maanantaita kaikille tännekki..;)
Jokos poppoo on töissä vai lorvitaanko sitä vielä rannoilla?
Itse olen nyt toista viikkoa jo hommissa ja hyvin on lähteny menemään...:)
Kivaa
46
520
Vastaukset
- Adria
Tai no, nyt on kalsareiden pesupäivä ja huomenna taas menoksi jonnekkin. Taidan lähtee koluumaan Kolin maisemia.
- JudgeCooper
kuun kolmas päivä? Niin se aika kuluu.
- Adria
JudgeCooper kirjoitti:
kuun kolmas päivä? Niin se aika kuluu.
Kuuluukin kulua ajankuluksemme.
Jokos ne kalsarit seiso omilla jaloillaan? ;)
Sinähän olet kova reissaamaan,mut avartaahahn se mualimaa..:))- Adria
mii-su kirjoitti:
Jokos ne kalsarit seiso omilla jaloillaan? ;)
Sinähän olet kova reissaamaan,mut avartaahahn se mualimaa..:))Siksi landelle ja reissun päälle aina kun kelit on kohillaan. Talvella stadissa sitten pikku pakolla menettelee, tai no, kuin sen ottaa.
Kalsarien on pakko tyytyä mun stondiksiin. Adria kirjoitti:
Siksi landelle ja reissun päälle aina kun kelit on kohillaan. Talvella stadissa sitten pikku pakolla menettelee, tai no, kuin sen ottaa.
Kalsarien on pakko tyytyä mun stondiksiin.Oon asunu kerrostalossa ja ymmärrän hyvin mitä tarkoitat..
Voi herranpieksut...:D Sulla täytyy olla sit isot kalsarit ja hyvin venyvät..:DD
- Mil-laN
...vielä loman merkeissä, mutta päivät ovat silti työntäyteisiä.:)
ilmat on vielä lomailijoilla.Ehikkös käymään uimassa olleskaan vai käytkö yleensä?Mä en ole menny veteen,ku oon vilukinttu.Jos kehtais uida villasukat jalassa,niin sitten vois harkita..:)
Löysitkös muuten sitä pukua?- Mil-laN
mii-su kirjoitti:
ilmat on vielä lomailijoilla.Ehikkös käymään uimassa olleskaan vai käytkö yleensä?Mä en ole menny veteen,ku oon vilukinttu.Jos kehtais uida villasukat jalassa,niin sitten vois harkita..:)
Löysitkös muuten sitä pukua?...tänä kesänä uinut tosi paljon, vesi on niin ihanan lämmintä.
Pitäiskö sun etsiä sellainen kumipuku ja käydä hämärtyvässä illassa uikkimassa.:)
Pari hyvää vaihtoehtoa olen löytänyt, ja niistä tuunaamalla saan varmasti mieleiseni. - Mil-laN
...siis villasukat viluun ja nailonit muuhun.:)
- Mil-laN
...osaisi neuloa seksikkäimmät villasukat...kuumana pitää.:)
Mil-laN kirjoitti:
...tänä kesänä uinut tosi paljon, vesi on niin ihanan lämmintä.
Pitäiskö sun etsiä sellainen kumipuku ja käydä hämärtyvässä illassa uikkimassa.:)
Pari hyvää vaihtoehtoa olen löytänyt, ja niistä tuunaamalla saan varmasti mieleiseni.Sä olet sit varmaan uinut jossain järvessä..:))
Merivesi tuntuu ainaski kylmältä.Nytkin pelkkä ajatus saa vilunväreet menemään..
Meinaakko,että sillä kumipuvulla ei kehtais päiväsaikaan mennä? :DD
Kiva muutes,että alkaa toi pukujuttu olla kondiksessa..:)Aikamoinen juttu..Olin eka ulalla,ku puhuttii vaan aivoista..
Siihen hommaan ku ei paljoo aivoja tarvita..Siis sillai..hitto,ny karkas koko ajatus..:DDniitä on olemassa yksi ja sekin tipahtaa useimmin alakertaan..Se yks käy yläkerrassa silloin,kun mies ajattelee auton kiillottamista..;))
- JudgeCooper
Lorvitaan. Välillä olen tuuminut hyötyliikuntaa, mutta ei parane ilman tarkkaa suunnitelmaa aloittaa. Särkyy paikat ja lorviminen ei ole enää niin mukavaa.
Ensi viikolla koetan herätä aiemmin, jotta näkisin töihin meneviä. Heille ajattelin huiskuttaa iloisesti.Siinä oot oikeessa,ettei kannata liikkua..Paikat tulee vaa kippeeks..:¤
Onneks et asu mun naapurissa.Saattais tulla rumia sanoja ku vilkuttelisit virne naamalla..:D
- alaaaarm
ovat sama tyyppi. Pitkään epäilin, kun yhtäaikaa ovat areenalla toisilleen shittailemassa. Nyt taisi päästä lapsus ja samaan aikaan tuli painettua lähetä-nappulaa molemmilla nikeillä. Aika säälittävää.
Jos olisi menossa vainot ja harhat- kisa, niin tämä viritelmä olisi aika korkealla pistesijoilla. *Suu korvissa*
- Mil-laN
...tästä tuleen mieleen piirros jossa tyttö ja poika osoittavat toisiaan ja tuumaavat, "Mulla on tämmöinen" ja "Mulla tämmöinen".:)
Mulla ei ole sitä mitä Jutkella on eikä Jutkella sitä mitä mulla on...*nyt kyllä naurattaa makiasti*:) - JudgeCooper
seuraillaan tahi aikakirjoihin tallennettavat tekemiseni ovat tiukemman tarkkailun alla, ei se tarkoita sitä, että tarvitsisin apunikin itselleni puhelemiseksi. Sujuupi mainiosti ilmankin.
- Yxitypy
sama tyyppi, joka väitti minun olevan sekä TizaNova että Imalamaika ?
Eipä sillä, että se minua pahemmin haittais, kunhan vaan ajattelin vaan kysyä :=))
Lenkkeily näin helteellä vie viimmeisetkin mehut. *pyyhkii hikeä*
Loma on vielä edessäpäin, aion pitää koko ensi viikon lomaa ! siis kokonaisen viikon yhteen kyytiin, hiukan jo kyllä hirvittää keksinkö ohjelmaa koko viikolle vai onko jo loppuviikosta käytävä norkoilemassa työmaalla :)Mulle ei meinannu riittää neljäkää viikkoa...
Pistä työmaan ovet tiukasti säppiin,nii et tunge kesken loman sinne.Loma on kuiteski niiiiii ihanaa..:))mii-su kirjoitti:
Mulle ei meinannu riittää neljäkää viikkoa...
Pistä työmaan ovet tiukasti säppiin,nii et tunge kesken loman sinne.Loma on kuiteski niiiiii ihanaa..:))jos ei nukkuisi lomaviikolla ollenkaan niin ehtisi lomailla useamman tunnin :))
Tälläkertaa mulla on lomantuuraaja niin on pakko pitää työmaan ovet lukitsemattomana. Yritän pysyä pois sieltä :)TaikisN kirjoitti:
jos ei nukkuisi lomaviikolla ollenkaan niin ehtisi lomailla useamman tunnin :))
Tälläkertaa mulla on lomantuuraaja niin on pakko pitää työmaan ovet lukitsemattomana. Yritän pysyä pois sieltä :)menisit töihin silmät ristissä...:DD
Jos sulla kerran tuuraaja on,niin sitten voitkin pysyä pois sieltä..:))
- pirpzuzeiccu
laiskotellut kotosalla jo muutaman viikon ja aion olla jatkossakin, ei nyt kykene eikä pysty oleen töissä. On päiviä, jollon ei meinaa päästä edes sängystä ylös ja on päiviä, jollon vointi on ihan ok, kunnes tuleekin taas yhtäkkiä pahaolo, tsiisus. No mutta ei se mitään. Kävin mä tänään taas töissä moikkaamassa pomoa ja kyselemässä kuulumisia samoin hän mun.
sulla on noin paha toi...Voi hitsi,ku mä muistaisin mikä se juttu oli,mikä auttaa tuohon...
Kiva,että pomo pitää huolta..:))
- Yxitypy
vaan sullekin.
Mä olin tänään eka päivää töissä yhdeksään kuukauteen. Paljon oli asioita unohtunut sinä aikana, ja uutta asiaa tullut, mutta luulen että kun viikon oon töissä, ei enää muista että on poissa työpaikalta ollutkaan :=))tuntu palata töihin noin pitkän tauon jälkeen?
Äkkiä sitä sopeutuu..onneks..Olis se hirveeetä,ku pitäis hammasta purren mennä..:)- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
tuntu palata töihin noin pitkän tauon jälkeen?
Äkkiä sitä sopeutuu..onneks..Olis se hirveeetä,ku pitäis hammasta purren mennä..:)ei pahalta.
Tietenkin olis nämä helteet voinut olla vielä kotona, mutta ehtihän sitä lämmintä tundralla olla heinäkuussakin, ettei voi valittaa :=)) Yxitypy kirjoitti:
ei pahalta.
Tietenkin olis nämä helteet voinut olla vielä kotona, mutta ehtihän sitä lämmintä tundralla olla heinäkuussakin, ettei voi valittaa :=))oli mukavaa,että alkoi het sujumaan..
Tää kesä on ollut tosi ihana ilmojen suhteen.Ei ole kyl mitään valittamista..:)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502312- 661869
- 371824
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688