www.veikkaus.fi sivut eivät toimi!

misspohjola

Olen ulkomailla ja meinasin katsoa olenko päässyt miljonääriksi, mutta kun veikkauksen sivut eivät toimi. Onko näin vai onko mun koneessa joku vika???

41

11997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotimaassakin

      Minäkään ei pääse tarkistamaan lottonumeroitani, kun sivusto ei aukea edes etusivulle. Huolettaa, ettei koko pelitili ole kaatunut tms ja voitot yms menneet väärin taskuihin!?

    • kiukustunut

      Samaa olen yrittänyt eilisestä iltapäivästä!! Eivät ole reiluun vuorokauteen minullakana toimineet..luulin myös,että vika olisi omassa koneessani,mutta ilmeisesti vika on sivustossa!?

    • pm2

      Sama täällä. En ole päässyt koko päivänä veikkauksen sivuille...

      • HYVIN TOIMII

      • a
        HYVIN TOIMII kirjoitti:

        https://www.veikkaus.fi/info/index.html

        ei toimi ainakaan taalla, ma oon kans kyl ulkomailla, mut tuskin silla mitaa tekemista on asian kans.. alkoks teilla muilla sit toimii ne sivut?


      • Ulkomailla ollaan
        a kirjoitti:

        ei toimi ainakaan taalla, ma oon kans kyl ulkomailla, mut tuskin silla mitaa tekemista on asian kans.. alkoks teilla muilla sit toimii ne sivut?

        Ei toimi Veikkauksen sivut täälläkään, ulkomailla siis ollaan. Taisi se ulkomailta sivuille tehdyt hyökkäykset johtaa siihen, että ulkomailta ei pääse nyt sivuille ollenkaan...


      • enska1
        Ulkomailla ollaan kirjoitti:

        Ei toimi Veikkauksen sivut täälläkään, ulkomailla siis ollaan. Taisi se ulkomailta sivuille tehdyt hyökkäykset johtaa siihen, että ulkomailta ei pääse nyt sivuille ollenkaan...

        ei veikkauksen sivut toimi.
        Tänäänkin olen yrittänyt yli sata kertaa, onkohan tämäkin sitä hyökkäystä.
        En usko koko hyökkäysteoriaan, sivut pottuilevat ja yrittäjiä on koko ajan enemmin, eivätkä veikkauksessa voi tunnustaa serveriensä tehottomuutta.
        Kirjoitin jo osoitteeseen [email protected], mutta vastausta ei kuulu.
        Tuo on henkilö joka antaa viisaita vastauksia lehdistölle.


      • enska1
        enska1 kirjoitti:

        ei veikkauksen sivut toimi.
        Tänäänkin olen yrittänyt yli sata kertaa, onkohan tämäkin sitä hyökkäystä.
        En usko koko hyökkäysteoriaan, sivut pottuilevat ja yrittäjiä on koko ajan enemmin, eivätkä veikkauksessa voi tunnustaa serveriensä tehottomuutta.
        Kirjoitin jo osoitteeseen [email protected], mutta vastausta ei kuulu.
        Tuo on henkilö joka antaa viisaita vastauksia lehdistölle.

        tuli vastaus, joka oli suurinpiirtein näin, en kopioi sitä tähän.
        Valitettavasti sivumme pottuilevat, mutta soittele maksullinen ulkomaanpuhelu numeroon 0800 17284 ja kerro itsestäsi kaikki, sieltä sitten kertovat oletko voittanut, sekä kerro oma IP-osoitteesi (pöh IP-osotteeni on muuttuva).
        Juupa juu, nyt kaikki ulkomaalla olevat, soittelemaan kalliita ulkomaanpuheluita.
        Olisi nyt mokoma antanut edes jonkun sähköpostiosoitteen, eläkeläisellä ole varaa soitella kalliita ulkomaanpuheluita.


      • charttu

      • ei veikata enään
        HYVIN TOIMII kirjoitti:

        https://www.veikkaus.fi/info/index.html

        Veikkaus uudet sivut, verkon täydeltä täyttä paskaa, jossa syke ja vitutuskäyrä vaan nousee !

        En pelaa enää veikkauksen pelejä, kerran pettyy, niin se on siinä.


    • katarina

      Miksi ulkomailla ej saa katsoa veikkauksen sivuja ja pelata internetin kautta. Kata.

      • Voitot sivu suun...

        Minä taasen olen kyllä ihan suomen maankamaralla, mutta eipä vaan Veikkauksen sivuille ole meidänkään kotikoneelta päässyt yli vuorokauteen :( Kaikkialle muualla netissä kyllä pääsee... Perhana, Kenokin pitäis tänään uusia...


      • Korhoska
        Voitot sivu suun... kirjoitti:

        Minä taasen olen kyllä ihan suomen maankamaralla, mutta eipä vaan Veikkauksen sivuille ole meidänkään kotikoneelta päässyt yli vuorokauteen :( Kaikkialle muualla netissä kyllä pääsee... Perhana, Kenokin pitäis tänään uusia...

        Emme pääse veikkauksen sivuille, kaikkialle muualle pääsee, ei voi tarkistaa voittoja eikä ostaa sauna-arpoja, ollut näin jo sunnuntaista lähtien, missähän vika


      • J
        Korhoska kirjoitti:

        Emme pääse veikkauksen sivuille, kaikkialle muualle pääsee, ei voi tarkistaa voittoja eikä ostaa sauna-arpoja, ollut näin jo sunnuntaista lähtien, missähän vika

        Ei toimi www.veikkaus.fi sivut täälläkään, eikä ole toiminut sunnuntain jälkeen. Nyt on sentään tiistai! Mikä maksaa, tästä minä en ainakaan halua maksaa. Miksei tästä ole veikkauksen asiakaspalvelusta tullut mitään ilmoitusta, tai edes pahoittelua, että Suomen ip osoitteistakaan ei pääse palveluun?


    • far east

      sama täällä ei pelitä!!!!!!!!!!!ollaanko miljonaariä?????

      • ?????

        Suomessa ollaan ja veikkauksen sivuille ei pääse......
        Piti kiskalla käydä laittaas viikinki vetämään....
        En muuten käyttäny korttia. Tarkastan ite ja haen voitot kiskalta tai jostain ja käteisenä :)


      • zaph
        ????? kirjoitti:

        Suomessa ollaan ja veikkauksen sivuille ei pääse......
        Piti kiskalla käydä laittaas viikinki vetämään....
        En muuten käyttäny korttia. Tarkastan ite ja haen voitot kiskalta tai jostain ja käteisenä :)

        veikkaukseen ja sanoivat että pikkuoperaattorit kierrättää palveluitaan ulkomaan kautta. Sen vuoksi nämä koneet on nyt poissuljettuja veikkauksen palomuuriin. Ilmoitin käyttämäni ip-osoitteen ja /palvelimen mutta siitä huolimatta en pääsee ko. sivuille.


      • 4jzt8
        zaph kirjoitti:

        veikkaukseen ja sanoivat että pikkuoperaattorit kierrättää palveluitaan ulkomaan kautta. Sen vuoksi nämä koneet on nyt poissuljettuja veikkauksen palomuuriin. Ilmoitin käyttämäni ip-osoitteen ja /palvelimen mutta siitä huolimatta en pääsee ko. sivuille.

        Onkohan ulkomailla mahdollisuus taas jossakin vaiheessa mahdollista päästä pelaamaan veikkauksen pelejä?


      • nowski
        ????? kirjoitti:

        Suomessa ollaan ja veikkauksen sivuille ei pääse......
        Piti kiskalla käydä laittaas viikinki vetämään....
        En muuten käyttäny korttia. Tarkastan ite ja haen voitot kiskalta tai jostain ja käteisenä :)

        Tänään on jo torstai ... kohta ovat viikon olleet serveriensä takana piilossa !
        Raukkikset.


    • T.Örkee

      UAAAAAAAAHHH!

      • imekäätossua

        paskimmat sivut, aina jökissä!


      • ja
        imekäätossua kirjoitti:

        paskimmat sivut, aina jökissä!

        ei pääse kuin etusivulle ei voi rekata sisään semmonen latauspallo vaan pyörii... olisko vistan syytä, muilla samaa vai miten se toimii...


      • ssddff
        ja kirjoitti:

        ei pääse kuin etusivulle ei voi rekata sisään semmonen latauspallo vaan pyörii... olisko vistan syytä, muilla samaa vai miten se toimii...

        itse googlettelin veikkausta ja päädyinkin tänne http://www.urheiluviikko.net/category/veikkaus/
        aloin siinä sitten miettiä että pitäisikö avata tilit muuallekin... onko muilla kokemuksia?


      • qgqgq
        ssddff kirjoitti:

        itse googlettelin veikkausta ja päädyinkin tänne http://www.urheiluviikko.net/category/veikkaus/
        aloin siinä sitten miettiä että pitäisikö avata tilit muuallekin... onko muilla kokemuksia?

        10€ pelirahaa, ei riskiä, ei talletusta eikä kierrätysvaatimusta, voitot kotiin 2 päivässä.

        http://www.bingoon.fi?i=mimmuliini

        linkin kautta 10€ pelirahaa, ilman koodia mimmuliini 5€ pelirahaa.

        Suosittelijakohtaan toi mimmuliini!


    • jr0665

      jää vai 41 kb jyskytt'ään eikä päästä avaan sivustoa!

      • LöParon

        Veikkauksen sivut ei varmaan rahanpuutteen takia ole näin paskat.
        Tässä kävi vähän kuin Jokereiden jääkiekkojoukkuella. Rahalla saatiin mageet luistimet, olis ensin vain tarvinut oppia luisteleen.
        Palaute linkkikään ei toimi, Aika noloa=)k


      • Lottooja
        LöParon kirjoitti:

        Veikkauksen sivut ei varmaan rahanpuutteen takia ole näin paskat.
        Tässä kävi vähän kuin Jokereiden jääkiekkojoukkuella. Rahalla saatiin mageet luistimet, olis ensin vain tarvinut oppia luisteleen.
        Palaute linkkikään ei toimi, Aika noloa=)k

        paas laittaa seuraava osoite: https://www.veikkaus.fi/info/index.html
        Itselläkään ei toiminut veikkaus.fi-kautta vaan tuota kautta. Hmmh....


    • tuohtunut

      ei näy veikkauksen sivut ensi kertaa yritin tais jäähä myös viimeiseksi

    • tuskastunut kari

      www.veikkaus.fi saisi uusia sivunsa- joka kerta kun yritän katsoa pari kolme viikkoa vanhoja tuloksia- aina en ole Suomessa-takkuilee.

      Miksi ei ensimmäisenä sivuna voisi olla www.Veikkaus .fi josta voisi katsoa sekä Loton että Viikingin tulokset.

      Surkeaa palvelua tällä rahastuksella.

    • VEIKKAUS

      SAMA TÄÄLLÄ.

    • ;)

      mitä niitä tarkistamaan, jos voitto tulee niin rahat rapsahtavat tilille. Tai soittavat puhelimeen. Minusta olisi paljon hauskempi kuullä puhelimesta suurvoitosta kuin huomata se itse netistä.

    • Muissamain

      Kysyn myös.Olen ulkomailla,ja yritin avata veikkaustiliä,,siis ennen tätä juttua,,sillon toki pääsin sivuille.Ongelma oli se,että väitti heidän koneensa,,väärä tilinumero.Meitä oli useampi henkilö ja useaankertaan laitoimme ja aivan 100 varmasti oli oikein.Aina sama vastaus,väärä,väärä.Onko muilla vastaavaa kokemusta..Siis jäi pelaamatta.

    • Lottomonari

      Ei pääse nytkään.

    • erfrsdf

      Ja taas tökkii sivut.

    • eko741

      voe missintissit,kyllä ainakin täällä Angolassa toimii erittäin hyvin ja realiaikaisesti,tosin on otettavahuomioon tuo aikaero.
      Aivan Suomalaiset asetukset ja langaton FIFI.
      Koneessasi on asetukset päin honkia.

    • sivullinen 3

      veikkauksen avaus -salasana /tunnus eivät toimi kunnolla. olen ko tehnyt virheeen
      koneelleni kysyy

    • ämmimummi

      Mulla ei viikkoihin toiminut! oo Rööperissä, en ulkomailla! Rahat jumissa pelitilillä!!!

      • Anonyymi

        Sama mulla 2000voitto jumissa asiakaspalveluun hirmu jonot saa nähdä koska pääsee siirtää rahat tilille nyt vaan herjaa virhe yritä myöhemmin uudelleen.????


    • ottol

      Soitin Veikkauksen as.palveluun. Kuulemma selain hakee sitä vanhaa veikkaus sivustoa, asialle ei voi mitään, ei auttanut vaikka osoiterivin kautta yritin :p

    • Anonyymi

      miten täytetään koripallon tulosvetokuponki ?

    • Anonyymi

      Onko Kenon ilta arpoja vielä , virpomis matkalla, Tästäkin meni Pohja Pois..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe