Olisiko kellään helppoa reseptiä mustaviinimarjasnapsiin ? Olen saanut maistaa omatehtyä sellaista ja sitähän voi jopa juoda toisin kuin raakaa maustamatonta viinaa. Haluaisin kokeilla itsekin tehdä sitä, koska puskissa on viinimarjoja käyttämättä.
Mustaviini
3
479
Vastaukset
- Salainen_Agentti
Ota pullo viinaa, laita sekaan viinimarjoja. Jos haluaa makeampaa, niin sokeria vielä lisäksi. Anna seistä muutama kuukausi ja juo pois.
- Anonyymi
vitut oo
- Anonyymi
1 desi omenamehua ja oman maun mukkaan mustaviinimarjoja ja 2 jääpalaa sekkaan. Ravistelet seikkerillä niin perkeleesti. Jos marjat ei ole vielä täysin muusia laitat kaikki tehosekoittimeen ja lisäät 2 jääpalaa sekaaan ja murskaat. Kaadat sitten sen snapsilasiin ensin jaa päälle vasta vodkaa tai koskenkorvaa sen verranku snapsilasiin mahtuu tai jos tekee isomman satsin niin 50/50 suhteessa laseihin, mutta alkoholi viimiseksi päälle. Eikä enää sekoiteta kun juoma on lasissa.
Sitten vain juomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648