Katsoin pitkästä aikaa Elisan kotiliittymän sähköpostiani kun sinne tulee harvakseltaan postia. Se vähä mitä yleensä siihen on tullut, on ollut operaattorin postia tai työasioita koskevaa.
Nyt oli tullut kaksi samanlaista viestiä samalta henkilöltä. Joku ranskalinen tuntematon tyyppi. Ihmettelenpä vain etä mistähän on s-postiosoitteeni saanut. Minulla on Hotmailinkin osoite ja sinne tulee välillä jotain kummallista, mutta siinä on hyvä roskapostisuodatin. Eikä minulla ole profiilia missään Twitterissä eikä Facebookissa joista löytyisi meiliosoitteeni
Olisko joku kiinnostunut Robertolle vaimoksi?:D Voin antaa kyllä meiliosoitteen:))
Tässä tämä viesti mutta olen jättänyt tietenkin meiliosoitteen pois kun se on nimelläni.
Päiväys: 24.7.2009 12:31:44
Aihe: Enkeli
Liitteet:
Vaihtoehdot: TEXT/PLAIN
Hei,
Minä otan teihin yhteyttä ehdottaakseni teitä
ulkomailla minun kanssani Pariisissa, aviollinen
elämä. Jos sitoumus kiinnostaa teitä, vastaus
englannissa mikäli mahdollista koska
verkkoautomaattiasekäännökset eivät
ole täydellisiä.
Reply back if interested in my proposal
of a conjugal life abroad with me in Paris
in your actual life.
Minun kirjeeni englannissa:
http://mae.blogsarena.com/328/en.html
roberto ranskasta.
Enkeli
10
594
Vastaukset
- perustaa
Olen saanut saman postin ja mietin pääni puhki tuota s-postiosoitetta. Mistä se mahtaa oikein olla saatavana, kun minullakaan ei ole mitään profiilia missään.
- se on kuulema ihan
helppoa. Kerrankin käytetty sp-osoite...
Mie ihmettelin sellaista: aina kun "puhuin" gmailissa jostakin asiasta...niin se reuna oli täynnä aiheeseen liittyviä mainoksia.
Vaikkapa että: sain halvalla kattotiiliä...niin siinä reunassa on joko halpakaupan osoitteita tai kattotiilimainoksia.
Kun ihmettelin nuorisolle, että "vakoillaanko" näitä sposteja, hän nauraen selitti näitä roskapostirobotteja sun muita!
ELKÄÄ VASTATKO NIIHIN! Se on se tärkein, ei saa vastata YHTÄÄN MITÄÄN!
Nekin on erään sortin nigerialaiskirjeitä!
nimim. viisastunutkin - pookionki
Koska minäkin sain saman viestin ;)
- roskaa !!
Noita ei kannata edes avata !!!
- ja mieheni
sähköpostiin joten aloin miettimään että mikä homo se siellä vaimoa on hakemassa. Ihmettelimme että mistä sai e-mailiosoitteen.
- spämmiä.
Osoitteita saa mistä tahansa, kokeile vaikkapa maija.virtanen(at)hotmail.com, siis keksiäkin voi. Tärkeintä on, että ei availe liitteitä, eikä klikkaile linkkejä. Suositeltavinta pn hävittää viesti avaamatta.
- :/ V.V.K
Sain ihan saman viestin ja meinas tulla oksennus xD
- HTZA
sitten vanhan jutun palstalle.
Arvaa mikä minua oksettaa? HTZA kirjoitti:
sitten vanhan jutun palstalle.
Arvaa mikä minua oksettaa?vatsalihakseni................
- HTZA
minttupuu kirjoitti:
vatsalihakseni................
kohta rantakuntoon.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792