olen ostamassa auto jobbarilta joka tuo autoja latviasta suomeen.latvialaisessa rekisteri otteessa on latvialainen rek numero.KYSYMYS:onko mahdollista onkia tietoja auton historiasta rek numeron avulla.vinkkejä,vinkkejä kiitos.
latvian auto
10
5252
Vastaukset
- gonstabel
Olisi hyvä osata venäjää............Tiesithän että suuri prosentti on epäselviä...
- Peeämvee2
Mistäs löytää firman/jobbarin joka tois latviasta auton?
- Latviasta
Itselläni on kans yksi Swedpankin auto kiikarissa Latviassa, mutta pikkasen vaan epäillyttää että mitenkä auton hakeminen ja kaikkien paperien kanssa hommailu mahtaisi käytännössä onnistua...
Mahtaako noita pankkien autoja olla mahdollista hankkia jonkun firman tms. välityksellä, joka toisi auton vaikkapa Tallinnaan avaimet käteen periaatteella, eli ei tarvisi muuta kuin ajaa auto laivaan ja tulla Suomeen? - KL
Minä etsin myös jotain yhteyshenkilöä riiasta joka puhuisi molempia kieliä ?
- KL
Milloin sulla olisi se BMW tarve? Olen menossa Latviaan Joulukuun alussa ja Tammikuun alussa. Voisin katsella, kun tietäisin mallin , varustelun, hinnan ,vm, selvitätkö itse veron Suomessa ? Voisin myös ajaa auton Suomeen Oulun eteläpuolelle !!!
- KL
Latviasta kirjoitti:
Itselläni on kans yksi Swedpankin auto kiikarissa Latviassa, mutta pikkasen vaan epäillyttää että mitenkä auton hakeminen ja kaikkien paperien kanssa hommailu mahtaisi käytännössä onnistua...
Mahtaako noita pankkien autoja olla mahdollista hankkia jonkun firman tms. välityksellä, joka toisi auton vaikkapa Tallinnaan avaimet käteen periaatteella, eli ei tarvisi muuta kuin ajaa auto laivaan ja tulla Suomeen?Minulla on nyt autoalan ammattilainen yhteistyökumppani Latviassa. Puhuu Suomi, Venäjä, Latvia, Eesti, Englanti, Espanja. Hän Hoitaa kaikki paperihommat maastavientiin valmiiksi ja minä toimitan auton vaikka Inariin. myös Tallinna, Helsinki sopii. Etsit netistä muutaman vaihtoehdon ja hän katsoo niistä parhaimman!!
www.auto-latviasta.com - KL
KL kirjoitti:
Minulla on nyt autoalan ammattilainen yhteistyökumppani Latviassa. Puhuu Suomi, Venäjä, Latvia, Eesti, Englanti, Espanja. Hän Hoitaa kaikki paperihommat maastavientiin valmiiksi ja minä toimitan auton vaikka Inariin. myös Tallinna, Helsinki sopii. Etsit netistä muutaman vaihtoehdon ja hän katsoo niistä parhaimman!!
www.auto-latviasta.comtäältä löytyy yhteys tiedot
http://www.tuontiauto-latviasta.com - KL
KL kirjoitti:
täältä löytyy yhteys tiedot
http://www.tuontiauto-latviasta.comTäältä löytyy tietoa
http://www.autonhaku-latviasta.com
- tietäjä..
"olen ostamassa auto jobbarilta"
Ton verran luin. Kannattaa lopettaa koko touhu jos tuolle linjalle lähtee :D Jobbareilta ei kannata ostaa MITÄÄN- NJk
Aina itse mukaan ostosreissulle tai viimeistään ostovaiheessa tarkastamaan ajoneuvo. Luotettava paikallinen mukana on lähes välttämätöntä jos ei itse ole raudanluja ammattilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917365- 373907
- 453480
- 2302625
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202105- 451922