Tunnetteko telepatiaa?

Pihlajan terttu

Onko teillä sellaisa selitämättömiä tunteita että joku ajattelee?
Juuri kun olet soittamassa tuttavallesi hän soittaakin sinulle?
Jos huomaat vaikka nettipalstalla kirjoituksen tiedät keneltä se on? Tms.

113

9818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raavas Mies

      Minkä ikäinen muuten olet ja uskosko yleensäkkin vaikka johonkin enkeliterapioihin jne...?

      • valoholisti

        itse voin uskoa vaikka mihin jos haluan.usko mahdottomiin on värittänyt elämääni ja vienyt minut pitemmälle, kuin ajatus "sehän on mahdotonta!".se vie läpi vaikka harmaan kiven.telepatia on hieno asia jos joku sellaista tuntee.itse en ole moista vielä kokenut, mutta turha sun naljailla niille jotka näin ajattelee.raavas mieshän ei usko muuhun kuin itseensä,jos sitäkään...?


      • mies<

        täälläkin..Ei telepatia todellakaan ole pelkkä naisten juttu itselläkin on hyvin paljon kokemuksia moisesta..Lisäksi enneunet jaksaa ihmetyttää,vaikka taitaa olla parempi ettei niillä päätä vaivaa sillä en usko että ihminen pystyy niitä lopullisesti selittämään koskaan.


      • KANNATTAA LUKEA
        valoholisti kirjoitti:

        itse voin uskoa vaikka mihin jos haluan.usko mahdottomiin on värittänyt elämääni ja vienyt minut pitemmälle, kuin ajatus "sehän on mahdotonta!".se vie läpi vaikka harmaan kiven.telepatia on hieno asia jos joku sellaista tuntee.itse en ole moista vielä kokenut, mutta turha sun naljailla niille jotka näin ajattelee.raavas mieshän ei usko muuhun kuin itseensä,jos sitäkään...?

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6204.msg80324.html#msg80324


    • .............

      kyllä vain tunnen.
      horoskooppi neitsyt
      24v mies

    • Nannis79

      Meillä ainenkin miehen kanssa telepatia toimii lähes päivittäin.
      Jos mies on muualla ja ajattelen että soitampas hänelle..jos jään odottamaan hetkeksi niin mies soittaakin minulle =)
      Tämä on toiminut jo kauan.

    • The_Evil_Of_Silence

      Kärsitkö mielenterveyshäiriöitä vai onko tämä joku lapsellisia leikkejä?

      ;T_T;

      • S

        ja nimimerkistä päätellen sulla taitaa olla jotain mielenterveysongelmia :D:D:D


      • The_Evil_Of_Silence
        S kirjoitti:

        ja nimimerkistä päätellen sulla taitaa olla jotain mielenterveysongelmia :D:D:D

        Mistä sinä niin päättelet? Eikö Suomi24:ssä saa kirjoittaa mitä tahansa nimimerkkejä? Kyllä on olemassa tavallisia ihmisiä jotka osa heistä kirjoittelevat palstoihin erikoisia nimimerkkejä sellaisinaan ja Galleriana. ;P


      • pinohiiri

        Kyllä minä uskon tuohon ,ei voi olla uskomatta kun se toimii.
        Mutta ei se ole silleen mikään ihme ,jos vaikka lukee tietokirjoja niin kyllä tuo on totta ,mutta on sellaista tietoa jota ei ole kirjoissa ,ihmisen toiminnot ovat rajattomat ,kun vain uskot siihen.


      • pinohiiri

        Kyllä minä uskon tuohon ,ei voi olla uskomatta kun se toimii.
        Mutta ei se ole silleen mikään ihme ,jos vaikka lukee tietokirjoja niin kyllä tuo on totta ,mutta on sellaista tietoa jota ei ole kirjoissa ,ihmisen toiminnot ovat rajattomat ,kun vain uskot siihen.


      • minä-
        The_Evil_Of_Silence kirjoitti:

        Mistä sinä niin päättelet? Eikö Suomi24:ssä saa kirjoittaa mitä tahansa nimimerkkejä? Kyllä on olemassa tavallisia ihmisiä jotka osa heistä kirjoittelevat palstoihin erikoisia nimimerkkejä sellaisinaan ja Galleriana. ;P

        No kaikenlaisia yliluonnollisia juttuja nyt vaan yksinkertaisesti tapahtuu. Jotkut on sille herkempiä kuin toiset. Ei tarvii uskoo, jos ei halua, mutta kyllä näitä on.

        Terveisin mies 23v


      • ongelmia
        S kirjoitti:

        ja nimimerkistä päätellen sulla taitaa olla jotain mielenterveysongelmia :D:D:D

        mielenterveydestäkään. Melkein kaikki ehdottamani nimimerkit oli varattuna, piti kokeilla niin kauan että netti ne hyväksyi.

        Kerran koulaikana opettaja kertoi laatineensa kokeeseen kysymykset vasta aamulla etten tietäisi niitä etukäteen.

        Joskus on erittäin voimakas tunne että joku ajattelee. Myöhemmin olen saanut tietääkin kuka.


      • The_Evil_Of_Silence
        pinohiiri kirjoitti:

        Kyllä minä uskon tuohon ,ei voi olla uskomatta kun se toimii.
        Mutta ei se ole silleen mikään ihme ,jos vaikka lukee tietokirjoja niin kyllä tuo on totta ,mutta on sellaista tietoa jota ei ole kirjoissa ,ihmisen toiminnot ovat rajattomat ,kun vain uskot siihen.

        Sinänsä kyllä haluaisin uskoa yliluonnollisuuksiin jos pystyisisin. Haluaisin omistaa näitä suosikkiani jotka olisivat telepatia, telekinesia, ihmisten ohjailu sätkynuken tavoin, valheenpaljastin, suostumus sekä super vahva.


      • Tohtori Sykerö
        minä- kirjoitti:

        No kaikenlaisia yliluonnollisia juttuja nyt vaan yksinkertaisesti tapahtuu. Jotkut on sille herkempiä kuin toiset. Ei tarvii uskoo, jos ei halua, mutta kyllä näitä on.

        Terveisin mies 23v

        Siinä syy. Tervejärkisille ei koskaan tapahdu mitään yliluonnollista.


      • Mikko Antikainen
        S kirjoitti:

        ja nimimerkistä päätellen sulla taitaa olla jotain mielenterveysongelmia :D:D:D

        Minkä vitun takia sinun pitää puhua tuollaisia? Älä arvostele sellaisia asioita mistä et tiedä mitään, joten painu muualle pois täältä foorumilta, saatanan huora sinä olet! Rasittavaa sinun kommettisi.


    • kirjasto-gona

      Harmittaa joskus kun mielen valtaa outo lämmin "kaipaus" eikä tiedä mistä/ kenestä se on lähtöisin.
      Kiitän siitä sitten aina jumalaa,, hänhän on sanonut olevansa rakkaus.

      ;)))

    • lähes

      jatkuvasti, joidenkin ihmisetn kanssa se on päivttäistä vaikka olisi ennestään lähes tuntematon. Ja usein käy niin että ajattelen jotakin biisiä hetken kuluttua se tulee radiosta.

    • Onko teille koskaan sanottu että kannattaisi mennä terapiaan. Juuri tuollaiset ajatukset voivat viestiä orastavasta skitsofreniasta. Eikä sen sairauden kanssa kannata leikkiä.
      Ja sitä ei sanota telepatiaksi vaan sattumaksi.

      Pikaista paranemista.

      • The_Evil_Of_Silence

        Tässä juuri yritän selittää ja neuvoa kaksi kirjoittajille, jota eräs keskustelija pitää minun olevan hölmönä. ;T_T;


      • kaupungin puhtaanpitol.

        mennä vessaan ;))


      • kgnsfigsgisfg

        kukahan tässä on terapian tarpeessa..Kyllä jos ei ole telepatiasta kokemusta tai tietoa niin on aika mettäpöhölöö tai tynnörimaailmankansalainen.


      • kummallista 44v nainen

        Itse en usko kun hyvään itsetuntoon. Asiat tapahtuvat mielestäni sattumalta. Kummallisia sattumia on kuitenkin osunut useasti kohdalleni: vuodesta 1995 olen nähnyt välillä unta, että joku kuolee - ja muutaman päivän kuluttua on tullut tieto, että joku tuttu on kuollut. Aluksi en ihmetellyt tätä, mutta kun tapahtui useasti rupesin kertomaan työkavereille näistä unista että on todistajia. Nyt en ole nähnyt näitä muutamiin vuosiin. Erittäin kummallista, enkä ole sairas enkä usko yliluonnollisuuteen yms enkä edes jumalaan.


      • kummallista 44v nainen kirjoitti:

        Itse en usko kun hyvään itsetuntoon. Asiat tapahtuvat mielestäni sattumalta. Kummallisia sattumia on kuitenkin osunut useasti kohdalleni: vuodesta 1995 olen nähnyt välillä unta, että joku kuolee - ja muutaman päivän kuluttua on tullut tieto, että joku tuttu on kuollut. Aluksi en ihmetellyt tätä, mutta kun tapahtui useasti rupesin kertomaan työkavereille näistä unista että on todistajia. Nyt en ole nähnyt näitä muutamiin vuosiin. Erittäin kummallista, enkä ole sairas enkä usko yliluonnollisuuteen yms enkä edes jumalaan.

        Voihan se olla että ihminen onkin oikeasti herkempi aistimaan kuin mitä nykytiede ja uskonto sallivat ymmärtää.


    • S

      Todellakin tunnen! Ikävä kyllä harvoin. Tämä on vain merkki siitä, että jotain suurempaa on tapahtumassa.

    • On telepatiaa!!!

      Totta kai telepatia toimii, minulla on muutamien sukulaisteni ja tuttavien kanssa telepaattisia taipumuksia. Parin kaverin kanssa varsinkin, kun tulee tunne että toinen ajattelee, niin kohta jo puhelin soi. Sisareni tiedän hyvinkin tarkkaan, että hän ajattelee taikka soittaa minulle. Ensimmäisen kihlattuni kanssa meillä vieläkin pelaa telepatia, että tekstiviestiä edeltää aina vahva tunne tuosta viestistä.

      Mihin lienee telepatia sitten perustuukin, mutta ei ole huuhaata! Mies 51v. jalat maassa ( joskus lentelee pienkoneella)

    • jatkuvasti

      Minulle sattuu jatkuvasti jotain telepaattista, yleensä äitin ja avomiehen kanssa. Hyvin usein on käynyt niin että olen ottanut puhelimen käteeni soittaakseni jommallekummalle, niin hän soittaakin juuri! Tekstiviestit menevät myös aika ajoin ristiin. Siis vaikkei toisesta ole kuulunut muutamaan päivään mitään, samalla sekunnilla tulee toiselta viesti kun olen saanut lähetettyä omani.

      Kerran näin unta vanhasta ystävästäni, jonka kanssa ei oltu oltu tekemisissä vuosiin, niin seuraavana päivänä soitti ja kysyi voitaisiinko nähdä :)

      Se on minusta aika siistiä, ja jotain telepaattista nuissa tapauksissa kyllä on, ei voi olla sattumaa :D

      • ja valikoivaa muistia

        Tuommoiset "juuri ajattelin jotain henkilöä, ja sitten hän soitti" todisteet eivät kyllä saa minua uskomaan telepatiaan, vaikka niistä on omakohtaista kokemustakin. Olen nimittäin usein ajatellut jotakuta, joka ei ole soittanutkaan (jopa yleisempää...). Olen tavannut vuosien jälkeen ylättäen henkilön, joka sattumalta tuli mieleeni edellispäivänä, mutta olen kyllä muistellut vanhoja ystäviä yhtä lailla, mutta eivätpä ole vastaan kävelleet. Olen nähnyt unia, jotka toteutuivat ja unia jotka eivät. Olen toivonnut asioita, jotka toteutuivat ja asioita jotka eivät.


    • telepatia

      sinulla on housuissas...........................................................

    • mies 40

      Telepatialla ei ole järjellistä paikkaa maailmankuvassani mutta muutamia kertoja elämässä on sattunut tapahtumia, joita on vaikea selittää. Nämä puhelinjutut on varmaan aika tavallisia kaikilla ja selittyvät tilastomatematiikalla, mutta entäs tämä:
      Olin palaamassa matkalta ja autolautalla katselin kannelta aavalle merelle. Mieleeni tuli yksi vanha opiskelututtu, jota en ollut nähnyt kymmeneen vuoteen; ystävällinen ihminen mutta oli jäänyt ns. hyvänpäiväntutuksi. Ajattelin, että hänelle olisi mukava kertoa matkasta, ja saman tien ihmettelin koko ajatusta - miksi juuri hänelle? Ajatus oli niin kummallinen, että jäi mieleeni.
      Kaksi viikkoa myöhemmin näin hänen muistokirjoituksensa lehdessä. Oli kuollut tuona päivänä kun olin lautalla. En pysty kovettamaan mieltäni kokonaan tällaisilta muistoilta, ja on pakko tunnustaa, että en tiedä vastauksia.

      • katjuska-.-

        ,just jotain tollassia vahvoja juttuja mäkin haluisin kokea,mutta uskonpuute taitaa estää nekin..


      • uniinkin uskova

        Heräsin aamulla uneen, jossa edesmennyt äitini matkusti iloisena bussissa. Ainoana kanssamatkustajana hänellä oli toinen veljistäni. Reilun vuoden kuluttua veljeni nukkuin ikiuneen sairauskohtauksen saaneena.

        Toteutuvia enneunia näkevä ystävättäreni kertoi, että yleensä unessa tulee äiti hakemaan.

        Toistaiseksi ensimmäinen toteutunut enneuneni. Äitini näki aikoinaan paljon enneunia ja kaikki liittyivät kuolemaan.


    • telepatiaa..

      Olen kokenut selittämätöntä telepatiaa montakin kertaa, mm. naputtelen viestiä ystävälleni ja häneltä tulee juuri silloin viesti, emme viestittele yhtenään, ja hän on kokenut samaa taholtani.
      Kaikkein ihmeellisin asia oli se, että eräänä yönä valvoessani luin kirjaa joka vaikutti vahvasti minuun, tunteisiini ja sai minut ajattelemaan hyvin syvällisiä ystäväni ja itseni välisestä suhteesta. Kun aamulla katsoin kännykkää, niin siinä oli tältä ystävältäni viesti, kirjoitettu juuri silloin kun valvoin ja luin, sisältönä " sinäkö ravistelit yöllä vuodettani?" Hän oli herännyt siihen kun vuode tärisi.... Asumme eri paikkakunnilla. Jos olisimme vielä keskiajalla, minut varmaan em. johdosta poltettaisiin roviolla noitana??????

    • joku<

      väittää ettei telepatiaa ole,valehtelee..Yhtä hyvin voisi väittää ettei langaton puhelinyhteys ole mahdollista.

    • sitä läheisten kanssa sellaisia juttuja kokee, mutta sillä ei varmaan ole mitään tekemistä naisen logiikan kanssa. Ja kuten vastauksista huomaat, nämä netin keskustelupalstat on nykyisin lähes ainoa purkautumispaikka mielenterveyshäiriöisille.

      • katjuska-.-

        taidat ite olla hiukan epävarma omasta mielenterveydestäs,kun täytyy muita morkata.


      • katjuska-.- kirjoitti:

        taidat ite olla hiukan epävarma omasta mielenterveydestäs,kun täytyy muita morkata.

        "rakkikoirat" räksyttää piilosta nurkan takaa ja kaikista sairaimmat ei varmasti epäile omaa mielenterveyttään, nehän on ilman muuta niin terveitä ja normaaleja, ettei ikimaailmassa kukaan muu.
        Mutta tämän keskustelun aihehan olikin telepatia....


    • patiaa

      Ainakin mulla on joka päivä telepatiaa "empatian"
      muodossa, eli lähinnä tunteiden siirtoa tai yhteyttä
      johonkuhun

      • velhz

        Aivoilla pystyy eriskummallisiin asioihin mitä normaali pulliainen ei pysty selittämään tai edes kuvittelemaan,mutta kun tarpeeksi kaivat tietoa päästäsi ni tietämättömälle se on vaarallista! ylitetettyä ajattelutavan prosenttirajan. Eipäs ihmiset mennä asioiden edelle, telepatia ja muu ylimääräinen ajattelu ihmisaivossa on liian aikasta tähän hetkeen. odottakaamme vielä!


    • joka päivä, ja tuntuu, että olen vahvasti ajatuksissani niiden vallassa =)

    • ilmojen halki

      Totta kai telepatiaa on olemassa. Minulla on telepaattisia tuntemuksia. Yksi hyvin voimakas kokemus. Tämä ei nyt ole oikein telepatiaakaan, vaan jotain vielä enemmän. Oli kesäinen yö ja heräsin siihen, että joku ravisteli minua olkapäästä ja sanoi nimeni. (Ja täytyy korostaa, että tämä ei ollut unta.) Huoneessa ei kuitenkaan ollut minun lisäkseni ketään.

      Yhdistin tapahtuneen edelliseen päivään ja hankalaan keskusteluun, jonka olin käynyt erään henkilön kanssa. Ehkä hän ajatteli minua niin voimakkaasti, että leijui luokseni henkienergian siivin.

    • my my

      There is more than what meets the eye.

      • ;-)

        Yes ;-)


    • perheen välisestä

      telepatiasta oli, kun kotona vielä asustelin ja perheeseenihän siis kuuluu vanhemmat vanhempi sisareni ja nuorin sisareni (silloin 14). Nuorempi oli vähän arvaamaton.. Ei käynyt koulussa, oli masentunut jne. Kyllä hulluttelut alkoivat loppua kun lääkkeitä alettiin määräämään nassuun, ja vanhempi sisareni matkusteli paljon.
      Vanhempi sisareni oli loma-matkalla afrikassa poikaystävänsä kanssa (n. viikko norjassa lomailun jälkeen), kun nuorin sisareni lähti aamulla kahdeksan aikaa kaupungille mopollaan (matkaa oli joku 15km). Äitini ehti soittaa hänelle vielä kymmeneltä että onko hän tulossa jo kotiin, johon hän vastasi ettei ihan vielä, mutta jossain päivällä hän tulee. Kahdeltatoista äitini yritti seuraavan kerran tytärtään tavoittaa - tuloksetta. Kännykkään ei saatu enään yhteyttä.

      Koko päivän tunnin välein äiti yritti soittaa nuorimmalle sisarelleni, jonka puhelimeen ei vieläkään saatu yhteyttä. Vanhin sisareni tai hänen poikaystävänsä eivät olleet puhuneet äitini kanssa nuorimmaisen katoamisen jälkeen, he eivät siis voineet siitä tietää. Lisäksi heillä oli paikanpäällä muita menoja ja tekemistä, emmekä halunneet häiritä mukavaa lomaa, ennen kuin oltiin saatu selville missä nuorin siskoni on.
      Kello tuli 10 illalla, josta se vierähti 11 ja 12. Sitten äitini päätti, että lähdetään hakemaan siskoani kaupungista, yritetään etsiä hänen mopoaan. Poliisille soitettiin myös. Tiesimme että oli pari paikkaa jonne kaupungille mennessään siskoni parkkeerasi aina moponsa, mutta näiltäkään paikoilta ei löytynyt mitään mikä olisi antanut vihjettä sisareni olinpaikasta. Poliisit oli hälytetty pitämään silmänsä auki, mutta sinä yönä eivät hekään saaneet vihiä tytöstä.

      Seuraavana päivänä, joskus päivällä, vanhin sisareni soitti afrikasta ja kertoi että häneen iski kauhea paniikki ja huoli nuorimmaisesta eilen - ihan ilman syytä. Hän kysyi onko kaikki hyvin, johon äitini oli vastattava ettei ollut, tyttö oli kadoksissa. Uskomatonta, mutta totta. Ja minä olen siis niin realisti kuin mahdollista, ja skeptikko kaikkea yliluonnollista kohtaan, mutta tähän en ole vielä keksinyt pätevää selitystä. Jopa kellonaika oli tismalleen sama, jolloin oikeasti aloimme puhumaan perheessä että nyt kaikki ei ole kunnossa (siskoni yleensä ilmoittelee itsestään muiden puhelimesta, jos oma ei toimi. Ja hän uskaltaa kysyä vastaantulijoiltakin puhelinta lainaksi tarvittaessa. Lisäksi hänellä on kaupungissa pari ystävää), kun vanhin sisareni oli saanut telepaattisen viestin että jokin on hullusti ja se liittyy perheen nuorimmaiseen..

      Kyllä telepatiaa on olemassa, ehdottomasti.

    • ..kyllä telepatiaa voi tuntea..joidenkin ihmisten kanssa henkinen yhteys on

      herkempää..voi melkein aistia toisen tunteet..Luojan hienoja lahjoja..

      • - Mistä johtunee, mutta olen aina aistinut ainakin sen, jos joku lähellä oleva nainen on ns. kiimassa ja kyseessä saattaa olla aivan ventovieraat naiset,outo juttu?


    • perheen välisestä

      telepatiasta oli, kun kotona vielä asustelin ja perheeseenihän siis kuuluu vanhemmat vanhempi sisareni ja nuorin sisareni (silloin 14). Nuorempi oli vähän arvaamaton.. Ei käynyt koulussa, oli masentunut jne. Kyllä hulluttelut alkoivat loppua kun lääkkeitä alettiin määräämään nassuun, ja vanhempi sisareni matkusteli paljon.
      Vanhempi sisareni oli loma-matkalla afrikassa poikaystävänsä kanssa (n. viikko norjassa lomailun jälkeen), kun nuorin sisareni lähti aamulla kahdeksan aikaa kaupungille mopollaan (matkaa oli joku 15km). Äitini ehti soittaa hänelle vielä kymmeneltä että onko hän tulossa jo kotiin, johon hän vastasi ettei ihan vielä, mutta jossain päivällä hän tulee. Kahdeltatoista äitini yritti seuraavan kerran tytärtään tavoittaa - tuloksetta. Kännykkään ei saatu enään yhteyttä.

      Koko päivän tunnin välein äiti yritti soittaa nuorimmalle sisarelleni, jonka puhelimeen ei vieläkään saatu yhteyttä. Vanhin sisareni tai hänen poikaystävänsä eivät olleet puhuneet äitini kanssa nuorimmaisen katoamisen jälkeen, he eivät siis voineet siitä tietää. Lisäksi heillä oli paikanpäällä muita menoja ja tekemistä, emmekä halunneet häiritä mukavaa lomaa, ennen kuin oltiin saatu selville missä nuorin siskoni on.
      Kello tuli 10 illalla, josta se vierähti 11 ja 12. Sitten äitini päätti, että lähdetään hakemaan siskoani kaupungista, yritetään etsiä hänen mopoaan. Poliisille soitettiin myös. Tiesimme että oli pari paikkaa jonne kaupungille mennessään siskoni parkkeerasi aina moponsa, mutta näiltäkään paikoilta ei löytynyt mitään mikä olisi antanut vihjettä sisareni olinpaikasta. Poliisit oli hälytetty pitämään silmänsä auki, mutta sinä yönä eivät hekään saaneet vihiä tytöstä.

      Seuraavana päivänä, joskus päivällä, vanhin sisareni soitti afrikasta ja kertoi että häneen iski kauhea paniikki ja huoli nuorimmaisesta eilen - ihan ilman syytä. Hän kysyi onko kaikki hyvin, johon äitini oli vastattava ettei ollut, tyttö oli kadoksissa. Uskomatonta, mutta totta. Ja minä olen siis niin realisti kuin mahdollista, ja skeptikko kaikkea yliluonnollista kohtaan, mutta tähän en ole vielä keksinyt pätevää selitystä. Jopa kellonaika oli tismalleen sama, jolloin oikeasti aloimme puhumaan perheessä että nyt kaikki ei ole kunnossa (siskoni yleensä ilmoittelee itsestään muiden puhelimesta, jos oma ei toimi. Ja hän uskaltaa kysyä vastaantulijoiltakin puhelinta lainaksi tarvittaessa. Lisäksi hänellä on kaupungissa pari ystävää), kun vanhin sisareni oli saanut telepaattisen viestin että jokin on hullusti ja se liittyy perheen nuorimmaiseen..

      Kyllä telepatiaa on olemassa, ehdottomasti.

      • Utelias...

        mitä siskollesi oli tapahtunut, mistä hän löytyi?


      • Tsautsesku

        -sisar joka on 14-vuotias, ajelee mopolla

        -"Kyllä hulluttelut alkoivat loppua kun lääkkeitä alettiin määräämään nassuun, ja vanhempi sisareni matkusteli paljon."

        ???mitä tekemistä on nuoremman syömillä lääkkeillä ja vanhemman paljolla matkustelulla???


        -"Vanhin sisareni tai hänen poikaystävänsä eivät olleet puhuneet äitini kanssa nuorimmaisen katoamisen jälkeen, he eivät siis voineet siitä tietää. Lisäksi heillä oli paikanpäällä muita menoja ja tekemistä, emmekä halunneet häiritä mukavaa lomaa, ennen kuin oltiin saatu selville missä nuorin siskoni on."

        Ai et usko yliluonnolliseen? Kuinka tiesit että paikanpäällä oli muita menoja ja tekemistä, jollet ollut heihin yhteydessä?

        -"Kello tuli 10 illalla, josta se vierähti 11 ja 12. "

        Jos kyseessä ei ole kummitusjuttu, niin miksi mutkitella? Miksei kello tullut samantien 12? ...ja aikeisemminko ei vielä lähdetty hakemaan?

        -"Poliisit oli hälytetty pitämään silmänsä auki, mutta sinä yönä eivät hekään saaneet vihiä tytöstä."

        Tyttö oli vieläkin alaikäinen mopolla ajelemiseen. Mutta minä yönä poliisit saivat vihiä tytöstä? Kyllä tää on joku ikivanha kummitusjuttu.


    • Delissa Bazza

      Telepatiasta debatointi on syvällistä,enkä aina jaksa tuntemattomien kanssa sellaista keskusteluntynkää käydä.Itseasiassa kaipailen tällä hetkellä klubiin,jossa jutellaan niitä näitä ja muotiaiheita ja vinkataan blogeista ym.En usko että on hyvä olla kaikkien kanssa "pää auki",itse olen sulkeutunut aika ajoin.

    • ortodoxxxx

      Vedettiin broidin kanssa satumaista "kukkaa" ja huomattiin, että hei, me pystytään arvaan mitä toinen kelaa, tyyliin; aattele sä nyt jotain ja mä arvaan! Ja 3 kertaa meni oikein! Tyyliin puhelin, kuusi jne. sit ei jaksettu enää ku oli TOO SCARY! Mutta näin täällä. Horoskoopit on täyttä vedätystä tosin ja muut ihme keijusadut

      • Ihmekukka

        Ei keijut oo vedätystä, mäkin oon.


    • lörppö2007
    • Medvir

      Great minds think a like. Kaverien kanssa on jatkettu toisten lauseita ja viety sanoi suusta ihan useinkin. Ihmisten lukeminenkin on taito, taito joka tietyissä lajeissa säästää mustelmilta eikä siinä ole mitään yliluonnollista telepatiaa. :-D

    • ei paljo..

      ....muuta enää tunnetakaan

    • Totta se on

      Kylla ma ainakin uskon telepatiaan.
      Miehen kanssa se ainakin toimii. Esim ajattelen jotain asiaa ja mies sanoo aaneen sen et mita jos. Ja toimii toisinkin pain. Meilla siis ainakin telepatia toimii. Ja en ole mikaan hullu tai ei tarvitse sanoa mene hoitoon. Ja en ole mikaa lapsi joka luulee nain vaan ihan aikuinen ja aitipa viela ja en veda mitaan huumeita joten ihan selvinpain taa on kirjotettu

    • dsjka

      En mä nyt ajattele et vau meil on jtn telepatiaa vaik onhan siit tullu vitsailtua ku kämppiksen kans toinen sanoo jtn nii sit toinen mä ajattelin just samaa. Tai sit kaverin kans jonka kans vietettiin just kesä tiiviisti yhessä nii yrtitettiin ottaa sama tavara yhtäaikaa vaik ympäril ois sen tuhat samaa. Ja sit jos ite huomaa jtn mut ei sano ääneen nii joku vieres sit heti tajuaa sen saman jutun :D

    • Viimeksi tänään ajattelin serkkuani ja hän soitti n. puolen minuutin päästä. Mainittakoon, ettemme soita usein!
      Telepatiaan on varmasti olemassa jokin selitys, joka selviää vielä jonain päivänä. Tutkimattomista asioista on suotta tehty jotenkin taikauskomaisia. Ei siinä mitään taikuutta ole.

    • katjuska-.-

      varsinkin nuorempana erittäin läheisten ystävienkanssa,oltiin niin samalla aaltopituudella,ja tunnettiin toisemme niin hyvin,et tiedettiin mitä toinen aikoo sanoa,ym.. joskus just kummatkin ajatteli soittaa tai lähteä toisenluo samaan aikaan,ym

      • tunnen

        tapauksen. Mieheni jätti minut 17 vuoden jälkeen. Sitä ennen, osasin lukea hänen ajatuksiaan. Jos liikuttiin meidän autolla, ajattelin aina, haluaisin mennä, vaikka tuosta sivutietä, oikaistaan. En puhunut mitään, mutta mies luki ajatukseni, sanoi mennäänkö tästä. Ajattelin näin. On monta muuta samankaltaista juttua, alettiin olla samalla aaltopituudella. Sitten mieheni jätti minut. NYYH.


      • tunnen

        tapauksen. Mieheni jätti minut 17 vuoden jälkeen. Sitä ennen, osasin lukea hänen ajatuksiaan. Jos liikuttiin meidän autolla, ajattelin aina, haluaisin mennä, vaikka tuosta sivutietä, oikaistaan. En puhunut mitään, mutta mies luki ajatukseni, sanoi mennäänkö tästä. Ajattelin näin. On monta muuta samankaltaista juttua, alettiin olla samalla aaltopituudella. Sitten mieheni jätti minut. NYYH.


      • tunnen

        tapauksen. Mieheni jätti minut 17 vuoden jälkeen. Sitä ennen, osasin lukea hänen ajatuksiaan. Jos liikuttiin meidän autolla, ajattelin aina, haluaisin mennä, vaikka tuosta sivutietä, oikaistaan. En puhunut mitään, mutta mies luki ajatukseni, sanoi mennäänkö tästä. Ajattelin näin. On monta muuta samankaltaista juttua, alettiin olla samalla aaltopituudella. Sitten mieheni jätti minut. NYYH.


      • LeilaDaa

        No olemme joidenkin kavereiden kanssa niin samalla aaltopituudella, että sanomme usein samat asiat samaan aikaan ja muuta.


    • fortune soldier

      En ollut useaan vuoteen kuullut mitään entisestä tyttöystävästäni, jolla tiesin jo olevan uuden suhteen toiseen mieheen. En ajatellut häntä eromme jälkeen vaikka tunsinkin häntä kohtaan voimakasta yhteenkuuluvuutta seurusteluaikana mutta olimme kuitenkin nuoria ja ainakaan minulla ei ollut tuolloin vielä tarkoitusta aloittaa mitään vakavaa suhdetta kenenkään kanssa.

      Yhtenä jouluna tuli käsittämätön tunne hänestä kulkiessani kaupungilla. Tuli tunne, että minun pitäisi ottaa yhteyttä häneen, kirjoittaa kirje tai nähdä kasvotusten. Hukkasin kuitenkin tunteen ajatellessani sen olevan sopimatonta vielä näin joulun alla, kun kerta olimme eronneet ja hänellä oli uusi poikaystävä. Ajattelin hänet näkeväni kuitenkin myöhemmin jossain vaiheessa.

      Hän asui muualla ja Helsingissä töissä ollessani hänen ystävänsä käveli vastaan paikassa, missä en kuvitellut törmääväni kehenkään Helsingin ulkopuolella asuvaan tuttavaan-Kalliossa. Moikkasi ja hymyilimme toisillemme kunnes kertoi Susannan kuolleen pari viikkoa sitten...järkytyin, vaikken sitä näyttänytkään. Hänen kaverinsa, hyvän alun jälkeen, purki kuitenkin ystävänsä kuoleman minuun haukkuen kuinka huono olin hänelle aikoinaan ollut. Ymmärsin tuon ja poistuin paikalta ajatuksissani. Tunne joulukuussa ei siis ollut sattumaa vaan hän yritti ottaa yhteyttä minuun ja minä hölmö en sitä tehnyt. Tuon jälkeen vannoin itselleni ottavan yhteyttä siihen ihmiseen joka tulee noin vahvasti ajatuksiini. Hyvästely jäi tekemättä ja 14 vuoden takaiset muistot tulevat välillä mieleen.

      Telepatia tai henkinen yhteys on olemassa.

    • --------------

      vai miksi tuota nimittäisi, kun saa ajatuksen voimalla toiset ottamaan itseensä yhteyttä :) Tämä toimi jopa niin, että eräskin tuttavani jota en ollut pitkiin aikoihin nähnyt tuli käymään. Soittamaan saan useitakin ihmisiä ajattelemalla heitä tiiviisti. Sisareni kanssa oli erittäin voimakas yhteys ja puolin sekä toisin tiedettiin usein jos toisella oli isompia huolia.
      Täysjärkisen kirjoissa silti olen lähes 70 vuotta täällä porskuttanut:D

      • Jes matkustakaa heti Amerikkaan tai pyytäkää James Randi tänne, se lupaa 1milj dollaria henkilölle, joka pystyy esittämään paronormaalin jutun valvotussa tilanteessa, telpatia kuuluu paranormaaleihin juttuihin, että älkää jättäkö varmaa tilannetta hyödyntämättä. heh


    • osa-ja-tietää

      sama malli toimii esim. isossa lintuparvessa.. ei se laitimmainen voi mitenkään nähdä tai tietää mihin se parvi lähtee - totuus on kuitenkin, että lintuparvet liikkui kuin yhdestä komennosta (ei viiveellä).

    • Vorke

      No kaikkee sitä. Tuo on ihan humpuukia. Yleensä he joilla on skitsofrenia, kuvittelevat saavansa jotain telepaattisia viestejä jostain TOISESTA MAAILMASTA, kuulevat ääniä, harhoja. Sitten he myös luulevat olevansa joku muu kuin ihminen ja luulevat että joku ohjaa heitä kuin robottia. Ja uskovat ufoihin jms. Itse ennen luulin saavani jotain telepaattisia viestejä(minulla ei ollut skitsofreniaa) mutta nykyään en usko sellaiseen sillä aion lääkiksen ja tiedän tästä asiasta koska olen lukenut skitsofreniasta. Mitään telepatiaa ei ole olemassakaan, se on vain sattumaa. Sitä ei kannata jäädä miettimään.

    • ghryjhrjy

      On ihan normaali osa jokapäiväistä elämääni, eipä siinä mitään sen kummempaa ole.

      • ELMÄJATKUU

        Kyllä tuo telepatia taitaa olla aikas realista.. tosin exääni ajattelin rakastuneena monta kertaa päivässä ja ajattelin soittaa hänelle ja kun olin painamassa soita niin kännykässä vilkkui jot hän soittaakin minulle... mutta siina vaiheessa kun vanha kaveri josta ei ollut kuulunut useisiin kuukausiin enkä edes ollut miettinyt häntä mitenkään niin muutaman päivän viiveellää hän soitti jot mitäs kuuluu.... ja se mikä teki asiasta kummallista niin kun, minulla on ollut kriisi elämässä niin hän on soittanut todellakin aina silloin... ja hän asuu toisella puolella maata joten ei ole voinut kuulla edess asiasta....


    • sitä

      aina välillä....... jos on just aatellu lähettää tekstarin tai soittaa kaverille, hän soittaakin mulle :::D lisäks sanotaan usein samoja asioita ihan samaan aikaan.

    • telepatia on

      Ihan tavallista ja jokapäiväistä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, se pelittää tosi hyvin! Siihen tarvitaan vain toista aivolohkoa ja avointa mieltä. Mitä enemmän asiaan keskityt, sitä paremmin se toimii.

    • Crissgel

      Olen kokenut telepaattisen yhteyden joitakin kertoja.

      • patiaa

        Ensimmäiseksi pitää sanoa noihin "samaan aikaan kun ajattelin poikaystävää nii se soitti"-juttuihin että kun on rakastunut niin ajattelee koko ajan sitä toista ja puhelinlaskut ovat raamatunpituisia. Elikkäs täysin sattumaa, kun koko ajan soitellaan toisille niin välillä sattuu niin että kun ajattelet toista niin se soitta... HAHAHA!!

        Mutta tosiaan telepatiaa jos on olemassa niin se on identtisillä kaksosilla. Toisaalta olen itse identtinen kaksonen ja pystymme täydentämään toisen aloittaman lauseen, vaikka ei enää niin hyvin kuin lapsuudessa koska emme ole enää päivittäin tekemisissä. Sillä ei silti ole mitään tekemistä telepatian kanssa. Yritimme monta kertaa todistaa telepatiaa ns. "korttitempuilla" eli esim 5 erilaista korttia, toinen katsoo ja yrittää välittää kortin näkemän toiselle. Monesta sitkeästä yrityksestä huolimatta arvausprosentti pitkällä aikavälillä vastasi täysin sattumaa. Eli se siitä telepatiasta :)


      • patiaa kirjoitti:

        Ensimmäiseksi pitää sanoa noihin "samaan aikaan kun ajattelin poikaystävää nii se soitti"-juttuihin että kun on rakastunut niin ajattelee koko ajan sitä toista ja puhelinlaskut ovat raamatunpituisia. Elikkäs täysin sattumaa, kun koko ajan soitellaan toisille niin välillä sattuu niin että kun ajattelet toista niin se soitta... HAHAHA!!

        Mutta tosiaan telepatiaa jos on olemassa niin se on identtisillä kaksosilla. Toisaalta olen itse identtinen kaksonen ja pystymme täydentämään toisen aloittaman lauseen, vaikka ei enää niin hyvin kuin lapsuudessa koska emme ole enää päivittäin tekemisissä. Sillä ei silti ole mitään tekemistä telepatian kanssa. Yritimme monta kertaa todistaa telepatiaa ns. "korttitempuilla" eli esim 5 erilaista korttia, toinen katsoo ja yrittää välittää kortin näkemän toiselle. Monesta sitkeästä yrityksestä huolimatta arvausprosentti pitkällä aikavälillä vastasi täysin sattumaa. Eli se siitä telepatiasta :)

        Siinä oli ihan oikeaa tietoa, edellisessä ,mutta kun tilastollisesti 500 tuhatta suomalaista syö mielialalääkkeitä ja varmaan toinen mokoma sinnitelee ilman niitä, niin mikään luonnollinen tai luonnoton toiminta, ei ole ihmeellistä.
        minäkin kun meen kuselle pihakuusen juurella pimeänä syksyisenä yönä, niin kuulen kuinka kuusi huokaa; nyt ei nää naapurin akka, ja kas kummaa se pitää paikkansa, ja en syö ees mielialalääkeitä heh ja kohtuullisesti otan vinoo.


      • fuck you
        patiaa kirjoitti:

        Ensimmäiseksi pitää sanoa noihin "samaan aikaan kun ajattelin poikaystävää nii se soitti"-juttuihin että kun on rakastunut niin ajattelee koko ajan sitä toista ja puhelinlaskut ovat raamatunpituisia. Elikkäs täysin sattumaa, kun koko ajan soitellaan toisille niin välillä sattuu niin että kun ajattelet toista niin se soitta... HAHAHA!!

        Mutta tosiaan telepatiaa jos on olemassa niin se on identtisillä kaksosilla. Toisaalta olen itse identtinen kaksonen ja pystymme täydentämään toisen aloittaman lauseen, vaikka ei enää niin hyvin kuin lapsuudessa koska emme ole enää päivittäin tekemisissä. Sillä ei silti ole mitään tekemistä telepatian kanssa. Yritimme monta kertaa todistaa telepatiaa ns. "korttitempuilla" eli esim 5 erilaista korttia, toinen katsoo ja yrittää välittää kortin näkemän toiselle. Monesta sitkeästä yrityksestä huolimatta arvausprosentti pitkällä aikavälillä vastasi täysin sattumaa. Eli se siitä telepatiasta :)

        Voi vittu naita jos on rakastunu niin tottakai tuntee telepatiaa ja odottaa toisen soittavan kun nain ajattelee...

        Itse ollut yli 11.v yhdessa mihen kanssa ja ei ole enaa sita teinirakkautta vaan ihan normaalia ja ukkeli on reissuhommissa ja kylla tulee usein tunne etta soitampa hanelle mutta han sitten juuri kerkee soittaa minulle. Eli telepatiasta on kyse ja kylla me ajatellaan iahn samalla tavalla ja jos siis ajattelen jotain niin mies kysyy ihan saman asian aaneen. Joten veda sina mekko korvilles tai mene hoitoon


    • ex-onnellinen mies

      Joo olen, minulla oli vaimona semmoinen ihana pieni nainen se arvas mun ilmeistä mitä ajattelen. Ihana ihminen ja leikkisä. Sanoin sitä pupuksi, kun se aina pomppi.

    • "tiedän miten tämä menee

      Liittyykö "telepatiaan" myös ns. "deja vu-ilmiö", jossa jokin tapahtuma (yleensä siinä tilanteessa on toisia ihmisiä) tuntuu "tutulta". ei niin ainakaan minulla, että tiedän jo valmiiksi mitä tapahtuu vaan niin, että muutaman sekunnin aikana tapahtuvat mitättömältä tuntuvat eleet, sanat tms. tuntuu tutulta, että noin sinun pitikin sanoa..ja näin tässä tilanteessa meidän pitikin olla.. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta tulee vain tunne, että tiedän miten tämä menee ilman että pystyisi ennakkoon siitä kertomaan..sen tunteen vain tuntee, sitten kun se kohdalle mätkähtää...ja sen jälkeen on yleensä aika "kummallinen" olo.. koska tilanteet eivät todellakaan ole aina mitään ihmeellisiä...sellainen voi tulla esimerkiksi kahvilassa istuessa kaverin kanssa tms. jokin tavallinen asia. mutta usein minulle on sattunut niin, että se voi olla uusi tai vanha ihminen minulle, mutta tärkeä ihminen kuitenkin jollain tavalla minulle.

      Muistan vuosia sitten nähneeni unta tätini "perunkirjoituksista", vaikka en ollut ikinä ollut ainuissakaan "perunkirjoituksissa" enkä siis oikeastaan edes tiennyt mitä sellaisissa tehdään.. mutta muistin tämän unen vasta paljon jälkeenpäin kun tätini kuoli vähän tämä unen näkemisen jälkeen..ja se uni tuli jostain alitajunnastani mieleeni... miten muuten olisi sellainen asia "tullut mieleeni", jos en olisi kokenut sitä unessa...ja en ole tänäkään päivänä vielä ollut sellaisessa tapahtumassa. siinä unessa oli silloin selvästi ainakin äitini, äidin veli sekä jokin "virkamies".. ja tätini oli siis selvästi kuollut, mutta olin kai jotenkin tämän unen siirtänyt jonnekin "piiloon"...kummallista...

      _Kalat-80_

    • t.utka

      olen tuntenut siskooni,me soitetan monesti samaa aikaa toisillemme ja sitte on linja varattu..emme soita toisillemme useasti..nii että siinä teille.

    • dlnsacs

      että vaikka ajattelee jotakuta, se ei soita. Eipä siinä mitään ihmeellistä ole, että joskus käy niinkin, että ajattelee jotain ja se sattuu soittamaan.

    • neitonenen88

      Kerran kun makasimme poikaystäväni kanssa sängyllä ja hyväilimme käsillä toisiamme niin että teimme samat liikkeet, toinen siis seurasi toisen käden liikkeitä ja hieroi samanlailla samasta kohtaa. Emme puhuneet sanaakaan mietiskelimme omiamme, itselleni tuli mieleen värejä.., kunnes kätemme muistaakseni liikkuivat päästä selkää kohti niin poikaystäväni letkautti että kuvitteli tai "näki" mielessään äsken sateenkaaren värit... Ja itse sanoin nähneeni myös värejä en tiedä uskoiko hän sitä, mutta näin todella kävi. Yksi ihmeellisimmistä asioista mitä olen kokenut. Voihan olla että oli vain sattumaa tai jotenkin muuten selitettävissä.. mutta periaatteessa, miksei telepatiakin voisi olla mahdollista? jos aivoissakin tietokulkee jotenkin sähköisesti, niin miksei energiaa voisi siirtyä tavallaan tiedostoina toiselle.. :D nojoo, minä noista mitään tiedä.

      • janinamiia

        Minulla on kaksoisveli, joka on minua n.15 minuuttia nuorempi. Olemme ihan pienestä pitäen tietäneet mitä toinen ajattelee ja useasti vielä näin vanhenmitenkin teemme samanlaisia aisoita toistemme tietämättä. Tämä puhelin juttu on kyllä, varmaan todella yleistä koska meillä juuri käy näin.
        Muistan kuinka joskus lapsuudessa, veljeni loukkasi itsensä olleensa ulkona, minulle tuli tosi paha aavistus ennenkuin edes tiesin asiasta. Kiiruhdin sanomaan äidilleni että nyt on jotain veljelle sattunut. Veli oli loukannut pahasti oikean jalkansa luistinradalla. Kas näin, onko telepatiaa vaiko ei. Sen voi jokainen itse ajatella miten tahtoo ja uskoa kohdallansa. Mutta minä uskon ja luulen ehkä että tiedän.


      • mutta.......

        nyt minulle on tapahtunut outoja juttuja erään ihmisen kanssa. hyvän päivän jälkeen seuraavana aamuna on tuntunut kuin joku olis puukottanu yön aikana, sitä jatkuu muutama päivä kunnes otan häneen yhteyttä, olo helpottaa. olen melko varma että hän oli mustasukkainen silloin koska oli varmaan käsittänyt väärin minun ja erään kaverini jutut väärin. nykyään jos hän näkee minut ja kaverini yhdessä mua alkaa oksettamaan ja raivostuttamaan tai alan itkeä.
        sit kerran päähän iski yhtäkkiä ajatus "olispa noloa jos tolla näkyis perse" ja heti sen jälkeen hän vetää paitaa alemmas! monesti tunnen punastuvani ja kun katson häntä hän helottaakin punasena..
        on hassua huomata miten me tehdään joitain asioita täsmälleen samalla sekunnilla, ei niin että vois nähdä mitä toinen tekee ja tehdä saman perässä vaan just samalla sekunnilla, vaihdetaan asentoa, ja vielä samaan asentoon, samanaikasesti, käännetään lappua ja katotaan sen toista puolta, raavitaan jotain paikkaa, ei samaa mutta kuitenkin samalla sekunnilla, heilutetaan kynää ja tehdään täsmälleen sama liike samanaikasesti ja lopetetaan se, tommosia on sattunu. ja joku luku kun pitää valita me valitaan sama luku ja vielä samoista syistä.
        en ikinä oo ollu mikään aamuvirkku, mutta yhden viikon ajan heräsin klo 7 ja myöhemmin kuulin että hän oli sen viikon ajan herännyt samaan aikaan.
        sit tää on omituisinta, mua alko kerran kutittamaan kummasti kaulaa ikäänku joku koskis siihen, katsoin häntä ja kappas hänellä on käsi siinä kohtaa kaulalla mistä mua kutittaa. kun raavin hä ottaa käden pois. ja kun mä punastuin kerran hän heti katsahti muhun.
        kun käyn esim suihkussa mua alkaa yhtäkkiä punastuttamaan ??
        sit myös jos nauran, tunnen pian miten punastun ja ilostun lisää ?? samoin jos itken kohta mulle tulee joku outo lämmin tunne ja empatian tai vastaavan tunne.
        ja kaikista oudointa on se että nyt kun mulla ja hänellä on ollu hyvä päivä kaikilla muillakin on. ja vastaavasti kun meillä oli huono päivä muitakin väsyttä kamalasti jne... omituista!
        ainiin sitte nykyään lamput räpsii siellä missä ikinä oonkin etenkin iltasella, mut kun katon lamppuja se loppuu, nään jotain valovälkähdyksiä kuitenki jotka näyttäs tulevan aina takaapäin?
        sit mulla oli nyt illalla joku outo kokemus mitä tää vois olla, koko kroppa tuntu puutuneelta ja ikäänku kylmät väreet menis joka paikassa, ikäänku tärisisin enkä pysty liikkumaan ja mua kauhistuttaa, sit tuntuu niinku nousisin ilmaan ja liikkuisin edestakasin. myöhemmin mulle tuli semmonen outo välähdys mieleen myös jostain naamasta rumasta miehen naamasta, säihkähdin kyl melkosesti.


    • Virma

      Olin ihastunut mieheen ja fantasioin seksistä hänen kanssaan. Koitin tarkoituksellisesti saada telepaattista yhteyttä häneen meditoimalla monta tuntia. Tuokio päättyi siihen kun sain hänen kasvonsa eteeni aivan kuin hän olisi ollut siinä, eikä pelkkä muistikuva kasvoista. Olin tehnyt aiemminkin samaa hommaa toisella miehellä.

      Myöhemmin hän kertoi ajaneensa rajun kolarin samoihin aikoihin. Auto hajosi, onneksi hänelle ei käynyt kuinkaan. Hän ihmetteli kuinka oli vaipunut niin syvälle ajatuksiin ettei ollut tarkkaillut liikennettä ollenkaan. Kun kysyin mitä hän oli ajatellut, hän vastasi ettei muista yhtään, tai ehkä sinua. Siis minua.

      • Charadee

        Kauan sitten seurustellessani erään miehen kanssa. Oli vapaapäivä, jonka vietin kotona. Tiesin koska mies pääsee töistä ja oli sovittu että tavataan illalla. Puolen päivän jälkeen tuli hirveän ahdistunut ja huono olo. Sitä jatkui alkuiltaan asti. Mietin että miksi mies ei jo soita ja ilmoita olevansa kotona että nähtäisiin. Soittihan hän sitten myöhemmin illalla ja tunnusti viettäneensä pitkän iltapäivän entisensä seurassa.

        Sama mies kyseessä tässäkin. Olin muutaman päivän mittaisella työmatkalla. Illalla tuli samanlainen ahdistunut, levoton ja huono olo. Myöhemmin sain selville, että kyseinen mies oli tavannut entisensä töiden jälkeen ja viettänyt aikaa hänen kanssaan.


    • vouhotusta

      Olen sitä mieltä, ettei ole olemassa mitään ajatuksen siirtoa. Kuitenkin on niin, että aivomme yksinkertaisesti rekisteröivät paljon tiedostamatonta materiaalia.

      Esimerkiksi jonkun henkilön tavatessamme alitajuisesti havainnoimme, että joku henkilön olemuksessa on vinossa ja tämä tieto synnyttää ahdistuneen tunteen meissä myöhemmin (viesti piilotajunnasta).

      Jos tapaamallemme henkilölle tapahtuu/ hän antaa itselleen tapahtua jotain kohtalokasta suunnilleen samoihin aikoihin kuin alamme tuntea epämääristä ahdistusta, syntyy mielessämme kuvitelma, että olemme saaneet telepaattisen viestin.

      Itselleni on käynyt kerran, että siivosin hetken mielijohteesta maakellarin kymmenen vuoden aikana kerääntyneistä rojusta. Oli kova hellepäivä. Kun sain kellarin siivottua, mieheni ilmoitti, että jääkaappi sisällä talossa on hajonnut kuin tilauksesta. Kannoinkin jääkaapin sisällön maakellariin siksi aikaa kuin haimme kaupungista uuden jääkaapin (tavaraa oli, sillä odotimme vieraita ja oli grillauskausi). Ilmisesti olin tiedostamattani havainnoinut, että jääkaappi kävi aamulla epätasaisesti. Ei minulla mitään ennustajan lahjoja ollut.

      • jääkaapin kanssa

        Tuo nyt olisikin jo aivan omaa luokkaansa, että sinulla olisi telepatiaa jääkaapin kanssa. En minäkään siihen usko.

        Olen lukenut jostakin, että telepatia voitaisiin ehkä jossain vaiheessa todistaa tieteellisesti. Kyse on varmaan jonkinlaisesta energiasta.


    • ei tiedä, että

      kuka se niistä muutamista ajattelee, sukulaisissa ja ystävissä on muutamia. Joskus taas ei mitään sellaista.

    • ..........

      Ei ole.

    • ,,mies49,,....

      Tunnen huminan päässäni kun Äitini 70v ajattelee intensiivisesti minua. Näin on ollut "aina", en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Eka tyttöystäväni sai korvani "soimaan" kun ajatteli minua, ei tarvinnut puhelinta... se suhde päättyi jo 22v sitten.
      Muita yhtä voimakkasti vaikuttavia henkilöitä ei sitten olekaan tullut vastaan.
      Oma vaimoni saa suuttuessaan mulle lievästi "tuntemuksia", mutta muuten ei.
      Anonyyminä nämä asiat voi sanoa, omalla naamalla en ikinä kertoisi.
      Saisi hullun maineen.
      Mies49v

      • kertovat

        Minulla on myös korvatuntemuksia.


    • teletapit

      olen yksi heistä

    • Pain of energy

      on tuttua minullekin, on ollut niin kauan kuin muistan (oon nyt lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä), kuten myös muut paranormaalit asiat. Telepatia toimii parhaiten äitini(59 vee) ja poikani (17 vee) kanssa. Ei tarvitse kuin ajatela äitiäni niin hän soittaa ja usein aloittaa jutun samasta aiheesta joka itselläkin oli mielessä, tai kun on hänen kanssaan teemme usein asioita joita toinen ajattelee ja toivoo vaikkei niistä olisi ollut puhettakaan... ja tämä sama toimii myös poikani kanssa. Hänen kanssaan meillä on ollut aina hyvin vahva intuatistinen yhteys jonka hän on itse myös todennut. Myös enneunet ovat tuttu ilmiö samoin kuin se että kuulen (en juuri näe enää niinkuin lapsena tein:( )henkiä. Että tuttua on!!=)

    • ookko terve?

      EN tunne,mee lääkäriin tai hullujen huoneelle pois ihmisten ilmoilta,
      olet outo ja ehkä vaarallinen???

      • tuollaiset

        ehdottelijat ovat itse hoidon tarpeessa!


      • että.
        tuollaiset kirjoitti:

        ehdottelijat ovat itse hoidon tarpeessa!

        täältä löytyy ihmisiä,joilla on telepaattisia kykyjä. Mutta kun tieteellisesti tutkitaan telepaattisia ihmisiä,niin silloin ei telepatia toimi,vaikka luvattaisiin huomattavia rahasummia.


    • korvat soi

      Mulla ainakin korvat soivat huutamalla AINA hieman ennen kuin tietyt kaverini soittavat minulle. Myös silloin korvat soivat kun kaveri vasta ajattelee että pitäisi soittaa. Tiedän myös aina kuka se on joka minua ajattelee. Tämä toimii kyllä vain naisten kanssa, en tiedä johtuuko siitä, että miehet eivät osaa niin intensiivisesti ajatella kuin naiset ja siksi en heitä "kuule". Joskus jos joku ei heti soitakaan kun on jo ajatellut, niin voin kysyä ajatteliko hän ehkä minua jo silloin tiettyyn kellon aikaan. Ja tämä ihan oikeasti toimii aina!
      Radiosta toivon usein myös mielessäni jotain tiettyä kappaletta ja useimmiten kyseinen kappale tuleekin 10 minuutin sisällä. Yleensä jos haluan, että joku ottaa yhteyttä minuun ajattelen häntä kovasti ja keskittyneesti ja usein viimeistään seuraavana päivänä hän ottaa minuun yhteyttä.
      Enpäs ole muuten koskaan ajatellut, että tämähän on juuri sitä telepatiaa ja mulla toimii aika hyvinkin ilmeisesti. :)

    • blondeistablondein72hki

      monesti kun olen esim ystävääni ajatellut mesessä niin pian hän sinne saapuukin tai ajatellut ja samassa puhelin soi tai tulee viesti kyseiseltä ihmiseltä tai sanomassa jotain ja toisella aivan samat sanat tulossa suusta....;D

    • ..minäkin ajattelen!

      Oma telepatiani perustuu pitkälti läheisiin ihmissuhteisiin. Siis hyviin ystäviinkin. Ajattelen heitä, ja ehki hekin ajattelevat minua. Pitäisi soittaa jne. Nettikirjoitukset eivät vaikuta, koska kuka vaan pystyy kirjoittamaan "kasvottomasti" itselle tärkeistä asioista.

    • selittämättömän

      tuntee housuissani ja se olikin mehevä pieru.

    • negaatio

      Jos niistä maisterin papereista jotain hyötyä on, niin se on ymmärrys suhtautua tällaiseen paskapuheeseen varauksellisesti. Toisaalta kannattaahan sitä uskoa vaikka joulupukkiin jos siitä saa hyvän mielen :)

    • HÄNELLE

      Minä olen isomies ja ajatelen mielessäni ja uskon telepatiaan ,luulen että (rakastamani) nainen uskoo myös toivon ja uskon ,että hän .nainen ajattelee minua

    • HÄNELLE

      Minä olen isomies ja ajatelen mielessäni ja uskon telepatiaan ,luulen että (rakastamani) nainen uskoo myös toivon ja uskon ,että hän .nainen ajattelee minua

      • Niin soittakaas nyt minulle,ai niin ei teillä on mun numeroa, mutta kysykää telepaattisilla kyvyillänne se, ah niin paljon teitä aattelen, että pitäs varmaan onnistua.
        Miljoona dollaria lupaa James Randy, sille joka esittää telepatiaa valvotuissa olosuhteissa, no tota samaa oli ennenvanhaan kaivon katsominen varvulla. Tai maasäteiden etsiminen langanpäässä olevalla sormuksella samaan gategoriiaan menee lusikoiden taivuttelu, uskokoon kuka vaan, jos se lisää vaikka elämänlaatua tai onnellisuuta, ja jos on tarpeeksi onnellinen niin hoitopuoli, sitten avuksi.
        Siitä ei ole kokemusta vaimentaako vaiko vähentääkö yliluonnollisia kykyjä noi mielialalääkkeet , mutta Lapin shamaani, kun söi vähän sientä ja otti poron kusella lantattua ponua, niin kyllä maailma siinä aukes ja telepatiat olivat ihan köykäisen luokan juttua, mutta esim meditaatio ja ufotkin siinä saivat osansa, no ufojahan näkee kun menee kirkokylän baariin niin aamuyöstä ainakin voi nähdä miten niiltä valuu vihreää avaruuslimaa pitkin katuja heh


    • täyttä hump......a

      kait sitä kaikkee sattuu, siinä sitä yliluonnollista sulle!!!

    • Aviosiippa

      Kerran ihmettelin kun vaimo istui keittiössä ja tuijotti ulos ikkunasta ihan hiljaa ainakin kolme minuuttia. Kysyin oliko jokin hätänä. Vaimo sanoi: "Minä vain ajattelen." Kylmät väreet kulkivat pitkin selkäpiitäni, oli se niin erikoinen tapaus.

      • Mitähän

        nämäkin lienee. Uskon että pystyn tuntemaan, jos joku ajattelee minua intensiivisesti. Sen tuntee ikään kuin paineena otsalohkossa ja jonkinlaisina värinöinä.
        Ja korvat soi, kun minusta oikein rollataan.


    • 13213

      En usko telepatiaan eli kahden yksilön väliseen tietoiseen telepaattiseen kommunikaatioon. Mutta, tiede kun ei ole vielä kaikkea selittänyt, eikä varmaan ikinä kykenekään(janalla "ääretön" mikään ei tule koskaan valmiiksi). Jotkut älykkäätkin ihmiset väittävät että on olemassa ns. kollektiivinen tajunta josta "herkkä" ihminen saattaa sattumalta poimia tietoja tai tietoisuuksia.

      Lisäksi identtisillä kaksosilla on tavattu omituisia asioita kuten nämä "selkä kipeä, identtinen kaksonen tuntee sen toisella puolella maapalloa"-jutut. Moni aviopuolison tai lapsen/vanhemman menettänyt väittää että tunsi "jotain" kun viimeksi tämän ihmisen näki, esim. ei halunnut päästää lentokoneeseen jostain syystä vaikkei sitä voinut selittää - ja kone tippui alas.

      En skeptikkona näihin usko suin päin, mutta olen myöskin skeptinen tiedemaailmaa kohtaan koska kaikkea ei ole selvitetty kaikesta - siitä tilanteesta ollaan vielä kaukana. Voi jopa olla että tälläinen "henkinen taso tai enerkiakenttä" on aivan normaalia universumissa mutta emme ole varustettu vastaanottamaan sieltä tietoja(saatika lähettämään) koska se on evoluution kannalta ollut merkityksetöntä. Selityksiä on, vastauksia vähemmän...

      Aivan sikahurja ajatus: maailmankaikkeus on kuin jättimäinen internet, jossa mikä tahansa paikka voi silmänräpäyksessä olla toisen paikan kanssa tekemisissä joko fyysisesti madonreiän tai tajunnallisesti siihen kykenevien eliöiden välillä. No tämä on scifiä, tiede tuntee madonreiät mutta ei mitään materiaa tms energiaa joka voisi liikkua valoa _selvästi_ nopeammin.
      Ajatus voisi kulkea valoa nopeammin vain jos sitä ei sitoisi tämän tason fyysisyys.
      Menee jo sellaisiin sfääreihin että turha jatkaa, tai kohta alan tässä kirjoittamaan tieteisnovellia.

      • Näin uskon

        Maailmankaikkeudessa on paljon tieteelle selvittämätöntä.

        Eläimetkin tuntuvat saavan tietoa jotain kummallista tietä. Esimerkiksi kun oli ihminen x matkalle lähdössä, koira meni ihan ensimmäiseksi aamulla jo autoon istumaan, ja piti väkisin sieltä pois riipoa, vaikka henkilö x ei ollut edes ottanut laukkuja esille ja alkanut pakata.

        Tai sitten koira ymmärtää puhetta ja osasi yhdistää kun kyseinen yksin kotonaan ollut ihminen puhui illalla puhelimessa matkalle lähdöstään.

        Sama juttu aina matkoille lähdettäessä, koira alkaa reagoida hyvissä ajoin ja on mielenosoituksellisen vaisu ja surkeileva.

        Sama elukka osaa myös laskea viikonpäivät. Jos viikonlopulla eivät lapset tulleet tavalliseen tapaan kotiin, oli se aivan kanttuvei ihmetyksestä ja rauhaton.


      • viisas koira
        Näin uskon kirjoitti:

        Maailmankaikkeudessa on paljon tieteelle selvittämätöntä.

        Eläimetkin tuntuvat saavan tietoa jotain kummallista tietä. Esimerkiksi kun oli ihminen x matkalle lähdössä, koira meni ihan ensimmäiseksi aamulla jo autoon istumaan, ja piti väkisin sieltä pois riipoa, vaikka henkilö x ei ollut edes ottanut laukkuja esille ja alkanut pakata.

        Tai sitten koira ymmärtää puhetta ja osasi yhdistää kun kyseinen yksin kotonaan ollut ihminen puhui illalla puhelimessa matkalle lähdöstään.

        Sama juttu aina matkoille lähdettäessä, koira alkaa reagoida hyvissä ajoin ja on mielenosoituksellisen vaisu ja surkeileva.

        Sama elukka osaa myös laskea viikonpäivät. Jos viikonlopulla eivät lapset tulleet tavalliseen tapaan kotiin, oli se aivan kanttuvei ihmetyksestä ja rauhaton.

        ihan luonnollinen selitys, sun koiras on sua viisaampi.


    • telepatiaa kokenut

      Netissä kun nyt on näitä paikkoja, joissa voi jutella toiselle (arvaatte varmaan, en tarkota mtn keskustelupalstoja).
      Ajattelen, että alkaisipa hän juttelemaan tai on semmonen olo, että sehän saattas alkaa jutteleen kohta -> hän alkaa.
      Tai sitten mulla on semmonen jännä tunne, että kohta hän tekstaa tms ja niin tapahtuu. Se on todella ihmeellistä... Ja siis kumpiki ollaan kiinnostuneita toisistamme...suoraan ei sitä oo sanottu toisillemme mut meidän välillä on sellasta...you know

    • kuvitella

      Kaikenlaista voi aina kuvitella. Foliohatun sijaan suosittelen käyttämään eräänlaista Faradayn häkkiä pään ympärillä, ettei kukaan pääse syöttämään falskia informaatiota aivoihin sähkömagneettisen säteilyn avulla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe