"gawrsh!" mite sillä on varaa asuu omakotitalossa keskellä kaupunkii??? ja vielä??????
hessuhopon kaupunkiasunto
27
190
Vastaukset
Hessuhopo on niin cityy
sammakko17 kirjoitti:
Lurpakkeet heiluu;D
..tykkäävät luonnosta siksi ajattelin että hopolla kaupunkiasunto.. no citykoirat kusee vesipostien juureen..
pervokki kirjoitti:
..tykkäävät luonnosta siksi ajattelin että hopolla kaupunkiasunto.. no citykoirat kusee vesipostien juureen..
Kuseevat siksi sillä on kaupunkissa asunto kait mistä sen aivotuksia tietää
sammakko17 kirjoitti:
Kuseevat siksi sillä on kaupunkissa asunto kait mistä sen aivotuksia tietää
..mister hopoa ,maalaiseksi..
vuokralla ja sen talo on sika ränsistynny....!!!
pervokki kirjoitti:
..on aika ränsistynyt..vuokralla omakotitalossa on vielä kalliimpaa huh..
alennusta ko se on niin ränsis se sen talo.... mä veikkaan et se maksaa vuokraa noin pari sataa ekeeeee....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
alennusta ko se on niin ränsis se sen talo.... mä veikkaan et se maksaa vuokraa noin pari sataa ekeeeee....
--allergian atsman homeiden takii..koirilla vielä hajuaisti hyvä..
- padme_amidala
..perintönä : )
Konikauluksen omakotitalo. Konikaulus on Helunan luona kortteeraamassa ja Hessu pitää huolta siitä asunnosta sen aikaa.
Konnikaulus osti sen talon ravivoitoillaan nuorena ollessaan...putkahtelee nimia esiin.. polle koninkaulus.. helena ammu.. simo sisu.. taavi ankka.. mustakaapu..
kylla nostalgia on hieno tunne :-)pervokki kirjoitti:
..sen kun selvenee..taisi olla konikaulus kova polle aikoinaan..
konikauluksen raviuran päättyneen terästettyyn kauraan. Dopindtestissä sinkkiämpäristä putos pohja...
kielibasa kirjoitti:
putkahtelee nimia esiin.. polle koninkaulus.. helena ammu.. simo sisu.. taavi ankka.. mustakaapu..
kylla nostalgia on hieno tunne :-)Musta Pekka, Kroisos Pennonen... Ja ah, Kultu Kimallus... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Musta Pekka, Kroisos Pennonen... Ja ah, Kultu Kimallus... :•)
aika vanha nimi sekin. ja erik søderman oli myøs.. joskin harvemmin esilla :-)
kielibasa kirjoitti:
vuorellaan
kielibasa kirjoitti:
Akulla oli joskus koira Pulivari, sellainen bernhardilainen, tynnyri kaulassa... :•)
Laiskanpulskee koiraksi, mutta sankarikoira aina.Mörrimöykky11 kirjoitti:
Akulla oli joskus koira Pulivari, sellainen bernhardilainen, tynnyri kaulassa... :•)
Laiskanpulskee koiraksi, mutta sankarikoira aina.usein esiintyi taustalla.. nayteikkunoiden takana tms. paikoissa :-)
pulivari.. kylla vaan! muistan mainiosti.. ja sen kun mummo ankka otti aina kermakakun uunista kermoineen paivineen :-)kielibasa kirjoitti:
mutta nimee en kylla muista..
Muistelisin kanssa mutta en nimeä muista,että mikä mieti harmaat aivosolut läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637001Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792772
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412079- 181958
- 301687
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151286