Niin sitä vaan et. Miks ihmiset valittaa koko ajan milloin mistäkin ja pakko sanoa kyllä että aika vähäpätöisistä asioista..On täällä maailmassa ja yhteiskunnassamme tietenkin paljon vääryyksiä mutta kyllä paljon turhastakin valitetaan. Meillä on niin paljon kaunistakin täällä..on ihana luonto josta voi nauttia, juoda kahvit ja syödä jotain hyvää kahvilassa, ostaa nättejä vaatteita (joita saa kirppikseltäkin tosi nättejä), telkkarii voi kattoa (jos on) radioo kuunnella (jos on) tai sitten voi ihan vain olla ja kuunnella itseän ja hiljaisuutta, voi piirtää..paljon on ihania asioita, voi kun ihminen voisi nauttia niistä kivoista pienistä asioista eikä aina valittaa.
Ei varmaan kuulu tämä tänne mut..
Violettipinkki
1
221
Vastaukset
tuo on mitä sanoit, mutta kun se tuntuu mukavalta kun saa valittaa ja purkaa sielunsa ahistustaan.
Parhaimmillaan kun valittaminen saattaa nostaa hetkellisesti omaa egoa korkeammalle ja tuntee olevansa jotenkin parempi kuin joku muu, vaikka ei sitten olisikaan.
Ystävän puutetta ei kuitenkaan luonto, kahvi, tv, radio tai hiljaisuus voi poistaa, mutta mainitsemasi asiat ovat kyllä ihan hyviä korvikkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459