neuvostoliittolaisesta Pobedasta.
Tällaista potaskaa puhuu tämänpäivän IS:ssa valokuvamuistin omaava uusin todistaja Tulilahden murhiin.
Tämän tasoiset "tiedot" eivät taida niitä murhia ratkaista...
Zwickwau
20
1277
Vastaukset
- Retkuilija
se polakkien kopio?
- korjataan
se on ihan Zwickau. Murhista puhuminen ei kuulu tälle foorumille.
- ........
Zwickau oli nimi, mutta Pobedan kanssa sillä ei ollut yhtään mitään tekemistä. Zwickau oli jonkinasteinen Ifa F8:n jälkeläinen, josta jalostui sittemmin Trabant.
........ kirjoitti:
Zwickau oli nimi, mutta Pobedan kanssa sillä ei ollut yhtään mitään tekemistä. Zwickau oli jonkinasteinen Ifa F8:n jälkeläinen, josta jalostui sittemmin Trabant.
Warren edeltäjä,Warre eka malli pohjautui ifa f8 ja F9 malleihin.
- ........
Niekku kirjoitti:
Warren edeltäjä,Warre eka malli pohjautui ifa f8 ja F9 malleihin.
Warren esi-isä oli tosiaan Ifa F9, ei F8. Näillä kahdella Ifan mallilla kun ei ollut valmistajaa lukuunottamatta yhtään mitään yhteistä. F8 oli sotaa edeltävän DKW:n kopio, jossa oli kaksisylinterinen moottori poikittain keulalla, samaan tapaan kuin myöhemmin Zwickaussa ja Trabantissa. Ifan moottrori oli nestejäähdytteinen, samaa moottoria käytettiin myös Zwickaussa. Samoin Zwickaun alusta oli Ifa F8: peruja, kori vain oli valmistettu "pahvista" kuten Trabissa myöhemmin. Trabin voimanlähde ilmajäähdytteinen. Ifa F9:ssä oli aivan toisenlainen kostruktio: siinä oli kolmepyttyinen moottori nokalla pitkittäin, samaan tapaan kuin Warressa myöhemmin ja kaksitahtisaabeissa.
- Retkuilija
........ kirjoitti:
Warren esi-isä oli tosiaan Ifa F9, ei F8. Näillä kahdella Ifan mallilla kun ei ollut valmistajaa lukuunottamatta yhtään mitään yhteistä. F8 oli sotaa edeltävän DKW:n kopio, jossa oli kaksisylinterinen moottori poikittain keulalla, samaan tapaan kuin myöhemmin Zwickaussa ja Trabantissa. Ifan moottrori oli nestejäähdytteinen, samaa moottoria käytettiin myös Zwickaussa. Samoin Zwickaun alusta oli Ifa F8: peruja, kori vain oli valmistettu "pahvista" kuten Trabissa myöhemmin. Trabin voimanlähde ilmajäähdytteinen. Ifa F9:ssä oli aivan toisenlainen kostruktio: siinä oli kolmepyttyinen moottori nokalla pitkittäin, samaan tapaan kuin Warressa myöhemmin ja kaksitahtisaabeissa.
puolalainen 2 tahtinen paskakasa.
http://www.youtube.com/watch?v=H1oWiJXcw_o&feature=related
- Patevaan
mulla oli sellainen hämärä muistikuva, että Popedaa kyllä tehtiin joskus Puolassa, mutta sen nimi oli Warzwaa ? - joten tarkistin asian wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/FSO_Warszawa- Starikka 61
Pobedaa tehtiin puolassa ja sen nimi oli warzova.
- ...olet väärässä
Starikka 61 kirjoitti:
Pobedaa tehtiin puolassa ja sen nimi oli warzova.
Kuten tässä nyt on moneen kertaan toisteltu, niin se puolalainen Pobeda oli Warszawa.
- näi o....
...olet väärässä kirjoitti:
Kuten tässä nyt on moneen kertaan toisteltu, niin se puolalainen Pobeda oli Warszawa.
.
mielikuva siitä zwickausta että oli kyl karhee ja katkera peli ajella - 7+10
näi o.... kirjoitti:
.
mielikuva siitä zwickausta että oli kyl karhee ja katkera peli ajellaZwickau oli siitä metka peli, että siinä ei ollut takaluukkua, vaikka tavaratila olikin.
Kuormaus ja purku tapahtui takapenkin selkänojan kääntämällä. Kokemus sekin! - Autokauppias evp.
7+10 kirjoitti:
Zwickau oli siitä metka peli, että siinä ei ollut takaluukkua, vaikka tavaratila olikin.
Kuormaus ja purku tapahtui takapenkin selkänojan kääntämällä. Kokemus sekin!Selkäreppu-Mossessa (Stalin-Mosse) siinä oli kyllä tavaratilan lastaus takapenkin takaa, mutta Zwickauta en nyt muista... ehkä oli sittenkin?
- DYNAStart
Autokauppias evp. kirjoitti:
Selkäreppu-Mossessa (Stalin-Mosse) siinä oli kyllä tavaratilan lastaus takapenkin takaa, mutta Zwickauta en nyt muista... ehkä oli sittenkin?
Aikanaan pihallamme oli moinen vauhtipahvi, josta joku rosmosi moottorin DYNAstartteineen!
Liekkö yhdistelmä päätynyt venekäyttöön, vai mihin lie? Poliisit asiaa tutkivat tuloksetta.
Poiskuljetustaan odotellessaan "romu" sitten sai toimia tramboliinina ja siitä löytynee arkistoista aitoja valokuvia, joissa isot ja pienet ukot pomppivat auton päällä - pahvi piti muotonsa lähtöönsä asti, vaikka pintamaali rapisikin suurilta alueilta pois.
Ei ollut takaluukkua - ei.
- Patevaan
mulla oli sellainen hämärä muistikuva, että Popedaa kyllä tehtiin joskus Puolassa, mutta sen nimi oli Warzawa ? - joten tarkistin asian wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/FSO_Warszawa- kerran
ehkä se Warszawa vielä löytyy, varsinkin kun se jo tuolla alkupäässä jo kerran todettiin.
- zwikau P70
kerran kirjoitti:
ehkä se Warszawa vielä löytyy, varsinkin kun se jo tuolla alkupäässä jo kerran todettiin.
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä. - harppi-Saksasta...
zwikau P70 kirjoitti:
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä.vaikka ei nyt ihan ole Ifa taikka Warre, mutta tekotapaa kuvastanee oheinen juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0 - ...etuveto...
zwikau P70 kirjoitti:
Zwikaulla ja Podedalla ei ollut muuta yhteistä, kuin neljä pyörää. Isälläni oli aikanaan tälläinen kulkine.
Kulkine oli melkein kuin "ferrari", osittain putkiruno ja pinnat lujitemuovikori. Ei ollut arka ruosteelle :=)
Moottorin 2-sylinterinen vesijäähdytteinen 2-tahtimoottori edessä poikittain. Muistaakseni kolmilovinen vaihteisto ja takaveto. Takakontin luukkua ei ollut, kuten ei monissa muissakaan "kilpaautoissa".
Talvella oli yhtä lämmintä sisällä kuin ulkonakin. Mutta erittäin luotettava kulkine, ikinä ei tarvinnut tienpientareella kykkiä.Zwickau oli 100% varmuudella etuvetoinen, kuten Ifat, Trabit ja Warretkin.
- AUTOJA:.!%#?+
harppi-Saksasta... kirjoitti:
vaikka ei nyt ihan ole Ifa taikka Warre, mutta tekotapaa kuvastanee oheinen juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=tRX7E0yZxh0.
aivan toimivaa tuotantoa ja logistiikkaa
. - P70
...etuveto... kirjoitti:
Zwickau oli 100% varmuudella etuvetoinen, kuten Ifat, Trabit ja Warretkin.
tarkistin asian isältäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875