onko kokemuksia suonikohjuleikkauksista. Minulle ilmestyi muutama vuosi takaperin toiseen polveen pieni "verisuonimollukka". Viime vuonna alkoi suoni näkymään reidessä ja nyt tekee tulojaan sääressä. Mitä tuollaiselle voi tehdä, ei se ainakaan kaunis ole.
Suonikohjut
3
740
Vastaukset
- teresa
itseni ymmärtää,että niitä mollukoita pitää olla paljon ja niiden vielä kipeitä...Minulla on ollut kanssa monta vuotta nilkassa,reiden sivussa ja pohkeessa niitä itse käytän sanaa ryllyköitä ja kun mainitsin niistä lääkärissä(tosin jonkun muun vaivan yhteydessä)niin hän katsomatta vain kysyi että särkeekö niitä ja kun sanoin ei niin asia jäi siihen.Eli esteettisistä syistä niitä ei vissiin terveyskeskuksen kautta pääse leikkauttamaan.Miten lie yksityisellä?
- Anonyymi
Hei.kannattaa olla tiukkana terveysasemalla tai työterveydessä. Itse sain tahtoni läpi ja pääsen nyt esitutkimuksiin oikean polven reunassa röllykän tutkimukseen. Terv.aseman lääkäri väitti ettei suonikohjut särje.Kyllä särkee. Katsotaan miten käy viikon päästä.
- Anonyymi
Hei! Minulla ilmeni ensimmäiset näkyvät suonikohjut jo teini-ikäisenä pohkeessa.
Niistä joskus mainitsin lääkärille vuosia paljon myöhemmin. Välillä oli pientä ohi menevää kipua, ei muuta oireilua. Asiaa ei tutkittu sen enempää.
Vuosien jälkeen toisen sairauden yhteydessä todettiin kivulias pinnallinen laskimotukos, johon sain lääkkeenä napapiikkiä, verenohennuslääkettä pistoksena.
Sitten tuli uusi samanlainen tukos, ultrakuvaus ja sama lääkekuuri. Tämä siis kunnallisella sairaanhoidon puolella.
Päädyin lopulta yksityiselle lääkäriasemalle laskimoiden vajaatoiminnan hoitamiseksi. Vähän se kirpaisi rahallisesti, mutta nyt on asia hoidettu. Laserhoidon suoritti kirurgian ja verisuonikirurgian erikoislääkäri, ei plastiikkakirurgi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16810659Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t907515Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37366Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t277358Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885743Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus485213Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314966Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124781Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k32132Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil361583