Taas tusinasaippuaa!

Reiskale

Kylläpä on taas niin typerä tusinasaippuasarja! Ja taas tyhjäpäiset suomalaiset ovat koukussa.

3

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

      Turhaan tule ikisemään tänne, jos sulla ei oo perusteluja väitteellesi. Tuskin televisiosta tulee muutenkaan mitenkään erityisen kehittäviä ohjelmia, ja eikös jokaisella ole muutenkin oma mielipide sarjojen suhteen? Jos itse seuraat vaikka frendejä, niin voin ihan yhtä hyvin sanoa, että "taas niin typerä tusinasaippuasarja", joka ei muuten ole edes sana.

      Opettele kirjoittamaan ja perustelemaan tekstisi.

      • Reiskale

        Jaaha! Eli kriittiset kommentit eivät ole tässä foorumissa sallittuja.

        Jos "tusinasaippuasarja" ei ole edes sana, niin mikähän lienee "ikisemään"? Olisi ehkä syytä opetella itse kirjoittamaan.

        En pidä myöskään amerikkalaisista tusinasaippuasarjoista, en edes koomisista sellaisista.

        Ja perusteluja. Nykyään käsitetään kunnon viihteenä lähes ainoastaan kyseiset saippuasarjat. Niistäkö nykyään otetaan elämiseen mallia? Jo alle kouluikäiset tuijottavat näitä sarjoja.

        Pakko myöntää, etten ole Seranon perhettä seurannut kuin yhden jakson. Se riitti minulle. Ehkä arvostelin nimenomaista sarjaa liian kärkevästi, mutta samaa tusinatavaraa ne ovat kuin muutkin. Mm. Kauniit ja rohkeat, Emmerdale, Tunteet ja tuoksut, Tuhkimotarina, Seranon perhe jne jne. Halpoja sarjoja, joilla saadaan ohjelma-aika täytettyä edullisesti.

        Olen yksi niistä, jotka ovat televisioluvan maksaneet ja näin katson oikeudekseni arvostella maksamaani tuotetta.


      • Jonttu1991
        Reiskale kirjoitti:

        Jaaha! Eli kriittiset kommentit eivät ole tässä foorumissa sallittuja.

        Jos "tusinasaippuasarja" ei ole edes sana, niin mikähän lienee "ikisemään"? Olisi ehkä syytä opetella itse kirjoittamaan.

        En pidä myöskään amerikkalaisista tusinasaippuasarjoista, en edes koomisista sellaisista.

        Ja perusteluja. Nykyään käsitetään kunnon viihteenä lähes ainoastaan kyseiset saippuasarjat. Niistäkö nykyään otetaan elämiseen mallia? Jo alle kouluikäiset tuijottavat näitä sarjoja.

        Pakko myöntää, etten ole Seranon perhettä seurannut kuin yhden jakson. Se riitti minulle. Ehkä arvostelin nimenomaista sarjaa liian kärkevästi, mutta samaa tusinatavaraa ne ovat kuin muutkin. Mm. Kauniit ja rohkeat, Emmerdale, Tunteet ja tuoksut, Tuhkimotarina, Seranon perhe jne jne. Halpoja sarjoja, joilla saadaan ohjelma-aika täytettyä edullisesti.

        Olen yksi niistä, jotka ovat televisioluvan maksaneet ja näin katson oikeudekseni arvostella maksamaani tuotetta.

        Itse näen asian niin, että kriittisiä kommentteja saa tulla, kunhan ne perustelee. En itsekkään väitä, että sarja palvomisen arvoinen, mutta kuitenkin kuuluu Yleisradion ohjelmistojen kärki 3. Ikinä on muuten synonyymi sanalle valittaa. Tusinasaippuasarja taas ei merkitse yhtään mitään, tai on jokin murresana.

        Antamissasi esimerkeissä ei ole mitään muuta yhteistä kuin se, että sarjoja on pakostakin yritetty jatkaa. Ja mitä pahaa siinä on, että ohjelma saadaan tuotettua pienellä budjetilla? En itse ainakaan jaksasaisi katsoa päivästä toiseen, kun vain näytettäisiin jotain räjähtäviä autoja tmv. En oikein ymmärrä, että mitä oikein kaipaat? Nykyään television tarjonta on tavallaan hyvin monipuolista, mutta kuitenkin rajoittunutta. Luulisi sinullekkin löytyvän jotain mieluista, ja jos ei, niin miksi et ottaisi yhteyttä vaikkapa asiakaspalautteen kautta?

        Meilläkin tv-lupa maksetaan, vaikka harvoin meillä yleä seurataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe