tosi hieno juttu kun vielä jaksaa kesää pitää. Ei sitä meinaa millään muistaa elokuunkin olevan ihan täpöllä kesäkuukausi. Mulle tulee aina heinäkuun loppupuolella jo tunne siitä, kuinka kesä alkaa olemaan lopuillaan, todellisuudessa se on kuitenkin silloin vasta puolessa matkassa.
Täällä on varjossa 24 ja veden lämpötilakin on reippaan matkaa yli parinkympin, taisi tänävuonna Jaakko heittää kuuman kiven ;)
Tälleen helteellä olis siesta asiaa, kaik hommat vois pysähtyä puoliltapäivin ja jatkua sitten taas kolmen tunnin levon jälkeen. Taidankin tänään kokeilla etelänpoikien rytmiä ja heittää hommat sikseen muutamaksi tunniksi ;)
Huhhuhh hellettä
12
358
Vastaukset
- Mil-laN
...näyttää 27 astetta, ja kukkapenkkiä vaan pitää siistiä.:)
Tämä elokuu tuntuu poikkeuksellisen lämpöiseltä, jopa illat on lämpöisiä. Mutta elokuun lopussa on pakko heittää hyvästit kesälle ja varautua syksyn tuloon.
- Pörrääjä
tosi lämmintä ja tyyntä yötä. Käyn usein puolen yön jälkeen tyhjentämässä rapumerrat, ei ole tarvinnut fikkaria muutamaan yöhön kun on kuutamo valaissut niin hienosti.
...helteellä viilennystä, niin kandee lähtee tekemään tunnin hikilenkki. Sitten ruiskuun, ja loppupäivän on mukavan viilee olo. Juu, voi sen hikilenkin korvata muullakin fyysisellä suoritteella ;)
- Pörrääjä
soutamisella ;)
- pirpzuzeiccu
helteistä huolimatta onnistuin saamaan itselleni flunssan. Joten näillä eväillä..
- Pörrääjä
kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
kyllä ne pöpöt liikkuu helteelläkin, toivottavasti ei ole possuflunssaa. Nyt taitaa helteet taas olla tältäerää ohi, ainakin täällä on nyt viileämpää ja mollikka pilvien takana piilossa.
En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.
meet kyl lekuriin ellei tauti oo hellittänyt. Mä yritän täällä kovasti pysytellä ittekseni etten vaan saa mitään possupöpöö, nyt ei olis varaa sairastua.
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
En tiijä, mitä flunssaa, mutta pari päivää olen nyt maannut sängyssä, enkä jaksa yhtään mitään. Eilen oksentelin muutaman kerran ja kuume oli 38. Oksentelu ihmetyttää siinä mielessä, ku mulla on menny jo ohi r-pahoinvointi.. Ja ihan järkyttävän limaista yskää. Täytyy katella vielä huomiseen, jos alkaa helpottaan. Jos ei, niin sitten meen lääkäriin.
Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
Onkos taudin selkä taittunut vai podetko yhä?
Yritin vastata tuohon edelliseen viestiis jo aamulla, mutta tää ilmotti vaan jotain proxy erroria ja sitte en muistanu enää myöhemmin koko palstaa ennenku vasta nyt. :) Elikkä ei oo tänään ollu enää kuumetta ja kävin jo aamulla lähikaupassa (50 m päässä), autolla. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514