?? odottavatko lääkärit että ne kehittyy kurkkusyöväksi?Sullakin siis valkoinen kieli? Onko millaista se kielen valkoisuus?
Minulla siis samanlaista kun jos lusikalla vetäis "tervettäkin" kieltä,eli tulee vaaleata maitomaista nestettä.. Muuten kieli on kauttaaltaan valkoinen:(.
Millaisia oireita klamydia ja tippuri aiheuttaa suuhun? tietääkö joku?
- meikä vaan
itse kävin juuri suuhygienistillä, ja hän huomasi, että kieleni päällä on valkoista massaa. hän sanoi sen olevan bakteerimassaa, ja kehoitti ostamaan kieliharjan apteekista. olen nyt noin viikon päivät sillä vedellyt aina hampaita harjatessani, ja mielestäni kieleni on muuttunut terveemmän väriseksi. valkoisuuden pitäisi vähitellen hävitä kielen päältä, kun vain jaksaa säännöllisesti vedellä sillä harjalla. mäin ainakin itse toivon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831