Asuntovaunussa on kaasuvalo, mutta sen sisällä on pelkkä putken pää kierteineen. Mistä siihen saa "polttimon"? Maksaako se paljon?
Onko kaasuvaloa enää järkevä käyttää led-valojen aikakautena?
Kaasuvalon poltin
4
499
Vastaukset
- tuolta
, jos vaikka olisi.
http://www.wilhtom.fi/?p=productsList&iCategory=30
Kyllähän kaasuvalot vaunuissa ovat jo antiikkia,
vaan olishan se nostalgista sellaisen tohinassa syys-iltoja istuskella.
-vaunupoika- - otek
kaasuvalo oli vimeksi meillä vuonna -73 Teivi valmisteisessa vaunussa. Se sukka pitää olla ehjä mikäli valoa siiheen haluaa. Suosittelen että luovut kaasuvalojen käytöstä vaikka niissä aikoinaan oli hyvä valoteho. Ihan mielenkiinnosta utelen että minkäikäinen vaunu sinulla on.
- Uusi karavaanari
Vaunu on reilu 30 vuotta vanha... Minun käytössä vasta vähän aikaa. Kokeilin sitä lamppua ja kaasua sieltä tuli. En saanut syttymään. :) Ilmeisesti laitteesta puuttuu sukanpidin ja sukka. Luovun kaasuvalosta suosiolla. Voiko kaasuputken katkaista rautasahalla ja juottaa kiinni tai laittaa jonkun laisen pään siihen itse vai pitääkö teetättää liikkeessä?
Olen lukenut netistä, että kaasuvalon valoteho ei olisi kummoinen ledeihin verrattuna. - tietämyksellä
Uusi karavaanari kirjoitti:
Vaunu on reilu 30 vuotta vanha... Minun käytössä vasta vähän aikaa. Kokeilin sitä lamppua ja kaasua sieltä tuli. En saanut syttymään. :) Ilmeisesti laitteesta puuttuu sukanpidin ja sukka. Luovun kaasuvalosta suosiolla. Voiko kaasuputken katkaista rautasahalla ja juottaa kiinni tai laittaa jonkun laisen pään siihen itse vai pitääkö teetättää liikkeessä?
Olen lukenut netistä, että kaasuvalon valoteho ei olisi kummoinen ledeihin verrattuna.kaasulaitteista luopuisin niiden käytöstä kokonaan.
Kiinteiden kaasuputkien ja -laitteiden asennus-, muutos- ja korjaustyöt on teetettävä kaasuasennusoikeudet omaavalla asennusliikkeellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972