Leahimille

Älä nosta niitä mun vanhoja juttuja esille.

9

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttää olevan.

      Ja viestithän ovat juuri sen takia että niihin voi vastata.

      Ilman vastausoikeutta tämä ei olisikaan mikään keskustelupalsta.

      • keskustella Leahimisi kanssa. Se kiusaa. Haukkuu ja sättii joka ketjussa mua.
        -Nytkin vastasin L:lle ja kuka muu se on voinut olla ku L., kun nosti sen ikivanhan typerän ketjun esille.. ?
        -Niin se teki viimeksikin. Kun en TOTELLUT häntä ja ollut "hiljaa". Enkä kirjoittanut hänen mielestä mukavia asioita Jukalle.

        -Nyt ainoa motiivi miksi tuo ketju nostettiin oli se mun ammattijuttu... Siihen kommentoi. Jotain tietysti negatiivista taas se oli.

        -En tiiä mutta ei täällä kehtaa kohta "keskustella"kenenkään kanssa yhtään mistään... L.on heti siinä päsmäröimässä ja komentamassa.

        -Ahistaa... Anteeksi.


      • erikoisia
        auroraboreallis kirjoitti:

        keskustella Leahimisi kanssa. Se kiusaa. Haukkuu ja sättii joka ketjussa mua.
        -Nytkin vastasin L:lle ja kuka muu se on voinut olla ku L., kun nosti sen ikivanhan typerän ketjun esille.. ?
        -Niin se teki viimeksikin. Kun en TOTELLUT häntä ja ollut "hiljaa". Enkä kirjoittanut hänen mielestä mukavia asioita Jukalle.

        -Nyt ainoa motiivi miksi tuo ketju nostettiin oli se mun ammattijuttu... Siihen kommentoi. Jotain tietysti negatiivista taas se oli.

        -En tiiä mutta ei täällä kehtaa kohta "keskustella"kenenkään kanssa yhtään mistään... L.on heti siinä päsmäröimässä ja komentamassa.

        -Ahistaa... Anteeksi.

        tietyt nimimerkit kirjoittelevat keskenään ja hyvin harvoin
        on muita kirjoittamassa ja kun tulee uusia,jotka kyselevät
        asioista,heille ei edes vastata..


      • oli kiinnostavia? En ymm.sua, ollenkaan.
        -Jos haukuin nyt väärää puuta niin sitten tein niin. Sitten tein virheen.

        -En halua että enää määräät mua tuollain niin ku olet tehnyt.

        "Kaikkea hyvää vain hänelle".. kirjoitit... No kaikkea hyvää Leahimille myös!

        Purkaisin sivullepääsyn estonkin, mutta se ei taida olla mahollista. Ja oot torjunut mut samoin. No, hyvän kesän toivotukset on tallessa.


      • "En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."

        -Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".

        "Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".

        -Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?

        "Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"

        -Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (

        "Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"

        -Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?

        "Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."

        Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.

        "Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"

        Heh... Kiitos paljon...

        "Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
        -Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.

        Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)

        http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052


      • auroraboreallis kirjoitti:

        "En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."

        -Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".

        "Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".

        -Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?

        "Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"

        -Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (

        "Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"

        -Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?

        "Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."

        Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.

        "Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"

        Heh... Kiitos paljon...

        "Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
        -Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.

        Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)

        http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052

        Kaikki meni näköjään pelkäksi pötköksi ja linkki ei aukene vaikka numerotkin ovat oikein. Ei taida nyt rukouskaan auttaa...


      • Yks-tämmönen
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kaikki meni näköjään pelkäksi pötköksi ja linkki ei aukene vaikka numerotkin ovat oikein. Ei taida nyt rukouskaan auttaa...

        koneesta kiinni tai sitten on minun koneessa sama vika. Ei pysy teksti sillä rivillä mihin sen on laittanut, vaan se menee lähettämisen jälkeen pötköön.


      • Yks-tämmönen
        auroraboreallis kirjoitti:

        "En minä ole kiinnostunut sinun kaksinpuheiluista."

        -Jaajaa... Ne on poistettu ne ketjuni jotka nostit nimmarillasi ja jossa kirjoitit minulle:"mukavata kaksinpuhelua".

        "Ketjuissa jotka nostan on ihan muuta mikä kiinnostaa. Joa olen vastannut siulle en ole tarkoittanut sitä "määräykseksi".

        -Sinä haukut minua jos yleensä vastaat. Voisitko lopettaa sen? Ahistaa. Yleisen palstaviihtyvyyden nimissä?

        "Miten voitkaan ottaa kaikki sanomiset sinulle itsellesi???"

        -Jos vastaat minulle ketjussa otan sanomisesi itselleni. : (

        "Ammattisi ei kiinnosta, miksi se olisi kiinnostava?"

        -Miksi minä oon saanut lukea x10 sinun olevan terveydenhuollon ammattilainen? Vastasin siulle kertomalla että minäkin olen. Ja sitä en olisi saanut tehä?

        "Galleriasta: En halunnut asiattomuuksia sivullenit Hyvää syksyä vaan."

        Kiitos samoin. Kolme kertaa toivotit mulle hyvää kesää... Eiköhän riitä jo ensi kesäksikin.

        "Taivaanisän siunausta sinulle kaikesta huolimatta. T.leahim"

        Heh... Kiitos paljon...

        "Ps. Se kohta menee "helpompi on rikkaan päästä taivaan valtakuntaan kuin kamelin neulansilmästä läpi." Muistaakseni. "Neulansilmä" on jokin rakennus Israelissa, näin olen kuullut.
        -Kiva, ett sinäkin olet päättänyt ryhtyä puoltamaan helluntaiaihetta palstalla. Ei oikeesti millään pahalla.

        Määräilemisestä... En halua enää tällasta... (ahistaa)

        http://www.keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8356997/39211052

        Rikkaasta siinä puhutaan. Helpompi on rikkaan jne.
        Rikkaalla ihmisellä tarkoitetaan tuossa sellaita tavallaan itseriittoista ihmistä, voisko sano omavanhurskasta ihmistä, mutta tietenkin myös ihan rikastakin ihmistä, jos rikkaus on hänen jumalansa.

        Raamattuhan sanoo näin;
        Ilm. 3:17

        Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.

        Meniköhän tämäkin teksti taas yhteen pötköön?


      • Yks-tämmönen
        Yks-tämmönen kirjoitti:

        Rikkaasta siinä puhutaan. Helpompi on rikkaan jne.
        Rikkaalla ihmisellä tarkoitetaan tuossa sellaita tavallaan itseriittoista ihmistä, voisko sano omavanhurskasta ihmistä, mutta tietenkin myös ihan rikastakin ihmistä, jos rikkaus on hänen jumalansa.

        Raamattuhan sanoo näin;
        Ilm. 3:17

        Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.

        Meniköhän tämäkin teksti taas yhteen pötköön?

        on jotai hämärää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe