Mielenkiinnosta

Yxitypy

kysyisin mikä teidän mielestä on tämän palstan kirjoittajien keski-ikä. Arvioikaa myös henkinen ikä?
Tässä kun vähän luin juttuja joita tänne on viime aikoina kirjoiteltu, olettaisin keski-iän olevan 30 vuotta, ja henkisen iän (joillakin nimiä mainitsematta) noin 16 vuotta..ööö..vain paninko liian ylös :=))

Tässä teille henkinen ikä testi, joten testaamaan, ja sen jälkeen muistakaa laittaa taas riita pystyyn, ettei tämä aloitus jää mitenkään huonommaksi.
Mä lähden lukemaan hyvää kirjaa :=))

http://www.damienthorn.com/temp/henkika.html

45

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mil-laN

...me ollaan kaikki alle kuustoista, ja sitten taas saa pamputtaa.:)

• Yxitypy

olevani ihan niin nuori. Joko joku ehti pamputtaa? :=))

• Mil-laN
        Yxitypy kirjoitti:

olevani ihan niin nuori. Joko joku ehti pamputtaa? :=))

...ei sentäs niin, aikuisia ihmisiä vaikka välillä lapsettaakin.:)

Juu, joku yritti pamputtaa, mutta ehdin hienosti väistellä.:)

• Yxitypy
        Mil-laN kirjoitti:

...ei sentäs niin, aikuisia ihmisiä vaikka välillä lapsettaakin.:)

Juu, joku yritti pamputtaa, mutta ehdin hienosti väistellä.:)

että niitä pamputtajia sulla kyllä riittää, että melkein kateellinen olen ollut.
        Väistelyssä jää kyllä moni toiseksi sulle.
        Ettet vaan käy jotain väistelykursseja? :=))

• Mil-laN
        Yxitypy kirjoitti:

että niitä pamputtajia sulla kyllä riittää, että melkein kateellinen olen ollut.
        Väistelyssä jää kyllä moni toiseksi sulle.
        Ettet vaan käy jotain väistelykursseja? :=))

...muuta tämä palsta antaa parasta väistelykurssiopetusta, sillä palstalla on parhaat pamputtajat.:)

• "olet ikäisesi tasolla" väitti testi.
      Joten kalkkiksia ollaan.

Palstakirjoittajien iän keskiarvo on noin 40. Eikä riitaa voi laittaa pystyyn jos liukenet paikalta... *väistää lentävää kenkää*

• Yxitypy

Niin näytti testi minullekin, mutta ainakin sanotaan, että ikä tois viisautta. Tiedä sitten :=))

Vähän kiirusta nykyään livessä, ettei jouda oikein riiteleen, saati lukemaan kaikkia riitaketjuja, mutta eiköhän syksyn tullessa tilanne korjaannu.
        Nyt olis tunti aikaa *heittää toisen kengän*

• Yxitypy kirjoitti:

Niin näytti testi minullekin, mutta ainakin sanotaan, että ikä tois viisautta. Tiedä sitten :=))

Vähän kiirusta nykyään livessä, ettei jouda oikein riiteleen, saati lukemaan kaikkia riitaketjuja, mutta eiköhän syksyn tullessa tilanne korjaannu.
        Nyt olis tunti aikaa *heittää toisen kengän*

oikeasti, että niin monia hauskoja irroitteluja helposti pidetään riitoina. :)

Mutta niinhän se on että jokainen peilaa asioita monitahoisen ymmärryksensä kautta.

• taas puska
        TaikisN kirjoitti:

Mutta niinhän se on että jokainen peilaa asioita monitahoisen ymmärryksensä kautta.

tervee kuudes varis :DDD

• taas puska kirjoitti:

tervee kuudes varis :DDD

puskavaris :))

Ei oo tämä elämä helppoo variksenakaan, amppari pisti kainaloon tänään. Juimii :// Kait variksellakin on kainalot, öh...

• siipien alla
        TaikisN kirjoitti:

puskavaris :))

Ei oo tämä elämä helppoo variksenakaan, amppari pisti kainaloon tänään. Juimii :// Kait variksellakin on kainalot, öh...

karvaiset kainalot :DD ei pitäs lentää koko aikaa

• siipien alla kirjoitti:

karvaiset kainalot :DD ei pitäs lentää koko aikaa

*tikahtuu* Miten niin karvaiset..eheiiiiii.....tämä varis huolehtii hygieniastaan ja sheivailuistaan ;) Puskavaris puhuu nyt vain omasta puolestaan ;)

• kuudes varis
        TaikisN kirjoitti:

*tikahtuu* Miten niin karvaiset..eheiiiiii.....tämä varis huolehtii hygieniastaan ja sheivailuistaan ;) Puskavaris puhuu nyt vain omasta puolestaan ;)

ilmanko amppari pisti :DD

• kuudes varis kirjoitti:

ilmanko amppari pisti :DD

Tais mennä sheivatessa muutama peitinsulkakin, jäi kainloihin ampparinmentävä aukko, prk.

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

mutta jotenkin sen aistii, milloin se ei ole enää hauskaa irroittelua.
        Tai se voi alkaa hauskana, ja sitten vähitellen.. aletaan lukea toisen tekstiä niinku rivien välistä, ja se hauskuus muuttuukin ihan muuksi :=))

Tietenkin meillä ihmisillä voi olla myös erilainen huumori, ja siitä syntyy väärinkäsityksiä.

• Olen henkisesti ikäiseni tasolla..Nii mä arvelinkin ja se ikä ei ollu 16..:DDD

Palstan kirjoittajien keski- ikänä pidän samaa ku Taikis eli 40v...

Henkiseltä puolelta osa menee tuonne 10v...;))

• Yxitypy

vielä paremmaksi tuon henkisen iän, heh.

Ehkä keski-ikä on sellaset 40 vuotta, vaikka ei kyllä oikein siltä vaikuta, kun tekstejä lukee. Leikkisä ja lapsenmielinen saa ja pitääkin aina olla, muttei ilkeä kiusaaja :=))

• Yxitypy kirjoitti:

vielä paremmaksi tuon henkisen iän, heh.

Ehkä keski-ikä on sellaset 40 vuotta, vaikka ei kyllä oikein siltä vaikuta, kun tekstejä lukee. Leikkisä ja lapsenmielinen saa ja pitääkin aina olla, muttei ilkeä kiusaaja :=))

ei saa kiusata..Se että omaa lapsenmielisyyttä,niin tuo tähän elämään paljon iloa ja riemua..:)

• Napan-der

mutta luin tänään jostain lehdestä ohimennen otsikon: "Kamppailaan yhdessä ikääntymistä vastaan". Ja häh? Minkä takia?

Toisaalta täällä nettimaailmassahan tuo on onnistunut yli odotusten. Palstakirjoittajien henkinen ikä on 16 ja monasti kuulee toivomuksen. "kasva aikuiseksi".

Siks toiseks, minä en lähde nyt minnekään vaan jään nuortumaan ainakin joksikin aikaa. Saas nähdä konttaanko ja kuolaanko illemmalla.

• Yxitypy

ikääntymistä vastaan yrittää taistella, mutta eipä taida auttaa. Lähdettävä täältä on jokaisen.

Palstoilla kuulee tosiaan kaksi lausetta. Kasva aikuiseksi ja Hanki elämä.

No miten kävi? Joko olet kontallas? :=))

• Napan-der*
        Yxitypy kirjoitti:

ikääntymistä vastaan yrittää taistella, mutta eipä taida auttaa. Lähdettävä täältä on jokaisen.

Palstoilla kuulee tosiaan kaksi lausetta. Kasva aikuiseksi ja Hanki elämä.

No miten kävi? Joko olet kontallas? :=))

sinne päinkään. 16 on hakusessa mutta kuusonen tuli laulettua.

• Yxitypy
        Napan-der* kirjoitti:

sinne päinkään. 16 on hakusessa mutta kuusonen tuli laulettua.

tuli laulettua?
        Ei lainkaan paha juttu. Tää on mun lempparilaulu karaokessa :=))

Tykkäätkös tätä laulaa?

http://www.youtube.com/watch?v=m1Y0RBBMxqw

• Napan-der*

• Yxitypy
        Napan-der* kirjoitti:

vaan tätä. Ei kyyneltäkään.

http://www.youtube.com/watch?v=G8OK6wW8Yfc

Oikeestaan oon ollut aina Kuustonen fani, ja tykkään lähes kaikista hänen biiseistään. Myös Kaartamo- Kuustonen - Kettunen oli kova sana silloin aikanaan, ja on tieten vieläkin :=))

• Napan-der*
        Yxitypy kirjoitti:

Oikeestaan oon ollut aina Kuustonen fani, ja tykkään lähes kaikista hänen biiseistään. Myös Kaartamo- Kuustonen - Kettunen oli kova sana silloin aikanaan, ja on tieten vieläkin :=))

huomaan, että lempparilauluni ovat sanoja jotka ovat sävellettyjä tarinoita.

• Yxitypy

• palstan kirjoittajista suurin osa on kriisissä, kun pitäisi osata kirjoittaa aikuismaisesti ja sitten toisaalta mielikuvitella villisti. Sanoisin, että naiset ovat kuin SDP:n puoluejohtaja ja miehet jotain Alex Stubbin ja Toimi Kankaanniemen välimaastosta. 8¤]

• Mil-laN

...taas siihen tulet mesoo jostain kriisistä, minulla ainakaan mitään sellaista.:)

• Yxitypy

se jotain ikäriisiä? Täällä lifellä se neljänkympin riisi.

Tuli mieleen, että on lapsia, jotka käyttäytyvät jo aika pienestä pitäen aikuismaisesti. Heitähän sanotaan pikkuvanhoiksi.

Niinhän sitä sanotaan, että sellanen kansa kun johtajatkin. Kait se pitää paikkansa :=))

• Yxitypy kirjoitti:

se jotain ikäriisiä? Täällä lifellä se neljänkympin riisi.

Tuli mieleen, että on lapsia, jotka käyttäytyvät jo aika pienestä pitäen aikuismaisesti. Heitähän sanotaan pikkuvanhoiksi.

Niinhän sitä sanotaan, että sellanen kansa kun johtajatkin. Kait se pitää paikkansa :=))

olen katsellut näitä näiden mielikuvitusleikkejä lievästi huvittuneena. Se on vähän semmottista jäykkää meininkiä, kun ei uskalleta päästää sitä sisäistä lasta irti, tiedä mitä sosieteetti siihen sanoisi.

Enkä minä nyt mesoa enkä rettelöi. Omassa työyhteisössä on nähnyt niin paljon, jotta perstuntumalla voi tommosta todeta. En ole psykologi.

• LaardiBee kirjoitti:

olen katsellut näitä näiden mielikuvitusleikkejä lievästi huvittuneena. Se on vähän semmottista jäykkää meininkiä, kun ei uskalleta päästää sitä sisäistä lasta irti, tiedä mitä sosieteetti siihen sanoisi.

Enkä minä nyt mesoa enkä rettelöi. Omassa työyhteisössä on nähnyt niin paljon, jotta perstuntumalla voi tommosta todeta. En ole psykologi.

et sä nyt tajua....ainakin mun sisäinen lapsi on aina ollut pikkuvanha. ;)

*katselee huvittunein äidillisin ilmein narisevaa pikkupoikaa*

• TaikisN kirjoitti:

et sä nyt tajua....ainakin mun sisäinen lapsi on aina ollut pikkuvanha. ;)

*katselee huvittunein äidillisin ilmein narisevaa pikkupoikaa*

pikkuisen ylimielinen asenne...... 8¤]

• LaardiBee kirjoitti:

pikkuisen ylimielinen asenne...... 8¤]

sinulla vain on :)
        Kunhan tutuiksi tullaan niin tuollaiset luulot haihtuu kuin tuhka tuuleen.

Muuten, olen saanut sinusta juuri mainitsemasi mielikuvan, pikkuisen ylimielinen asenne muita kohtaan. Mutta sekin mielikuva saattaa olla väärä. Katsellaan ja kuunnellaan, eiköhän me samalle hiekkalaatikolle kuitenkin sovita :) *tekee tilaa viereensä ja ojentaa Laardille lapionsa ystävyyden eleenä*

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

sinulla vain on :)
        Kunhan tutuiksi tullaan niin tuollaiset luulot haihtuu kuin tuhka tuuleen.

Muuten, olen saanut sinusta juuri mainitsemasi mielikuvan, pikkuisen ylimielinen asenne muita kohtaan. Mutta sekin mielikuva saattaa olla väärä. Katsellaan ja kuunnellaan, eiköhän me samalle hiekkalaatikolle kuitenkin sovita :) *tekee tilaa viereensä ja ojentaa Laardille lapionsa ystävyyden eleenä*

tuo Laardi kamalan ylimielinen. Ihan samaa mieltä oon.
        Se pitäis viedä saunan taa, ja opettaa :=)))

• mukaan olen

lähes kuusikymppinen ja testisi mukaan suunnilleen samaa tasoa.

Ei ollut mikään yllätys. Sen verran heikosti olen täällä perinteisesti viihtynyt, että luulen porukan olevan selvästi minua nuorempaa.

• Yxitypy

sitten lähes samaa ikää :=))

Porukka täällä noin 15 vuotta nuorempaa, joten mitähän me täällä oikein norkoillaan?
        Toisaalta olen aina viihtynyt nuorempien seurassa :=))

• lapset tai lastenlapset
        Yxitypy kirjoitti:

sitten lähes samaa ikää :=))

Porukka täällä noin 15 vuotta nuorempaa, joten mitähän me täällä oikein norkoillaan?
        Toisaalta olen aina viihtynyt nuorempien seurassa :=))

kyllä kestää mutta jos vielä sen yli niin alkaa olla pinna koko pituudessaan.

• Mun mielestä toi testi niinkuin kaikki muutkin vastaavat: ärsyttäviä.
      Niissä, jossa missä testataan, oletko nolla vai täysnolla tai sitten et ole kumpikaan vaan puuaivo!! Inhat vastausvalikkeet:)

Arvostaisin kovasti testiä missä olisi myös vapaavalintainen vastaus mahdollisuus omin sanoin..:D

• Yxitypy

että tuo testi oli tyhmä, kuten suurimmaksi osaksi kaikki muutkin testit.

Tuollainen mainitsemasi testi olis kyllä hieno juttu. Kukahan sellaisen kehittelis tänne laiffiin?
        Sinä? Vaiko esim. taikis, jonka luulisin tykkäävän testin laatimisesta :=))

• Yxitypy kirjoitti:

että tuo testi oli tyhmä, kuten suurimmaksi osaksi kaikki muutkin testit.

Tuollainen mainitsemasi testi olis kyllä hieno juttu. Kukahan sellaisen kehittelis tänne laiffiin?
        Sinä? Vaiko esim. taikis, jonka luulisin tykkäävän testin laatimisesta :=))

Laitanpa kokeeksi yhden.

Testi aihe: Oletko sensuelli syysihminen?

a. pelkään syyspimeää
        b. kynttilöitä poltan molemmista päistä
        c. en pidä yhteyttä kehenkään syksyn tullen
        d. (dee dee). jotain ihan muuta omin sanoin___________________

Että mitä:D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2898
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2183
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1647
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1220
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1195
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1155
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1077
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1050
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      74