täällä jaksetaan jauhaa noita iänikuisia vanhoja juttuja! :/
Perustakaa foorumi sitä varten,niin saatte keskenänne jauhaa samaa paskaa!!
Ei kukaan halua noita lukea,muuta itte riitelijät..:/
Ja tiedän ettei niitä ole pakko lukea,mutta pitääkö koko palsta pistää täyteen noita juttuja?!?
Helvettiäkö..
23
250
Vastaukset
- Judge evk
historia vitae magistra
- olla mahdotonta
mii-su kirjoitti:
mitä tuokin tarkottaa,mut jos vaa elettäisiin nykypäivässä..
vaikeaa oppia kun on päässyt jo huipulle tuulettumaan toisia korkeammalle
Kuulostaa ainakin todella hienolta ja sivistyneeltä ja maailma on fiksujen vai onko näin
- Adria
Jota pitää raapia.
Mikä älämölö täällä on taas viikonlopun aikaan ollut ://
Mä en tajuu tätä jankkaamista!Jaksetaan ruotia vanhoja ja vängätään joka helvetin asiasta.Tätä jaksa erkkikään..:/
Inhottava fiilis tulee,kun lukee noita..
- Muru on oikeassa
On säästetty vuosikymmeniä. Hunajaan kastettu tutti on kuin vanha juttu ja perämeren aallot.
- Italo tai ilotalo
mii-su kirjoitti:
turpaan ja käpälät kiinni jeesusteipillä,niin eiköhän aleta vähän miettimään..:/
Oli sammaa mieltä, ja kielsi kaiken kuin Pietari
- niillähän taisi
jo olla oma paikkansa, voisivat pysyä siellä.
Meinaakkos näitä reilujen kerhoa...Mä en tajuu koko kerhosta mitään.Onko sellanen sit oikeesti olemassa?
- ans määki
Vespa on kulkuneuvo. Että oot niin vasemman jalan saapas että.
- QuietPlace
eipä se oikein käy, että tuut sillai reuhaan rauhallisille ihmisille, niin...
*suunnittelee suukalpulaa ja pakkopaitaa*
Ihan vaan ettei tuo vahingoita itteänsä, kamala raivari....Enhän mää mittään...Kattos ku tää porukka mut yllytti sanomaan noin,nii eihän se voi mun vika olla..;))
- QuietPlace
mii-su kirjoitti:
Enhän mää mittään...Kattos ku tää porukka mut yllytti sanomaan noin,nii eihän se voi mun vika olla..;))
että yllyttivät, ei sun vika ja jos oli niin eihän se vakavaa ollu?Leikkiä vaan ja sekin kulman takaa, peitonalta ja ihan hiljasella äänellä?
Mikä marttyyri se tuommonen on, missä itkeskely ja voivottelu? QuietPlace kirjoitti:
että yllyttivät, ei sun vika ja jos oli niin eihän se vakavaa ollu?Leikkiä vaan ja sekin kulman takaa, peitonalta ja ihan hiljasella äänellä?
Mikä marttyyri se tuommonen on, missä itkeskely ja voivottelu?sää lyö lyötyä,ku sytänparka jo muutenki pomputtaa.Huomasin,että muistelot jatkuu ja kukaan ei usko mua..;(
- Yxitypy
mieltä olen kanssasi mii-su :=))
Muistakkos muuten yhden vanhan laulun..Siinä laulettiin jotenki näin:"Anna arpisten haavojen olla...Niitä auki et repiä saa..Anna muistojen katkerain kuolla..." ...vähän tonne suuntaan se meni..:))
Jotenki tuli tää biisi mieleen,ku täällä luin..:DD- mut se koski
mii-su kirjoitti:
Muistakkos muuten yhden vanhan laulun..Siinä laulettiin jotenki näin:"Anna arpisten haavojen olla...Niitä auki et repiä saa..Anna muistojen katkerain kuolla..." ...vähän tonne suuntaan se meni..:))
Jotenki tuli tää biisi mieleen,ku täällä luin..:DDvain arkisia haavoja, ei sekavia jokapuolelle naivia nettihelluntailaisia
jotensakin eri juttu - tuuthasie
mut se koski kirjoitti:
vain arkisia haavoja, ei sekavia jokapuolelle naivia nettihelluntailaisia
jotensakin eri juttuParivuottakäytetty Reinotossunpohjallinen voidellaan sinapilla , sirotellaan pari lusikallista kurkkusuolaa päälle, kääritään rullalle ja nialastaan kokonaisena.
- tukehduitko
tuuthasie kirjoitti:
Parivuottakäytetty Reinotossunpohjallinen voidellaan sinapilla , sirotellaan pari lusikallista kurkkusuolaa päälle, kääritään rullalle ja nialastaan kokonaisena.
saappaaseesi vai saitko nielaistua?
Outo tapa - kugguluuruu
tukehduitko kirjoitti:
saappaaseesi vai saitko nielaistua?
Outo tapakäkikello. kukku yöllä pari kertaa, nikotteli, kukku kolome kertoo ja oksenti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698