Turhaa pelottelua

myrkkyalveoliitilla

SELLAISTA SAIRAUTTA EI OLE!

kun täällä joku mainostaa myrkkyalveoliittia, niin muistakaa
että samainen henkilö keksii milloin mitäkin sairauksia.

ON VAIN ALLERGINEN ALVEOLIITTI,

joka on mahdollista saada hometalosta runsaan tai/ja riittävän
pitkän altistuksen seurauksena. BAL-huuhtelu pitäisi tehdä
heti altistumisjakson jälkeen ( - 1kk), jotta allerginen alveoliitti
jäisi "kiinni". Valitettavasti harva pääsee näin nopealla aikataululla erikoistutkimuksiin eikä BAL-huuhtelu on ensimmäistä kokeiden listalla. Ensin yleensä tehdään pef-seurannat,spirometriat,diffuusio (jos muistaa pyytää),
keuhkoröntgen ja HRCT (jos jaksat muistuttaa).
Sitten tarjotaan kokeilevaa lääkitystä.

Näihin kaikkiin tuhraantuu kallisarvoista aikaa ja monelta menee näin allergisen alveoliitin diagnoosi ohi.

nim.merkki.
tiedän tämän omasta ja monen muunkin sairastuneen kohdalta

On suorastaan edesvastuutonta leikkiä täällä rehellistä asiantuntijaa ja väittää mustaa valkoiseksi kuten nimimerkki Nisuiisu on tehnyt jo vuosia.

Nyt hän kirjoittelee ilman nimimerkkiä, koska on saanut sapiskaa ihmisten haukkumisesta nimeltä palstalla.

6

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "On suorastaan edesvastuutonta leikkiä täällä rehellistä asiantuntijaa ja väittää mustaa valkoiseksi kuten nimimerkki Nisuiisu on tehnyt jo vuosia.

"Nyt hän kirjoittelee ilman nimimerkkiä, koska on saanut sapiskaa ihmisten haukkumisesta nimeltä palstalla."

- Niin, niin taitaa olla.

• merkit

pitävät paikkansa, niin hän ei itse tiedosta, että hän itse kirjoittaa täällä.

• kirjoitteleekin ilman

nimeä, mutta on aika erikoista, että tämä viesti poistettiin, jossa professori Tuula Putus väittää hänen puhuvan aina pötyä. Miten "nisuiisu" pötyä puhelee, koska tästä poistetusta viestistä selviää, että Putus olisi kirjoittamassa rva Kaarisululle allerginen alveoliitti -diagnoosia. Kukahan on mahtanut puhua pötyä tai vaiennut vuosikymmeniä, "nisuiisu" vai Putus ?

POISTETTU VIESTI viivan alla.
        =================================================

Mikä on myrkkyalveoliitti?
        Kirjoittanut: )()()( / Eilen / klo 13:18

Asiantuntijalääkärini laittoi viestiä jokin aika sitten, "Totta kai teen lausunnon sinulle. Olen tehnyt ensin muita rästissä olevia lausuntoja mm yhdelle toiselle alveoliittipotilaalle. Hän kävi vastaanotollani. Mitään keuhkolääkäreitä ei tarvita eikä kahta lääkäriä. Nikkola puhuu pötyä kuten aina"

Tätä viestiä aikaisemmin hän kommentoi tilannettani näin "ja sitten mukaan on tullut krooninen alveoliitti kun altistus on jatkunut ensin tutkimusten aikana
        ja sitten muualla elinympäristössä ja rakennuksissa."
        En ole allerginen homeille, tai tuo allergia ei ole ainakaan tutkimuksissa näkynyt. Mikä tässä omassa sairaudessani sitten olisi tuo meganismi? Voiko olla niin, ettei kaikkea allergiaa yhä edelleenkään saada kiinni?

Oma keuhkolääkärini kertoi oireistani, että ne ovat enemmän myrkytyksen, kuin astman oireita. Mutta hänhän nyt on vain keuhkolääkäri, ei kait häntä kannata kuunnella, jos on tämä palstakin mistä lukea mitä kukin sairastaa?

Toisaalta samahan se nyt enää on, mikä tuo meganismi on. Sairautta ei voi hoitaa mitenkään, joten ihan sama mistä se on tullutkinko?
        Jostakin syystä se mistä ja miten sairastuin kiehtoo minua, typerää varmasti, koska jokainen kosteusvaurio, jokainen sairastunut on oma tilanteensa. Yksi sairastuu tähän toinen tähän, mutta miksi? Kyllä se mietityttää kuitenkin.

Elämä on.

• neroguru2
        merkit kirjoitti:

pitävät paikkansa, niin hän ei itse tiedosta, että hän itse kirjoittaa täällä.

ehottomasti Kirjoittanut pötyäkö ja on näiden kahden tuttuko`?
        ari-pekka nikkola ja
        juhan af grann

• 6-0 nisuiisu pistää

Suomi24 ja vähät välittää säännöistä!

• hkhk.

"ON VAIN ALLERGINEN ALVEOLIITTI,

joka on mahdollista saada hometalosta runsaan tai/ja riittävän
      pitkän altistuksen seurauksena. BAL-huuhtelu pitäisi tehdä
      heti altistumisjakson jälkeen ( - 1kk), jotta allerginen alveoliitti
      jäisi "kiinni". Valitettavasti harva pääsee näin nopealla aikataululla erikoistutkimuksiin eikä BAL-huuhtelu on ensimmäistä kokeiden listalla. Ensin yleensä tehdään pef-seurannat,spirometriat,diffuusio (jos muistaa pyytää),
      keuhkoröntgen ja HRCT (jos jaksat muistuttaa).
      Sitten tarjotaan kokeilevaa lääkitystä.

Näihin kaikkiin tuhraantuu kallisarvoista aikaa ja monelta menee näin allergisen alveoliitin diagnoosi ohi."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe