Älä nosta niitä mun vanhoja juttuja esille.
Leahimille
9
224
Vastaukset
näyttää olevan.
Ja viestithän ovat juuri sen takia että niihin voi vastata.
Ilman vastausoikeutta tämä ei olisikaan mikään keskustelupalsta.keskustella Leahimisi kanssa. Se kiusaa. Haukkuu ja sättii joka ketjussa mua.
-Nytkin vastasin L:lle ja kuka muu se on voinut olla ku L., kun nosti sen ikivanhan typerän ketjun esille.. ?
-Niin se teki viimeksikin. Kun en TOTELLUT häntä ja ollut "hiljaa". Enkä kirjoittanut hänen mielestä mukavia asioita Jukalle.
-Nyt ainoa motiivi miksi tuo ketju nostettiin oli se mun ammattijuttu... Siihen kommentoi. Jotain tietysti negatiivista taas se oli.
-En tiiä mutta ei täällä kehtaa kohta "keskustella"kenenkään kanssa yhtään mistään... L.on heti siinä päsmäröimässä ja komentamassa.
-Ahistaa... Anteeksi.- erikoisia
auroraboreallis kirjoitti:
keskustella Leahimisi kanssa. Se kiusaa. Haukkuu ja sättii joka ketjussa mua.
-Nytkin vastasin L:lle ja kuka muu se on voinut olla ku L., kun nosti sen ikivanhan typerän ketjun esille.. ?
-Niin se teki viimeksikin. Kun en TOTELLUT häntä ja ollut "hiljaa". Enkä kirjoittanut hänen mielestä mukavia asioita Jukalle.
-Nyt ainoa motiivi miksi tuo ketju nostettiin oli se mun ammattijuttu... Siihen kommentoi. Jotain tietysti negatiivista taas se oli.
-En tiiä mutta ei täällä kehtaa kohta "keskustella"kenenkään kanssa yhtään mistään... L.on heti siinä päsmäröimässä ja komentamassa.
-Ahistaa... Anteeksi.tietyt nimimerkit kirjoittelevat keskenään ja hyvin harvoin
on muita kirjoittamassa ja kun tulee uusia,jotka kyselevät
asioista,heille ei edes vastata.. oli kiinnostavia? En ymm.sua, ollenkaan.
-Jos haukuin nyt väärää puuta niin sitten tein niin. Sitten tein virheen.
-En halua että enää määräät mua tuollain niin ku olet tehnyt.
"Kaikkea hyvää vain hänelle".. kirjoitit... No kaikkea hyvää Leahimille myös!
Purkaisin sivullepääsyn estonkin, mutta se ei taida olla mahollista. Ja oot torjunut mut samoin. No, hyvän kesän toivotukset on tallessa."En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."
-Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".
"Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".
-Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?
"Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"
-Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (
"Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"
-Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?
"Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."
Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.
"Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"
Heh... Kiitos paljon...
"Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
-Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.
Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)
http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052auroraboreallis kirjoitti:
"En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."
-Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".
"Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".
-Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?
"Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"
-Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (
"Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"
-Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?
"Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."
Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.
"Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"
Heh... Kiitos paljon...
"Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
-Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.
Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)
http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052Kaikki meni näköjään pelkäksi pötköksi ja linkki ei aukene vaikka numerotkin ovat oikein. Ei taida nyt rukouskaan auttaa...
- Yks-tämmönen
auroraboreallis kirjoitti:
Kaikki meni näköjään pelkäksi pötköksi ja linkki ei aukene vaikka numerotkin ovat oikein. Ei taida nyt rukouskaan auttaa...
koneesta kiinni tai sitten on minun koneessa sama vika. Ei pysy teksti sillä rivillä mihin sen on laittanut, vaan se menee lähettämisen jälkeen pötköön.
- Yks-tämmönen
auroraboreallis kirjoitti:
"En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."
-Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".
"Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".
-Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?
"Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"
-Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (
"Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"
-Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?
"Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."
Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.
"Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"
Heh... Kiitos paljon...
"Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
-Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.
Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)
http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052Rikkaasta siinä puhutaan. Helpompi on rikkaan jne.
Rikkaalla ihmisellä tarkoitetaan tuossa sellaita tavallaan itseriittoista ihmistä, voisko sano omavanhurskasta ihmistä, mutta tietenkin myös ihan rikastakin ihmistä, jos rikkaus on hänen jumalansa.
Raamattuhan sanoo näin;
Ilm. 3:17
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Meniköhän tämäkin teksti taas yhteen pötköön? - Yks-tämmönen
Yks-tämmönen kirjoitti:
Rikkaasta siinä puhutaan. Helpompi on rikkaan jne.
Rikkaalla ihmisellä tarkoitetaan tuossa sellaita tavallaan itseriittoista ihmistä, voisko sano omavanhurskasta ihmistä, mutta tietenkin myös ihan rikastakin ihmistä, jos rikkaus on hänen jumalansa.
Raamattuhan sanoo näin;
Ilm. 3:17
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Meniköhän tämäkin teksti taas yhteen pötköön?on jotai hämärää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
