Tyhmä loppu

sarjalle...

petyin.

26

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shredhrrenade

      petyin. Afrin, Raulin , Santin ja Lourditaksen ja kaikkien suhteet tehty tyhjäksi :(

    • ...loppu...

      ...oli onnellinen. Ainakin mitä viimeiseen jaksoon vertaa.

      • serrano<3

        Toisaalta, tuntui ihanalta ettei mitään niitä pahoja asioita ollut tapahtunut, mutta toisaalta taas tuntui tyhmältä ajatella, että mitään ei olekaan oikeasti tapahtunut. Jos minulta kysytään, niin mielestäni sarja olisi mielummin voinut loppua sitten vaikka diegon kuolemaan. Olishan sekin ollut toki hirveetä, mutta sitten kaikki olisi ainakin kuitenkin oikeesti tapahtunut.


      • Jonttu1991
        serrano<3 kirjoitti:

        Toisaalta, tuntui ihanalta ettei mitään niitä pahoja asioita ollut tapahtunut, mutta toisaalta taas tuntui tyhmältä ajatella, että mitään ei olekaan oikeasti tapahtunut. Jos minulta kysytään, niin mielestäni sarja olisi mielummin voinut loppua sitten vaikka diegon kuolemaan. Olishan sekin ollut toki hirveetä, mutta sitten kaikki olisi ainakin kuitenkin oikeesti tapahtunut.

        Siitä vasta hulapaloo hulapaloo olisi noussutkin; sarjan päähenkilö tekee itsemurhan. Telecincolle on epäilemättä lähetetty postia siitäkin, että mitä oikeasti tapahtui. Sarjahan olisi voinut päättyä huomattavan paljon pahemmalla tavalla, enkä nyt äkkiseltään keksi ainakaan parempaa loppua. Siksi olen itse ainakin täysin tyytyväinen kyseiseen päätökseen. Myös oli aika omalaatuinen loppu. Tuskin on montakaa sarjaa, jota on esitetty 147x75min ja paljastuukin, että kaikki oli unta?


      • Raul 82
        Jonttu1991 kirjoitti:

        Siitä vasta hulapaloo hulapaloo olisi noussutkin; sarjan päähenkilö tekee itsemurhan. Telecincolle on epäilemättä lähetetty postia siitäkin, että mitä oikeasti tapahtui. Sarjahan olisi voinut päättyä huomattavan paljon pahemmalla tavalla, enkä nyt äkkiseltään keksi ainakaan parempaa loppua. Siksi olen itse ainakin täysin tyytyväinen kyseiseen päätökseen. Myös oli aika omalaatuinen loppu. Tuskin on montakaa sarjaa, jota on esitetty 147x75min ja paljastuukin, että kaikki oli unta?

        En tiedä kuinka pitkä Dallas sarja on kestoltaan, mutta se oli kans uni-sarja.


      • Tavernan haamu
        Jonttu1991 kirjoitti:

        Siitä vasta hulapaloo hulapaloo olisi noussutkin; sarjan päähenkilö tekee itsemurhan. Telecincolle on epäilemättä lähetetty postia siitäkin, että mitä oikeasti tapahtui. Sarjahan olisi voinut päättyä huomattavan paljon pahemmalla tavalla, enkä nyt äkkiseltään keksi ainakaan parempaa loppua. Siksi olen itse ainakin täysin tyytyväinen kyseiseen päätökseen. Myös oli aika omalaatuinen loppu. Tuskin on montakaa sarjaa, jota on esitetty 147x75min ja paljastuukin, että kaikki oli unta?

        > Sarjahan olisi voinut päättyä huomattavan paljon pahemmalla tavalla

        - Diego hyppää sillalta, mutta ei kuole vaan vammautuu vaikeasti loppuiäkseen.
        - Lucia ei jaksa vaan jättää Diegon.
        - Fiti ei anna anteeksi vaan kääntää selkänsä Analle, huoltamo menee konkurssiin
        - Santin ja Lourdesin toinen lapsi syntyy kuolleena.
        - Josico viittaa kintaalla Chonin konserttikiertueelle ja lähtee toisen naisen kera kaukomaille.
        - Africa menee naimisiin Gaelin kanssa. Raul muuttaa Amerikkaan, mutta sekaantuu siellä huumekauppoihin ja saa surmansa huumejengien välienselvittelyssä.
        - Teten raskaustesti osoittutuu positiiviseksi. Lapsi joudutaan ottamaan sosiaaliviranomaisten huostaan.
        - Marcos tuomitaan maksamaan suuret korvaukset sävellyksen plagioinnista.
        - Curro ja Carmen alkavat seurustella.


      • Serrano fani
        serrano<3 kirjoitti:

        Toisaalta, tuntui ihanalta ettei mitään niitä pahoja asioita ollut tapahtunut, mutta toisaalta taas tuntui tyhmältä ajatella, että mitään ei olekaan oikeasti tapahtunut. Jos minulta kysytään, niin mielestäni sarja olisi mielummin voinut loppua sitten vaikka diegon kuolemaan. Olishan sekin ollut toki hirveetä, mutta sitten kaikki olisi ainakin kuitenkin oikeesti tapahtunut.

        Minusta loppu oli tavallaan niin, että Diego tosiaan kuoli, mumtta sai uuden mahdollisuuden elää sen elämänsä. Mustakin oli ihanaa että oikeesti niitåä ei sitten tapahtunu, mutta se oli myös tosi tyhmää. Ettei Marcos ja Evakaan ollu yhessä tai mitään. Ehkä sarjaa voidaan vielä joskus jatkaa, niin että siinä kerrotaan mitä oisi tapahtunut kun Diego kuoli. Mua ihmetytti että eiks Curro ollu jotain 13vuotias ja silti joutu vankilaan? Kauheeta se musta oli.


      • Jonttu1991
        Tavernan haamu kirjoitti:

        > Sarjahan olisi voinut päättyä huomattavan paljon pahemmalla tavalla

        - Diego hyppää sillalta, mutta ei kuole vaan vammautuu vaikeasti loppuiäkseen.
        - Lucia ei jaksa vaan jättää Diegon.
        - Fiti ei anna anteeksi vaan kääntää selkänsä Analle, huoltamo menee konkurssiin
        - Santin ja Lourdesin toinen lapsi syntyy kuolleena.
        - Josico viittaa kintaalla Chonin konserttikiertueelle ja lähtee toisen naisen kera kaukomaille.
        - Africa menee naimisiin Gaelin kanssa. Raul muuttaa Amerikkaan, mutta sekaantuu siellä huumekauppoihin ja saa surmansa huumejengien välienselvittelyssä.
        - Teten raskaustesti osoittutuu positiiviseksi. Lapsi joudutaan ottamaan sosiaaliviranomaisten huostaan.
        - Marcos tuomitaan maksamaan suuret korvaukset sävellyksen plagioinnista.
        - Curro ja Carmen alkavat seurustella.

        Miksi "loppu" -käsite mielletään negatiiviseksi?


      • mitenjatkaaelämäänilmans
        Serrano fani kirjoitti:

        Minusta loppu oli tavallaan niin, että Diego tosiaan kuoli, mumtta sai uuden mahdollisuuden elää sen elämänsä. Mustakin oli ihanaa että oikeesti niitåä ei sitten tapahtunu, mutta se oli myös tosi tyhmää. Ettei Marcos ja Evakaan ollu yhessä tai mitään. Ehkä sarjaa voidaan vielä joskus jatkaa, niin että siinä kerrotaan mitä oisi tapahtunut kun Diego kuoli. Mua ihmetytti että eiks Curro ollu jotain 13vuotias ja silti joutu vankilaan? Kauheeta se musta oli.

        kaikkihan sai en käsityksen että se oli niin että kaikki olikin unta, mutta kun diego sanoi että se oli mokannu kaiken kaa, niin ehkä diego sai toisen mahdollisuuden ja yrittää uudelleen. (mun mielestä diego ei oo mokannu minkään kanssa.. lisää vessaharjaa!


    • Raul 82

      Onhan toi loppu aika ärsyttävä, mutta kai sitä nyt voi jokainen tehdä oman mieleisen ratkaisun sarjan lopulle, oli sitten niin että kaikki tapahtui oikeasti ja Diego kuoli ja pääsi taivaaseen tai sitten kaikki on ollut Diegon unta ja kaikki mitä Diego unessa näki tapahtuu, mutta Diegolla on mahdollista muuttaa asioita eli tehdä asiat niin että esim: Lucia ei kuole, mutta Santi saa Lourditasin, Raul saa Afrin, Marcos saa Evan, Guille saa Teten ja jne tai sitten se oli enneuni jonka tapahtumille Diego ei voi mitään. No tehköön jokainen omanlainen loppu sarjalle niin ei tarvi miettiä miten nyt kaikki "oikeasti" loppu.

    • todella surkea

      loppu. Ihan kuin aika tai ideat tai luultavasti molemmat olis loppuneet pahasti kesken. Tosi kliseinen. Tollanen loppu toimis vain jossain parodiassa, johon kootaan kaikki leffakliseet.

      Mun mielestä loistava ja viihdyttävä sarja olisi ansainnut paremman lopun.

      • Serrano fani

        Musta tuntu että jossain vaiheesss sarjaa koko ohjelman käsikirjottaja vaihtu. Kun ohjelma meni musta huonompaan päin. Mutta silti ohjelma oli kylläkin hyvä. Loppu oli musta omalla tavallaan hyvä (musiikki ja muu) mutta se että se heräs ja mitään ei ollu tapahtunu oli tosi tyhmää, se tökkäs jotenkin vaan. Musta tuntu kun sen lopun ois keksiny joku ala-asteellainen, koulutarinaansa. Mutta ohjelmaahan ois jatkettu mutta katsojaluvut putosivat niin pahasti Lucian kuoleman jälkeen, että ohjelma oli pakko lopettaa.


      • Tavernan haamu
        Serrano fani kirjoitti:

        Musta tuntu että jossain vaiheesss sarjaa koko ohjelman käsikirjottaja vaihtu. Kun ohjelma meni musta huonompaan päin. Mutta silti ohjelma oli kylläkin hyvä. Loppu oli musta omalla tavallaan hyvä (musiikki ja muu) mutta se että se heräs ja mitään ei ollu tapahtunu oli tosi tyhmää, se tökkäs jotenkin vaan. Musta tuntu kun sen lopun ois keksiny joku ala-asteellainen, koulutarinaansa. Mutta ohjelmaahan ois jatkettu mutta katsojaluvut putosivat niin pahasti Lucian kuoleman jälkeen, että ohjelma oli pakko lopettaa.

        > Musta tuntu että jossain vaiheesss sarjaa koko ohjelman käsikirjottaja vaihtu.

        Serranoilla oli yhteensä 41 käsikirjoittajaa. Pääjehut Alex Pina ja Daniel Ecija kirjoittivat sarjaa alusta loppuun 2003-2008.

        http://www.imdb.com/title/tt0362372/fullcredits

        Parin viimeisen tuotantokauden tasonlaskun allekirjoitan.


    • koukkuunjäänyt

      Kyllä mä ainakin ymmärsin niin että Diego kuoli ja kun se pääsi taivaaseen kaikki painajaiset oli ohi, ja onnellinen perhe koossa.
      Ettei se mitää unta ollu..En sitte tiiä, tulkintoja on jo omassakin kaveriporukassa monia..

      Itkin ihan mielettömästi, en olis uskonu että tv-sarja vaikuttaa muhun noin. Mun mielestä sen lopun olis voinu Diegonkin osalta tehdä onnelliseksi.

    • elmuk89

      Aika erikoinen loppu sarjalle, olisi voinut olla parempikin. Lienee tarkotuksellista, että lopun voi käsittää ainakin kahdella tavalla; kaikki sarjan tapahtumat on unta (todella huono loppu) tai sitten Diego pääsi taivaaseen ja taivas on tämä alkuperäinen perhe (parempi loppu). Itse miellän lopun jälkimmäiseksi. Mutta eniten olisin toivonut, että Diego olisi saanut elää onnellisena eikä Curro joudu minnekään ja Guille&Tete pysyy kotona. Ja minnehän se Celia hävisi?

      • elmuk89

        ..mainittakoon, että oli tosi typerää vaihtaa sarjan alkutunnari vikalle kaudelle, kun koko sarjan läpi on soinut sama biisi ilman muutoksia ja kuvakin on ollut samanhenkinen koko sarjan ajan.


      • Tavernan haamu
        elmuk89 kirjoitti:

        ..mainittakoon, että oli tosi typerää vaihtaa sarjan alkutunnari vikalle kaudelle, kun koko sarjan läpi on soinut sama biisi ilman muutoksia ja kuvakin on ollut samanhenkinen koko sarjan ajan.

        Kahdeksannen kauden tunnari ei sopinut sarjaan lainkaan vaan toi lähinnä mieleen jonkin Cannesin laulufestivaalin, jossa pissikset esittävät poppia taustanauhan avittamana.

        Jokin sarjassa naksahti Lucian kuoleman jälken. Viisi tuotantokautta meni hienosti, mutta sen jälkeen sarja hajosi käsiin kuin suomalaisten keihäänheittäjien yritykset MM-kisoissa. Juonikuvioita alettiin kierrättää ja näyttämölle tuotiin jatkuvalla syötöllä uusia henkilöitä, jotka eivät liittyneet alkuperäiseen perusasetelmaan oikeastaan mitenkään.


      • jorma__
        Tavernan haamu kirjoitti:

        Kahdeksannen kauden tunnari ei sopinut sarjaan lainkaan vaan toi lähinnä mieleen jonkin Cannesin laulufestivaalin, jossa pissikset esittävät poppia taustanauhan avittamana.

        Jokin sarjassa naksahti Lucian kuoleman jälken. Viisi tuotantokautta meni hienosti, mutta sen jälkeen sarja hajosi käsiin kuin suomalaisten keihäänheittäjien yritykset MM-kisoissa. Juonikuvioita alettiin kierrättää ja näyttämölle tuotiin jatkuvalla syötöllä uusia henkilöitä, jotka eivät liittyneet alkuperäiseen perusasetelmaan oikeastaan mitenkään.

        Dallas käytti jo 80-luvulla samaa juttua. kaikki olikin unta ja muutama tuotantokausi pelkkää unta...


      • Taivaassa ei voi

        Taivaassa ei voi olla elossa olevia henkilöitä. Miten joku voi ajatella noin monimutkaisesti? Sehän on niin selkeä loppu kuin voi olla. Diego herää herätyskelloon ja siinähän jopa yritetään tyhmemmille vihjaista, että on häiden jälkeinen aamu. Jotkut eivät vaan ymmärrä, vaikka miten vihjaisee...


      • Taas vaihtoehto
        Taivaassa ei voi kirjoitti:

        Taivaassa ei voi olla elossa olevia henkilöitä. Miten joku voi ajatella noin monimutkaisesti? Sehän on niin selkeä loppu kuin voi olla. Diego herää herätyskelloon ja siinähän jopa yritetään tyhmemmille vihjaista, että on häiden jälkeinen aamu. Jotkut eivät vaan ymmärrä, vaikka miten vihjaisee...

        Entäs jos Diego heräsikin sairaalan sängystä ja näki vaan unta, että oli mennyt naimisiin eilen. Sitten Diego herää, hoidetaan kuntoon ja sarja jatkuu.
        :) :)


      • seeerrraaannoo
        Taas vaihtoehto kirjoitti:

        Entäs jos Diego heräsikin sairaalan sängystä ja näki vaan unta, että oli mennyt naimisiin eilen. Sitten Diego herää, hoidetaan kuntoon ja sarja jatkuu.
        :) :)

        eihän se oikeen toimis, ku kaikki tapahtui ennen kun diego hyppäs. kiva lopussa ku koko perhe oli yhdessä:)


    • painajaista

      Mielestäni viimeinen jakso lähes kauttaaltaan ja loppuratkaisultaan oli niin kehnosti kokoon kyhätty että harmittaa aivan sairaasti. Kahdeksas kausi oli muuten ihan kohtuullinen, mutta viimeinen jakso pilasi aivan kaiken. Tulin niin pahalle tuulelle että piti katsoa DVD:ltä aivan ensimmäinen Serranojen jakso että menisi paha maku suusta pois. Ikinä en tule katsomaan sarjan jaksoa 147 uudestaan, mieluummin kehittelen mielessäni paremman loppuratkaisun itse omassa päässäni.

      • minäkin olen

        juuri noin minäkin ajattelin että kirjoitan itse paremman loppuratkaisun.
        ei noin voi kerta kaikkiaan loppua ohjelma jota miljoonat ovat vahdanneet monta vuotta.
        miten voi noin huonosti käydä.
        ei yhtään diegomainen päätös hypätä sillalta, ei edes unessa!


      • Tittu
        minäkin olen kirjoitti:

        juuri noin minäkin ajattelin että kirjoitan itse paremman loppuratkaisun.
        ei noin voi kerta kaikkiaan loppua ohjelma jota miljoonat ovat vahdanneet monta vuotta.
        miten voi noin huonosti käydä.
        ei yhtään diegomainen päätös hypätä sillalta, ei edes unessa!

        Joo AIVAN! Samaa mieltä olen. Ei Todellakaan ole mitenkään diegomainen loppu että hän hyppäisi sillalta ja antaisi periksi. Voi jukupätkä että ottaa päähän...


      • Cable guy
        Tittu kirjoitti:

        Joo AIVAN! Samaa mieltä olen. Ei Todellakaan ole mitenkään diegomainen loppu että hän hyppäisi sillalta ja antaisi periksi. Voi jukupätkä että ottaa päähän...

        Surkea loppu todellakin.. Mitäköhän Espanjassa fanit ovat ajatelleet siitä...?


      • Salkkarit suckssss
        Cable guy kirjoitti:

        Surkea loppu todellakin.. Mitäköhän Espanjassa fanit ovat ajatelleet siitä...?

        Todella typerää tuo teidän ruikutus tosta lopusta. Jos se olis oikeasti päättyny siihen että diego tekee itsemurhan niin varmasti olisitte haukkumasa sitä täällä.
        Loppu oli hyvä ja lämmin, varsinkin kun näki Lucian elossa. Diegohan sai lopussa uuden mahdollisuuden koska se muisti silti ne edelliset tapahtumat.

        Hitto mua vitutt" se Curro siinä viimesesä jaksosa. Diego yritti kaikki tehä sen eteen menemällä vankilaan ja sit lopussa kun Curro joutu sinne niin se alko syyllistää Diegoa sen omista tekemisistään!!! Arrrgghh vieläkin suututtaa se niin pirusti. Ei tainnukkaan se Curro olla niin kiltti ja viaton kuin sarja anto ymmärtää.

        Mutta hauskaa kun Diego tosiaan sai uuden mahdollisuuden. Nyt se ainakin voi antaa Currollekkin sitä vessaharjaa kahta enempi!!! Hyvä sarja tätä serrano. Voittaa salkkarit 100-0 vaikka salkkarit sai parhammat juonikuvionsa takas :=)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe