Milloin..

suutuit viimeksi niin,että siinä oli lähellä lentää tavaraakin seinälle?Vai oletko oikea viilipytty,ettei mikään saa sinua raivostumaan?

Tuli tää mieleen,kun töissä teki mieli vetää yhtä urpoa lättyyn.. :)

21

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa kun räjähdin. Pari päivää sitten Kadunmiehelle....täällä :))

Mutta mä oon sellainen nynnerö ettei lautaset tai nyrkit lentele, ainoastaan vihaiset katseet ja kiukkuiset sanat. Tosin....jos katse voisi tappaa niin monta olisi jo mennyt manan maille tähän elettyyn. On se niin hyytävän hapan tarvittaessa.

Mitä se urpo teki kun sai sut raivon valtaan?

• silloin ees nyrkkiä näyttöön,ku suutuit tietsikalla?

Kyllä niin naurattaa toi sun kuvaus sun katseestas..:DD Mä olen siinä huono,mutta suuta osaan käyttää sitten sitäkin paremmin..

Se urpo vaan suoraan sanottuna rupesi vihtuilemaan mun yhdestä paheestani...:/

• mii-su kirjoitti:

silloin ees nyrkkiä näyttöön,ku suutuit tietsikalla?

Kyllä niin naurattaa toi sun kuvaus sun katseestas..:DD Mä olen siinä huono,mutta suuta osaan käyttää sitten sitäkin paremmin..

Se urpo vaan suoraan sanottuna rupesi vihtuilemaan mun yhdestä paheestani...:/

en näyttöäni riko, mokomankin ketkun takia !! Luultavasti kuitenkin poskilla paloi pari punaista täplää. :))

Miiiistähän paheesta oli kyse *utsii korvat höröllä*

• TaikisN kirjoitti:

en näyttöäni riko, mokomankin ketkun takia !! Luultavasti kuitenkin poskilla paloi pari punaista täplää. :))

Miiiistähän paheesta oli kyse *utsii korvat höröllä*

ei sitä ny sentäs rikkomaan..;)

Mun tupakanpoltosta se oli....Ny hehkuu mun posket.....:))))

• Judge evk

Jos nyt sitten satunkin joskus hiiltymään, menee se muutamassa viikossa ohi. On ajan tuhlausta olla pitkävihainen. Kannattaa tasata tilit ajoissa, niin ei jää harmittelemaan.

• sulla sitten kauan kestäkkää tuo..Mistä oot oppinu noin tyyneksi ihmiseksi? ;))

• suutuin ja mielessäni heitin teevadit suoraan kiusaajan suuhun.
      Onneksi kuitenkin vaakatasossa, mutta kyllä sinne mahtuisi poikkipäinkin heittää vastalautanen, niin on iso suu jollain! *prkl*
      Ei sitten tänne liity, vaikka kyllä täälläkin vatkattiin olemattomia.

Sulle joku meni sanomaan tupakasta jotain?

• Tintti on sit käyny siellä tosi kiukkusena...:)) Mites sä yöllä olet joutunu kuuntelemaan isosuuta?

Sä arvasit heti mun paheeni.Noo..se onkin mun ainoo..;))

• mii-su kirjoitti:

Tintti on sit käyny siellä tosi kiukkusena...:)) Mites sä yöllä olet joutunu kuuntelemaan isosuuta?

Sä arvasit heti mun paheeni.Noo..se onkin mun ainoo..;))

ja siitäkin saa kuulla. Epistä! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä se työkaverisi oikein sanoi tai teki.

Isosuut ovat sellaisia, jotka eivät kehtaa päiväsaikaan sanoa sanottavaansa. Yön ja pimeyden turvin kuin vampyyrit iskevät kohteeseensa. Oikeasti mä en heittele lautasia, kotikasvatuksen tulosta --> (vähän lautasia) vaan mielessäni kukistan epäreilut sanomiset. Ei ainakaan tule patoutumia:)

• tintti.kotivintti kirjoitti:

ja siitäkin saa kuulla. Epistä! Kiinnostaisi kyllä tietää mitä se työkaverisi oikein sanoi tai teki.

Isosuut ovat sellaisia, jotka eivät kehtaa päiväsaikaan sanoa sanottavaansa. Yön ja pimeyden turvin kuin vampyyrit iskevät kohteeseensa. Oikeasti mä en heittele lautasia, kotikasvatuksen tulosta --> (vähän lautasia) vaan mielessäni kukistan epäreilut sanomiset. Ei ainakaan tule patoutumia:)

kyllähän sitä ihmisellä nyt yksi pahe saa olla..;))

Minäkään en raaski lautasia rikkoa.Joutusin vaan itse siivoamaan sotkut..:))

• enkä heitä

tavaroitakaan.

Mun raivo on sisäistä laatua, eikä se kovin helposti lauhdu. Anteeksi en anna koskaan.

• eikös sitä olisi hyvä joskus päästellä kiukkua pihalle,ettei ihan halkea siihen? :)

Kait se kummiski vähän asiastakin riippuu,milloin antaa anteeksi.Vai oletko ehdoton kaikessa? :)

• jos minua kiukuttaa
        mii-su kirjoitti:

eikös sitä olisi hyvä joskus päästellä kiukkua pihalle,ettei ihan halkea siihen? :)

Kait se kummiski vähän asiastakin riippuu,milloin antaa anteeksi.Vai oletko ehdoton kaikessa? :)

eikö se ole täysin oma vikani. Mitä sitä muille räyhäämään, pilaa vain toistenkin päivän.

Eikä se toinen kuitenkaan miksikään muuttuisi. Eikä ainakaan jos sille anteeksi antaisin. Kuvittelisi vain että tili on nollattu ja voi alkaa uudestaan.

• jos minua kiukuttaa kirjoitti:

eikö se ole täysin oma vikani. Mitä sitä muille räyhäämään, pilaa vain toistenkin päivän.

Eikä se toinen kuitenkaan miksikään muuttuisi. Eikä ainakaan jos sille anteeksi antaisin. Kuvittelisi vain että tili on nollattu ja voi alkaa uudestaan.

omat kiukut tetysti ovat sellaisia,ettei niitä voi muiden syyksi laittaa.Minulla on näitä päiviä paljon..:))

Usein se anteeksianto helpottaa ihmistä itseään.Se,että annat anteeksi toiselle hänen tekemänsä vääryyden,niin ei se poista sitä tekoa kumminkaan.Usein ei itse huomaa,kuinka kauna repii myös itseä.Minä annoin kerran anteeksi yhden suuren asian.Kummasti se vaan huojensi omaa mieltäni,kun se viha väheni..:)

• kiukku on
        mii-su kirjoitti:

omat kiukut tetysti ovat sellaisia,ettei niitä voi muiden syyksi laittaa.Minulla on näitä päiviä paljon..:))

Usein se anteeksianto helpottaa ihmistä itseään.Se,että annat anteeksi toiselle hänen tekemänsä vääryyden,niin ei se poista sitä tekoa kumminkaan.Usein ei itse huomaa,kuinka kauna repii myös itseä.Minä annoin kerran anteeksi yhden suuren asian.Kummasti se vaan huojensi omaa mieltäni,kun se viha väheni..:)

aina omani oli sen 'syy' sitten kenessä hyvänsä. Oman fiiliksensä siinä vain pilaa jos kaikesta heti hiiltyy. Jos toinen on fiksu, se korjaa kyllä virheensä. Ja jos se ei ole fiksu, se vain innostuu jos joku alkaa sille rähisemään.

Ja jos tiedän että toinen on hölmöillyt, en kaipaa mitään huojentumista. Enhän minä mitään virhettä tehnyt. Ja jos tein, parempi keskittyä kunnolla jatkoon kuin turhautua jo menneestä.

• Dee_dee

Tehostan sitä parilla voimasanalla. Jaa milloin, enpä nyt muista, kait mä muutaman kerran vuodessa saan tommosen primitiivireaktion.

• on kyllä aika tehokas tapa...Multakin lipsahtaa se ruma sana,mutta vain silloin kun oikeen kiukuttaa..Jalkaaki voi polkee lattiaan..:))

• MyNicki

Koskaan enkä raivostu, mut aamulla on pikkasta siivomista ja sit lähden ostamaan uudet huonekalut ja sellasii kertakäyttö lautasii...mukeja..
      Mut enmä tästä suutu, vaikka kalliiksihan tää tulee.. taas :))

• sää vaikutatki hyvin rauhalliselta tyypiltä..Oikee rautahermo..;))

• pirpzuzeiccu

olla joskus alkukesästä, enkä ainoastaan meinannut heittää vaan heitinkin. :P

• Sä pistit sit töpinäks..:)) Heitikkös halvempaa kamaa,et säästy ainaski arvokkaampi tavara?Osuiksää? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe