Kauppaliikkeisiin tullaan vielä perustamaan myymälävarasrekisteri näin saataisiin turhat asiakkaat häädettyä kauppaliikkeistä ja juopot syrjäytyneet työttömät laitettaisiin kaupan rekisteriin esim Valintatalo on ollut melkoinen juoppojen paikka rehelliset asiakkaat kärsivät ja varastettujen tavaroihin lisätään hinnan korotukset.Työttömällä kyllä työn saanti vaikeutuu entisestään ne vasta siellä rosvoja ovatkin ei kaikki työttömät. Myymälävarasrekisteri olisi tarpeellinen näin kirjoittaa Helsingin sanomat
Kauppaliikkeisiin myymälävarasrekisteri
8
364
Vastaukset
- hkö
väitteesi, että valintatalo on juoppojen paikka- ja perustelekin HYVIN.
- perustelija
Kun juoppoja ei näy muualla niin sitten ne ovat tietysti valintatalossa
- klöq
perustelija kirjoitti:
Kun juoppoja ei näy muualla niin sitten ne ovat tietysti valintatalossa
juopot voiolla missä tahansa katuojassa. valintatalo ei ole juoppojen kokoontumispaikka missään kaupungissa. ihan ihme että et joudu tarkempaan vastuuseen sanoistasi . pidäs pienempää suuta asiasta joka on sinulle outo.
- mummelit
sohimaan sormella asiakkaitaan ja kaiki jotka eivät miellytä, niin eikun rosvolistalle, sitäkö tarkotat?
En ole oppinut vielä varastamaan,
Mutta sinä joka epäilet minua rosvoksi niin todista asiasi .kävin tänään kaupassa ja myöskin viereisessä kaupassa,hain koskenkorvaa.
Tiedätkö mehustan ja kun huuhtelen pullot koskenkorvalla tai kirkkaalla viinalla niin home ei tule mehupulloihin.
Mutta kuitenkin varo ettet polta sitä viinaa eli jäähdytä mehu ensin ja sitten pullota tuikkaa vaikka vielä kirkasta pinnalle.
muuten tarvitsemme kohta noita Jeesukselijoita vastaan kansanliikkeen.
Minä en voi ymmärtää aina toisten tuomitsijoita hurskastelijoita.
Mitä te teette onko käärme sielussanne sanon aika kovasti,mutta lähtekää keskusteluun mitä on lähimmäisen rakkaus ja mitä se on.
Millaisia opetuksia ja tutkimuksia olette saaneet ja oletteko lukeneet Raamatun läpi tutkien mikä on otollista ja hyvää.
Onko Teillä oikeus tuomita
On kuitenkin synti olemassa mutta jos teillä on veljeä vastaan jokin asia,niin nuhdelkaa rakkaudessa mutta kuitenkin niin että paikalla on kolme henkilöä.
Seurakunnan palvelijä älöön olko asken kääntyn ettei ylpistyisi ja hallitkoon hän perheensä, ellei hallitse perhettään niin ei myöskään seurakuntaa.
Olkoon ulkopuolella kiistojen.Taitava opettamaan. yhden naisen mies.
Mutta tästä saattaa nyt viritä asiaa.
Seurakunnassa on muurin aukkoja ja joka jäsentä tarvitaan, Puussa jos oksa katkeaa niin se ei kasva uudelleen. mutta hedelmistä puu tunnetaan.
Hyvä paimen etsii kadonnutta lammasta on monelle tuttu vertaus. hyvä paimen jättää laumansa ja etsii kadonnutta lammasta.
Eikö me olla kaikki lampaita ja jotka tunnemme paimenen äänen.
Minulla on ollut luontokappaleita jotka tuntevat minut olen jopa akvariokalaa voinut koskea ruokkiessani sitä..mutta kuitenkin on tärkeä että jokainen voisi olla vapaa niin luonto kuin ihminen.MK- ohhhohoh
markkukorpinen kirjoitti:
Mutta sinä joka epäilet minua rosvoksi niin todista asiasi .kävin tänään kaupassa ja myöskin viereisessä kaupassa,hain koskenkorvaa.
Tiedätkö mehustan ja kun huuhtelen pullot koskenkorvalla tai kirkkaalla viinalla niin home ei tule mehupulloihin.
Mutta kuitenkin varo ettet polta sitä viinaa eli jäähdytä mehu ensin ja sitten pullota tuikkaa vaikka vielä kirkasta pinnalle.
Mitä te teette onko käärme sielussanne sanon aika kovasti,mutta lähtekää keskusteluun mitä on lähimmäisen rakkaus ja mitä se on.
Millaisia opetuksia ja tutkimuksia olette saaneet ja oletteko lukeneet Raamatun läpi tutkien mikä on otollista ja hyvää.
On kuitenkin synti olemassa mutta jos teillä on veljeä vastaan jokin asia,niin nuhdelkaa rakkaudessa mutta kuitenkin niin että paikalla on kolme henkilöä.
Seurakunnan palvelijä älöön olko asken kääntyn ettei ylpistyisi ja hallitkoon hän perheensä, ellei hallitse perhettään niin ei myöskään seurakuntaa.
Seurakunnassa on muurin aukkoja ja joka jäsentä tarvitaan, Puussa jos oksa katkeaa niin se ei kasva uudelleen. mutta hedelmistä puu tunnetaan.
Hyvä paimen etsii kadonnutta lammasta on monelle tuttu vertaus. hyvä paimen jättää laumansa ja etsii kadonnutta lammasta.
Minulla on ollut luontokappaleita jotka tuntevat minut olen jopa akvariokalaa voinut koskea ruokkiessani sitä..mutta kuitenkin on tärkeä että jokainen voisi olla vapaa niin luonto kuin ihminen.MKohhhohohhhooo
- sitten
markkukorpinen kirjoitti:
Minulla on ollut luontokappaleita jotka tuntevat minut olen jopa akvariokalaa voinut koskea ruokkiessani sitä..mutta kuitenkin on tärkeä että jokainen voisi olla vapaa niin luonto kuin ihminen.MKkuitenkin imasta sen kossun kitaasi, kun tekstiä alkoi tulla solkenaan. Joudut hakemaan mehustus tarkoituksiin uuden pullon.
sitten kirjoitti:
kuitenkin imasta sen kossun kitaasi, kun tekstiä alkoi tulla solkenaan. Joudut hakemaan mehustus tarkoituksiin uuden pullon.
Vielä on kesää jäljellä ja myöskin kossua ja mehustus jatkuu.
Mutta lienee kuitenkin niin,että en käy tarpeitani hakemassa toisesta pitäjästä ja kenties laivalta ja aivan vain vieraita varten.
Olen ihminen joka ei piileskele ja ole toista mitä on eli kaappijuoppo.MK
Mutta totean vielä,että mehu säilyy kun alkoholi tulee kalvona pintaan ei kuitenkaan koko määrä heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237