"Hei,
ja kiitos kysymyksestäsi.
Kaikkien RAY:n valmistamien automaattien arvonta on täysin satunnainen. Pelin satunnaisuudesta huolehtii satunnaisgeneraattori, joka arpoo eri vaihtoehtoja esim. hedelmäpelien rullien pysähdyskohdista tai pokeripelien korteista kymmeniä tuhansia kertoja sekunnissa. Kun pelaaja käynnistää pelin, tapahtuu arvonta siten, että juuri sitä hetkeä vastaava satunnaisgeneraattorin arvo toteuttaa ko. kiekkojen pysähdyskohdat tai korttien arvon sekä maan. Jokaista korttia tai rullien pysähdyskohtaa vastaa siis yksi arvo satunnaislukugeneraattorissa ja arvonta näiden eri vaihtoehtojen kesken tapahtuu pelin käynnistyshetkellä.
Ystävällisin terveisin,
RAY Markkinointi"
Olen myös kysynyt
tässä vastaus
1
92
Vastaukset
On siis mun lähettämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634916
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2563626- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2792322Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381953
- 1081902