Ei paase enaan Veikkauksen verkkosivuille, onko veikkauksella tapahtunut jokin muutos, ettei ulkolaisella IP-osoitteella paase sivuille?
Meilla on pelitili siella auki?!
Veikkaus, pelaaminen ulkomailta
10
5603
Vastaukset
- huurr
Veikkaus on suomalainen monopoliyhtiö.. ei taida saada tarjota palvelujaan rajan ulkopuolelle
- j
lauantai aamuna pelasin loton veikkauksen sivuilla ja sen jälkeen en ole päässyt sinne tällä hetkellä norjassa
- veikkauksen
surfar kirjoitti:
asiakaspalvelun sahkoposti osoitteen kun en taalta skotlannista enaa paase veikkauksen sivuille ollenkaan.haluaisin antaa palautetta tasta asiasta,alytonta!itsellani pelitili auki eika mitaan varoitusta annettu.onko tama vain valiaikainen juttu???toivottavasti.
- enska1
veikkauksen kirjoitti:
asiakaspalvelun sahkoposti osoitteen kun en taalta skotlannista enaa paase veikkauksen sivuille ollenkaan.haluaisin antaa palautetta tasta asiasta,alytonta!itsellani pelitili auki eika mitaan varoitusta annettu.onko tama vain valiaikainen juttu???toivottavasti.
ei kiinnosta.
Etsi tuolta puhelinnumero.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8396261 - euroopassa
veikkauksen kirjoitti:
Ettei veikkaus saa sivujaan toimimaan, kaikkia muita toimistoja voi pelata suomesta ulkomaille, mut suomalaista toimistoa ei voi pelata ulkomailta.
Kun tällainen toiminta on suomessa kokonaisuudessa hyvin yleistä, niin eipä ole ihme jos eurot liukuu muualle. - hannita80
enska1 kirjoitti:
ei kiinnosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8396261kiitos vinkista,soitan sinne huomenna!soititko sinne itse?sanoko ne mitaan siita etta onko tama valiaikainen ratkaisu vai onko ulkosuomalaiset heitetty ulos veikkauksesta?joka puolella on eri tietoa..
- hannita80
enska1 kirjoitti:
ei kiinnosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8396261kiitos vinkista,soitan sinne huomenna!soititko sinne itse?sanoko ne mitaan siita etta onko tama valiaikainen ratkaisu vai onko ulkosuomalaiset heitetty ulos veikkauksesta?joka puolella on eri tietoa..
- Anonyymi
Onhan se merkillistä että yhtäkkiä varoittamatta Veikkauksen sivuille ei pääse! Olen Turkissa! Tili on auki mutta käytän ne sitten kesäkuussa 2023. Melko sairasta touhua! Ei voi mitään!
- Anonyymi
Jos on VPN niin muuta IP osoite sillä Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990