MTV3 kanavapaketti Canal Digitalilla satelliitissa

kanavat löytyi nyt

kun tein tuossa juuri kanavahaun mut koska toi julkistetaan viralliseksi eli saa alkaa tilaamaan vai liitetäänkö osaksi jotain muuta pakettia (Perhepakettia esim.)?

Entä onko joku saanut myös tekstitykset toimimaan? Meinaan koitin katsoa niin ei näkynyt SubLeffassa eikä muissakaan tekstejä. Pitäis ton boksin (Nokian tekemä DVB-S, ei siis ole Combo eikä HD-boksi) kuitenkin osata DVB-tekstit koska se osaa näyttää Ylen kanavillakin ne. Vai tuleeko tekstit sit vasta kun pakettikin on virallinen?

16

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkikissa

      Kysymys on vielä testistä

    • ...

      Eli Mtv3:n paketin saa perhepakettiin taikka viihdepakettiin (hinnaksi tulee 39,90e).
      Ja virallisesti ne ovat Canal Digitalin paketeissa 1.9 lähtien. tekstityksistä en osaa sanoa mitään... Käsittääkseni niiden pitäisi kyllä näkyä..ainakin sitten kun paketti on virallinen.

      • sivuillakin..

      • ihmetyttää
        sivuillakin.. kirjoitti:

        siellä on mm. asiakaspalvelu-sivulla jo tiedote asiasta ja kaikki MTV3 kanavat näkyy jo Kaikki kanavamme-listassakin:

        http://www.canaldigital.fi/asiakaspalvelu/Kanavat-ja-palvelut/Uutisia/

        http://www.canaldigital.fi/Tuotteet/kaikki-kanavat/

        Heti kun tulee virallisesti myyntiin, vai liekö jo myynnissäkin, teen tilauksen.

        Kummallinen on tuo hinnoittelu tässä paketissa.

        Perhe HD 8€
        Viihde HD 8€
        Canal Total 14,95€

        Itselläni tietysti tuo Canal Total ja mainoksesta ( Vain 8€ lisää kuukaudessa) innostuneena soitin asp:n ja tilasin paketin, innostus kesti tasan niin kauan kunnes asp. kaveri kertoi hinnan "Uusi kuukausi hintasi on sitten 46,85 €...."

        Ei ymmärrä...


      • papereita jotka
        ihmetyttää kirjoitti:

        Kummallinen on tuo hinnoittelu tässä paketissa.

        Perhe HD 8€
        Viihde HD 8€
        Canal Total 14,95€

        Itselläni tietysti tuo Canal Total ja mainoksesta ( Vain 8€ lisää kuukaudessa) innostuneena soitin asp:n ja tilasin paketin, innostus kesti tasan niin kauan kunnes asp. kaveri kertoi hinnan "Uusi kuukausi hintasi on sitten 46,85 €...."

        Ei ymmärrä...

        tuli sen laskun mukana, siinähän toisessa paprussa sanotaan että kaikkien pakettien hinnat nousee syksyllä, eli esim. Canal totalin vanha hinta 29 eukkoa ja uusi hinta 1.10. alkaen on 31,90 ja jos otat siihen tuon Maikkarin kanavapaketin niin yhteishinta on tuo 46,85 eli ihan oikein se aspan kaveri sulle sen kertoi.

        Kannattais lukee ne paperit kunnolla.

        Eli otitte maikkarin kanavat tai ette niin kk-maksu nousee 1.10. alkaen (esim. PerheHD paketti 1.10. alkaen maksaa 31,90/kk, en muista kuinka paljon korotus on ViihdeHD paketissa) ja jos otatte Maikkarin kanavat siihen lisäksi, niin siitä menee 8 euroa lisää (Canal paketissa tosin toi 14,95 lisää).


      • paperia
        papereita jotka kirjoitti:

        tuli sen laskun mukana, siinähän toisessa paprussa sanotaan että kaikkien pakettien hinnat nousee syksyllä, eli esim. Canal totalin vanha hinta 29 eukkoa ja uusi hinta 1.10. alkaen on 31,90 ja jos otat siihen tuon Maikkarin kanavapaketin niin yhteishinta on tuo 46,85 eli ihan oikein se aspan kaveri sulle sen kertoi.

        Kannattais lukee ne paperit kunnolla.

        Eli otitte maikkarin kanavat tai ette niin kk-maksu nousee 1.10. alkaen (esim. PerheHD paketti 1.10. alkaen maksaa 31,90/kk, en muista kuinka paljon korotus on ViihdeHD paketissa) ja jos otatte Maikkarin kanavat siihen lisäksi, niin siitä menee 8 euroa lisää (Canal paketissa tosin toi 14,95 lisää).

        Kun siinä luvataan maikkarin pakettin 8 euron lisähintaan.

        Canal Total 29€ - uusi hinta on 31,90 € 8 € ei ole 46,85 €

        Eli minun pointti oli tuossa se, että muut saa maikkarin kanavat 8 € lisähintaan paitsi canal totalin tilaajat.


      • ja siinä
        paperia kirjoitti:

        Kun siinä luvataan maikkarin pakettin 8 euron lisähintaan.

        Canal Total 29€ - uusi hinta on 31,90 € 8 € ei ole 46,85 €

        Eli minun pointti oli tuossa se, että muut saa maikkarin kanavat 8 € lisähintaan paitsi canal totalin tilaajat.

        paperissa sanotaan että Perhe HD ja Viihde HD:n tilaajille tuo etu on että saa 8 eurolla kuussa. Ei siis koske Canal pakettia. Eli edelleenkin se asiakaspalvelun tyyppi laski hinnan ihan oikein!


      • johan nyt
        ja siinä kirjoitti:

        paperissa sanotaan että Perhe HD ja Viihde HD:n tilaajille tuo etu on että saa 8 eurolla kuussa. Ei siis koske Canal pakettia. Eli edelleenkin se asiakaspalvelun tyyppi laski hinnan ihan oikein!

        On vaikea ymmärtää, en väittänyt että olis ollu huono matematiikka pää vaan edelleen, pointtini on että mainoksessa lukee suurella "VAIN 8 EUROLLA KUUKAUDESSA" mutta ei sitten canal totalin tilaajat saakkaan. Kouluesimerkki harhaan johtavasta mainonnasta, paperi kääntöpuolella on sitten se pieni präntti.

        Eli aivan sama kun autoliike mainostaisi autoa tiettyyn hintaan, paitsi puna hattuisille jotka joutuu maksamaan tuplahinnan, joko nyt ymmärrät ?


      • mikkikissa
        papereita jotka kirjoitti:

        tuli sen laskun mukana, siinähän toisessa paprussa sanotaan että kaikkien pakettien hinnat nousee syksyllä, eli esim. Canal totalin vanha hinta 29 eukkoa ja uusi hinta 1.10. alkaen on 31,90 ja jos otat siihen tuon Maikkarin kanavapaketin niin yhteishinta on tuo 46,85 eli ihan oikein se aspan kaveri sulle sen kertoi.

        Kannattais lukee ne paperit kunnolla.

        Eli otitte maikkarin kanavat tai ette niin kk-maksu nousee 1.10. alkaen (esim. PerheHD paketti 1.10. alkaen maksaa 31,90/kk, en muista kuinka paljon korotus on ViihdeHD paketissa) ja jos otatte Maikkarin kanavat siihen lisäksi, niin siitä menee 8 euroa lisää (Canal paketissa tosin toi 14,95 lisää).

        Tuossa hinnassa korttimaksu?
        Eikö tuo korttimaksu muuttunut että se peritään joka kuukausi eli lisää vielä siihen noin 4€/kk ... Alkaa olemaan aika hintavaa vuositasolla yli 60€ kuukausi


      • että on
        mikkikissa kirjoitti:

        Tuossa hinnassa korttimaksu?
        Eikö tuo korttimaksu muuttunut että se peritään joka kuukausi eli lisää vielä siihen noin 4€/kk ... Alkaa olemaan aika hintavaa vuositasolla yli 60€ kuukausi

        korttimaksua mukana. Totta, jos puhutaan ViihdeHD paketista niin kanavapaketin hinta MTV3 kanavineen ja korttimaksuineen kohoaa tosiaan lähelle 60 euroa. Toisaalta nyt paketeissa alkaa olla juuri sellaisia kanavia joita suomalaiset haluaa katsoa joten lienee hintansa väärti. Tosin ite en ole ViihdeHD-tilaaja vaan mulla on PerheHD (olin kyllä ennen Viihde-paketin tilaaja mutta vaihdoin sen PerheHD pakettiin koska Canal alkoi ärsyttää kun se alkoi raiskata leffoja niillä kanavapuffeillaan jopa leffojen loppukohtausten päälle, ensin se teki sitä vain lopputekstien päälle ja sitten alkoi tulla jo puffeja itse leffankin päälle). Aion kyllä tilata tuon MTV3 paketin tuon PerheHD:n kanavien lisukkeeksi. Meinasin jo tänään tehdä sen tilauksen mutta en ehtinyt tänään soittaa Canal Digitalille.


      • mikkikissa
        että on kirjoitti:

        korttimaksua mukana. Totta, jos puhutaan ViihdeHD paketista niin kanavapaketin hinta MTV3 kanavineen ja korttimaksuineen kohoaa tosiaan lähelle 60 euroa. Toisaalta nyt paketeissa alkaa olla juuri sellaisia kanavia joita suomalaiset haluaa katsoa joten lienee hintansa väärti. Tosin ite en ole ViihdeHD-tilaaja vaan mulla on PerheHD (olin kyllä ennen Viihde-paketin tilaaja mutta vaihdoin sen PerheHD pakettiin koska Canal alkoi ärsyttää kun se alkoi raiskata leffoja niillä kanavapuffeillaan jopa leffojen loppukohtausten päälle, ensin se teki sitä vain lopputekstien päälle ja sitten alkoi tulla jo puffeja itse leffankin päälle). Aion kyllä tilata tuon MTV3 paketin tuon PerheHD:n kanavien lisukkeeksi. Meinasin jo tänään tehdä sen tilauksen mutta en ehtinyt tänään soittaa Canal Digitalille.

        Kerran lensi vanha gsm puhelin tv tä kohta ja valitin mutta ei auta ne on niin kuulemma voidaan vaihtaa toisel taval ku palautetta tulee.


      • mikkikissa
        että on kirjoitti:

        korttimaksua mukana. Totta, jos puhutaan ViihdeHD paketista niin kanavapaketin hinta MTV3 kanavineen ja korttimaksuineen kohoaa tosiaan lähelle 60 euroa. Toisaalta nyt paketeissa alkaa olla juuri sellaisia kanavia joita suomalaiset haluaa katsoa joten lienee hintansa väärti. Tosin ite en ole ViihdeHD-tilaaja vaan mulla on PerheHD (olin kyllä ennen Viihde-paketin tilaaja mutta vaihdoin sen PerheHD pakettiin koska Canal alkoi ärsyttää kun se alkoi raiskata leffoja niillä kanavapuffeillaan jopa leffojen loppukohtausten päälle, ensin se teki sitä vain lopputekstien päälle ja sitten alkoi tulla jo puffeja itse leffankin päälle). Aion kyllä tilata tuon MTV3 paketin tuon PerheHD:n kanavien lisukkeeksi. Meinasin jo tänään tehdä sen tilauksen mutta en ehtinyt tänään soittaa Canal Digitalille.

        Juuri kun liike on aukeamassa on nimittäin pitkät ruuhkat tilaajia täynnä ... Ruuhka noin 30min tai enemmän


      • kallista
        että on kirjoitti:

        korttimaksua mukana. Totta, jos puhutaan ViihdeHD paketista niin kanavapaketin hinta MTV3 kanavineen ja korttimaksuineen kohoaa tosiaan lähelle 60 euroa. Toisaalta nyt paketeissa alkaa olla juuri sellaisia kanavia joita suomalaiset haluaa katsoa joten lienee hintansa väärti. Tosin ite en ole ViihdeHD-tilaaja vaan mulla on PerheHD (olin kyllä ennen Viihde-paketin tilaaja mutta vaihdoin sen PerheHD pakettiin koska Canal alkoi ärsyttää kun se alkoi raiskata leffoja niillä kanavapuffeillaan jopa leffojen loppukohtausten päälle, ensin se teki sitä vain lopputekstien päälle ja sitten alkoi tulla jo puffeja itse leffankin päälle). Aion kyllä tilata tuon MTV3 paketin tuon PerheHD:n kanavien lisukkeeksi. Meinasin jo tänään tehdä sen tilauksen mutta en ehtinyt tänään soittaa Canal Digitalille.

        Viihde HD-paketti maikkari:

        Kuukausimaksu
        63.80 €/kk


        HUHHUH. Ei taida kuitenkaan olla sen arvoista. Korttimaksu oli ilmeisesti jyvitetty jo tuohon, mutta tästä varmaan laskutus erikseen.

        Täytynee tutkailla tuota Viasatia tarkemmin, kun sieltä saa kuitenkin vuoden tilauksen keskihintaan 29€/kk, kun ekat puoli vuotta on puoleen hintaan. Alkaa olee melko suuri ero noilla hinnoilla eri tarjoajien kesken. MAXin saa kuitenkin vielä Viasatin kautta, mikä tuolla maikkarissakin kiinnostaa eniten. Tämä jopa ilman eri veloitusta.


      • mutta eroa on
        kallista kirjoitti:

        Viihde HD-paketti maikkari:

        Kuukausimaksu
        63.80 €/kk


        HUHHUH. Ei taida kuitenkaan olla sen arvoista. Korttimaksu oli ilmeisesti jyvitetty jo tuohon, mutta tästä varmaan laskutus erikseen.

        Täytynee tutkailla tuota Viasatia tarkemmin, kun sieltä saa kuitenkin vuoden tilauksen keskihintaan 29€/kk, kun ekat puoli vuotta on puoleen hintaan. Alkaa olee melko suuri ero noilla hinnoilla eri tarjoajien kesken. MAXin saa kuitenkin vielä Viasatin kautta, mikä tuolla maikkarissakin kiinnostaa eniten. Tämä jopa ilman eri veloitusta.

        myös paketin sisällössä. Jos Viasat myy sekundakamaa halvalla niin kannattaako siitäkään sitten maksaa? Ja jos toi Viihdepaketin hinta MTV3 kanavat sisällytettynä (Viihdepaketinhan saa myös ilman MTV3 kanavia) hirvittää niin ainahan voi vaihtaa Perhehd-pakettiin joka ei ole juurikaan Viasatin pakettia kalliimpi ilman MTV3 kanavia (hinnan ero vain 2-3 euroa) , sisältäen kumminkin enemmän ja laadukkaampia kanavia kuin Viasatilla, ja jos tilaa MTV3 kanavat PerheHD:n kylkeen niin hinta on piirun alle 40 euroa kuussa. Mulle ainakin kannattava juttu koska mä haluan muutakin kuin formulaa, saan uusina kanavina mm. SubLeffan ja MTV3 Scifin jotka molemmat kiinnostaa mua paljon.


    • ihmetyttää

      Kummallinen on tuo hinnoittelu tässä paketissa.

      Perhe HD 8€
      Viihde HD 8€
      Canal Total 14,95€

      Itselläni tietysti tuo Canal Total ja mainoksesta ( Vain 8€ lisää kuukaudessa) innostuneena soitin asp:n ja tilasin paketin, innostus kesti tasan niin kauan kunnes asp. kaveri kertoi hinnan "Uusi kuukausi hintasi on sitten 46,85 €...."

      Ei ymmärrä...

      • ontarjous

        Se 8 euron tarjous ei koske C pakettia, ei sen kummallisempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe