Juoppo vai absolutisti?

Marocker

Kumpi on parempi?

34

2580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoinen

      Semmoinen joka ei juo paljon mutta ei kuiteskaan sylje lasiin :)

    • absolutisti

    • ainakin

      absolutisti, kiitos.

    • valittava

      niin absolutisti.

    • ...

      niin absolutisti, mut mielellään ei, koska itekin otan muutaman kerran vuodessa kunnon "pääntyhjennyskännit". Vähempikin tosin riittää, mut joskus menee reippaammin.

    • larito.

      määrittelet juoponki? absolutistiki voi olla jos ei sitte kitise toisen juomisesta.

      näistä kahesta valitsen juoppo.

      • tuli sieltä...

        kylläpä se niin on että kuka tahansa nainen ottaa aina juopon. väittivät mitä hyvänsä.

        ai miksikö? absolutisti on täysi nolla sängyssä!


      • tuli sieltä... kirjoitti:

        kylläpä se niin on että kuka tahansa nainen ottaa aina juopon. väittivät mitä hyvänsä.

        ai miksikö? absolutisti on täysi nolla sängyssä!

        sinä sitte se absolutisti vai?

        enpä vaan kaipaa vierelleni kaitsijaa ja kyttääjää joka seuraa joka tippaa mitä itse juon ja tämä käsitys mulle on heistä ajan saatossa syntyny kun katsellu ja kuunnellu.


      • valittava
        tuli sieltä... kirjoitti:

        kylläpä se niin on että kuka tahansa nainen ottaa aina juopon. väittivät mitä hyvänsä.

        ai miksikö? absolutisti on täysi nolla sängyssä!

        mistä sä tuon vetäisit? Juoppo on täysi nolla sängyssä. JOko pahassa krapulassa, tai sitten niin kovat lärvit, ettei joko seiso, tai sammuu. Edelleen ehdottomasti absolutisti. Selitykset sikseen, ei kysytty perusteluja.


      • Marocker
        tuli sieltä... kirjoitti:

        kylläpä se niin on että kuka tahansa nainen ottaa aina juopon. väittivät mitä hyvänsä.

        ai miksikö? absolutisti on täysi nolla sängyssä!

        Miksi absolutisti olisi täysi nolla sängyssä? Yleensä kunnon juopolla ei edes seiso. Muutenkin on vaikea ymmärtää, miten alkoholi voisi parantaa seksikykyjä.


    • usko pois

      Absolutistejahan on aika vähän. Jos löydät abson, joka ei ole uskovainen, niin se on jo ihme. Olen kai Suomen ainoa, joten sikäli tuo vertaus on ehkä huono. Juoppoja on paljon enemmän, mutta sekin kai riippuu paljolti juoposta, miten menee, mutta luulisin, että naiset yleensä haluu huomiota itselleen ja juopollahan on tärkeintä antaa huomiota pulloilleen.

      Koska olen itse abso, niin pari sanaa kerron. Ensinnäkin olen huomannut, ettei absolutismi ole mikään etu parisuhteen muodostuksessa. Ihmiset pitävät sitä jonkinlaisena vammaisuutena tai uskonnon harjoittamisena.

      Toiseksi ihmiset eivät oikein ymmärrä, mitä absolutismi tarkoittaa, koska Suomi on niin alkoholilla kyllästetty. He ajattelevat sitä jonkinlaisena kohtuukäytön muotona alitajuisesti eivätkä ymmärrä, mitä tarkoittaa kun ei todellakaan koskaan ota pisaraakaan ja mitä taas tämä tarkoittaa sosiaalisissa tilanteissa, kun ollaan puolison kanssa yhdessä jossakin.

      Asiaan liittyy paljon muutakin ja olenkin kirjoittanut siitä hienon pakinan, mutta tässä nyt kaksi keskeistä parisuhdeasiaa absolutismiin liittyen.

      • tässä ainakin yksi absolutisti joka EI ole uskovainen, vain perus Ev.lut.
        Ittelle ainakin "selvä" pää o parempi ku "sumuinen". Sitä paitti kehokin toipuu vammoistaan nopeammin kun ei oo alkoo veressä....


      • abso 64

        ei absoluuttinen olemus mitään uskontoo tarvitse kaverikseen, katsos absolutismi syntyy itsestä itse ja tietyistä periaatteista ja uskonnolinen absolutisti on pakollista, uskossa olleet absolutistit kännäävät ja röökaavat sitäkin enemmän kuin tavallinen juoma kultuurin harrastaja, olen itse tälläisen todennut.

        Ehdoton oma aloitteinen absolutisti, on se orginelli ja kaikkein luotettavin.Tämähän lähtee omasta tahdosta eikä rasiteena ole uskonto eikä muutkaan satukirjat. Tuohon sexyyn vielä sanoisin, kuinkahan monta kertaa olen joutunut kaverini muijat tekemään tyytyväisiksi, kun ukot on jo sammuneet heh heh , pitäisin kuiteski varani kun absolutisti on teidän bileissä. Joteski nuo muijat vaistoavat , et tuolla jätkällä seisoo aivan vitusti ja mies kunto riittää useaan tuntiin, repikää siitä. On hienoa olla abso.
        T. Abso 64


      • neiti23v

        Täällä myös absolutisti, joka ei ole uskovainen, kirkkoonkaan en kuulu. :) Poikaystävä on myös samanlainen, mutta saattaa ottaa juhlissa lasillisen.
        En ole koskaan oikein juonut alkoholia, maistanut kyllä lasillisen tai pari. En ole koskaan uskonut jumaliinkaan. Minulla on muita tärkeitä juttuja elämässäni, kuten poikaystävä, perhe, opiskelu ja harrastukset :)


      • abso 64
        neiti23v kirjoitti:

        Täällä myös absolutisti, joka ei ole uskovainen, kirkkoonkaan en kuulu. :) Poikaystävä on myös samanlainen, mutta saattaa ottaa juhlissa lasillisen.
        En ole koskaan oikein juonut alkoholia, maistanut kyllä lasillisen tai pari. En ole koskaan uskonut jumaliinkaan. Minulla on muita tärkeitä juttuja elämässäni, kuten poikaystävä, perhe, opiskelu ja harrastukset :)

        hienoa


    • Wabach

      Absolutisti.

    • nku

      Ehdottomasti absolutisti koska olen itsekin!

    • dancingestrella

      Juoppous on sairaus joka muunmuassa aiheuttaa ns. mansikkanenän,sellaisen kyömynenän jossa verisuonia pinnassa.
      Itellä lipsuu ote ja humallun,mut osaan just siin vaiheessa lopettaakin.

    • .....

      sellaisen nuoren miehen kun löytäisi niin AAAH!

      • anttttti

        Täs ois, koska tuut tänne


    • Absu

      Absolutisti

    • eräs nainen

      ehdottomasti.. muu ei kelpaa. Tai no käy sellainen viini- tai konjakkimieskin, joka ottaa korkeintaan yhden annoksen päivässä, eikä siinä horju.

      Olen itsekin absolutisti, kuten arvata saattaa.. :)

      • MmMmMm

        Miks pitää olla viini- tai konjakkimies.. on paljon miehiä, jotka ottaa kerran tai pari viikossa sen yhden saunakaljan. Siitä saa vähemmän alkoholia kuin viinistä tai konjakista.. etenkin jos päivittäin noita juo.


    • bvgfgrsgergh

      Absolutistijuoppo XD

    • absolutisti. Juopot akat on kauheita.

    • Absolutistihan ei tosiaan välttämättä tarkoita negatiivista, kaikki eivät välttämättä juo mutta se ei vielä tee sinusta kukkahattutätiä kuka paasaa juomisesta koko ajan. Juoppo puolestaan on jo sanana negatiivisen sävyinen. On eri asia ottaa usein alkoholia kuin olla juoppo. Juoppo on siis alkoholin ystävä kellä homma on jo lähtenyt lapasesta ja siitä ei mielestäni saa mitään hyvää.

      Jos pakko olisi valita jompi kumpi noista niin valitsisin absolutistin.

    • imbatyhmäkysymys

      Tyhmä kysymys. Kas kun et kysynyt että narkkari vai ei narkkari.

    • 65j

      En itse seurustelisi absolutistin kanssa. Ei ajatusmaailmat kohtaisi. En kyllä itsekkään mikään juoppo ole mutta silti.

    • pikkupilsu

      Näkisin, että juoppo on potentiaalinen absolutisti, eli jos sen juoppovaiheen vois jättää kokematta niin ihan absolutisti olisi sit hyvä. Näin.

    • king corvax

      Olen ollut sekä juoppo että absolutisti ja voin kertoa että naisia saa juoppoudella enemmän kunhan nyt ei rappiopultsari ole. Naiset voivat väittää, että haluavat absolutistin. Yleensä nämä ovat niitä naisia joilla on useampia kokemuksia juopoista, mikä todistaa pointtia: Naiset viehättyy juopoista. Absolutisteja on paljon ja ihme kyllä he eivät ole juuri koskaan mitään suuria pelimiehiä.

      • abso64

        niin saat varmaan juopuneita naisia enemmän, mut kokeileppas raitista naista vietellä kun oot itse räkä poskella.


    • Hah !

      Onpa tyhmä kysymys. Kuka haluaa sellaisen, joka on juonut aivonsa pellolle?

    • Valintaaaa

      Absolutisti kiitos, koska olen itsekin sellainen. Paitsi, sillä ei sinänsä ole väliä jos mies juo joskus, eihän häntäkään varmaan haittaisi se jos tykkäisin porkkanalaatikosta mutta hän ei tykkäisi :)

    • Anonyymi

      Molemmat ovat vaikeita addiktioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3559
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      219
      3019
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      18
      1696
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe