..ttu Barney on hyvä tyyppi. Se on mun idoli. Paras jakso oli se missä Moe (vai mikä sen kapakanpitäjän nimi nyt olikaan) joutu lähteen veke kapakasta vähäks aikaa, ja ovella vielä käänty kattoo Barneytä ja sano sille että 'älä sitte vohki olutta poissaollessani!'. Johon Barney vastas että 'Minä ihmeen juoppona sä mua pidät?'. Ja het ku kapakan ovi sulkeutui Moen jäljiltä, Barney hilas ittesä oluthanan alle selälleen ja vääns hanasta ja rupes urakalla tenuttaa ölberii. Sit jossain vaiheessa (ehkä 5:n litran jälkeen) Barneyn sydän pysähty ja se tokas että 'O-ou... my heart just stopped.' Kohta sydän rupes taas sykkimään, Barney siihen että 'Aaa... there it goes again.' ja jatkoi juomistaan. RÖYH ja BURP.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059