latvian auto

olen ostamassa auto jobbarilta joka tuo autoja latviasta suomeen.latvialaisessa rekisteri otteessa on latvialainen rek numero.KYSYMYS:onko mahdollista onkia tietoja auton historiasta rek numeron avulla.vinkkejä,vinkkejä kiitos.

10

5337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gonstabel

Olisi hyvä osata venäjää............Tiesithän että suuri prosentti on epäselviä...

• Peeämvee2

Mistäs löytää firman/jobbarin joka tois latviasta auton?

• Latviasta

Itselläni on kans yksi Swedpankin auto kiikarissa Latviassa, mutta pikkasen vaan epäillyttää että mitenkä auton hakeminen ja kaikkien paperien kanssa hommailu mahtaisi käytännössä onnistua...

Mahtaako noita pankkien autoja olla mahdollista hankkia jonkun firman tms. välityksellä, joka toisi auton vaikkapa Tallinnaan avaimet käteen periaatteella, eli ei tarvisi muuta kuin ajaa auto laivaan ja tulla Suomeen?

• KL

Minä etsin myös jotain yhteyshenkilöä riiasta joka puhuisi molempia kieliä ?

• KL

Milloin sulla olisi se BMW tarve? Olen menossa Latviaan Joulukuun alussa ja Tammikuun alussa. Voisin katsella, kun tietäisin mallin , varustelun, hinnan ,vm, selvitätkö itse veron Suomessa ? Voisin myös ajaa auton Suomeen Oulun eteläpuolelle !!!

• KL
        Latviasta kirjoitti:

Itselläni on kans yksi Swedpankin auto kiikarissa Latviassa, mutta pikkasen vaan epäillyttää että mitenkä auton hakeminen ja kaikkien paperien kanssa hommailu mahtaisi käytännössä onnistua...

Mahtaako noita pankkien autoja olla mahdollista hankkia jonkun firman tms. välityksellä, joka toisi auton vaikkapa Tallinnaan avaimet käteen periaatteella, eli ei tarvisi muuta kuin ajaa auto laivaan ja tulla Suomeen?

Minulla on nyt autoalan ammattilainen yhteistyökumppani Latviassa. Puhuu Suomi, Venäjä, Latvia, Eesti, Englanti, Espanja. Hän Hoitaa kaikki paperihommat maastavientiin valmiiksi ja minä toimitan auton vaikka Inariin. myös Tallinna, Helsinki sopii. Etsit netistä muutaman vaihtoehdon ja hän katsoo niistä parhaimman!!

www.auto-latviasta.com

• KL
        KL kirjoitti:

Minulla on nyt autoalan ammattilainen yhteistyökumppani Latviassa. Puhuu Suomi, Venäjä, Latvia, Eesti, Englanti, Espanja. Hän Hoitaa kaikki paperihommat maastavientiin valmiiksi ja minä toimitan auton vaikka Inariin. myös Tallinna, Helsinki sopii. Etsit netistä muutaman vaihtoehdon ja hän katsoo niistä parhaimman!!

www.auto-latviasta.com

täältä löytyy yhteys tiedot

http://www.tuontiauto-latviasta.com

• KL

• tietäjä..

"olen ostamassa auto jobbarilta"

Ton verran luin. Kannattaa lopettaa koko touhu jos tuolle linjalle lähtee :D Jobbareilta ei kannata ostaa MITÄÄN

• NJk

Aina itse mukaan ostosreissulle tai viimeistään ostovaiheessa tarkastamaan ajoneuvo. Luotettava paikallinen mukana on lähes välttämätöntä jos ei itse ole raudanluja ammattilainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4217
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      82
      3918
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2448
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      65
      2302
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      39
      2005
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1889
    7. 107
      1779
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1662
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1653
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      61
      1531
    Aihe