Taas tusinasaippuaa!

Reiskale

Kylläpä on taas niin typerä tusinasaippuasarja! Ja taas tyhjäpäiset suomalaiset ovat koukussa.

3

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

Turhaan tule ikisemään tänne, jos sulla ei oo perusteluja väitteellesi. Tuskin televisiosta tulee muutenkaan mitenkään erityisen kehittäviä ohjelmia, ja eikös jokaisella ole muutenkin oma mielipide sarjojen suhteen? Jos itse seuraat vaikka frendejä, niin voin ihan yhtä hyvin sanoa, että "taas niin typerä tusinasaippuasarja", joka ei muuten ole edes sana.

Opettele kirjoittamaan ja perustelemaan tekstisi.

• Reiskale

Jaaha! Eli kriittiset kommentit eivät ole tässä foorumissa sallittuja.

Jos "tusinasaippuasarja" ei ole edes sana, niin mikähän lienee "ikisemään"? Olisi ehkä syytä opetella itse kirjoittamaan.

En pidä myöskään amerikkalaisista tusinasaippuasarjoista, en edes koomisista sellaisista.

Ja perusteluja. Nykyään käsitetään kunnon viihteenä lähes ainoastaan kyseiset saippuasarjat. Niistäkö nykyään otetaan elämiseen mallia? Jo alle kouluikäiset tuijottavat näitä sarjoja.

Pakko myöntää, etten ole Seranon perhettä seurannut kuin yhden jakson. Se riitti minulle. Ehkä arvostelin nimenomaista sarjaa liian kärkevästi, mutta samaa tusinatavaraa ne ovat kuin muutkin. Mm. Kauniit ja rohkeat, Emmerdale, Tunteet ja tuoksut, Tuhkimotarina, Seranon perhe jne jne. Halpoja sarjoja, joilla saadaan ohjelma-aika täytettyä edullisesti.

Olen yksi niistä, jotka ovat televisioluvan maksaneet ja näin katson oikeudekseni arvostella maksamaani tuotetta.

• Jonttu1991
        Reiskale kirjoitti:

Jaaha! Eli kriittiset kommentit eivät ole tässä foorumissa sallittuja.

Jos "tusinasaippuasarja" ei ole edes sana, niin mikähän lienee "ikisemään"? Olisi ehkä syytä opetella itse kirjoittamaan.

En pidä myöskään amerikkalaisista tusinasaippuasarjoista, en edes koomisista sellaisista.

Ja perusteluja. Nykyään käsitetään kunnon viihteenä lähes ainoastaan kyseiset saippuasarjat. Niistäkö nykyään otetaan elämiseen mallia? Jo alle kouluikäiset tuijottavat näitä sarjoja.

Pakko myöntää, etten ole Seranon perhettä seurannut kuin yhden jakson. Se riitti minulle. Ehkä arvostelin nimenomaista sarjaa liian kärkevästi, mutta samaa tusinatavaraa ne ovat kuin muutkin. Mm. Kauniit ja rohkeat, Emmerdale, Tunteet ja tuoksut, Tuhkimotarina, Seranon perhe jne jne. Halpoja sarjoja, joilla saadaan ohjelma-aika täytettyä edullisesti.

Olen yksi niistä, jotka ovat televisioluvan maksaneet ja näin katson oikeudekseni arvostella maksamaani tuotetta.

Itse näen asian niin, että kriittisiä kommentteja saa tulla, kunhan ne perustelee. En itsekkään väitä, että sarja palvomisen arvoinen, mutta kuitenkin kuuluu Yleisradion ohjelmistojen kärki 3. Ikinä on muuten synonyymi sanalle valittaa. Tusinasaippuasarja taas ei merkitse yhtään mitään, tai on jokin murresana.

Antamissasi esimerkeissä ei ole mitään muuta yhteistä kuin se, että sarjoja on pakostakin yritetty jatkaa. Ja mitä pahaa siinä on, että ohjelma saadaan tuotettua pienellä budjetilla? En itse ainakaan jaksasaisi katsoa päivästä toiseen, kun vain näytettäisiin jotain räjähtäviä autoja tmv. En oikein ymmärrä, että mitä oikein kaipaat? Nykyään television tarjonta on tavallaan hyvin monipuolista, mutta kuitenkin rajoittunutta. Luulisi sinullekkin löytyvän jotain mieluista, ja jos ei, niin miksi et ottaisi yhteyttä vaikkapa asiakaspalautteen kautta?

Meilläkin tv-lupa maksetaan, vaikka harvoin meillä yleä seurataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe