Miksi ette välitä mihin tavara joutuu eri paikkoihin.

pepsimax

Mikä teitä shoppailijoita ruokakaupoissa oikein vaivaa. Miksi teidän pitää olla ajattelemattomia piittaamattomia välinpitämättömiä.

Olen ruokakaupassa töissä. En tiedä miksi aina joka hyllyn välistä löytyy mitä ihmeellisiä tavaraoita väärästä paikasta. Miksi ihmeessä ette voi palauttaa tavaroita oikeille paikoillee. Sieltä mistä olette ne tavarat ottaneet. Älkää jättäkö niitä sinne tänne kauppojen hyllyille mihin ne eivät kuulu. Vaan viekää ne oikeille paikoille.

Tänäänkin ja muutenkin olen joskus löytänyt pakastealtaista mitä merkillistä tuoretuotteita. Juomia, maitotuotteita, mehuja. Hedelmiä. Aika kummallista. Miten ne on pakastealtaaseen joutuneet.

Antakaa vaikka se tuote jollekkin joka voisi sen sitten viedä takaisin omalle paikalleen. Jos te kerran ette kehtaa sitä itse viedä.

Niin homma hoituu paremmin.
Mutta pidetään parempi mieli kaupassa asioidessamme. Ja shoppailkaa ja tehkää mukavia heräte ostoksia.

7

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potkulautailija

ota potkulauta alle, ja vie ne takaisin

• sorivuan

Ihminen on laiska ja itsekäs ja kiireinen olento.

• 666-kkk-666

no eikös sulle vähän niinq makseta palkkaa että teet töitä, vaikka se nyt tavaroiden takas paikalleen vientiä oliskin.

• 19

Kylmä säilytystä tarvitseva tuote lämpenee ympäristön lämpötilaan varsin nopeasti.

Esimerkiksi litra maitoa 5 astetta = tunti 20 asteisessa ympäristössä ja on 20 asteista sillon on kylmäketju poikki ja tuote pilalla..
      .

On todella törkeää ottaa tuotteita ja jättää sitten hyllyjen väliin...

• MV

En o koskaan halunnu munaa. Seksissäkin aina jotain ihan muuta. Mutta sitä muuta kyllä helvetistikin.

• ozokka

Ehdottomasti samaa mieltä! Muutaman vuoden olen kiinnittänyt huomiota, miten asiakkaat "unohtavat" tavaroita väärään paikkaan. Valitut limppapullot painoivatkin liian paljon, ei niitä jaksa kantaa, tutkinpa pesuaineita ja unohdan tuohon...

Kun itse elää mikroskooppisilla tuloilla harmittaa, kun kaupassa tärvätään ostamattomia tuotteita. Meidän jokaisen ruokalaskussa kaupan tappiot näkyy. Onpa kyse sitten varastamisesta tai tahallisesta tuhoamisesta. Koen lisäksi ruoan sillä tavoin pyhäksi, ettei sitä saa tuhota tarkoituksella. Ehkä tämän asian suhteen välinpitämättömien näkemys muuttuu siinä vaiheessa, kun näkevät itse nälkää.

Siksi toiseksi: kylmäsäilytystuote on voinut olla tuntikausia väärällä paikalla. Joku huomaavaisesti korjaa sen oikealle paikalle. Sinä tai minä ostamme sen, ja saamme ruokamyrkytyksen. Kannattaisi kohdella kunnioittavasti kaupassa myynnissä olevia tuotteita, pilkka voi joskus kolahtaa omaan nilkkaan!

• DD.

mihin tavara joutuu ??? Onko ruokakin tavara.

Mielestäni se on elintarvike.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe