Motifene Dual

eräs vaan

Lääkäri määräsi nivelkipuihin ko lääkettä kuurina. Kaverit pelottelivat kamalilla sivuvaikutuksilla...

Olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia muilla on ko lääkkeestä

9

7022

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole tullut

      ko. lääkkeestä kerrassaan mitään sivuvaikutuksia. Sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä, toisille tulee, toisille ei. Kokeilemalla se selviää.

      • Romppireessä

        Ei sivareita eikä MINKÄÄNnäköistä apua nivelkipuihin. Useat lääkärit tuntuvat tykkäävän tästä koska aina kirjottavat polvivaivoihin ym juuri tätä. Ärsyttää kun itse joudun käymään lääkäreillä suht useasti niin jokakerta lääkäri kysyy *oletko jo tutustunut tälläiseen juuri markkinoille tulleeseen lääkkeeseen?* nyt en muista että millon tämä tuli markkinoille.. Toinen haistapaskalääke jota tyrkytetään on Arcoxia. Se on täysin turha ainakin minulle ja ihmiset ovat yksilöitä eli jollekkin voi olla ihan ok troppi ::)


    • 7+19=

      Sain kauhean kiihtymistilan tästä lääkkeestä. Muistutti paniikkikohtausta. Sydän tahkos miltei rinnasta ulos ja hengästyin parin metrin kävelystä. Luulin loppuni koittaneen ja meinasin soittaa ambulanssin. En tiedä oliko kysessä paniikkikohtaus vai ei, mutten uskalla tätä lääkettä enää syödä yhtäkään nappia.

    • kauanko m

      kauanko motifene dual vaikuttaa

    • lione831

      Mä otin matrifene dual tabletin 12 aikaan. 3 aikaan alkoi tulla henkisesti jotenkin epämukava olo. 6aikaan illalla tuli turvaton ja pelokas olo. ja 9 aikaan illal tuskainen ja paniikkihäiriöinen olo ja vaihtelevasti aloin vapista milloin hampaat kolisi ja milloin kädet tai jalat vapisi. Soitin puoli 10 illalla terveysneuvontaan ja kysyin näistä oireista (minulle on siis vuosia sit määrätty cipralexia paniikkihäiriöön ja syön sitä jatkuvasti ja se pitää paniikkikohtaukset poissa, paitsi tänään) ja hoitaja sanoi että harvinaisia sivuvaikutuksia on juuri vapina,sydämentykytykset ja voimakas ahdistus. Eli ei yhtään lääkettä minulle enää.

    • hermosärky

      Mulla ollut kyseinen lääke n.10v. tarvittaessa. On myös paniikkihäiriö, mutta kys.lääke ei aiheuta ahdistumista mulla. Mulla siis oli aikoinaan olkaluun kirurgisenkaulan murtuma, josta alkanut tulemaan hermosärky kohtauksia. Mä siis eka otan panadol 1g, jos se ei auta sit motifenen. Jos sekään ei vielä auta, joudun vähän odottaa ja sit vasta panacodia ja norfleksia. Mutta ihmisille toki tulee eri sivuoireita. Puhu lekurinkaa, jos se ei käy sulle ni muita lääkkeitä on pharma fennica pullollaan.

    • Anonyymi

      Olen syönyt vain neljä päivää tätä Motifene Dualia 2 kpl vrk, en ole huomannut mitään sivuvaikutusta, pitää suht hyvin kivun loitolla, ei kokonaan ainakaan vielä.

    • Anonyymi

      Mainio lääke polvikipuun, suorastaan taianomainen teho, joka ainakin minulla säilyy monta päivää kuurin lopettamisen jälkeenkin. Käsitykseni on että lääkkeellä on myös parantava vaikutus, oikeasti vähentää tulehdusta. En ole havainnut sivuvaikutuksia.

    • Anonyymi

      Älä vaan syö buranaa samanaikaisesti. Minä olin muutaman päivän ihan sekaisin kun käteni oli murtunut ja annettiin vaan kantoside tereyskeskuksessa. Asun yksin, tein lumityöt, kivut oli sietämättömät, sit käsi taas kuvattiin, ei näyttäny hyvältä. Olisi pitäny kipsata. Vaan kun ei. Mikä tahansa nappi kelpasi että kipu helpotti eli buranaa ja Motifene Dualia pari kappaletta tyhjään vatsaan. Menin pahasti sekaisin. En kuullut puhelimen ääntä, en ovikellon, kai taju kankaalla . Ei tullut mieleen, et sille kädelle on tehtävä jotain. Veljeni loikkasi kylppärin ikkunasta kuin orava kahtoo oonko mä hengissä. Mä nukuin lattialla, tyyny sentään oli .Veljeni sanoi, että nyt sulle soitetaan amppari, minä, että jaa. Kädessä on nyt titaanipeltiä koko olkavarren pituudelta, nauloja ja yksi ruuvikin. Kivut jäi leikkauspöydälle ja kipulääkkeisiin en hevillä koske. Buranaa en saisi syödäkään kun on veren ohennuslääke. Mut kun se amppari tuli, en tiennyt paikkaa, en nimeäni, en viikon päivää jne. Varsinaisia sivuvaikutuksia ei lääkkeestä tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe