Lällysläitten kuningatar

Napan-der

Se olen minä. Sain juuri potkut kovanaamaisten kerhosta.
Ja mietin vakavissani mitä nyt? Pitäiskö heittää näppiksensä mäkeen. No mäki on lähellä. Vqi pitäiskös heittää veivinsä?

39

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veiviä pois heitä. Enerkiapula ko uhkaa, ni veivillä o tänneki ittensä kammettava.

      • Napan-der

        Jaksaisitko hetken veivata sytämeni kuntoon? En tiedä miten pystyn tästä muuten selviämään.


    • Judge evk

      Sitä hyvin hyvin pientä.

      • jonka piti olla

        vintillä ja johon joku haamu kävi kusemassa?


      • Judge evk
        jonka piti olla kirjoitti:

        vintillä ja johon joku haamu kävi kusemassa?

        Ääni kuuluu vaan ei mitään näy.


      • Judge evk

        neuvosto päättää. Kohtalotoveriksiko haluat?


      • Napan-der

        Taidat olla liian kiltti.


      • Napan-der
        Napan-der kirjoitti:

        Taidat olla liian kiltti.

        omalle palstallenne.


      • Napan-der

        Saitko sinäkin potkut? Heiiiii, tytteli. Relut itsekään eivät tiedä, milloin vedätetään. Herää pahvi.


      • mikä on

        vedättäjien mielestä peruuttamatonta? Se jotta ei oma mopo kaadu ja kaikkee muuta saa tehdä ja ihmisiä jahdata?


      • kun sinä
        mikä on kirjoitti:

        vedättäjien mielestä peruuttamatonta? Se jotta ei oma mopo kaadu ja kaikkee muuta saa tehdä ja ihmisiä jahdata?

        Millan esiinnyt täällä omalla nikilläsi.
        On vain yksi ihminen joka on noin katkera näillä palstoilla, muut ...they don't give a rats arse....
        Oletko koskaan ajatellut miten nimittelet ihmisiä ja se sun nimettilys perustuu luuloon....


      • eipä tullutkaan
        kun sinä kirjoitti:

        Millan esiinnyt täällä omalla nikilläsi.
        On vain yksi ihminen joka on noin katkera näillä palstoilla, muut ...they don't give a rats arse....
        Oletko koskaan ajatellut miten nimittelet ihmisiä ja se sun nimettilys perustuu luuloon....

        nimimerkillä, joten korjaanpikimiten, olen QP:


      • Mil-laN
        eipä tullutkaan kirjoitti:

        nimimerkillä, joten korjaanpikimiten, olen QP:

        ...satu olemaan tuo edellinen kirjoittaja...kukahan se nyt on vainoharhainen.:)

        Ja tulit todistaneeksi tässä samalla, että osaat puskailla.:)


    • Napan-der

      Ajattelin paljon pahoja ajatuksia kaikista teistä. Kirjoitin vähemmän. Mutta se ei mielestäni riiitä potkuihin. * byääääh*

    • Napan-der

      ja muistui ennen kuolemaani mieleeni, että kaikki - jopa vuodelta 2006 ja sitä ennen olleet tiesmillä nikilillä - olevat ketjut on heitetty mäkeen tai jonnekin. Minkä ihmeen takia kohtaloni oli tulla miotätöidyksi.

      Sanonpa tässä muutamille valtaapitäville sekä SIELLÄ että sin täällä: MINÄ EN PIDÄ TEISTÄ.

    • peräti

      katkokirjoittajien kuningatar ?

      • on tänään?

        Kauanko putkesi on jo kestänyt?


      • Tietysti.
        on tänään? kirjoitti:

        Kauanko putkesi on jo kestänyt?

        Viileänä. Maun lumossa. Mietiskelen. Elämää. Mikä onnenmyyrä. Olenkaan. :D


      • tilannut puolison
        Tietysti. kirjoitti:

        Viileänä. Maun lumossa. Mietiskelen. Elämää. Mikä onnenmyyrä. Olenkaan. :D

        postimyynnistä. Mitä maksoi?


      • sorttista
        Tietysti. kirjoitti:

        Viileänä. Maun lumossa. Mietiskelen. Elämää. Mikä onnenmyyrä. Olenkaan. :D

        näyttää olevan ;)


    • Ja mitkä oli perusteet potkuille? Huono käytös vai joku muu syy..

    • Mil-laN

      ...mäkeen ja uudet suunnitelmat kehiin ettei näytä niin läpinäkyvältä.:)

      • verenperintö

        Totesi joulupukin muori, maistoi ankanrintaa ja oksensi:


    • Onko miten ?

      Huikka jäänyt hiukka päälle ?

      • tajusin

        tämä palsta on anonyymien alkoholistien, hahmotushäiriöisten ja muiden ongelmaisten selviytymisasema


      • et seviydy
        tajusin kirjoitti:

        tämä palsta on anonyymien alkoholistien, hahmotushäiriöisten ja muiden ongelmaisten selviytymisasema

        jollei tunnusta ongelmaansa ei sitä voi korjata


      • lukihäiriöinen
        et seviydy kirjoitti:

        jollei tunnusta ongelmaansa ei sitä voi korjata

        Reilu


      • vain niin
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Reilu

        paraneminen alkaa


      • kukakoo
        tajusin kirjoitti:

        tämä palsta on anonyymien alkoholistien, hahmotushäiriöisten ja muiden ongelmaisten selviytymisasema

        selviytymisellä ja selviämisellä mitäkö eroa?


      • tunnistaa
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Reilu

        sen


      • Napan-der*

        niin otetaan kunnon känni.


      • moralisoi?
        tunnistaa kirjoitti:

        sen

        puska?


      • siinähän
        moralisoi? kirjoitti:

        puska?

        toinen reilu kertoi puskasta totuuden ja minä vahvistan sen :D


      • sinä
        siinähän kirjoitti:

        toinen reilu kertoi puskasta totuuden ja minä vahvistan sen :D

        olet reilu?


      • miten on
        sinä kirjoitti:

        olet reilu?

        oletko sinä myös?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe