kaikkien näitten vuosien jälkeen. ihan itkettää oikeesti kun muistelee kaikkii suhdesotkuja, iloja ja suruja. ja nyt serranot loppuu :( toivottavasti yle esim. ensi kesänä alkaa pyörittää sarjaa alusta.
itkettää kun serranot loppuu :(
12
1035
Vastaukset
- perhe on paras
olen samaa mieltä ,on niin haikea olo.kertakaikkiaan ollut kesän piristys.toivottavasti joskus näkee koko sarjan alusta.kumma miten sitä kiintyy -mielikuvtus perheseen.serranon perhe on ollut aivan mahtava.kunpa ei loppus.mutta onneksi oli serranon perhe-joka toi niin pajon iloa.
- homma.
hieman haikea olo kun loppu todella mahtava sarja. Välillä sai nauraa ittensä kipeäksi=).. toivottavasto sarja uusitaan kokonaan joskus.
- Puppeli99
homma. kirjoitti:
hieman haikea olo kun loppu todella mahtava sarja. Välillä sai nauraa ittensä kipeäksi=).. toivottavasto sarja uusitaan kokonaan joskus.
Nii on vähä haikee olo,ja nyt niitä ei enää tuotetakkaan ollenkaan :(
Kyllä sai nauraa muitten toilauksille,ja olis kiinnostanu nähä teten ja guillen suhde kokonaa...Paras sarja varmaa mitä oon ikinä kattonu. - serrano<3
Puppeli99 kirjoitti:
Nii on vähä haikee olo,ja nyt niitä ei enää tuotetakkaan ollenkaan :(
Kyllä sai nauraa muitten toilauksille,ja olis kiinnostanu nähä teten ja guillen suhde kokonaa...Paras sarja varmaa mitä oon ikinä kattonu.Itse en edes pysty tajuamaan että serranot loppui nyt! Se oli vaan yksinkertasesti paras ohjelma. tuntuu hirveeltä ajatella, etten näe enää yhtään uutta serrano-jaksoo!!
- Jonttu1991
En usko, että Ylellä on enään uusintaoikeuksia esittää sarjaa alusta alkaen. Sensiaan olen toiveikas, että tulevana talvena näämme kesällä näytetyt jaksot. Sitten taitaa loppua sarjan esittäminen suomessa. Ainut varma tapa tallentaa muistot on ostamalla nämä DVD-boksit.
- paljonko nämä
dvd-boksit maksaa?
- eli et tiedä
Fakta on se että YLE on nyt käyttänyt kaikki hankkimansa esitysoikeudet eli kolme esitystä per jakso.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö niitä saisi ostettua lisää, tai etteikö esitysoikeusia ostettaisi uudelleen jos ihmiset vain ovat aktiivisia ja lähettävät YLElle palautetta ja toiveen Serranon uusimisesta.
Se vaatii vain kansalaisten aktiivisuutta toivoa sitä ja lähettää toiveensa YLE palautteen kautta ohjelmahankinnoista vastaavalle. Palautetta voi lähettää netin kautta helposti. Klikatkaa vain Yle.fi ja valitkaa alariviltä palaute ja sitten vain kirjoittamaan. - ..serrano...
paljonko nämä kirjoitti:
dvd-boksit maksaa?
30-34 € riippuu mistä ostaa. ekaa tuotantokautta voi saada kyllä jostain halvalla.
- Jonttu1991
paljonko nämä kirjoitti:
dvd-boksit maksaa?
Tuotantokaudet 1,2 ja 3 löytyvät kokonaisittain tuotantokausittain yhdestä DVD -boksista, kun taas kaudet 4-6 on jaettu tuotantokausittain 2 osaan; Vol.1. ja Vol.2. josta jokaiselle DVD -boksille (riippumatta jaksojen määristä) tulleeppi hintaa reilut 30€. Halvimmillaan taisi saada hieman alle 30€/boksi.
Suomessa on siis tähän asti ilmestynyt kaudet 1-6. - Jonttu1991
eli et tiedä kirjoitti:
Fakta on se että YLE on nyt käyttänyt kaikki hankkimansa esitysoikeudet eli kolme esitystä per jakso.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö niitä saisi ostettua lisää, tai etteikö esitysoikeusia ostettaisi uudelleen jos ihmiset vain ovat aktiivisia ja lähettävät YLElle palautetta ja toiveen Serranon uusimisesta.
Se vaatii vain kansalaisten aktiivisuutta toivoa sitä ja lähettää toiveensa YLE palautteen kautta ohjelmahankinnoista vastaavalle. Palautetta voi lähettää netin kautta helposti. Klikatkaa vain Yle.fi ja valitkaa alariviltä palaute ja sitten vain kirjoittamaan.Toivossa tottakai saa elää, mutta oletko kenties tietoinen sarjoista, joiden esitysoikeuksia oltaisiin ostettu lisää katsojien pyynnöstä?
- RisoMattipoika
Kattelin tänään tän viikon jaksot. Yllätyin että se loppu jo nyt. Ja loppu oli yllättävän huono, koska niin hemmetin surullinen päätös kaikelle sille hyvälle jota vuosien aikana on saanu nauttia.
Kyllä oikein oikeasti v*ttaa että se loppu. Mä en telkkarista ole vuosiin katellu muuta kun aamu-uutiset ja Serranot. Ja nyt piru vie näin. - Lucia1
Ainut sarja mitä seurasin ja nyt se on loppu :(
Hyviä näyttelijöitä ja tunteita laidasta laitaan...
Viimeissä jaksossa Raul katsoi Afria niin ihailevasti luokan ovella.... aijai....
Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet omaan varastoon muistoksi erittäin hyvästä ohjelmasta! NYYH!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091