neuvostoliittolaisesta Pobedasta.
Tällaista potaskaa puhuu tämänpäivän IS:ssa valokuvamuistin omaava uusin todistaja Tulilahden murhiin.
Tämän tasoiset "tiedot" eivät taida niitä murhia ratkaista...
Zwickwau
20
1388
Vastaukset
- Retkuilija
se polakkien kopio?
- korjataan
se on ihan Zwickau. Murhista puhuminen ei kuulu tälle foorumille.
- ........
Zwickau oli nimi, mutta Pobedan kanssa sillä ei ollut yhtään mitään tekemistä. Zwickau oli jonkinasteinen Ifa F8:n jälkeläinen, josta jalostui sittemmin Trabant.
........ kirjoitti:
Zwickau oli nimi, mutta Pobedan kanssa sillä ei ollut yhtään mitään tekemistä. Zwickau oli jonkinasteinen Ifa F8:n jälkeläinen, josta jalostui sittemmin Trabant.
Warren edeltäjä,Warre eka malli pohjautui ifa f8 ja F9 malleihin.
- ........
Niekku kirjoitti:
Warren edeltäjä,Warre eka malli pohjautui ifa f8 ja F9 malleihin.
Warren esi-isä oli tosiaan Ifa F9, ei F8. Näillä kahdella Ifan mallilla kun ei ollut valmistajaa lukuunottamatta yhtään mitään yhteistä. F8 oli sotaa edeltävän DKW:n kopio, jossa oli kaksisylinterinen moottori poikittain keulalla, samaan tapaan kuin myöhemmin Zwickaussa ja Trabantissa. Ifan moottrori oli nestejäähdytteinen, samaa moottoria käytettiin myös Zwickaussa. Samoin Zwickaun alusta oli Ifa F8: peruja, kori vain oli valmistettu "pahvista" kuten Trabissa myöhemmin. Trabin voimanlähde ilmajäähdytteinen. Ifa F9:ssä oli aivan toisenlainen kostruktio: siinä oli kolmepyttyinen moottori nokalla pitkittäin, samaan tapaan kuin Warressa myöhemmin ja kaksitahtisaabeissa.
- Retkuilija
........ kirjoitti:
Warren esi-isä oli tosiaan Ifa F9, ei F8. Näillä kahdella Ifan mallilla kun ei ollut valmistajaa lukuunottamatta yhtään mitään yhteistä. F8 oli sotaa edeltävän DKW:n kopio, jossa oli kaksisylinterinen moottori poikittain keulalla, samaan tapaan kuin myöhemmin Zwickaussa ja Trabantissa. Ifan moottrori oli nestejäähdytteinen, samaa moottoria käytettiin myös Zwickaussa. Samoin Zwickaun alusta oli Ifa F8: peruja, kori vain oli valmistettu "pahvista" kuten Trabissa myöhemmin. Trabin voimanlähde ilmajäähdytteinen. Ifa F9:ssä oli aivan toisenlainen kostruktio: siinä oli kolmepyttyinen moottori nokalla pitkittäin, samaan tapaan kuin Warressa myöhemmin ja kaksitahtisaabeissa.
puolalainen 2 tahtinen paskakasa.
http://www.youtube.com/watch?v=H1oWiJXcw_o&feature=related
- Patevaan
mulla oli sellainen hämärä muistikuva, että Popedaa kyllä tehtiin joskus Puolassa, mutta sen nimi oli Warzwaa ? - joten tarkistin asian wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/FSO_Warszawa- Starikka 61
Pobedaa tehtiin puolassa ja sen nimi oli warzova.
- ...olet väärässä
Starikka 61 kirjoitti:
Pobedaa tehtiin puolassa ja sen nimi oli warzova.
Kuten tässä nyt on moneen kertaan toisteltu, niin se puolalainen Pobeda oli Warszawa.
- näi o....
...olet väärässä kirjoitti:
Kuten tässä nyt on moneen kertaan toisteltu, niin se puolalainen Pobeda oli Warszawa.
.
mielikuva siitä zwickausta että oli kyl karhee ja katkera peli ajella - 7+10
näi o.... kirjoitti:
.
mielikuva siitä zwickausta että oli kyl karhee ja katkera peli ajellaZwickau oli siitä metka peli, että siinä ei ollut takaluukkua, vaikka tavaratila olikin.
Kuormaus ja purku tapahtui takapenkin selkänojan kääntämällä. Kokemus sekin! - Autokauppias evp.
7+10 kirjoitti:
Zwickau oli siitä metka peli, että siinä ei ollut takaluukkua, vaikka tavaratila olikin.
Kuormaus ja purku tapahtui takapenkin selkänojan kääntämällä. Kokemus sekin!Selkäreppu-Mossessa (Stalin-Mosse) siinä oli kyllä tavaratilan lastaus takapenkin takaa, mutta Zwickauta en nyt muista... ehkä oli sittenkin?
- DYNAStart
Autokauppias evp. kirjoitti:
Selkäreppu-Mossessa (Stalin-Mosse) siinä oli kyllä tavaratilan lastaus takapenkin takaa, mutta Zwickauta en nyt muista... ehkä oli sittenkin?
Aikanaan pihallamme oli moinen vauhtipahvi, josta joku rosmosi moottorin DYNAstartteineen!
Liekkö yhdistelmä päätynyt venekäyttöön, vai mihin lie? Poliisit asiaa tutkivat tuloksetta.
Poiskuljetustaan odotellessaan "romu" sitten sai toimia tramboliinina ja siitä löytynee arkistoista aitoja valokuvia, joissa isot ja pienet ukot pomppivat auton päällä - pahvi piti muotonsa lähtöönsä asti, vaikka pintamaali rapisikin suurilta alueilta pois.
Ei ollut takaluukkua - ei.
- Patevaan
mulla oli sellainen hämärä muistikuva, että Popedaa kyllä tehtiin joskus Puolassa, mutta sen nimi oli Warzawa ? - joten tarkistin asian wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/FSO_Warszawa- kerran
ehkä se Warszawa vielä löytyy, varsinkin kun se jo tuolla alkupäässä jo kerran todettiin.
- zwikau P70
kerran kirjoitti:
ehkä se Warszawa vielä löytyy, varsinkin kun se jo tuolla alkupäässä jo kerran todettiin.
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä. - harppi-Saksasta...
zwikau P70 kirjoitti:
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä.vaikka ei nyt ihan ole Ifa taikka Warre, mutta tekotapaa kuvastanee oheinen juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0 - ...etuveto...
zwikau P70 kirjoitti:
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä.Zwickau oli 100% varmuudella etuvetoinen, kuten Ifat, Trabit ja Warretkin.
- AUTOJA:.!%#?+
harppi-Saksasta... kirjoitti:
vaikka ei nyt ihan ole Ifa taikka Warre, mutta tekotapaa kuvastanee oheinen juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0.
aivan toimivaa tuotantoa ja logistiikkaa
. - P70
...etuveto... kirjoitti:
Zwickau oli 100% varmuudella etuvetoinen, kuten Ifat, Trabit ja Warretkin.
tarkistin asian isältäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25314389Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483887PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293755Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661569En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O291540Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3791521Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491296Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81081Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok46957En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔105847