teetätin ruuansulatusanalyysin koska epäilen että kaiken takana on suoliston epätasapaino, joka tuli homealtistusten seurauksena. Tässä on kärsitty erityisesti kovista nivelkivuista ja PPP tuli diagnoosina juuri hiljattain.
Ruuansulatusanalyysin löydös oli mm.
Klebsiella pneumoniae suolistossa, josta klinikan
lääkäri kertoi että sen tiedetään aiheuttavan nivelkipuja ja
mikäli se suolistosta pääsee leviämään, aiheuttaa keuhkokuumeen.
Siihen tulee nyt lääkekuuri.
Mikä helpotus, jos tästä olo paranee kun ko. bakteeri saadaan häädetyksi pois.
Lactobacillus species (hyödylliset bakteerit) pitäisi saada lisää
testin mukaan.
Suolistobakteerien "uusijaon" jälkeen olisi toivoa myös ihottuman suhteen.
Suolisto on tunnetusti tärkein immuniteetin rakentaja, tietääkseni. Jos sen saisi kuntoon, ehkä kaikenlaiset
vaivat vähenisivät ainaskii ja se olisi jo paljon se.
Mielenkiintoinen löytö
76
2811
Vastaukset
- analyysi (laaja)+ helic
oli todellakin pohja sille,miten alan hoitamaan itseäni.OLin jo pitkään syönyt vitamiineja ja mhb ennen testejä ja ehkäpä siksi olin saanut jopa helicobakteerin pois elimistöstä.Ilman antibiootteja.
Minulla oli negatiivisia kaikki hyvät bakteerit ja sanottiin että se voi olla jopa hengenvaarallista ja olinhan sen kyllä itsekin monesti huomannut kun en kestänyt mitään ja altistuksen jälkeen makasin henkihieverissä monta päivää.
Viime kesänä aloitin hoidon ja tämä kesä on ollut todella hyvä.Ulkona en ole enää oireillut vaikka homeallergiakin on todettu.Tällä hetkellä en käytä enää mitään lääkkeitä.(astma-allergia-sydän-maha-tulehduskipulääkkeitä)Kosteusvauriotaloja en edelleenkään kestä vaan on lähdettävä pois,mutta enää en makaa viikkoja kuumeessa altistuksen jälkeen.Toivun siitä päivässä.
Lisäksi pystyn jo hajusteiden seassa olemaan ilman että ilta haukotaan henkeä.
Maitohappobak.syön edelleen ja vitamiineja.
Kerro jatkossakin miten edistyt!Olen todella kiitollinen että tällaisia palveluja nykyään saa.- tuorePPP
jo pitkään kaikenlaisia vitamiineja ja myös mhb:ja ja siksi
olin melko äimistynyt kun kaikki hyvät olivat minimissä tai ei ollenkaan.
Ei ihme jos on väsyttänyt, niveliä särkenyt, epävakaa vatsan toiminta, kutinaa ihossa, helposti tulee kuumeinen olo (ilman homettakin) joka sitten taas häipyy jne.
Mitä mhb:ja sinulla on käytössäsi?
Samoin minulle tehtiin laaja analyysi (2) tuli sitten loisjututkin selvitettyä, onneksi niitä ei suolistossa pesinyt.
Nyt olen toiveikkain mielin josko pahojen bakteerien häädön jälkeen ja hyvien lisääntymisen vuoksi alkaisi oireilutkin helpottamaan.
Kerron kyllä kuinka homma etenee, voihan näistä olla apua myös muille tai sitten ei. - analyysi (laaja)+ helic
tuorePPP kirjoitti:
jo pitkään kaikenlaisia vitamiineja ja myös mhb:ja ja siksi
olin melko äimistynyt kun kaikki hyvät olivat minimissä tai ei ollenkaan.
Ei ihme jos on väsyttänyt, niveliä särkenyt, epävakaa vatsan toiminta, kutinaa ihossa, helposti tulee kuumeinen olo (ilman homettakin) joka sitten taas häipyy jne.
Mitä mhb:ja sinulla on käytössäsi?
Samoin minulle tehtiin laaja analyysi (2) tuli sitten loisjututkin selvitettyä, onneksi niitä ei suolistossa pesinyt.
Nyt olen toiveikkain mielin josko pahojen bakteerien häädön jälkeen ja hyvien lisääntymisen vuoksi alkaisi oireilutkin helpottamaan.
Kerron kyllä kuinka homma etenee, voihan näistä olla apua myös muille tai sitten ei.että vaikka syönyt noita mhb niin kuitenkin hyvät bakteerit finaalissa .
Sain symbiflor mhb:t joita käytin 8 kk ja pidin huolen että otin kaikki joka päivä.Lisäksi sain jonkun pussimhb:n (en enää muista mitä se oli,ei saa ainakaan täältä mistään)Sitten otin acidophilusta jatkossa ja nyt on ollut probioottiplus. Lisäksi on kaikki vitamiinit ja hivenaineet.
Kenellä lääkärillä kävit?
Voin vannoa että elämänlaatu paranee ,sen olen huomannut.Ja yksi etu on ollut että kestän ruokiakin erilailla kuin ennen.
Luulin aina että minulla on hiiva elimistössä mutta eipä ollut.Ne allergiamerkkiaineet oli koholla ja vastauksena oli että olen hyvin allerginen.Rahaa kun saan taas kasaan otatan sen Igg ruoka-aineiden herkkyyden,lähete on jo valmiina.Siitä sais ainakin tietää mille ruoka-aineille on alleginen ja voisi niitä varoa. - analyysi(laaja)+ helic
analyysi (laaja)+ helic kirjoitti:
että vaikka syönyt noita mhb niin kuitenkin hyvät bakteerit finaalissa .
Sain symbiflor mhb:t joita käytin 8 kk ja pidin huolen että otin kaikki joka päivä.Lisäksi sain jonkun pussimhb:n (en enää muista mitä se oli,ei saa ainakaan täältä mistään)Sitten otin acidophilusta jatkossa ja nyt on ollut probioottiplus. Lisäksi on kaikki vitamiinit ja hivenaineet.
Voin vannoa että elämänlaatu paranee ,sen olen huomannut.Ja yksi etu on ollut että kestän ruokiakin erilailla kuin ennen.
Luulin aina että minulla on hiiva elimistössä mutta eipä ollut.Ne allergiamerkkiaineet oli koholla ja vastauksena oli että olen hyvin allerginen.Rahaa kun saan taas kasaan otatan sen Igg ruoka-aineiden herkkyyden,lähete on jo valmiina.Siitä sais ainakin tietää mille ruoka-aineille on alleginen ja voisi niitä varoa.että selkärankareumani ei ole enää vaivannut. reumalääkäri on diagnisoinut selkärankareumaksi oireiluni,jäätiin vain seurantalinjalle miten oireilu kehittyy.HLAB-27 on ollut aina negatiivinen vaikka suvussa minulla on selkärankareumaa paljonkin HLAB-27 positiivisuuden kanssa.Vaan enää en ole reumalääkäriä tarvinnut eikä lääkkeitä tarvinnut aloittaa.
Tulehduksia selässä ei ole enää ollut ja toinen minkä huomaan helpottaneen on migreeni.Kärsin siitä vielä viime syksynä aina noin 3 päivää kerrallaan kuukauden välein.Huomaan että puoleen vuoteen ei ole enää ollut pää kipeä.
Kyllä,kaikki lähtee mahasta ja suolistosta. - uusiPPP
Luulin aina että minulla on hiiva elimistössä mutta eipä ollut.Ne allergiamerkkiaineet oli koholla ja vastauksena oli että olen hyvin allerginen.Rahaa kun saan taas kasaan otatan sen Igg ruoka-aineiden herkkyyden,lähete on jo valmiina.Siitä sais ainakin tietää mille ruoka-aineille on alleginen ja voisi niitä varoa.DDS söin pitkään ja sitten acidophilusta ja nyt ostin probiootti plussaa. Kyllä minäkin olin yllättynyt ettei hyviä Lactobasilluksia ollut lainkaan. Samoin olen syönyt vitamiineja ja hivenaineita.
Ei ollut minullakaan hiivaa ja samoin allergia merkkiaineet oli koholla.
Minäkin tulin siihen tulokseen että otan (suosittelivat) Igg ruokaaineherkkyydet, kunhan saan kanssa rahaa kasaan. Ensiksi syön sen lääkekuurin niihin pahoihin bakteereihin jotka olivat aivan tapissa.
Mietin että ehkä ruoka-aineallergia nostaa aina ihottuman, mutta en tiedä mikä ruoka-aine vaikka yritänkin seurata.
Meillä oli näemmä melko samanlainen tilanne analyysissä.
Minulla on myös ollut kovia nivelkipuja nilkoissa, polvissa,ranteissa ja nyt niskassa.Reumaa ei verikokeen mukaan ole.
Kävin PM:llä, en viitsi koko nimeä laittaa, kun täällä näkyy olevan tapana haukkua kaikki lääkärit samaan ryhmään. Tosin minullakin on lääkäreistä huonoja kokemuksia,mutta PM ottaa homealtistumisenkin asiallisesti ja ainakin nyt olen tilanteessa että jotain apua tunnen saavani.
Sitä elämänlaadun paranemista minäkin toivon.
Mukava kirjoitella kanssasi:) - uusiPPP
Luulin aina että minulla on hiiva elimistössä mutta eipä ollut.Ne allergiamerkkiaineet oli koholla ja vastauksena oli että olen hyvin allerginen.Rahaa kun saan taas kasaan otatan sen Igg ruoka-aineiden herkkyyden,lähete on jo valmiina.Siitä sais ainakin tietää mille ruoka-aineille on alleginen ja voisi niitä varoa.tässä mietin että pitäisikö ottaa colonic suolistohuuhtelu, aloittaa vähän niinkuin puhtaalta pöydältä samaan aikaan kun aloitan lääkekuurin huonoille bakteereille.
Otitko sinä missään vaiheessa ja jos otit, huomasitko saavasi siitä apua? - analyysi (laaja)
uusiPPP kirjoitti:
tässä mietin että pitäisikö ottaa colonic suolistohuuhtelu, aloittaa vähän niinkuin puhtaalta pöydältä samaan aikaan kun aloitan lääkekuurin huonoille bakteereille.
Otitko sinä missään vaiheessa ja jos otit, huomasitko saavasi siitä apua?missään vaihessa.
Ihan olen mennyt mhb vitamiineilla ja ruokavaliolla.Luomuruokavaliolla saa paljon aikaan ja kun syö luomuruokaa ,huomaa että tavallisesta ruuasta tulee oireita.Esim mansikoita en pysty ostamaan kaupasta mutta luomumanskoita pystyn syömään ilman oireita.
Verikokeita otatan täällä labrassa.
Taitaa olla meillä sama lääkäri.
Mullakin oli kolmelaisia huonoja bakteereja siellä melko tapissa vaan ei ollu tuota sun bakteeria.
Olis mukava kirjoitella ilman palstaa. - uusiPPP
analyysi (laaja) kirjoitti:
missään vaihessa.
Ihan olen mennyt mhb vitamiineilla ja ruokavaliolla.Luomuruokavaliolla saa paljon aikaan ja kun syö luomuruokaa ,huomaa että tavallisesta ruuasta tulee oireita.Esim mansikoita en pysty ostamaan kaupasta mutta luomumanskoita pystyn syömään ilman oireita.
Verikokeita otatan täällä labrassa.
Taitaa olla meillä sama lääkäri.
Mullakin oli kolmelaisia huonoja bakteereja siellä melko tapissa vaan ei ollu tuota sun bakteeria.
Olis mukava kirjoitella ilman palstaa.mistäpäin Suomea olet?
- mistä saa???
Missä voi teetättää, tk omalääkäri on ottanut lois ym. jutut mutta ei se teetä mitään ruuansulatusanalyysiä.
Mitä maksaa? - myös selkärankareuman
takana, aiheuttajaepäilynä???
- uusiPPP
googlettelin kyllä klebsiellaa, mutta en löytänyt näitä nivelsärkyjäkään vaan lääkäri kertoi asiasta. Melko surkuhupaisaa että tässä tietää aspergillus versicolorit,ustukset,sädesienet ja sekä niiden vaikutuksia eri elimiin, mutta
oman pikku suoliston bakteerit ovatkin sitten tuntemattomia eikä sitä tietoa
ole ainakaan klebsiellan kohdalta liittyen niveliin ja reumaan. Toisaalta voi hyvinkin päätellä että kaikki mikä pääsee suoliston seinämien läpi elimistöön, niin hyvät kuin huonotkin bakteerit, ne meille myös sairauksia aiheuttavat.
Klebsiella ja keuhkokuume jos bakteeri pääsee suolistosta muualle elimistöön. - Homeherkkä#
tätä tutkittu kirjoitti:
Linkittämästäsi artikkelista tuli mieleeni TTL:n A.fumigatusaltistusaltistuksen jälkeiset niveltulehdukset ja sekärangan suhteen olin aivan varma, että minulle puhkesi keuhkojen totaalisen tulehtumisen lisäksi vielä selkärankareumakin päälle. Selkäranka oli kolmisen viikkoa kuin rautakanki. Muu niveloireilu hävisi vasta reilun kolmen kuukauden kuluttua.
Artikkelissa todetaan, että nykyisen näkemyksen mukaan selkärankareumaan sairastuneella on ollut JOKIN ULKOINEN TEKIJÄ PUHKAISEMASSA TAUTIA ja näitä voivat olla esim. INFEKTIOT, IHOTTUMAT ja suolitulehdus.
ALLERGISISTA INFLAMMAATIOISTA EI PUHUTA MITÄÄN.
Artikkelin mukaa JO 1800-LUVULLA HUOMATTIIN, että selkärankareuman tapaisia oireita antavia tauteja on muitakin mm. REAKTIIVISET NIVELTULEHDUKSET (reaktiivinen artriitti).
Reaktiivisen niveltulehduksenkin syynä virallinen lääketiede pitää ainoastaan ja vain tiettyjä bakteereita, ei allergeeneja/antigeeneja.
Kosteusvauriorakennuksissa kärsitään yhä edelleen ns. sairasrakennussyndroomasta, johon syndroomaan kuuluu allerginen, astmaattinen ja reumaattinen oireilu.
Allergisoituminen kosteusvauriomikrobeille näyttää poikivan AIKUISVÄESTÖLLÄ mm. ruoka-allergioita, lisä- ja säilöntäaineallergioita jne, jotka myös aiheuttavat reumaattista oireilua.
Jostain syystä koululääketiede vähättelee jatkuvasti allergian yhteyttä reumaoireiluun nähtävästi siksi, kun tutkimuspainopiste on ollut LAPSUUSIÄN atooppisen allergian tutkinassa (IgE), ei aikuisväestöä koskevassa allergiatutkimuksessa.
No mielenkiintoinen valkuaisainerakenne sinänsä tuo HLA-B27 antigeeni, joka sijaitsee valkosolujen pinnalla.
Saattaisi löytyä niin minulta kuin monelta muultakin kosteusvauriorakennusreumaoirelevalta.
- tuorePPP
mitä ihmettä täällä palstalla tapahtuu?
En viitsinyt edes lukea kaikkea, mikä ihmeen sotatila vaiko
sabotointi täällä on menossa?
Häirikön touhut menettäisivät merkityksen jos vain
uusiin viestiketjuihin kommentoitaisiin. Tai mistä minä tiedän mitä
pitäisi tehdä, mutta tällainen toiminta vie loputkin palstalta pois.- -kato
yks viksu tyyppi tullu palstall
mut kato juttu on nii et jos sull tulloo astma
nii potkui noilt myrkkylöilt älkaa tulla rapinall
männeeköhä ne myrkyt aivoihikii - hohohohoh
-kato kirjoitti:
männeeköhä ne myrkyt aivoihikiija sekö sekoitti pään? APUA!
- tuorePPP
hohohohoh kirjoitti:
ja sekö sekoitti pään? APUA!
jatkaa tätä täysin älytöntä kirjoittelua, josta ei ole
mitään hyötyä eikä apua kenellekään. - Homeherkkä#
hohohohoh kirjoitti:
ja sekö sekoitti pään? APUA!
Kirjoittanut: -kato / Eilen / klo 20:26
männeeköhä ne myrkyt aivoihikii
Minä käsitin, että nimimerkki "-kato" toivotti palstalle tervetulleeksi nimimerkin tuorePPP, ja sinä että hän totesi kirjoituksessaan minun sairastavan myrkkyalveoliittia?????
Minusta sinulla on todella erikoinen kyky ymmärtää palstalaisten kirjoituksia.
Olen tehnyt harvinaisen selväksi palstalukijoille, että olen yhä vain kosteusvauriomikrobiallergikko ja en sen pohjaltakaan sairasta mitään KROONISTA KEUHKOSAIRAUTTA, saati sitten palstaprofessorin nettityöskentelystä päättelemää myrkkyalveoliittia, eli mini-Aidsia, eli valkosolukatoa.
Valitettavasti kosteusvaurioastmaan sairastuneet ovat saaneet palstalla häärivien myrkkyalveoliitikkojen taholta "potkuja päähänsä", koska kosteusvauriorakennus ei palstan myrkkyalveoliitikkojen mielestä aiheuta astmaa.
Tervetuloa kosteusvaurioastmalaiset ja kosteusvaurionuhanenät tälle palstalle potkimaan päähän myrkkyalveoliitikkoja, jota yliherkkyyskeuhkokuumetta yksikään lääketiedetutkija ei ole vielä tähän mennessä todennut parin kosteusvauriobakteerin tuottaman myrkyn aiheuttaneen. - khk.
Homeherkkä# kirjoitti:
Minä käsitin, että nimimerkki "-kato" toivotti palstalle tervetulleeksi nimimerkin tuorePPP, ja sinä että hän totesi kirjoituksessaan minun sairastavan myrkkyalveoliittia?????
Olen tehnyt harvinaisen selväksi palstalukijoille, että olen yhä vain kosteusvauriomikrobiallergikko ja en sen pohjaltakaan sairasta mitään KROONISTA KEUHKOSAIRAUTTA, saati sitten palstaprofessorin nettityöskentelystä päättelemää myrkkyalveoliittia, eli mini-Aidsia, eli valkosolukatoa.
Valitettavasti kosteusvaurioastmaan sairastuneet ovat saaneet palstalla häärivien myrkkyalveoliitikkojen taholta "potkuja päähänsä", koska kosteusvauriorakennus ei palstan myrkkyalveoliitikkojen mielestä aiheuta astmaa.
Tervetuloa kosteusvaurioastmalaiset ja kosteusvaurionuhanenät tälle palstalle potkimaan päähän myrkkyalveoliitikkoja, jota yliherkkyyskeuhkokuumetta yksikään lääketiedetutkija ei ole vielä tähän mennessä todennut parin kosteusvauriobakteerin tuottaman myrkyn aiheuttaneen.Olet itse keksinyt sanan ja hoet sitä. Uskottavuutesi on nolla. Miksi edes kirjoittelet palstalla jatkuvasti. Sinun ainoa päämääräsi on sulkea palsta. Pysy nyt pois riitelemästä. Jätä palsta rauhaan. Ei täällä kukaan kaipaa riitelyäsi. Keksityt juttusi ovat sitä itseään.
- on hyvä, pidä se
Homeherkkä# kirjoitti:
Tervetuloa kosteusvaurioastmalaiset ja kosteusvaurionuhanenät tälle palstalle potkimaan päähän myrkkyalveoliitikkoja, jota yliherkkyyskeuhkokuumetta yksikään lääketiedetutkija ei ole vielä tähän mennessä todennut parin kosteusvauriobakteerin tuottaman myrkyn aiheuttaneen.Palstan sulkeminen. Kirjoittanut: Homeherkkä# / Eilen / klo 09:09
Tämän Homesairauspalstan sulkeminen on ollut tavoitteenani jo pitkään. on hyvä, pidä se kirjoitti:
Palstan sulkeminen. Kirjoittanut: Homeherkkä# / Eilen / klo 09:09
Tämän Homesairauspalstan sulkeminen on ollut tavoitteenani jo pitkään.Jätä sinä vain Homeherkkä rauhaan, koska et ole tajunnut mitään mistä hän kirjoittaa.
Se vaatisi älyä ja sitä sinulla alhaisena puskasta-ampujana ei sitten kai ole?
*
Voimia, Homeherkkä...
Palaillaan :)- Homeherkkä#
on hyvä, pidä se kirjoitti:
Palstan sulkeminen. Kirjoittanut: Homeherkkä# / Eilen / klo 09:09
Tämän Homesairauspalstan sulkeminen on ollut tavoitteenani jo pitkään.Otsikoit minuun kohdistuen: "tavoitteesi pysyä POIS", kirjoittanut "on hyvä, pidä se".
Erehdyit jälleen kerran minun suhteeni.
Pysyn tällä palstalla niin kauan kuin Suomi24 pitää yllä HOMESAIRAUSPALSTAA.
Ja jos haluat tietää, niin en ole ainut, joka haluaa palstan sulkemista.
Muiden haluaminen johtuu siitä, että joidenkin palstakirjoittajien kirjoitukset aiheuttavat pelkoa niissä kosteusvauriosairastuneissa, jotka joutuvat yhä olemaan ko. altistuksessa ja jotka ovat eksyneet tänne palstalle.
Minun tavoiteeni sulkea palsta, yhtenä sitä haluavista, johtui vain siitä, että Suomi24 ei saa poistettua häirikkökirjoittajaa palstalta.
Minä tarkoitan häirikkökirjoittajalla henkilöä, joka parin minuutin välein uusitti siansaksallaan toistakymmentäkin vanhaa kirjoitusta palstan alkuun uusien taktiikkaansa muutamia kertoja ja sama vauhti jatkui viime perjantaina jonnenjoutavilla kommenteilla.
Jatkuvassa kosteusvauriorakennusaltistuksessa olevien kohdalla heissä pelkoa herättävät kirjoitukset koskevat palstan myrkkymaakareiden tuottamia kirjoituksia.
Joista pelottelusta tiivistelmä esim. nimimerkin .m.m.m.m / 21.8.09 / klo 14:19 aikaansaamassa kyhäelmässä:
Artikkelissa puhutaan myrkyistä Kirjoittanut: .m.m.m.m / 21.8.09 / klo 14:19
elimistön puolustusjärjestelmästä ja siitä mitä myrkyt elimistössämme tekevät. Niitähän on kaikkialla, mutta kosteusvauriossa tilanne pahenee moninkertaisesti.
Kun minäkin jouduin erästä kosteusvauriotyöpaikalla sairastelevaa, jolla on jo kolme diagnoosia mm. astma, rauhoittelemaan puolisen tuntia puhelimessa tamän palstan myrkkymaakareiden kirjoitusten takia viime keväänä, niin heillä jo olevien terveysjatkumoaan koskevien muiden pelkojen lisäksi palstan myrkkymaakareiden kirjoitukset näyttävät todella herättävän heissä lisäpelkoja.
Joten minustakin palstan sulkeminen myrkkykirjoittajein tuottaman pelon takia palstan satunnaisille lukijoille on perusteltua. Vain epäinhimillinen ihminen lisää pelkoa pelon päälle.
Teidän myrkkymaakareiden tavoiteena pitäisi olla oman kosteusvauriomyrkkypalstan perustaminen, koska kirjoitustenne perusteella teillä näyttää olevan tieto siitä mitä immunologisia mekanismeja kosteusvauriomyrkyt käynnistävät ja mitä sairauksia teille nuo myrkyt ovat aiheuttaneet.
Astmaahan ne eivät aiheuta.
Myös yhdistyksen perustaminen myrkkysairastuneille olisi todella ajankohtaista, koska sellaista yhdistystä Suomessa ei vielä ole.
Tsemppiä tavoitteillenne. - sentence,
Homeherkkä# kirjoitti:
Otsikoit minuun kohdistuen: "tavoitteesi pysyä POIS", kirjoittanut "on hyvä, pidä se".
Muiden haluaminen johtuu siitä, että joidenkin palstakirjoittajien kirjoitukset aiheuttavat pelkoa niissä kosteusvauriosairastuneissa, jotka joutuvat yhä olemaan ko. altistuksessa ja jotka ovat eksyneet tänne palstalle.
Minun tavoiteeni sulkea palsta, yhtenä sitä haluavista, johtui vain siitä, että Suomi24 ei saa poistettua häirikkökirjoittajaa palstalta.
Minä tarkoitan häirikkökirjoittajalla henkilöä, joka parin minuutin välein uusitti siansaksallaan toistakymmentäkin vanhaa kirjoitusta palstan alkuun uusien taktiikkaansa muutamia kertoja ja sama vauhti jatkui viime perjantaina jonnenjoutavilla kommenteilla.
Jatkuvassa kosteusvauriorakennusaltistuksessa olevien kohdalla heissä pelkoa herättävät kirjoitukset koskevat palstan myrkkymaakareiden tuottamia kirjoituksia.
Joista pelottelusta tiivistelmä esim. nimimerkin .m.m.m.m / 21.8.09 / klo 14:19 aikaansaamassa kyhäelmässä:
elimistön puolustusjärjestelmästä ja siitä mitä myrkyt elimistössämme tekevät. Niitähän on kaikkialla, mutta kosteusvauriossa tilanne pahenee moninkertaisesti.
Kun minäkin jouduin erästä kosteusvauriotyöpaikalla sairastelevaa, jolla on jo kolme diagnoosia mm. astma, rauhoittelemaan puolisen tuntia puhelimessa tamän palstan myrkkymaakareiden kirjoitusten takia viime keväänä, niin heillä jo olevien terveysjatkumoaan koskevien muiden pelkojen lisäksi palstan myrkkymaakareiden kirjoitukset näyttävät todella herättävän heissä lisäpelkoja.
Joten minustakin palstan sulkeminen myrkkykirjoittajein tuottaman pelon takia palstan satunnaisille lukijoille on perusteltua. Vain epäinhimillinen ihminen lisää pelkoa pelon päälle.
Teidän myrkkymaakareiden tavoiteena pitäisi olla oman kosteusvauriomyrkkypalstan perustaminen, koska kirjoitustenne perusteella teillä näyttää olevan tieto siitä mitä immunologisia mekanismeja kosteusvauriomyrkyt käynnistävät ja mitä sairauksia teille nuo myrkyt ovat aiheuttaneet.
Myös yhdistyksen perustaminen myrkkysairastuneille olisi todella ajankohtaista, koska sellaista yhdistystä Suomessa ei vielä ole.
Tsemppiä tavoitteillenne.Tuolla perusteella AIDSista ei olisi saanut kertoa mitään! Yleistät, vääristelet ja kirjoitat mitä"joku muu" tekee ja ajattelee! Olet todella tökerö. Sulje palsta, sehän auttaakin asiaa paljon!
En tiedä oletko aikuinen, mutta asioiden käsittely ainakin on täysin kehittymätöntä.
Yksi perussääntö nettiketissä on, kirjoita vain omasta puolestasi. Älä juoruile, älä luule ja esitä mitään. Sinulla noista mikään ei onnistu. - toksiinit ja voc
Homeherkkä# kirjoitti:
Otsikoit minuun kohdistuen: "tavoitteesi pysyä POIS", kirjoittanut "on hyvä, pidä se".
Tsemppiä tavoitteillenne."Kosteus voi käynnistää rakenteessa mikrobikasvun. Vaurioituneesta rakenteesta voi siirtyä sisäilmaan mikrobien aineenvaihduntatuotteita (VOC ja toksiinit) tai hiukkasia (esim. mikrobit, itiöt ja rihmaston kappaleet)."
http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/terveysvaikutukset/mikrobien_terveyshaitat/
Kumpi on pahempaa valehtelu vaiko totuus?
Juutalaiset vietiin suihkuun! - uskomatonta !!!!!
Homeherkkä# kirjoitti:
Tsemppiä tavoitteillenne."
"
Olet kyllä uskomaton!
Ja niin, ne juutalaiset tosiaankin vietiin suihkuun! - juuri näin !!!!!
uskomatonta !!!!! kirjoitti:
"
"
Olet kyllä uskomaton!
Ja niin, ne juutalaiset tosiaankin vietiin suihkuun!"Jotkut mikrobit tuottavat joissain olosuhteissa toksiineja eli myrkkyjä.
Mikrobien tuottamat toksiinit aiheuttavat silmien, ihon ja hengitysteiden ärsytysoireita.
Eläinkokeissa mykotoksiinit ovat aiheuttaneet mm. maksa-, munuaistai hermokudosvaurioita.
Eräät mykotoksiinit on eläinkokeissa todettu karsinogeenisiksi.
Mykotoksiinien elinvaikutuksista ihmisillä ei kuitenkaan tiedetä tällä hetkellä riittävästi."
http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/terveysvaikutukset/mikrobien_terveyshaitat/ - hän tietää !!
juuri näin !!!!! kirjoitti:
"Jotkut mikrobit tuottavat joissain olosuhteissa toksiineja eli myrkkyjä.
Mikrobien tuottamat toksiinit aiheuttavat silmien, ihon ja hengitysteiden ärsytysoireita.
Eläinkokeissa mykotoksiinit ovat aiheuttaneet mm. maksa-, munuaistai hermokudosvaurioita.
Mykotoksiinien elinvaikutuksista ihmisillä ei kuitenkaan tiedetä tällä hetkellä riittävästi."
http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/terveysvaikutukset/mikrobien_terveyshaitat/Ei aiheuta ongelmia, on pelottelua vain!
Ei tarvitse tutkia!
Kyllä kannattaa aina kysellä ensin homeherkältä! - Homeherkkä#
sanasinko kirjoitti:
Jätä sinä vain Homeherkkä rauhaan, koska et ole tajunnut mitään mistä hän kirjoittaa.
Se vaatisi älyä ja sitä sinulla alhaisena puskasta-ampujana ei sitten kai ole?
*
Voimia, Homeherkkä...
Palaillaan :)Minä olen ollut nuoruudestani lähtien tiedefani.
Uskoin sinisilmäisyydessäni, että tieteentekijät pystyvät ratkaisemaan kerryttämällään tiedolla kärsimyksen ongelman, joka ongelma aiheuttaa kärsimystä tällä planeetalla vallitsevien aineellisten luonnonlakien takia kaikille eläville olennoille.
Uskoin myös YHTEISKUNTAtuottoiseen (poliitikot) hokemaan, että ihminen on oman onnensa seppä ja että maamme polittinen järjestelmä (demokratia) varmistaa jo vauvaiästä alkaen tavoitteen "amerikalaisen unelman" saavuttamiseen, kuin myös OIKEUDENMUKAISUUDEN.
Todella herkäksi homeallergikoksi tultuan minullai on ollut aikaa paneutua niin tieteentekijöiden kuin poliitikkojenkin (historiallisesti faaraoiden, keisareiden, kuninkaiden, diktaattorien, preisidenttien) jne. saavutuksiin koskien onnellisen elämän edellytyksiä vauvasta vaariin.
Olen tullut samaan tulokseen kuin sinäkin, että tieteentekijöistä eikä poliitikoista ole onnellisen elämän takaajiksi.
Ja mitä tämän HOMESAIRAUSPALSTAN minua koskeviin HERJAUSkirjoittaviin tulee, niin heidän kirjoituksensa ovat kuin vesitulva öljytyllä pinnalla.
EHKÄ saatan jossain vaiheessa saada heistä kylläkseni.
Kun kylläisyyteni mitta tulee täyteen, niin toki voisin minuun tällä palstalla kohdistuvista herjauksista tehdä tutkintapyynnön poliisille heidän NIMENSÄ selville saamikseksi, mikäli heidän nimensä alkaisi minua kiinnostaa.
Minun nimeni on heitä kiinnostanut nimenjulkaisuun asti.
Toivon sinulle kaikkea hyvää sanasinko.
Sinun itsekriittisyytesi iseäsi kohtaan yllättää minut.
Esim. kun minä teen kirjotusvirheitä ja kielioppivirheitä kaiken aikaa kirjoittaessani tällä palstalla, niin tekemäni virheet eivät haittaa minua millään tavoin.
Voisiko joskus tulevaisuudessa käydä niinkin, että sinun tekemäsi kirjoitusvirheet, tyytymättömyytesi kirjoitussisältöösi, eivät aiheuttaisi kohdallasi kirjoittamasi tekstin poistamista eikä edes poistamishalukkuutta? - Homeherkkä#
juuri näin !!!!! kirjoitti:
"Jotkut mikrobit tuottavat joissain olosuhteissa toksiineja eli myrkkyjä.
http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/terveysvaikutukset/mikrobien_terveyshaitat/Vanhemmat vievät taaperoikäisiään homepäiväkoteihin yhä vielä, kuten vanhemmat ovat vienneet taaperoikäisiään noihin samoihin rakennuksiin jo vuosikymmeniä.
Ja kun taapero tulee kouluikäiseksi, niin kosteusvauriomikrobialtistus yhä jatkuu vanhoissa rakennuksissa ala-asteella, yläasteella, ammattikoulussa, ammattikorkeakoulussa, lukiossa, yliopistossa jne.
On se vain kummaa, että nuorisomme maksa-, munuais- ja hermokudosvauriot eikä syöpäsairastavuusaste ei ole mainitsemiesi mykotoksiinien/ bakteeriendotoksiinien johdosta noussut, vaikka he saattavat altistua mainitsemillesi myrkyille vauvaikäisenä jo omassa kodissaan jatkumona yhteiskunnan vaatima kouluttautuminen julkisen vallan omistamissa vanhoissa rakennuksissa, joissa rakennuksissa myös työntekijät työskentelevät kaiken aikaa.
Homerakennuskäyttäjäsukupolvet vain vaihtuvat. - toksinen!
Homeherkkä# kirjoitti:
Vanhemmat vievät taaperoikäisiään homepäiväkoteihin yhä vielä, kuten vanhemmat ovat vienneet taaperoikäisiään noihin samoihin rakennuksiin jo vuosikymmeniä.
Ja kun taapero tulee kouluikäiseksi, niin kosteusvauriomikrobialtistus yhä jatkuu vanhoissa rakennuksissa ala-asteella, yläasteella, ammattikoulussa, ammattikorkeakoulussa, lukiossa, yliopistossa jne.
On se vain kummaa, että nuorisomme maksa-, munuais- ja hermokudosvauriot eikä syöpäsairastavuusaste ei ole mainitsemiesi mykotoksiinien/ bakteeriendotoksiinien johdosta noussut, vaikka he saattavat altistua mainitsemillesi myrkyille vauvaikäisenä jo omassa kodissaan jatkumona yhteiskunnan vaatima kouluttautuminen julkisen vallan omistamissa vanhoissa rakennuksissa, joissa rakennuksissa myös työntekijät työskentelevät kaiken aikaa.
Homerakennuskäyttäjäsukupolvet vain vaihtuvat.Nyt jäitä hattuun.
On kerrottu, että jotkut tekijät pahentavat JOITAKIN vaurioita ja niissä esiintyy toksisuutta. Ja sitä toksisuutta tutkitaan!
Nyt ei ole kyse SINUSTA! Ei SINUN tietotasostasi!
Miksi siis JOKU kosteusvaurio on hirveän vaarallinen? Siitä on kyse! Ei KUKAAN ole väittänyt, että JOKAINEN vaurio olisi samaa vaarallisuustasoa!
Olet vähättelyinesi todella paha ihminen! - vaarallista tietoa !!!!
Homeherkkä# kirjoitti:
Vanhemmat vievät taaperoikäisiään homepäiväkoteihin yhä vielä, kuten vanhemmat ovat vienneet taaperoikäisiään noihin samoihin rakennuksiin jo vuosikymmeniä.
Homerakennuskäyttäjäsukupolvet vain vaihtuvat."Tuosta juuri keskustellaan Kirjoittanut: allergiaa on sittenkin / Tänään / klo 12:57
"Mykotoksikoosi tarkoittaa vaikeaita mykotoksiinien aiheuttamia oireita.
Toksista oireyhtymää voivat aiheuttaa useat homesuvut.
Mykotoksikoosin oireita ovat kuumeilu, hengenahdistus ja polttavat kivut ylähengitysteissä, suussa ja keuhkoissa, lihas- ja nivelkivut, ihon punoitus tai ihottuma, päänsärky, voimakas väsymys, laihtuminen, pahoinvointi, ripuli ja muut suolisto-oireet, verenvuoto- ja mustelmataipumus.
Yksittäisissä tapauksissa on todettu neurologisia oireita kuten vapinaa ja lihasnykinöitä, tajunnanhäiriöitä ja muutoksia verenkuvassa (leukopeniaa ja trombosytopeniaa) ja nousua maksa-arvoissa sekä verivirtsaisuutta. (Husman 2000, 12.)"
" - toksiinit totta
Homeherkkä# kirjoitti:
Homerakennuskäyttäjäsukupolvet vain vaihtuvat.ja siitä sairastuit, ei se tarkoita sitä että niin kävisi kaikille. Joissakin kohteissa on jopa kosteusvaurioitakin!
- sitä on tutkittu
Homeherkkä# kirjoitti:
Homerakennuskäyttäjäsukupolvet vain vaihtuvat.Diabetes on ollut ihmettelyn alla jo pitkään. Miksi ja miten?
Yhteys päiväkotien, koulujen ja jopa kotien kosteusvaurioihin on ilmeinen.
Missä nuo tutkimukset lasten maksa- ja munuaisarvoista on? Missä on tutkittu hermokudoksia tms. Mistä johtuu ADHD yms. sairaudet?
Laitatko väittämäsi perustaksi ne tutkimustulokset, vai onko tämä TAAS vain omaa arvioitasi ja pelkää puppua jälleen! - -
sitä on tutkittu kirjoitti:
Diabetes on ollut ihmettelyn alla jo pitkään. Miksi ja miten?
Yhteys päiväkotien, koulujen ja jopa kotien kosteusvaurioihin on ilmeinen.
Missä nuo tutkimukset lasten maksa- ja munuaisarvoista on? Missä on tutkittu hermokudoksia tms. Mistä johtuu ADHD yms. sairaudet?
Laitatko väittämäsi perustaksi ne tutkimustulokset, vai onko tämä TAAS vain omaa arvioitasi ja pelkää puppua jälleen!diabetekseen on mielestäsi ilmeinen?? Ei epidemiologisissa tutkimuksissa ole tullut esille, että kosteusvauriotaloissa altistuneilla olisi enemmän diabetestä kuin muullakaan väestöllä keskimäärin. Sen sijaan esim. reumasairauksiin yhteys on selkeä - homealtistuneilla se on lähes kymmenkertainen muuhun väestöön verrattuna.
- Homeherkkä#
Toivon sydämestäni, että saamasi lääkekuuri puree koskien niin reumaoireiluasi kuin PPP:täsikin.
Jos niin kävisi, niin toivoa parantumisestaan saisivat monet kosteusvauriorakennusaltistuksesta sairastuneet.- uusiPPP
kiitos ajatuksesta!
Jos tästä olo paranee, niveloireilut häipyy ja ihottuma hälvenee, niin
kyllä kieltämättä voin suositella samaa testiä muillekin.
Testi on kallis vaikka siitä kelalta saa almuja takaisin, mutta kalliiksi tulee
syödä umpimähkäisesti vitamiineja, varsinkin jos suolisto mättää koko ajan.
Olen syönyt myös D ja A- vitamiinia mutta nekin olivat vielä alakantissa.
Annoksia suurennettin ja nuo vitamiinit ovat orgaanisia sillä synteettisestä
A-vitamiinista tuli vuosia sitten nopea nokkosihottuma reaktio.
- uusiPPP
ehkä hurraan vielä liian aikaisin mutta saamani lääkitys bakteerihäätöön
suolistossa on selkeästi auttanut ihottumaan jalassani.
Voihan onni olla ohimenevää, mutta toivossa on joskus hyvä elää.- Homeherkkä#
On ilo kuulla PPP:si alkavan parantua. PPP:n vaurioittaman ihokudoksen parantuminenhan kestää puolesta vuodesta vuoteen, joten toivon että vältyt uudelta PPP:ltä.
Suolistossasi todettiin siis olevan liikaa Klebsiella pneumoniae-bakteeria.
Eli lääkäri määräsi sinulle bakteerihäätöön antibioottikuurin.
Kertoisitko minkänimisen antibiootin, käyttöajan ja päivittäisen käyttömäärän?
Ulosteanalyysilläkö lääkärisi totesi bakteerihäädön onnistuneeksi?
Kertoiko hän kuinka estää tuon bakteerin uusintakasvu antibioottihoidon päätyttyä, vai tarvitaanko sen häätöön antibioottikuuri toisensa jälkeen?
Otiko lääkärisi mitään kantaa esim. ruokavalioon? - uusiPPP
Homeherkkä# kirjoitti:
On ilo kuulla PPP:si alkavan parantua. PPP:n vaurioittaman ihokudoksen parantuminenhan kestää puolesta vuodesta vuoteen, joten toivon että vältyt uudelta PPP:ltä.
Suolistossasi todettiin siis olevan liikaa Klebsiella pneumoniae-bakteeria.
Eli lääkäri määräsi sinulle bakteerihäätöön antibioottikuurin.
Kertoisitko minkänimisen antibiootin, käyttöajan ja päivittäisen käyttömäärän?
Ulosteanalyysilläkö lääkärisi totesi bakteerihäädön onnistuneeksi?
Kertoiko hän kuinka estää tuon bakteerin uusintakasvu antibioottihoidon päätyttyä, vai tarvitaanko sen häätöön antibioottikuuri toisensa jälkeen?
Otiko lääkärisi mitään kantaa esim. ruokavalioon?uloteanalyysi lääkekuurin jälkeen on vielä ottamatta, mutta siihen sain kyllä
lähetteen, otetaan muutaman kuukauden kuluttua.
Ruokavaliosta oli puhe, että ainakin makeat ja hiilihydraattipitoiset kannattaa jättää vähiin tai väliin.
Jos häätö ei onnistu sitten mietitään tilannetta uudelleen.
Ciprofloxacin kuuri tehoaa tähän bakteeriin ja myös siihen toiseen joka minulla oli, en nyt muista ulkoa sen toisen bakteerin nimeä.
Klebisellaa oli niin paljon että se oli ihan tapissa siinä taulukossa ja hyviä ei ollut lainkaan (vaikka syön mhb:ta).
Olen ollut kahdesti kuurin aikana myös suolihuuhtelussa, sillä päätin että nyt kokeillaan sitten kaikki kerralla samaan paikkaan eli suolistoon.
Toisella huuhtelukerralla huuhtelijan mielestä sieltä tuli n.15 cm mato, joka tietenkin menee niin nopeasti sitä letkua pitkin viemäriin jätteen mukana ettei asiaa voinut tarkistaa. Kun tulin kotiin alkoi tiheä googlaus parasiiteista ja oli mielenkiintoista todeta että tiettyjen parasiittien kohdalla myös IgE ja eosinofiilit nousevat, väsymystä,niveloireita, kuumeilua ja vatsaoireita.
ota näistä nyt sitten selvää, samantyyppisiä kuin homealtistumisenkin seurauksena minulla on ollut.
Joten lääkäri ehdotti kun tämän hänelle kerroin että pyydä tk:sta Madonmunat näyte. Nyt kerään tässä rohkeutta pyytää sitä näytettä. Nauravat minut varmasti ulos ehdotukseni kanssa. Mutta lääkärini mukaan kyseessä voi olla mato tai sitten suolen seinämän karstaa.
Inhottaa pelkkä ajatuskin jostakin loisesta, toisaalta annetaan sitä kissoille ja koirillekin ilman naureskelua matokuuri kerran vuodessa ja kaivamieni tekstien perusteella parasiitit ovat yleistyneet mutta niiden hoito on tehotonta eikä lääkärit yleensä noiden oireiden perusteella parasiitteja ensimmäisenä epäile. - voi olla
uusiPPP kirjoitti:
uloteanalyysi lääkekuurin jälkeen on vielä ottamatta, mutta siihen sain kyllä
lähetteen, otetaan muutaman kuukauden kuluttua.
Ruokavaliosta oli puhe, että ainakin makeat ja hiilihydraattipitoiset kannattaa jättää vähiin tai väliin.
Jos häätö ei onnistu sitten mietitään tilannetta uudelleen.
Ciprofloxacin kuuri tehoaa tähän bakteeriin ja myös siihen toiseen joka minulla oli, en nyt muista ulkoa sen toisen bakteerin nimeä.
Klebisellaa oli niin paljon että se oli ihan tapissa siinä taulukossa ja hyviä ei ollut lainkaan (vaikka syön mhb:ta).
Olen ollut kahdesti kuurin aikana myös suolihuuhtelussa, sillä päätin että nyt kokeillaan sitten kaikki kerralla samaan paikkaan eli suolistoon.
Toisella huuhtelukerralla huuhtelijan mielestä sieltä tuli n.15 cm mato, joka tietenkin menee niin nopeasti sitä letkua pitkin viemäriin jätteen mukana ettei asiaa voinut tarkistaa. Kun tulin kotiin alkoi tiheä googlaus parasiiteista ja oli mielenkiintoista todeta että tiettyjen parasiittien kohdalla myös IgE ja eosinofiilit nousevat, väsymystä,niveloireita, kuumeilua ja vatsaoireita.
ota näistä nyt sitten selvää, samantyyppisiä kuin homealtistumisenkin seurauksena minulla on ollut.
Joten lääkäri ehdotti kun tämän hänelle kerroin että pyydä tk:sta Madonmunat näyte. Nyt kerään tässä rohkeutta pyytää sitä näytettä. Nauravat minut varmasti ulos ehdotukseni kanssa. Mutta lääkärini mukaan kyseessä voi olla mato tai sitten suolen seinämän karstaa.
Inhottaa pelkkä ajatuskin jostakin loisesta, toisaalta annetaan sitä kissoille ja koirillekin ilman naureskelua matokuuri kerran vuodessa ja kaivamieni tekstien perusteella parasiitit ovat yleistyneet mutta niiden hoito on tehotonta eikä lääkärit yleensä noiden oireiden perusteella parasiitteja ensimmäisenä epäile.joku mato elimistössä. Onhan niitä kissoilla ja koirillakin, miksi ei siis ihmisillä.
Saamme munia maaperästä esim. salaattien mukana, kaloista, marjoista ym.
Valitettavasti ne vain eivät tahdo näkyä ulostetesteissä.
Eräältäkin ihmiseltä oli otettu kymmenkunta näytettä ennen kuin löytyi, ja runsaasti sitten löytyikin. Se oli vain tämän ko. henkilön omaa sinnikkyyttä, että vaati lisää näytteitä tutkittavaksi. - uusiPPP
voi olla kirjoitti:
joku mato elimistössä. Onhan niitä kissoilla ja koirillakin, miksi ei siis ihmisillä.
Saamme munia maaperästä esim. salaattien mukana, kaloista, marjoista ym.
Valitettavasti ne vain eivät tahdo näkyä ulostetesteissä.
Eräältäkin ihmiseltä oli otettu kymmenkunta näytettä ennen kuin löytyi, ja runsaasti sitten löytyikin. Se oli vain tämän ko. henkilön omaa sinnikkyyttä, että vaati lisää näytteitä tutkittavaksi.hyvä tietää että voi joutua pyytämään ehkä useammankin madonmunat testin,luin
myös hyslab sivuilta että kolmen päivän näytteet olisi hyvä, yhden päivän näyte ei välttämättä tärppää. Kyllä tämä alkaa tuntua aika hassulta, ensin homeseikkailut,sairastelut, jälkijunassa tulevat oireet ja ihottumat ja jos nyt vielä ne madotkin kaupan päälle, niin....... - analyysi(helico)
uusiPPP kirjoitti:
hyvä tietää että voi joutua pyytämään ehkä useammankin madonmunat testin,luin
myös hyslab sivuilta että kolmen päivän näytteet olisi hyvä, yhden päivän näyte ei välttämättä tärppää. Kyllä tämä alkaa tuntua aika hassulta, ensin homeseikkailut,sairastelut, jälkijunassa tulevat oireet ja ihottumat ja jos nyt vielä ne madotkin kaupan päälle, niin.......iltalehdestä seuraavaa juttua:
Bakteeri tappoi kolme vauvaa sairaalassa Ruotsissa
Tiistai 1.9.2009 klo 10.07
Kolme vauvaa on kuollut lääkkeille vastustuskykyiseen bakteeriin sairaalassa Ruotsissa.
Vestmanlands Läns Tidning -lehden mukaan myös kolmella muulla lapsella todettiin bakteeri, mutta he eivät sairastuneet.
Sairastuneet olivat Västeråsin keskussairaalan osastolla, joka oli tarkoitettu ennenaikaisesti syntyneille ja sairaille vauvoille. Sairastuneet siirrettiin tehohoitoon Uppsalaan, mutta heitä ei onnistuttu pelastamaan. Kuolemantapaukset sattuivat elokuun toisella viikolla.
Kyseinen osasto on edelleen suljettuna, ja se aiotaan desinfioida, kertoi sairaalan edustaja lehdelle. Sairaalan johto ei tiedä, mistä bakteeri on lähtöisin. Kyse oli suolistossa normaalisti elävästä klebsiella-bakteerista, joka voi aiheuttaa erilaisia infektioita. - uusiPPP
analyysi(helico) kirjoitti:
iltalehdestä seuraavaa juttua:
Bakteeri tappoi kolme vauvaa sairaalassa Ruotsissa
Tiistai 1.9.2009 klo 10.07
Kolme vauvaa on kuollut lääkkeille vastustuskykyiseen bakteeriin sairaalassa Ruotsissa.
Vestmanlands Läns Tidning -lehden mukaan myös kolmella muulla lapsella todettiin bakteeri, mutta he eivät sairastuneet.
Sairastuneet olivat Västeråsin keskussairaalan osastolla, joka oli tarkoitettu ennenaikaisesti syntyneille ja sairaille vauvoille. Sairastuneet siirrettiin tehohoitoon Uppsalaan, mutta heitä ei onnistuttu pelastamaan. Kuolemantapaukset sattuivat elokuun toisella viikolla.
Kyseinen osasto on edelleen suljettuna, ja se aiotaan desinfioida, kertoi sairaalan edustaja lehdelle. Sairaalan johto ei tiedä, mistä bakteeri on lähtöisin. Kyse oli suolistossa normaalisti elävästä klebsiella-bakteerista, joka voi aiheuttaa erilaisia infektioita.melko yllättävää tai sitten asiaan kiinnitti huomioin kun itselläkin on samaa bakteeria reippaasti.Todella ikävää näiden pienten ihmisten kohtalon vuoksi. Itse olen vielä lääkekuurilla,katsotaan nyt miten lääke puree.
ps. taas on suomi24 ulkoasua muutettu, ei yhtään kivaa kun juuri alkoi edelliseen tottua.
- uusiPPP
http://www.reumaliitto.fi/sivut/lehti/suolisto.html
tässä ihan mielenkiintoinen kirjoitus jonka loppupuolella mainitaan pääepäiltynä klebsiellaa.
Itselläni on vielä akillesjänteiden herkkä tulehtuminen, joten sopisi hyvin minullekin oireiden perusteella.'
Selkärankareumaa minulla ei onneksi ole mutta rangan reumaattisia kipuiluja kylläkin.
Jos tämän klebsiellan saan vähenemään ja oireilut pois, olen todella tyytyväinen ja toivottavasti näistä kirjoituksista olisi jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle apua. - tuorePPP
lääkekuuri loppui viikko sitten ja PPP oli hyvin lepotilassa koko ajan ja vielä eilenkin. Tänään pukkasi uusia
rakkuloita. Odotukset olivat pettymys mutta minkäs teet.- .,.,.
Klebiella on tavallinen suolistobakteeri, sitä on meillä kaikilla samoin kuin E. colia ja satoja muita. Ei ne mihinkään antibiootilla lähde. Huijausta tällaiset analyysit ja 'hoidot'. Pitkillä antibioottikuureilla saatte vaan aikaan antibioottiresistentit kannat itseenne. Superbakteereja syntyy.
- analyysi(laaja)
tuloksia.
Minähän olen toteuttanut tätä vitamiini ,mhb-,ruokavaliohoitoa jo vuosia ennenkuin kävin otattamassa analyysin.Analyysin perusteella sain täsmähoitoa puuttuviin bakteereihin.Ja vuosi meni ennenkuin todelliset hyödyt alkoivat näkymään.Esim minulla on todettu ulkohomeallergia enkä ollut kesäisin ja syksyisin ikinä ulkona kun alveoliittiset oireet pukkas heti päälle.Kuumeilu,uupumus,henngenahdistukset,poskiontelotulehdukset ym paska.
Tänä kesänä olen pystynyt olemaan ulkona ja eilen olin pari tuntia metsässä,minä joka 10 vuoteen en voinut ajatellakaan syksyisin ulosmenoa.
Valitettavasti sun pitää tunnollisesti syödä määrätyt vitamiinit ja hivenaineet,karsia ruokavalio,lisätä mhb:t,välttää sairaita taloja niin 5-10 vuoden päästä huomaat tulokset.Arvaa vaan onko mulla mennyt monesti usko tänä aikana mutta joku voima sai minut aina jatkamaan.
Tänä kesänä ja syksynä olen huomannut että kaikki on kannattanut.Älä lannistu vaan jatka sitkeäasti hoitoja.Hullulta kai se kuulostaa jos sanon että katsotaan 7 vuoden päästä.Mutta tiedätkö ,mitään muuta keinoo mää en oo ainakaan löytänyt.Ja tämä toimii .Kun vain jaksat mennä vuosia eteenpäin ja tehdä ittes kans töitä.
olen jättänyt kymmeniä vuosia käyttämäni lääkkeet.Allergia-astma-tulehduskipulääkkeet,sydänlääkkeet.Selkärankaremakin todettu rtg-kuva muutoksin.Siitäkään ei ole enää tietoa.Ei ole tullut enää tulehduskausia.Olin hyvin sairas ihminen 10 vuotta sitten.Tuossa joku kertoo että e.colia on meillä kaikilla mutta esim mulla e.coli oli negatiivinen ja sitä annettiin mulle.Mua analyysi ainakin auttoi eteenpäin. - .,.,.,.
analyysi(laaja) kirjoitti:
tuloksia.
Minähän olen toteuttanut tätä vitamiini ,mhb-,ruokavaliohoitoa jo vuosia ennenkuin kävin otattamassa analyysin.Analyysin perusteella sain täsmähoitoa puuttuviin bakteereihin.Ja vuosi meni ennenkuin todelliset hyödyt alkoivat näkymään.Esim minulla on todettu ulkohomeallergia enkä ollut kesäisin ja syksyisin ikinä ulkona kun alveoliittiset oireet pukkas heti päälle.Kuumeilu,uupumus,henngenahdistukset,poskiontelotulehdukset ym paska.
Tänä kesänä olen pystynyt olemaan ulkona ja eilen olin pari tuntia metsässä,minä joka 10 vuoteen en voinut ajatellakaan syksyisin ulosmenoa.
Valitettavasti sun pitää tunnollisesti syödä määrätyt vitamiinit ja hivenaineet,karsia ruokavalio,lisätä mhb:t,välttää sairaita taloja niin 5-10 vuoden päästä huomaat tulokset.Arvaa vaan onko mulla mennyt monesti usko tänä aikana mutta joku voima sai minut aina jatkamaan.
Tänä kesänä ja syksynä olen huomannut että kaikki on kannattanut.Älä lannistu vaan jatka sitkeäasti hoitoja.Hullulta kai se kuulostaa jos sanon että katsotaan 7 vuoden päästä.Mutta tiedätkö ,mitään muuta keinoo mää en oo ainakaan löytänyt.Ja tämä toimii .Kun vain jaksat mennä vuosia eteenpäin ja tehdä ittes kans töitä.
olen jättänyt kymmeniä vuosia käyttämäni lääkkeet.Allergia-astma-tulehduskipulääkkeet,sydänlääkkeet.Selkärankaremakin todettu rtg-kuva muutoksin.Siitäkään ei ole enää tietoa.Ei ole tullut enää tulehduskausia.Olin hyvin sairas ihminen 10 vuotta sitten.Tuossa joku kertoo että e.colia on meillä kaikilla mutta esim mulla e.coli oli negatiivinen ja sitä annettiin mulle.Mua analyysi ainakin auttoi eteenpäin.Jos ei E. colia löydy ulosteesta, koko analyysi on huijausta koska kaikkien ihmisten ( ja eläinten) ulostebakteereista suurin osa on juuri sitä. Missä muodossa niitä ulostebakteereita sulle sitten annettiin? Peräruiskeena vai suun kautta? Loistava bisnes myydä paskaa purkissa! ja joku vielä ostaa.
Dieetti on varmasti hyvä asia. Meidän kaikkien pitäisi katsoa mitä syömme ja kuinka paljon. Kyllä olisi kansa terveempi ja hoikempi jos ei roskaruokaa syötäisi. - tuorePPP
.,.,. kirjoitti:
Klebiella on tavallinen suolistobakteeri, sitä on meillä kaikilla samoin kuin E. colia ja satoja muita. Ei ne mihinkään antibiootilla lähde. Huijausta tällaiset analyysit ja 'hoidot'. Pitkillä antibioottikuureilla saatte vaan aikaan antibioottiresistentit kannat itseenne. Superbakteereja syntyy.
kun suolistossa ei ollut yhtään hyviä bakteereja vaan klebsiellaan ja toista bakteeria liikaa, silloin on lääkekuuri paikallaan jotta bakteerit eivät karkaisi muualle elimistöön aiheuttaen mm. keuhkokuumetta.
Ei se analyysi ollut mitenkään huijausta vaan erittäin tarkka analyysi suoliston tilasta ja hoidon tarkoitus kokonaisuudessaan on korjata suoliston bakteeritasapainoa oikeampaan suuntaa. - tuorePPP
tuloksia.
olen jättänyt kymmeniä vuosia käyttämäni lääkkeet.Allergia-astma-tulehduskipulääkkeet,sydänlääkkeet.Selkärankaremakin todettu rtg-kuva muutoksin.Siitäkään ei ole enää tietoa.Ei ole tullut enää tulehduskausia.Olin hyvin sairas ihminen 10 vuotta sitten.Tuossa joku kertoo että e.colia on meillä kaikilla mutta esim mulla e.coli oli negatiivinen ja sitä annettiin mulle.Mua analyysi ainakin auttoi eteenpäin.kyllä olet varmasti oikeassa ettei muutokset tapahdu parantumisenkaan suhteen yhdessä yössä-tyyliin, samoin kuin kävi sairastumisenkin kanssa eli oireita tuli lisää pikku hiljaa ja aina uusia. Kärsivällisyyttä ja kuria, niitä tässä tarvitaankin. Colibakteeri on siitä mielenkiintoinen että siitä on monesti puutetta, minullakin se vähissä.
Hevosille joilta puuttuu colibakteeri, syötetään toisen hevosen ulostetta jos se on colirikasta.
Muistan kun meidän hevosilla oli hyvät colit ja naapuri kävi hakemassa lantaa, kun heidän yksi hevonen sairasteli. - tuorePPP
.,.,.,. kirjoitti:
Jos ei E. colia löydy ulosteesta, koko analyysi on huijausta koska kaikkien ihmisten ( ja eläinten) ulostebakteereista suurin osa on juuri sitä. Missä muodossa niitä ulostebakteereita sulle sitten annettiin? Peräruiskeena vai suun kautta? Loistava bisnes myydä paskaa purkissa! ja joku vielä ostaa.
Dieetti on varmasti hyvä asia. Meidän kaikkien pitäisi katsoa mitä syömme ja kuinka paljon. Kyllä olisi kansa terveempi ja hoikempi jos ei roskaruokaa syötäisi.niin ei minulla ole ollut ainakaan lihavuuden kanssa ongelmia, ei ennen eikä jälkeen homealtistumisen.
Päinvastoin kilot tippuivat (ne viimeisetkin) ja roskaruokaa en ole koskaan harrastanut.
Tuohon alle vastasinkin ettei colibakteerien oleminen suolistossa ole mikään selviö, vaan kuten kerroin
mm. hevosille syötetään toisen hevosen lantaa jos niiltä puuttuu colit. - .,.,.
tuorePPP kirjoitti:
niin ei minulla ole ollut ainakaan lihavuuden kanssa ongelmia, ei ennen eikä jälkeen homealtistumisen.
Päinvastoin kilot tippuivat (ne viimeisetkin) ja roskaruokaa en ole koskaan harrastanut.
Tuohon alle vastasinkin ettei colibakteerien oleminen suolistossa ole mikään selviö, vaan kuten kerroin
mm. hevosille syötetään toisen hevosen lantaa jos niiltä puuttuu colit.Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Ruokavaliokommentti koski koko väestöä. Sokerit ja valkoiset vehnäjauhot ja muu roskaruoka pois tekisi meidät VÄESTÖNÄ terveemmiksi. Sen lisäksi tarvitaan tietysti puhdasta vettä ja puhdas asunto. Paranemisen tie on pitkä. Ns. välimerellinen ruokavalio on monessa suhteessa hyvä ja suositeltava, hapatettuja maitotuotteita, kalaa, niukasti lihaa, paljon vihanneksia ja villiyrttejä joilla on arvaamattoman monipuolisia terveysvaikutuksia. Hyötyliikuntaa, meditaatiota, hyvät ystävät ja iloinen mieli. Kyllä se siitä, mutta on pitkä tie.
- .....
tuorePPP kirjoitti:
kyllä olet varmasti oikeassa ettei muutokset tapahdu parantumisenkaan suhteen yhdessä yössä-tyyliin, samoin kuin kävi sairastumisenkin kanssa eli oireita tuli lisää pikku hiljaa ja aina uusia. Kärsivällisyyttä ja kuria, niitä tässä tarvitaankin. Colibakteeri on siitä mielenkiintoinen että siitä on monesti puutetta, minullakin se vähissä.
Hevosille joilta puuttuu colibakteeri, syötetään toisen hevosen ulostetta jos se on colirikasta.
Muistan kun meidän hevosilla oli hyvät colit ja naapuri kävi hakemassa lantaa, kun heidän yksi hevonen sairasteli.ihmisilläkin jos Clostridium difficile saa vallan suolistossa. Paras tapa välttyä Clostridia-ongelmalta on olla syömättä antibiootteja.
Hevonen syö spontaanistikin oman heimonsa ulosteita, samoin majava ja kani. Ihminen on kuitenkin ihminen. Mieluummin niitä maitohappobakteereita kuin E. colia. - kysyn vaan
..... kirjoitti:
ihmisilläkin jos Clostridium difficile saa vallan suolistossa. Paras tapa välttyä Clostridia-ongelmalta on olla syömättä antibiootteja.
Hevonen syö spontaanistikin oman heimonsa ulosteita, samoin majava ja kani. Ihminen on kuitenkin ihminen. Mieluummin niitä maitohappobakteereita kuin E. colia.kenellä oli ketjussa clostridium ongelma? ja ulosteperäruiske clostridiumin häätämiseen vai?
mitä tämä ulosteperäruiske sisältää? - %¤#
kysyn vaan kirjoitti:
kenellä oli ketjussa clostridium ongelma? ja ulosteperäruiske clostridiumin häätämiseen vai?
mitä tämä ulosteperäruiske sisältää?Clostridium on esimerkki todellisesta suolistoflooraongelmasta. Jonka voi saada jos käyttää paljon antibiootteja. Jos lähdetään 'hoitamaan' kaikkia joilla on E. colia ja Klebsiellaa suolistossa, ei näiltä 'tohtoreilta' tulee potilaita ja rahaa puuttumaan. Hämmästyttää vaan tämä kritiikittömyys ja herkkäuskoisuus.
Ulosteperäruiske sisältää toisen ihmisen ulostebakteereita, tavallisimmin joltakin potilaan lähiomaiselta. Ei sellaiseen hoitoon itse pidä tietenkään ryhtyä. Tehokasta eikä maksa mitään.
Nämä helppoheikit sanovat että heidän hivenaineitaan pitää käyttää 10 vuotta ennenkuin paranee. No joo kyllä, luonto parantaa ajan kanssa ilman lujaa uskoa ja pillereitäkin. Rahastuksestahan näissä 'hoidoissa' on kyse. Hyväuskoisia höynäytetään eikä näytöksi tarvita kuin yksi onnistuneesti parantunut, joka todistaa ihmeparanemisen omalta kohdaltaan. - tuorePPP
%¤# kirjoitti:
Clostridium on esimerkki todellisesta suolistoflooraongelmasta. Jonka voi saada jos käyttää paljon antibiootteja. Jos lähdetään 'hoitamaan' kaikkia joilla on E. colia ja Klebsiellaa suolistossa, ei näiltä 'tohtoreilta' tulee potilaita ja rahaa puuttumaan. Hämmästyttää vaan tämä kritiikittömyys ja herkkäuskoisuus.
Ulosteperäruiske sisältää toisen ihmisen ulostebakteereita, tavallisimmin joltakin potilaan lähiomaiselta. Ei sellaiseen hoitoon itse pidä tietenkään ryhtyä. Tehokasta eikä maksa mitään.
Nämä helppoheikit sanovat että heidän hivenaineitaan pitää käyttää 10 vuotta ennenkuin paranee. No joo kyllä, luonto parantaa ajan kanssa ilman lujaa uskoa ja pillereitäkin. Rahastuksestahan näissä 'hoidoissa' on kyse. Hyväuskoisia höynäytetään eikä näytöksi tarvita kuin yksi onnistuneesti parantunut, joka todistaa ihmeparanemisen omalta kohdaltaan."Jos lähdetään 'hoitamaan' kaikkia joilla on E. colia ja Klebsiellaa suolistossa, ei näiltä 'tohtoreilta' tulee potilaita ja rahaa puuttumaan."
V: kyse ei ole kaikkien hoitamisesta joilla on ko.bakteereja suolistossa, vaan siitä että ainakin kohdallani puuttui täysin hyvät bakteerit ja oli Klebsiellaa aivan tappiin saakka. Ja nämä "tohtorit" ovat ihan oikeita lääkäreitä jotka
ovat erikoistuneet ja haluavat hoitaa ihmisiä etupäässä muilla kuin antibiooteilla eli vitamiineilla ja hivenaineilla JOS potilaalla on puute ko. vitamiineista. Joskus vaan on tilanne niin että vitamiineilla ei pahoja bakteereita häädetä (tietääkseni) ja siksi on turvauduttava lääkkeisiin jotka niihin vaikuttavat.
"Nämä helppoheikit sanovat että heidän hivenaineitaan pitää käyttää 10 vuotta ennenkuin paranee."
V: puhut ehkä omasta kokemuksestasi, mutta minulle ei ainakaan ole luvattu mitään 10 vuoden takuuta ja kuten kirjoitin kyse on lääkäristä joka ei ole helppoheikki. Helppoheikit myyvät torilla karkkikasseja ja tässä
on kyse muusta.
"Hyväuskoisia höynäytetään eikä näytöksi tarvita kuin yksi onnistuneesti parantunut, joka todistaa ihmeparanemisen omalta kohdaltaan."
V: ilman tätä lääkäriäkin tiedän että vitamiinien puutos aiheuttaa erilaisia oireita ja sairauksia. Tiedetään että D-vitamiinin puutos aiheuttaa keripukkia jne, näistä löydät kyllä tietoa jos haluat korjata omaa asennettasi vitamiineihin ja hivenaineisiin. Ihmeparantumisesta tässä ketjussa ei ole kukaan kertonut, enkä usko että kukaan homesairas edes kuvittelee kohdalleen mitään ihmeparannusta, kunhan saisi vain itsensä hieman parempaan kuntoon, niin sekin olisi jo paljon se. - &%¤
tuorePPP kirjoitti:
"Jos lähdetään 'hoitamaan' kaikkia joilla on E. colia ja Klebsiellaa suolistossa, ei näiltä 'tohtoreilta' tulee potilaita ja rahaa puuttumaan."
V: kyse ei ole kaikkien hoitamisesta joilla on ko.bakteereja suolistossa, vaan siitä että ainakin kohdallani puuttui täysin hyvät bakteerit ja oli Klebsiellaa aivan tappiin saakka. Ja nämä "tohtorit" ovat ihan oikeita lääkäreitä jotka
ovat erikoistuneet ja haluavat hoitaa ihmisiä etupäässä muilla kuin antibiooteilla eli vitamiineilla ja hivenaineilla JOS potilaalla on puute ko. vitamiineista. Joskus vaan on tilanne niin että vitamiineilla ei pahoja bakteereita häädetä (tietääkseni) ja siksi on turvauduttava lääkkeisiin jotka niihin vaikuttavat.
"Nämä helppoheikit sanovat että heidän hivenaineitaan pitää käyttää 10 vuotta ennenkuin paranee."
V: puhut ehkä omasta kokemuksestasi, mutta minulle ei ainakaan ole luvattu mitään 10 vuoden takuuta ja kuten kirjoitin kyse on lääkäristä joka ei ole helppoheikki. Helppoheikit myyvät torilla karkkikasseja ja tässä
on kyse muusta.
"Hyväuskoisia höynäytetään eikä näytöksi tarvita kuin yksi onnistuneesti parantunut, joka todistaa ihmeparanemisen omalta kohdaltaan."
V: ilman tätä lääkäriäkin tiedän että vitamiinien puutos aiheuttaa erilaisia oireita ja sairauksia. Tiedetään että D-vitamiinin puutos aiheuttaa keripukkia jne, näistä löydät kyllä tietoa jos haluat korjata omaa asennettasi vitamiineihin ja hivenaineisiin. Ihmeparantumisesta tässä ketjussa ei ole kukaan kertonut, enkä usko että kukaan homesairas edes kuvittelee kohdalleen mitään ihmeparannusta, kunhan saisi vain itsensä hieman parempaan kuntoon, niin sekin olisi jo paljon se.D-vitamiini EI aiheuta keripukkia.
On osoitettu että ravinnosta vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat PALJON paremmin. Jos niitä nautitaan pillereinä, jopa liikunnan hyöty nollautuu. Terveellisessä ravinnossa on kaikki, siihen ei tarvita mitään preparaatteja joista useimmat on tehty teollisesti homeiden ja hiivojen avulla. - Homeherkkä#
Minusta tuntui vallan ihmeelliseltä, että laajakirjoinen antibiootti kuitenkin lakkautti valkosolu-sytokiiniryöpytyksen, joka on PPP:n taustalla.
Käypähoito PPP:hen on kortisonisalvat-/voiteet ja jos ne eivät tehoa niin aloitetaan solunsalpaajahoito.
Erään USA:laisen tutkimuksen mukaan vihreän teen juonti hillitsee sytokiiniryöpytystä auttaen PPP:hen.
Minä saan jostain syystä aikamoisia vatsanpuruja vihreästä teestä, joten en pystynyt sitä juomaan, vaikka tavallista teetä juonkin.
Joidenkin vanhojen kirjoitusten mukaan kotimaisen viljan käytön lopettaminen parantaa PPP:n, psorin ja reumaoireilun.
Lisäisin siihen myös maidon ja maitotuotteiden käytön lopettamisen samalla kertaa, mikäli on jatkuvia vatsaoireita kuin myös lisä- ja säilöntäaineiden käytön lakkauttamisen kokonaan, eli ei elintarviketeollisuutemme valmistamia tuotteita.
Ja kun sinullakin on hometausta, niin homealtistuksen (mullan muodossakin) välttäminen olisi paikallaan.
Oma PPP:ni nukkuu kaikessa rauhassa. Tiedän toki roikkuvani löysässä hirressä PPP:nikin kanssa, koska se on syntynyt tapaturmanan aiheuttamista kudosvammasta kuin myös aktivoitunut. PPP:n päälläollessa viruksen aiheuttama keuhkoputkitulehdus pahensi myös tilannetta, joten se voi olla laukaisevana tekijänäkin.
Kun allergeenialtistuksetkin ovat toimineet laukaisijana ja tilannetta pahentavana tekijänä, niin ne pystyn välttämään.
Olen pahoillani PPP:si uudelleen aktivoitumisesta.
Sietokyvyn ja kärsivällisyyden kasvattajana pettymys toisensa jälkeen on oiva väline.
Pysytään linjoilla.
Odotan kiinnostuneena, kun talven tulo on parantanut minun PPP:ni pari kertaan, niin onko pakkasten tulolla vaikutusta sinun PPP:hesi.
Jaksetaan yhdessä eteenpäin ja toivon kaikkea hyvää sinulle. - analyysi(laaja)
%¤# kirjoitti:
Clostridium on esimerkki todellisesta suolistoflooraongelmasta. Jonka voi saada jos käyttää paljon antibiootteja. Jos lähdetään 'hoitamaan' kaikkia joilla on E. colia ja Klebsiellaa suolistossa, ei näiltä 'tohtoreilta' tulee potilaita ja rahaa puuttumaan. Hämmästyttää vaan tämä kritiikittömyys ja herkkäuskoisuus.
Nämä helppoheikit sanovat että heidän hivenaineitaan pitää käyttää 10 vuotta ennenkuin paranee. No joo kyllä, luonto parantaa ajan kanssa ilman lujaa uskoa ja pillereitäkin. Rahastuksestahan näissä 'hoidoissa' on kyse. Hyväuskoisia höynäytetään eikä näytöksi tarvita kuin yksi onnistuneesti parantunut, joka todistaa ihmeparanemisen omalta kohdaltaan.Minä ainakin tiedän että rahani ei ole mennyt hukkaan.Eikä tässä mun mielestä ole kysymys mistään ihmeparantumisesta.Mulla ainakin meni vuosia että olen saamassa elämäni takaisin.Eikä mitään pillereitä anneta summassa.Käyn koko ajan laboratoriokokeissa,samoissa mitä sinunkin lääkärisi määräävät,mutta minun lääkärini vain osaa lukea niitä.Tavallinen lääkäri ei korvaansa lotkauta jos arvot vähän rajojen ulkokopuolella mutta tämä toisenlainen lääkäri osaa määrätä lisäkokeita ja etsii syytä miksi arvo on pielessä.Ei mun työterveyslääkäri ikinä korvaansa lotkauttanut miksi hb oli korkea ja happi loppu ,sano vaan että ei siitä pidä olla huolissaan ,arvo on erinomainen.Ja olo oli kuin korkean paikan leirillä.
Tähänkin olen saanut vastauksen ja happi riittää nykyisin erilailla.Minä ainakin olen kiitollinen vaihtoehtolääkäreille jotka ottivat tosissaan hätäni ja näkivät että olin todella sairas. - tuorePPP
&%¤ kirjoitti:
D-vitamiini EI aiheuta keripukkia.
On osoitettu että ravinnosta vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat PALJON paremmin. Jos niitä nautitaan pillereinä, jopa liikunnan hyöty nollautuu. Terveellisessä ravinnossa on kaikki, siihen ei tarvita mitään preparaatteja joista useimmat on tehty teollisesti homeiden ja hiivojen avulla.D-vitamiinin puutoksen aiheuttavan, en tiedä mistä kiireessä vetaisin C-vitamiinipuutoksen eli keripukin.
Mutta hienoa jos saat ruoasta kaiken tarvitsemasi vitamiinit,
itse en ole saanut vaikka syönkin terveellisesti ja mahdollisimman
puhdasta ruokaa ja itse valmistettuna. Minulle vitamiinilisät
ovat olleet tarpeen massiivisen homealtistumisenkin vuoksi. - tuorePPP
Homeherkkä# kirjoitti:
Minusta tuntui vallan ihmeelliseltä, että laajakirjoinen antibiootti kuitenkin lakkautti valkosolu-sytokiiniryöpytyksen, joka on PPP:n taustalla.
Käypähoito PPP:hen on kortisonisalvat-/voiteet ja jos ne eivät tehoa niin aloitetaan solunsalpaajahoito.
Erään USA:laisen tutkimuksen mukaan vihreän teen juonti hillitsee sytokiiniryöpytystä auttaen PPP:hen.
Minä saan jostain syystä aikamoisia vatsanpuruja vihreästä teestä, joten en pystynyt sitä juomaan, vaikka tavallista teetä juonkin.
Joidenkin vanhojen kirjoitusten mukaan kotimaisen viljan käytön lopettaminen parantaa PPP:n, psorin ja reumaoireilun.
Lisäisin siihen myös maidon ja maitotuotteiden käytön lopettamisen samalla kertaa, mikäli on jatkuvia vatsaoireita kuin myös lisä- ja säilöntäaineiden käytön lakkauttamisen kokonaan, eli ei elintarviketeollisuutemme valmistamia tuotteita.
Ja kun sinullakin on hometausta, niin homealtistuksen (mullan muodossakin) välttäminen olisi paikallaan.
Oma PPP:ni nukkuu kaikessa rauhassa. Tiedän toki roikkuvani löysässä hirressä PPP:nikin kanssa, koska se on syntynyt tapaturmanan aiheuttamista kudosvammasta kuin myös aktivoitunut. PPP:n päälläollessa viruksen aiheuttama keuhkoputkitulehdus pahensi myös tilannetta, joten se voi olla laukaisevana tekijänäkin.
Kun allergeenialtistuksetkin ovat toimineet laukaisijana ja tilannetta pahentavana tekijänä, niin ne pystyn välttämään.
Olen pahoillani PPP:si uudelleen aktivoitumisesta.
Sietokyvyn ja kärsivällisyyden kasvattajana pettymys toisensa jälkeen on oiva väline.
Pysytään linjoilla.
Odotan kiinnostuneena, kun talven tulo on parantanut minun PPP:ni pari kertaan, niin onko pakkasten tulolla vaikutusta sinun PPP:hesi.
Jaksetaan yhdessä eteenpäin ja toivon kaikkea hyvää sinulle.PPP:ni on suht hyvässä kunnossa, tuli tosiaan muutama rakkula lähipäivinä. Olen alkanut pohtia
että ehkä minulla on jokin ruoka-aine allergia joka aktivoi hieman PPP:tä, kun nyt vain keksisi
mikä se on. On minulla lähete ruoka-aine allerg testaukseen samaiselta lääkäriltä, mutta sovimme että annetaan muutaman kuukauden ensin mennä. Kaikki kokeet maksavat jonkinverran ja aina se kirpaisee muutenkin
ohentunutta rahapussia:)
Vihreän tee vaikutus kuulostaa hyvältä. Vihreä tee aktivoi elimistöä. Tyhjään vatsaan ei kannata juoda eikä illalla yhtä mukillista enempää. Tämä tuli toteennäytetyksi kun kerran lipittelin koko kannullisen ystäväni seurassa, olin hieman nälkäinen eikä tarjolla ollut kuin teetä. Kotona iski täpinät ja vapinat ja sydämen tykytys. Tästä viisastuneena juon iltaisin vihreää teetä edelleen mutta voileivän kera ja vatsa ei muutenkaa saa olla tyhjä, ainakaan minulla.
Minulla oli pitkään krooninen keuhkoputkentulehdus, enkä aina enää itsekään tiedä milloin vanha vaiva herää vai onko uusi tulehdus, pitääkin seurata PPP keuhko-oireiden aikana.
Pakkasia odotan myös vaikka nautinkin tästä aurinkoisesta syksystä, mutta ainakaan kesä ei mitenkään tuonut helptusta PPP:hen. Ulkoinen vaiko sisäinen aiheuttaja?????? se kun selviäisi.
Kiitos vastauksistasi ja kaikkea hyvää myös sinullekin!
ps. uuniomenat, ihana tuoksu, otan riskin ja nautin kermavaahdon kera:) - skeptikko
Minä ainakin tiedän että rahani ei ole mennyt hukkaan.Eikä tässä mun mielestä ole kysymys mistään ihmeparantumisesta.Mulla ainakin meni vuosia että olen saamassa elämäni takaisin.Eikä mitään pillereitä anneta summassa.Käyn koko ajan laboratoriokokeissa,samoissa mitä sinunkin lääkärisi määräävät,mutta minun lääkärini vain osaa lukea niitä.Tavallinen lääkäri ei korvaansa lotkauta jos arvot vähän rajojen ulkokopuolella mutta tämä toisenlainen lääkäri osaa määrätä lisäkokeita ja etsii syytä miksi arvo on pielessä.Ei mun työterveyslääkäri ikinä korvaansa lotkauttanut miksi hb oli korkea ja happi loppu ,sano vaan että ei siitä pidä olla huolissaan ,arvo on erinomainen.Ja olo oli kuin korkean paikan leirillä.
Tähänkin olen saanut vastauksen ja happi riittää nykyisin erilailla.Minä ainakin olen kiitollinen vaihtoehtolääkäreille jotka ottivat tosissaan hätäni ja näkivät että olin todella sairas.Onko kaikki kontrollikäynnit tosiaan tarpeen? Jos 'tavalliset' lääkärit osaisivat puhutella potilaan vakuuttavammin, ei ehkä tällaiseen kierteeseen jouduttaisi.
- viinin humala
skeptikko kirjoitti:
Onko kaikki kontrollikäynnit tosiaan tarpeen? Jos 'tavalliset' lääkärit osaisivat puhutella potilaan vakuuttavammin, ei ehkä tällaiseen kierteeseen jouduttaisi.
kun ei saa apua tk-lääkäriltä eikä erikoislääkäriltä, paitsi lääkekuureja tyyliin "kokeillaan jos tämä auttaisi", niin
kaikkien epäonnistuneiden kokeilujen jälkeen jotka potilas maksaa ja nahoissaan kärsiin, potilas lopulta päätyy
juuri siksi muihin hoitoihin tai lääkäreille jotka ovat erikoistuneet ketjussa puheenolleisiin antioksidanttilääkäreihin.
Tähän tilanteeseen ei jouduttaisi jos nämä tk-lääkärit ja erikoislääkärit tutustuisivat potilaan tilanteeseen kokonaisvaltaisesti, pinnistäisivät harmaista aivosoluistaan loogista ajattelua potilaan vaivojen yhtenäistilanteesta, ottaisivat tosissaan myös puutokset esim. vitamiineissa,hivenaineissa,selvittäisivät vaikka parasiitit, jos vatsan vaivoihin ja suolistoongelmiin ei muusta löydy apua. Kerran lääkäri on aina lääkäri vaikkei hän päivittäisi tietojaan kertaakaan ammattinsa aikana. Monelle lääkärille ainoat "kurssit" ovat lääkefirmojen uusien lääkkeiden buukkaustilaisuuset jossa saa ruokaa ja viiniä.
Ei noilla eväillä tarvitse ihmetellä jos potilaat päätyvät turhien hoitojen ja lääkitysten jälkeen kokeilemaan
vaihtoehtoisia hoitoja. - happiloppuu
Minä ainakin tiedän että rahani ei ole mennyt hukkaan.Eikä tässä mun mielestä ole kysymys mistään ihmeparantumisesta.Mulla ainakin meni vuosia että olen saamassa elämäni takaisin.Eikä mitään pillereitä anneta summassa.Käyn koko ajan laboratoriokokeissa,samoissa mitä sinunkin lääkärisi määräävät,mutta minun lääkärini vain osaa lukea niitä.Tavallinen lääkäri ei korvaansa lotkauta jos arvot vähän rajojen ulkokopuolella mutta tämä toisenlainen lääkäri osaa määrätä lisäkokeita ja etsii syytä miksi arvo on pielessä.Ei mun työterveyslääkäri ikinä korvaansa lotkauttanut miksi hb oli korkea ja happi loppu ,sano vaan että ei siitä pidä olla huolissaan ,arvo on erinomainen.Ja olo oli kuin korkean paikan leirillä.
Tähänkin olen saanut vastauksen ja happi riittää nykyisin erilailla.Minä ainakin olen kiitollinen vaihtoehtolääkäreille jotka ottivat tosissaan hätäni ja näkivät että olin todella sairas.ja happi loppu täälläkin, mutta mitä neuvottiin tekemään. Minulla ei kertakaikkiaan ole varaa, joten arpapelillä kokeilen milloin mitäkin. D3-vitamiini tuntuu kokeiluistani olevan paras, päivittäin menee yli suosituksen.
- uneton aapeli
tuorePPP kirjoitti:
PPP:ni on suht hyvässä kunnossa, tuli tosiaan muutama rakkula lähipäivinä. Olen alkanut pohtia
että ehkä minulla on jokin ruoka-aine allergia joka aktivoi hieman PPP:tä, kun nyt vain keksisi
mikä se on. On minulla lähete ruoka-aine allerg testaukseen samaiselta lääkäriltä, mutta sovimme että annetaan muutaman kuukauden ensin mennä. Kaikki kokeet maksavat jonkinverran ja aina se kirpaisee muutenkin
Vihreän tee vaikutus kuulostaa hyvältä. Vihreä tee aktivoi elimistöä. Tyhjään vatsaan ei kannata juoda eikä illalla yhtä mukillista enempää. Tämä tuli toteennäytetyksi kun kerran lipittelin koko kannullisen ystäväni seurassa, olin hieman nälkäinen eikä tarjolla ollut kuin teetä. Kotona iski täpinät ja vapinat ja sydämen tykytys. Tästä viisastuneena juon iltaisin vihreää teetä edelleen mutta voileivän kera ja vatsa ei muutenkaa saa olla tyhjä, ainakaan minulla.
Minulla oli pitkään krooninen keuhkoputkentulehdus, enkä aina enää itsekään tiedä milloin vanha vaiva herää vai onko uusi tulehdus, pitääkin seurata PPP keuhko-oireiden aikana.
Pakkasia odotan myös vaikka nautinkin tästä aurinkoisesta syksystä, mutta ainakaan kesä ei mitenkään tuonut helptusta PPP:hen. Ulkoinen vaiko sisäinen aiheuttaja?????? se kun selviäisi.
ps. uuniomenat, ihana tuoksu, otan riskin ja nautin kermavaahdon kera:)tuhlata allergia testeihin.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html - vai onko?
skeptikko kirjoitti:
Onko kaikki kontrollikäynnit tosiaan tarpeen? Jos 'tavalliset' lääkärit osaisivat puhutella potilaan vakuuttavammin, ei ehkä tällaiseen kierteeseen jouduttaisi.
jos ei ole terveyttä.Siinä ei paljon eurot paina jos mitään et enää kykene tekemään.
Joku panee rahansa ravintoloihin,kaljaan,tupakkaan,muotivaatteisiin.Minä olen pari kertaa pannut yksityisesti rahaa kokeisiin jotka maksaneet noin 30 e sairaalassa yksityisesti otettuna.Ja paljon olen saanut niistä tietoa.
Ei ole mielestäni paljon. - tuorePPP
tuorePPP kirjoitti:
PPP:ni on suht hyvässä kunnossa, tuli tosiaan muutama rakkula lähipäivinä. Olen alkanut pohtia
ps. uuniomenat, ihana tuoksu, otan riskin ja nautin kermavaahdon kera:)pieni yksityiskohta:
Lääkärinpalkkio puhelinkeskustelusta oli 90 euroa (kesti 1 tunti 15 min).
Kelan normipalkkio puhelinkeskustelusta on 9 euroa ja siitä sitten korvaus eli 5,40 euroa.
Olin äimistynyt kun sain päätöksen, 5 euroa 40 centtiä 90 eurosta.
Soitin Kelaan ja nainen myönsi että onhan tämä melkoinen vääristymä, mutta näin se menee.
Totesin ettei kukaan lääkäri suostu 9 euron palkkiolla käymään potilaan kanssa läpi kokeiden tuloksia,
nykyisiä oireita ja hoitotoiminenpiteitä sekä lähettämään reseptit ja ohjeet vielä postissa.
Aikamoinen sudenkuoppa tämäkin näissä Kelan korvauksissa. Harva tietää ellei kohdalle osu. - analyysi(laaja
happiloppuu kirjoitti:
ja happi loppu täälläkin, mutta mitä neuvottiin tekemään. Minulla ei kertakaikkiaan ole varaa, joten arpapelillä kokeilen milloin mitäkin. D3-vitamiini tuntuu kokeiluistani olevan paras, päivittäin menee yli suosituksen.
ei varmaan oo mitään yksiselitteistä ratkaisua.Minulla ainakin tarvittiin monet verikokeet ja lisäkokeet ennenkuin saatiin selvyyttä.Ja lääkkeiden poisjättöä.Lääkkeiden sivuvaikutuksetkin tekevät oman osansa sairasteluun.
En valitettavasti pysty antamaan vastausta.Kaikki riippuu sun veriarvoista.Mulla oli ongelmaa myös punasoluissa. - porkkanaa palkinnoksi
analyysi(laaja kirjoitti:
ei varmaan oo mitään yksiselitteistä ratkaisua.Minulla ainakin tarvittiin monet verikokeet ja lisäkokeet ennenkuin saatiin selvyyttä.Ja lääkkeiden poisjättöä.Lääkkeiden sivuvaikutuksetkin tekevät oman osansa sairasteluun.
En valitettavasti pysty antamaan vastausta.Kaikki riippuu sun veriarvoista.Mulla oli ongelmaa myös punasoluissa.huomasin omalta kohdaltani että lääkkeiden sivuvaikutukset antavat aivan väärän kokonaiskuvan
niistä oikeista oireista sekoittaen koko pakan. Sitten alettiin hoitamaan lääkkeiden sivuvaikutuksia uusilla
lääkkeillä ja kierre olisi ollut loputon ellen itse olisi tehnyt päätöstä vaihtaa lääkäriä. Päädyin myös Antioksidanttiklinikalle ja 4 vuotta sitten aloitettu remontti oli ainakin omalta kohdaltani viisas ratkaisu.
Ei enää lääkkeitä vaan vitamiineja ja ruoalla parantamista. - pakko itse keksiä,
porkkanaa palkinnoksi kirjoitti:
huomasin omalta kohdaltani että lääkkeiden sivuvaikutukset antavat aivan väärän kokonaiskuvan
niistä oikeista oireista sekoittaen koko pakan. Sitten alettiin hoitamaan lääkkeiden sivuvaikutuksia uusilla
lääkkeillä ja kierre olisi ollut loputon ellen itse olisi tehnyt päätöstä vaihtaa lääkäriä. Päädyin myös Antioksidanttiklinikalle ja 4 vuotta sitten aloitettu remontti oli ainakin omalta kohdaltani viisas ratkaisu.
Ei enää lääkkeitä vaan vitamiineja ja ruoalla parantamista.niin kysyn, korvaako yksityinen sairaskuluvakuutus käynnit? Siellä käydessänne, saatteko samanlaiset paperit kuin muutenkin yksityisellä lääkärillä käydessä? Tuleeko niistä esim. ne Kela-korvausvähennykset vai onko itse maksettava ihan kaikki?
- juu-u kyl näin on
pakko itse keksiä, kirjoitti:
niin kysyn, korvaako yksityinen sairaskuluvakuutus käynnit? Siellä käydessänne, saatteko samanlaiset paperit kuin muutenkin yksityisellä lääkärillä käydessä? Tuleeko niistä esim. ne Kela-korvausvähennykset vai onko itse maksettava ihan kaikki?
saa.Ja jos sinulla on sairausvakuutus ,tilanteesi on vielä parempi.
Kyllä ne on ihan oikeita erikoislääkäreitä .Mutta he haluavat hoitaa ihmisiä jollakin muulla lailla,ei voimakkailla lääkkeillä.Mutta jos lääkkeitä tarvitset,niitäkin kyllä käytetään. - kiitos vastauksesta
juu-u kyl näin on kirjoitti:
saa.Ja jos sinulla on sairausvakuutus ,tilanteesi on vielä parempi.
Kyllä ne on ihan oikeita erikoislääkäreitä .Mutta he haluavat hoitaa ihmisiä jollakin muulla lailla,ei voimakkailla lääkkeillä.Mutta jos lääkkeitä tarvitset,niitäkin kyllä käytetään.sitten ei muuta kuin aikaa varaamaan!
- Barthol
..huh...Menkää oikealle lääkärille, lopettakaa kaikenlaisten huuhaa-yrttien käyttö! Vaarallista leikkiä se.....
- ihmettelyni
Googletin klebsiella pneumoniaen. THL sivuilta löytyi, että klebsiellan kantajaa, jolla ei ole oireita, ei tarvitse hoitaa.
Kerrottiin, että tätä bakteeria on liki jokaisella ulosteessa.
Tartuntalähde on, joko sairaalaympäristö, tai jokin huonon hygienian ruokajuttu, esim. matkoilla ollessa.
Antibioottikuurit tappavat hyvätkin pöpöt ruoansulatussysteemistä. Jos kellä ei varsinaisen taudin takia antibiootit ole tarpeen, miksi syödä? Ravinnosta saa erilaisia probiootteja.
- hapankaali, hapatetut maitotuotteet.
-hunaja sisältää lukuisia probiootteja ja vahvistaa vastustuskykyä- lusikallinen hunajaa joka ilta antaa myös rauhallista unta.
Miksi asioissa otetaan hysteria suhtautumistavaksi? Ja kannetaan rahaa kaikkien pillerihyllyjen lähelle?
Otetaanpa esimerkkeinä hapankaalin(erikoistuote) hinta, vs mhb pilleripurkin, hinta.
Eivätkö ihmiset nykyään osaa ajatella? Terveys tarkoittaisi sitäkin, että aivot ovat kunnossa. Näyttävät menevän huonompaan kuntoon monella, kun pilleripurkkiarsenaali kasvaa. Kuvitellaan mhb olevan purkista jotenkin "eri", kuin jogurtista, hapankaalista saatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041