Parta ja feminismi

OsulanKioski

ulkomaalaisella feministi foorumilla oli aikoinaan juttua parrasta. Feministit tulivat siihen tulokseen että parta on alistamisen väline jonka mies kasvattaa näyttääkseen naisilla miehisyytensä.. tekeekö parta miehestä barbaarin näköisen joka haluaa raiskata kaikki vastaantulevat naiset?

Pelottaako parta teitä kotimaisia feministejä?

8

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+20

      Hyvä kysymys, miksi tähän ei ole vastattu?

    • eghrjytyktuk

      Naisten rehottavat häpykarvat ovat vallan ja alistamisen väline. Että femakot voivatkaan tehdä itsestään naurunalaisia. Joka kerta, aina. Miten voi olla niin yksinkertaisia ja tyhmiä yksilöitä olemassa. Huh huh. En kestä. :D :D :D

      • 27

        Huomenta.

        Olen jo pidemmän ajan miettinyt minkä ihmeen takia käytät kaiken aikasi tällä palstalla haikailemassa ja ulvomassa feministien perään jos et kerran "kestä" heitä.

        Tapauksesi tekee vieläkin mielenkiintoisemmaksi se, että feministejähän palstalla ei enää ole. Kaipuusi on kuitenkin sen verran kovaa, että nostelet esille ikivanhoja ketjuja lämmitelläksi edes feministien kuvitelussa läheisyydessä.


      • Korppujauhot suuhun
        27 kirjoitti:

        Huomenta.

        Olen jo pidemmän ajan miettinyt minkä ihmeen takia käytät kaiken aikasi tällä palstalla haikailemassa ja ulvomassa feministien perään jos et kerran "kestä" heitä.

        Tapauksesi tekee vieläkin mielenkiintoisemmaksi se, että feministejähän palstalla ei enää ole. Kaipuusi on kuitenkin sen verran kovaa, että nostelet esille ikivanhoja ketjuja lämmitelläksi edes feministien kuvitelussa läheisyydessä.

        Sinä täällä näköjään olet


      • Mennään kotiin...
        27 kirjoitti:

        Huomenta.

        Olen jo pidemmän ajan miettinyt minkä ihmeen takia käytät kaiken aikasi tällä palstalla haikailemassa ja ulvomassa feministien perään jos et kerran "kestä" heitä.

        Tapauksesi tekee vieläkin mielenkiintoisemmaksi se, että feministejähän palstalla ei enää ole. Kaipuusi on kuitenkin sen verran kovaa, että nostelet esille ikivanhoja ketjuja lämmitelläksi edes feministien kuvitelussa läheisyydessä.

        Mihin feministit ovat kadonneet? Oliko vastus liian kova vai omat eväät liian heikot? Sammuiko aatteen palo kuin entiseltä taistolaiselta?


      • Goottifemakko
        27 kirjoitti:

        Huomenta.

        Olen jo pidemmän ajan miettinyt minkä ihmeen takia käytät kaiken aikasi tällä palstalla haikailemassa ja ulvomassa feministien perään jos et kerran "kestä" heitä.

        Tapauksesi tekee vieläkin mielenkiintoisemmaksi se, että feministejähän palstalla ei enää ole. Kaipuusi on kuitenkin sen verran kovaa, että nostelet esille ikivanhoja ketjuja lämmitelläksi edes feministien kuvitelussa läheisyydessä.

        Se, ettei feministejä ole enää palstalla, on vasta hyvä alku. Feminismiä tuskin on edes tarpeellista yrittää kokonaan hävittää, mutta on hyvä, että feministit vetäytyvät pois yhteisiltä foorumeilta ja jäävät omaksi hämäräksi alakulttuurikseen. Sinne he kuuluvat, satanistien, ufouskovaisten, sienten napostelijoiden ja muiden hörhöjen joukkoon.


    • ole minne kuulut

      Elä sie femakko selitä, kukaan ei kysynyt femakolta mitään.

    • No eh, voi sentään

      Ei nyt voi feministinä oikein ottaa kantaa tähän parta-asiaan, kun mus'limimiehillä useimmiten sellainen on. Emmehän ole rasisteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe