tosi hieno juttu kun vielä jaksaa kesää pitää. Ei sitä meinaa millään muistaa elokuunkin olevan ihan täpöllä kesäkuukausi. Mulle tulee aina heinäkuun loppupuolella jo tunne siitä, kuinka kesä alkaa olemaan lopuillaan, todellisuudessa se on kuitenkin silloin vasta puolessa matkassa.
Täällä on varjossa 24 ja veden lämpötilakin on reippaan matkaa yli parinkympin, taisi tänävuonna Jaakko heittää kuuman kiven ;)
Tälleen helteellä olis siesta asiaa, kaik hommat vois pysähtyä puoliltapäivin ja jatkua sitten taas kolmen tunnin levon jälkeen. Taidankin tänään kokeilla etelänpoikien rytmiä ja heittää hommat sikseen muutamaksi tunniksi ;)
Huhhuhh hellettä
12
335
Vastaukset
- Mil-laN
...näyttää 27 astetta, ja kukkapenkkiä vaan pitää siistiä.:)
Tämä elokuu tuntuu poikkeuksellisen lämpöiseltä, jopa illat on lämpöisiä. Mutta elokuun lopussa on pakko heittää hyvästit kesälle ja varautua syksyn tuloon.
- Pörrääjä
tosi lämmintä ja tyyntä yötä. Käyn usein puolen yön jälkeen tyhjentämässä rapumerrat, ei ole tarvinnut fikkaria muutamaan yöhön kun on kuutamo valaissut niin hienosti.
...helteellä viilennystä, niin kandee lähtee tekemään tunnin hikilenkki. Sitten ruiskuun, ja loppupäivän on mukavan viilee olo. Juu, voi sen hikilenkin korvata muullakin fyysisellä suoritteella ;)
- Pörrääjä
soutamisella ;)
- pirpzuzeiccu
helteistä huolimatta onnistuin saamaan itselleni flunssan. Joten näillä eväillä..
- Pörrääjä
kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.
En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.
meet kyl lekuriin ellei tauti oo hellittänyt. Mä yritän täällä kovasti pysytellä ittekseni etten vaan saa mitään possupöpöö, nyt ei olis varaa sairastua.
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?
Yritin vastata tuohon edelliseen viestiis jo aamulla, mutta tää ilmotti vaan jotain proxy erroria ja sitte en muistanu enää myöhemmin koko palstaa ennenku vasta nyt. :) Elikkä ei oo tänään ollu enää kuumetta ja kävin jo aamulla lähikaupassa (50 m päässä), autolla. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070