Nyt se on

todistettu!

18

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täätinen.

      Ohhaan tuo tiijjettynä jo pitemmänniiaekoo tuommonen.Eepä tarvihe kun käävvä kivkylässä,nii näkköö justiisa elämisen ihanuutta.Petonipunkkeriloeta jokapaekka täännä,kerrostalloen takapihoella muutama pieksetty petäjä,kaekilla muka vihreemmillä aluveilla huummeneoloja nii jotta livettää ja immeisillä jumalaton kiire.
      Toesta se on meekäläesellä.On ommoo lampee ja takamehteekii sevverran,jotta joetae kymmeniätuhansia etelänasukkaeta sopis asummaan.
      Vuan eepä joovva enempee tälläkertoo huastelemmaan,pittää lähtee tekemään lammelle koju.
      Alakaa huomenna tuo sorsanmehtuu.

      • täätisellä

        lämmittäjää kylkeen siellä rupuisessa kojussaan lammen rannalla. Kuulostaa aikamoisen säälittävältä peräkammarin pojalta...
        Toista se on etelän ihmisellä. Uuden tyttären saa kylkeen vaikka joka yöksi, jos vaan kiinostaa lähteä "kojulle lammen rannalle" niitä hakemaan!


      • kaupungeissa
        täätisellä kirjoitti:

        lämmittäjää kylkeen siellä rupuisessa kojussaan lammen rannalla. Kuulostaa aikamoisen säälittävältä peräkammarin pojalta...
        Toista se on etelän ihmisellä. Uuden tyttären saa kylkeen vaikka joka yöksi, jos vaan kiinostaa lähteä "kojulle lammen rannalle" niitä hakemaan!

        jotka tyttäriä vokottelee, meillä täällä maaseudulla ailuisia naisia..


      • todennut, jotta ahneet ja luonnosta välittämättömät ihmisporsaat asuvat hajallaan metsissä aiheuttaen maksimaalista tuhoa luonnolle. Nämä metsäläiset paskovat sinne sun tänne ja perustavat omia laittomia kaatopaikkoja minne sattuu.

        Sen sijaan fiksu ajattelee, että ihmisen kuuluu asua pisteittäin eli kaupungissa, jotta luontoa jäisi jäljelle mahdollisimman paljon. Muutama isompi likatahra harvakseltaan on selvästi parempi vaihtoehto kuin kauttaaltaan saastunut pinta. Nämä fiksut ihmiset myös ajattelevat, että tällöin metsissä voisi juoksennella mahdollisimman paljon erilaisia eläimiä, varsinkin uljaita petoeläimiä.

        Fiksu siis asuu kaupungissa ja käy silloin tällöin virvoittamassa mieltä metsässä. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että uskaltaa ilman asetta petojen takia lähteä metsään. Surkuhupaisinta onkin, että yleensä kaupungissa asuvat ihmiset eivät pelkää petoja ja toivovat niitä olevan nykyistä huomattavasti enemmän. Sen sijaan maaseudulla hysteeriset apinat parkuvat koko ajan, kuinka hirvittäviä ja kaameita petoja susi ja karhu ovat. Nämä apinat pitäisikin hätistellä syrjäkyliltä vaikkapa lähiöiden "slummeihin". Keskustasta he tuskin ostaisivat asuntoa kun neliöhinta voipi heille olla käsittämättömän korkea.


      • Paskamunkki
        kaupungeissa kirjoitti:

        jotka tyttäriä vokottelee, meillä täällä maaseudulla ailuisia naisia..

        no kaupungissa on sentään ihmisiä

        on se paskamunkki syntyä maalle kun ei ole edes muita kuin aikuisia elukoita paneskeltavaksi


      • parkuakokoajan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        todennut, jotta ahneet ja luonnosta välittämättömät ihmisporsaat asuvat hajallaan metsissä aiheuttaen maksimaalista tuhoa luonnolle. Nämä metsäläiset paskovat sinne sun tänne ja perustavat omia laittomia kaatopaikkoja minne sattuu.

        Sen sijaan fiksu ajattelee, että ihmisen kuuluu asua pisteittäin eli kaupungissa, jotta luontoa jäisi jäljelle mahdollisimman paljon. Muutama isompi likatahra harvakseltaan on selvästi parempi vaihtoehto kuin kauttaaltaan saastunut pinta. Nämä fiksut ihmiset myös ajattelevat, että tällöin metsissä voisi juoksennella mahdollisimman paljon erilaisia eläimiä, varsinkin uljaita petoeläimiä.

        Fiksu siis asuu kaupungissa ja käy silloin tällöin virvoittamassa mieltä metsässä. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että uskaltaa ilman asetta petojen takia lähteä metsään. Surkuhupaisinta onkin, että yleensä kaupungissa asuvat ihmiset eivät pelkää petoja ja toivovat niitä olevan nykyistä huomattavasti enemmän. Sen sijaan maaseudulla hysteeriset apinat parkuvat koko ajan, kuinka hirvittäviä ja kaameita petoja susi ja karhu ovat. Nämä apinat pitäisikin hätistellä syrjäkyliltä vaikkapa lähiöiden "slummeihin". Keskustasta he tuskin ostaisivat asuntoa kun neliöhinta voipi heille olla käsittämättömän korkea.

        uudelleen koulutusta,mutta sinähän majailet siellä kivibunkkerissasi.


      • kunnan
        parkuakokoajan kirjoitti:

        uudelleen koulutusta,mutta sinähän majailet siellä kivibunkkerissasi.

        verokarhu on hyvin onnistunut pelottelemaan vähäjärkiset pelkäämään kaupunkejakin. No, idiootit ja sivistymättömäthän uskovat mitä vain.


    • etelähelsinki

      Noita betonilähiöitähän rakennetaan kaupungin laitamille maalta- ja maahanmuuttajille. Johonkinhan se tänne tuppautuva rupusakki on piilotettava häiritsemästä parempiosaisia.

      • näättäs,

        jotta etelävvaresta ruppee pikkuhiljoo vituttammaan?Vuan eehän tuo mikkään ihme liene,päevä- ja yökaavvet kun pössyttellöö yksiössäsä.
        Ihan pittää yhen tyhjäpiänaareksijan sanoja laenata:"eepä pysty muutakun naareksimmaan."
        On se vuan kumma,mitenkä kaekki ihteesä luonnontuntijaks tituleeroovat assuuvat petonikopperoessa.Luonnosta että tiijjä paskankaanvertoo.Aenut tieto on tullu piähänny ryypätessä Kaevopuistossa ja muilla vastoovilla luontoretkillänny.Ettäkä ossoo ies hävetä!
        Vuan,eepä tuo paljoo puristele.Huomenna se tuas alakaa.
        Nimittäen se sorsanmehtuu!


      • paskamunkki
        näättäs, kirjoitti:

        jotta etelävvaresta ruppee pikkuhiljoo vituttammaan?Vuan eehän tuo mikkään ihme liene,päevä- ja yökaavvet kun pössyttellöö yksiössäsä.
        Ihan pittää yhen tyhjäpiänaareksijan sanoja laenata:"eepä pysty muutakun naareksimmaan."
        On se vuan kumma,mitenkä kaekki ihteesä luonnontuntijaks tituleeroovat assuuvat petonikopperoessa.Luonnosta että tiijjä paskankaanvertoo.Aenut tieto on tullu piähänny ryypätessä Kaevopuistossa ja muilla vastoovilla luontoretkillänny.Ettäkä ossoo ies hävetä!
        Vuan,eepä tuo paljoo puristele.Huomenna se tuas alakaa.
        Nimittäen se sorsanmehtuu!

        savon junttikyläään olet syntynyt ... paskamunkki


      • myö..
        paskamunkki kirjoitti:

        savon junttikyläään olet syntynyt ... paskamunkki

        uskotaan pikkuhiljoo jotta oot oekee paskamunkki.
        Vuan eekös se ookkii parempi,jotta on hippi ja juntti,kun juppi ja hintti?
        Harrastuksenas voet pyöriä vaekka niissä paskapökäleissäs,minä lähen uamulla eokon kansa metälle!


      • paskamunkki
        myö.. kirjoitti:

        uskotaan pikkuhiljoo jotta oot oekee paskamunkki.
        Vuan eekös se ookkii parempi,jotta on hippi ja juntti,kun juppi ja hintti?
        Harrastuksenas voet pyöriä vaekka niissä paskapökäleissäs,minä lähen uamulla eokon kansa metälle!

        varohan aukaisemasta viinapullon korkkia ettei käy paskamunkki ... siis sinulle


      • paskamunkki
        myö.. kirjoitti:

        uskotaan pikkuhiljoo jotta oot oekee paskamunkki.
        Vuan eekös se ookkii parempi,jotta on hippi ja juntti,kun juppi ja hintti?
        Harrastuksenas voet pyöriä vaekka niissä paskapökäleissäs,minä lähen uamulla eokon kansa metälle!

        pidättäydyhän perinteistä huolimatta pontikanjuonnista ennen sorsastusta ettei käy paskamunkki ... siis sinulle


      • menee
        paskamunkki kirjoitti:

        pidättäydyhän perinteistä huolimatta pontikanjuonnista ennen sorsastusta ettei käy paskamunkki ... siis sinulle

        itseään tyydyttävä anteeksi toistavalla idiootilla tänään


      • paskamunkki
        menee kirjoitti:

        itseään tyydyttävä anteeksi toistavalla idiootilla tänään

        loukku sanoi naps ... paskamunkki sinun kannaltasi ...
        hyvin, nyt


      • on,
        paskamunkki kirjoitti:

        loukku sanoi naps ... paskamunkki sinun kannaltasi ...
        hyvin, nyt

        oletko kenties lopettanut lääkityksesi?
        Eipä olisi näköjään kannattanut!


      • paskamunkki
        on, kirjoitti:

        oletko kenties lopettanut lääkityksesi?
        Eipä olisi näköjään kannattanut!

        punainen pilleri vetää verhon tajuntasi eteen ... itse et näköjään ole yksinkertaisuudessasi ymmärtänyt lopettaa punapillerilääkitystäsi ... paskamunkki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe