Iltaa lifelle. Siitä on aikaa kun viimeksi näin lentoketjun, siis sellaisen joka pölistiin pallukkaan ja aamulla se oli jo kadonnut. Olisko tämä sellainen, sillä erotuksella etten kuitenkaan tätä poista:)
Iltaa lifelle
8
239
Vastaukset
- Tirlittani
vaiko pölistään.
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
- nyt vaan
Waffe kirjoitti:
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
nyt vaan kirjoitti:
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
Pitäisikö tässä alkaa väsäämään jotain postmodernia eepposta joltain kansakoulupohjalta. Ei onnistu, koska se olisi tuuleen huutelemista ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta josta sinä, tai minä, ei saisi yhtään mitään irti.
- vaan nyt
nyt vaan kirjoitti:
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
Apposen avoillaa tai ainaki suus. Paskaset kalsaris näkkyy kitariosojes takkaa.
- ravut
Waffe kirjoitti:
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
hyviäkin? Snapsejako?
ravut kirjoitti:
hyviäkin? Snapsejako?
Ihan hyviä syötäviä ne oli, taas kerran. Oli pöydässä grillimakkaraakin ettei aivan ravuilla nälkää karkoitettu, eikä se olisi niillä edes lähtenyt. Sen verran vähän niitä oli tarjolla kun syöjiäkin ole neljä. Nokkaa kohti noin 10-14 saksiniekkaa.
Snapsit oli tällä kertaa lonkeron muodossa.
- pirpzuzeiccu
Tohon aikaan oon ollu jo täydessä unessa, joten en oo päässy osallistuun tähän, mutta nythän tätä voi ikään kuin jatkaa. Siis keskustelua meinaan. Mä en oo ikinä maistanu rapuja, enkä maista. Ne on muutenki tosi pelottavan näköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
