Huhhuhh hellettä

Pörrääjä

tosi hieno juttu kun vielä jaksaa kesää pitää. Ei sitä meinaa millään muistaa elokuunkin olevan ihan täpöllä kesäkuukausi. Mulle tulee aina heinäkuun loppupuolella jo tunne siitä, kuinka kesä alkaa olemaan lopuillaan, todellisuudessa se on kuitenkin silloin vasta puolessa matkassa.
Täällä on varjossa 24 ja veden lämpötilakin on reippaan matkaa yli parinkympin, taisi tänävuonna Jaakko heittää kuuman kiven ;)

Tälleen helteellä olis siesta asiaa, kaik hommat vois pysähtyä puoliltapäivin ja jatkua sitten taas kolmen tunnin levon jälkeen. Taidankin tänään kokeilla etelänpoikien rytmiä ja heittää hommat sikseen muutamaksi tunniksi ;)

12

335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mil-laN

...näyttää 27 astetta, ja kukkapenkkiä vaan pitää siistiä.:)

• Tämä elokuu tuntuu poikkeuksellisen lämpöiseltä, jopa illat on lämpöisiä. Mutta elokuun lopussa on pakko heittää hyvästit kesälle ja varautua syksyn tuloon.

• Pörrääjä

tosi lämmintä ja tyyntä yötä. Käyn usein puolen yön jälkeen tyhjentämässä rapumerrat, ei ole tarvinnut fikkaria muutamaan yöhön kun on kuutamo valaissut niin hienosti.

• ...helteellä viilennystä, niin kandee lähtee tekemään tunnin hikilenkki. Sitten ruiskuun, ja loppupäivän on mukavan viilee olo. Juu, voi sen hikilenkin korvata muullakin fyysisellä suoritteella ;)

• Pörrääjä

soutamisella ;)

• pirpzuzeiccu

helteistä huolimatta onnistuin saamaan itselleni flunssan. Joten näillä eväillä..

• Pörrääjä

kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.

• pirpzuzeiccu
        Pörrääjä kirjoitti:

kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.

En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.

• Pörrääjä
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.

meet kyl lekuriin ellei tauti oo hellittänyt. Mä yritän täällä kovasti pysytellä ittekseni etten vaan saa mitään possupöpöö, nyt ei olis varaa sairastua.

• Pörrääjä
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?

• pirpzuzeiccu
        Pörrääjä kirjoitti:

Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?

Yritin vastata tuohon edelliseen viestiis jo aamulla, mutta tää ilmotti vaan jotain proxy erroria ja sitte en muistanu enää myöhemmin koko palstaa ennenku vasta nyt. :) Elikkä ei oo tänään ollu enää kuumetta ja kävin jo aamulla lähikaupassa (50 m päässä), autolla. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe