Siellä on profiilikuvina kaikenlaisia elukoita, kukkia, maisemia, esineitä ja piirroksia. Millaisia mielikuvia kuvat profiileina sinussa herättävät? Kertooko kukka kauneudesta, eläin uskollisuudesta, ajopeli vauhtihemmosta yms yms.
Itelläkin on piirroskuva profiilissa :)
Nyt näyttää alkaneen myös uusi villitys puhua pelkästään kuvilla, tässä päivänä muutamana surffailin gallerioita ja huomioin että jotkut nimimerkit jättävät vieraskirjoihin pelkästään kimaltelevia kuvia vailla vähäisintäkään tekstiä. Toki kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta MISTÄ se kertoo?
Galleriakuvat
139
1016
Vastaukset
- FrozenCorpse
Ei nyt heti aamusta pää riitä ehkä kaikkein syvällisimmin ananysoimaan tätä, mut ehkä kuvilla yritetää viestiä asioista joista pidetään, tai joita halutaan.
sinulla on hyvin vaikuttava runo siellä.
Niin, tuo onkin mielenkiintoinen näkökulma että profiilikuvilla voidaan viestiä myös asioita joita haluaa. Enpä huomannut noin sitä ajatellakaan ennenkuin kerroit. Maisemakuvat kertonevat jostain rakkaasta paikasta?
aattele niitä sen enempää..Itse laitoin kukan,kun niin rakastan niitä..:)
Ne jotka jättää vieraskirjaan vain kuvan,niin ehkä heillä ei siinä vaiheessa ole mitään muuta sanottavaa.Tai sitten niillä halutaan vain ilahduttaa.Ne ovatkin tosi ihania.:)kaunis kukka kuvana. Kerrot rakastavasi kukkia mutta oletko halunnut tuon nimenomaisen profiilikuvaksesi valinneesi kukan kertovan jotain omasta olemuksestasi tai luonteestasi? Hih...mä taidan ajatella liian perinpohjaisesti...
En tiedä miksi, mutta minusta nuo välkehtivät vieraskirjoihin ikäänkuin kiiltokuvana liimatut valmiit kuvat ovat jotenkin teennäisiä.
Itse arvostan suuresti jos viestissä on vaikka vain muutama sana, ne sanat on kuitenkin lähettäjä itse ajatellut ja kirjoittanut :)TaikisN kirjoitti:
kaunis kukka kuvana. Kerrot rakastavasi kukkia mutta oletko halunnut tuon nimenomaisen profiilikuvaksesi valinneesi kukan kertovan jotain omasta olemuksestasi tai luonteestasi? Hih...mä taidan ajatella liian perinpohjaisesti...
En tiedä miksi, mutta minusta nuo välkehtivät vieraskirjoihin ikäänkuin kiiltokuvana liimatut valmiit kuvat ovat jotenkin teennäisiä.
Itse arvostan suuresti jos viestissä on vaikka vain muutama sana, ne sanat on kuitenkin lähettäjä itse ajatellut ja kirjoittanut :)on kyllä kauniimpi ku minä..;) En mä oikeesti aatellu mitään,kun tuon kukan valitsin,se vaan oli niin nätti.
Se pisti jotenkin erikoisesti silmään niiden kaikkien kuvien joukosta.
Tohon vieraskirjaan jos joku on kirjoittanut jotain,niin aina se ilahduttaa valtavasti.. :)virkistää :) Kyllä aina joskus oon pitänyt omaakin kuvaa, tällähetkellä on vaan nuo piirroskuvat jotka kyllä kuvaavat luonnettani aika hyvin.
- jiweXXX
wauhtihemmo tjn
jos mopo toimis :=/
ja kuwa kiitos sille joka sen piirsi :=)
wastaa aikas hywin minuu :=)saanut mopoa kuntoon ja kesä kohta menny.
Juu, kurkkasin tietenkin galleriasi ja huomasin että siekin oot laittanut Wirnixin valmistaman kuvan. Aika hieno, hattu ja kaikki, hih.- jiweXXX
TaikisN kirjoitti:
saanut mopoa kuntoon ja kesä kohta menny.
Juu, kurkkasin tietenkin galleriasi ja huomasin että siekin oot laittanut Wirnixin valmistaman kuvan. Aika hieno, hattu ja kaikki, hih.ennen nähnyt sitä kuwaa ?
wirnix on mun mielestä tooooosi hywä piirtää :=)
noo ei se oo ajelua estäny tjn
pitää waan pitää enempi turwawälii :=)))) jiweXXX kirjoitti:
ennen nähnyt sitä kuwaa ?
wirnix on mun mielestä tooooosi hywä piirtää :=)
noo ei se oo ajelua estäny tjn
pitää waan pitää enempi turwawälii :=))))nähnyt kuvan ennemminkin, hieno se silti on :)
Duoda noin...eikai sun mopostasi vain puutu jarrut.? *karmeata*TaikisN kirjoitti:
nähnyt kuvan ennemminkin, hieno se silti on :)
Duoda noin...eikai sun mopostasi vain puutu jarrut.? *karmeata*wirniksiltä uus kuwa?
duodanoin juuri ne puuttuu moposta mut eipä haittaa wauhtia tjnA.DONIS kirjoitti:
wirniksiltä uus kuwa?
duodanoin juuri ne puuttuu moposta mut eipä haittaa wauhtia tjntuo nykyinenkin kyllä on :)
HUH, pidähän sitten kunnon turvaväli. Miten pysäytät mopon, seinäänkö........
Itse kurkaan satunnaisesti gallerioita miettimättä että sinne voisi jotain kirjoittaa. Mielluummin sitä kirjoittaa privana jos on olevinaan jotain asian tynkää. Huomasin viimeisimmän S24 uudistuksen tuoneen sellaisen ominaisuuden esille, että kirjautuessa oma gallerialuukku tulee jollakin viivellä etusivulle ja sen mukana on tullut sellaisia uusia vierailijoita omaankin galleriaan jotka eivät muuten eksyisi tänne palstalle. Aiemmin ei näitä satunnaisia vierailijoita juuri näkynyt, ellei sitten sattunut vierailemaan chatissa.
vieraskirjaan mitään kovin intiimiä arvaa kirjottaa, se kun on kaiken kansan nähtävissä. Mä oon kans aika huono kirjottelemaan terveisiä vaikka galleriassa piipahdankin. Mistä tuo sun profiilikuvasi on, jostain leffastako?
TaikisN kirjoitti:
vieraskirjaan mitään kovin intiimiä arvaa kirjottaa, se kun on kaiken kansan nähtävissä. Mä oon kans aika huono kirjottelemaan terveisiä vaikka galleriassa piipahdankin. Mistä tuo sun profiilikuvasi on, jostain leffastako?
Kuvat olen saanut eräältä sivustolta jonka aatemaailmaa on tullut seurattua jo vuosia. Fanitukseni alkoi vähän kuin vahinkossa tavattuani henkilön jolle nuo kuvat olivat erityisen tärkeitä.
eli mitä mielikuvia sekin voi herättää? Ajattelin joskus laittaa piirroskuvan ihan omilla käsillä tehdyn, mutta pakenin ja ajattelin kuitenkin ehkä viisaastikin.
Ei ainakaan vihtuilla ihan heti;Dlaita ihmeessä omin käsin tehty kuva, ei me yhtään vinoilla, kokeile vaikka :)) *sormet ristissä selän takana....*
Täysin kuvaton galleria on minusta jotenkin hyvin etäinen.
- Putkivalo
Kissa, koira ja se eläin =)
Ai mistä kertoo... kai se riippuu kuvasta? Sydän viestittelee jotain muuta kuin nyrkki :)) Voisko ajatella että kuva on vähän kuin lahja? Että joku haluaa ojentaa kukkasen tai muuta. Sulle voisin antaa vaikka kahvikupin :))kenties tuo patsas :)) Jaa kahvikupin mulle, nyt alkoi kiinnostamaan että minkävuoksi ? Jaa, mitäpä mä sitten sulle antaisin....hmmm.....hmmm.....auringonsäteitä?
- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
kenties tuo patsas :)) Jaa kahvikupin mulle, nyt alkoi kiinnostamaan että minkävuoksi ? Jaa, mitäpä mä sitten sulle antaisin....hmmm.....hmmm.....auringonsäteitä?
se toimi! Täällä nimittäin paistaa..
Pitäis kysyä Snellmanin vaimolta että oliko hän eläin :O
Eikö kahvi ole sellainen neutraali seurustelujuoma, samalla kun rupattelee voi hörppiä :)
En jaksa ajatella noin monimutkaisesti. Jos siellä on joku muu kuva ku pärstä, ni se kertoo, että immeinen häpeää itteään. Noi vieraskirjoihin jätetyt kuvat ovat ohimenevä ilmiö, kuin uusi lelu lapsella. 8¤]
mahtaneeko sitten olla niin että häpeää itseään jos ei kuvaa laita ja ei häpeä jos laittaa. Kuvat kun kuitenkin ovat useimmiten joko aataminaikuisia tai muokattuja :)) Tai jos ei vaan halua että kukaan tunnistaa tms.
Vieraskirjakuvista oon ihan samaa mieltä.TaikisN kirjoitti:
mahtaneeko sitten olla niin että häpeää itseään jos ei kuvaa laita ja ei häpeä jos laittaa. Kuvat kun kuitenkin ovat useimmiten joko aataminaikuisia tai muokattuja :)) Tai jos ei vaan halua että kukaan tunnistaa tms.
Vieraskirjakuvista oon ihan samaa mieltä.en mää ees aatellu, et joku tuttu voi nyt tunnistaa mut ja sitte se näkee, mimmonen mä todellisuudessa oon. 8¤[
LaardiBee kirjoitti:
en mää ees aatellu, et joku tuttu voi nyt tunnistaa mut ja sitte se näkee, mimmonen mä todellisuudessa oon. 8¤[
Tosin sun profiilikuvasi lienee ajoilta joilta lähinnä äitisi voisi sinut tunnistaa ja hän kenties jo tietää millainen pojasta on tullut *nauraa*
TaikisN kirjoitti:
Tosin sun profiilikuvasi lienee ajoilta joilta lähinnä äitisi voisi sinut tunnistaa ja hän kenties jo tietää millainen pojasta on tullut *nauraa*
mitä on, mutta se toinen kuva on tältä vuodelta....... ja jokainen, joka on nähnyt minut noin läheltä, kyllä muistaa.....
kysymys häpeästä,vaan siitä ettei halua kenenkään tutun näkevän ..En esimerkiks ole kertonut kenellekkään että kirjoittelen tällä nikillä.Siitä alkaisi vain se,että kirjoituksia alettaisiin seuraamaan ja siitähän sitten kuulisi jatkuvasti jälestäpäin...
mii-su kirjoitti:
kysymys häpeästä,vaan siitä ettei halua kenenkään tutun näkevän ..En esimerkiks ole kertonut kenellekkään että kirjoittelen tällä nikillä.Siitä alkaisi vain se,että kirjoituksia alettaisiin seuraamaan ja siitähän sitten kuulisi jatkuvasti jälestäpäin...
niin, että et ole täällä aito itsesi?
- Yxitypy
LaardiBee kirjoitti:
kans samaa mieltä.
Tänne ei voi laittaa omaa kuvaansa, koska tutut alkais kuitenkin mielenkiinnolla lukemaan juttuja. Minä kun näyttelen täällä paljon viisaampaa kuin todellisuudessa olenkaan, niin olishan ne sukulaiset ja tutut aivan ihmeissään :=))) Yxitypy kirjoitti:
kans samaa mieltä.
Tänne ei voi laittaa omaa kuvaansa, koska tutut alkais kuitenkin mielenkiinnolla lukemaan juttuja. Minä kun näyttelen täällä paljon viisaampaa kuin todellisuudessa olenkaan, niin olishan ne sukulaiset ja tutut aivan ihmeissään :=)))en mä tosissaan, mutta ku tarjoutuu tilaisuus tehä touché, ni pakkoha se o.
Itse asiassa ihan sama, mitä kaverit ajattelee..... kuinka usein ne muuten on nähny sun kirjallisia ulosanteja? Puhe ja kirjoitus kun ovat kaksi eri asiaa.- sanottu
Yxitypy kirjoitti:
kans samaa mieltä.
Tänne ei voi laittaa omaa kuvaansa, koska tutut alkais kuitenkin mielenkiinnolla lukemaan juttuja. Minä kun näyttelen täällä paljon viisaampaa kuin todellisuudessa olenkaan, niin olishan ne sukulaiset ja tutut aivan ihmeissään :=)))Näytellä viisaampaa kuin todellisuudessa on :D
LaardiBee kirjoitti:
Voi jos sä tuntisit mut,nii et vois kysyä tollasta...:)
Mä en ihan oikeesti osaa olla kukaan muu kuin oma itseni.Ei luonnistu mitenkään olemaan jotain mitä ei ole..Olen aina aatellu,että jos en kelpaa sellasena kuin olen..siis niinku kaikin puolin,niin omapahan on ihmisen häpeä..:))ole vielä joutanu olla ulkona,mut nyt justiinsa lähen kaffeen jälkeen vähän pihalle..:))
Pihalla kun touhuaa kukkasten kanssa ekaks,niin sitten onkin mukava häippästä saunaan...
Kyllä mä nautinkin siitä nyt,että on viikonloppu alkamassa...- päinvastoin
LaardiBee kirjoitti:
Siitähän se älämölö nousisi kun tietäisivät minkälaisia ajatuksia itsekullakin päässä liikkuu, tännehän ne tuntuvat tulevan kummemmin suodattamatta.
- kuin oma kuva
kertoo sittä, ettei halua tulla syystä tai toisesta tunnistetuksi, tai joidenkin tiettyjen tunnistamaksi. Joku voi olla maan laajuinen tai paikallinen kuuluisuus, poliitikko, näyttelijä, muusikko tai muuten vaan sellainen naama joka tunnistetaan. Ongelmaksi saattaa muodostua myös kaunottarille/komistuksille perään liimautuvat vonkaajat.
Tusinanaamat ja tuntemattomat suurudet voivat kivutta laittaa oman kuvansa profiiliin, aivan kuin seuran hakijatkin.
Mielestäni itse napatutut kuvat kertovat jotain kuvaajasta.Joo, joillakin puuttuu pää kuvasta kokonaan. Onkohan epäonnistunut, kun esitellään vaan keskikehoa?
- sillä viestä jotain
LaardiBee kirjoitti:
Joo, joillakin puuttuu pää kuvasta kokonaan. Onkohan epäonnistunut, kun esitellään vaan keskikehoa?
ehkä parasta kohtaansa, napaa?
ovat minustakin mielenkiintoisia juuri siitä syystä että voi ikäänkuin hetkeksi sukeltaa kuvaajan sielunmaisemiin, nähdä esmes maisema siten kuin hän on sen halunnut nähtävän.
- Dee_dee
Mielikuvituksen puoleksi sekunniksi ajattelemaan minkälaisessa ajatusmaailmassa nimimerkki mahdollisesti elää. Kukkanen tai katti ei vielä paljon kerro, mutta kuva niittinenästä jo vähän enemmän.
Esmes toi sun profiilikuva on aika neutraali. Hieman jo kuvaavampia ovat ne muut joskus näkemäni, jossa sulla on niitä vempeleitä kädessä. - Yxitypy
syventynyt ajattelemaan, mistä ne kaiken maailman kuvat oikein kertoo. Jotkuthan näkyy niitä päntiönnään myös vaihtelevan.
Onhan ne jotkut kimallekuvat ihan nättejä, mutta voishan niihin jotain tekstiäkin heittää.
Mulla on erään taiteilijan näkemys yxitypystä, ja kyllähän mä oikeestaan vähän tuota piirrustusta muistutan. Etenkin sääristä :=))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663