Iltaa lifelle. Siitä on aikaa kun viimeksi näin lentoketjun, siis sellaisen joka pölistiin pallukkaan ja aamulla se oli jo kadonnut. Olisko tämä sellainen, sillä erotuksella etten kuitenkaan tätä poista:)
Iltaa lifelle
8
183
Vastaukset
- Tirlittani
vaiko pölistään.
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
- nyt vaan
Waffe kirjoitti:
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
nyt vaan kirjoitti:
Pitäisikö tässä alkaa väsäämään jotain postmodernia eepposta joltain kansakoulupohjalta. Ei onnistu, koska se olisi tuuleen huutelemista ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta josta sinä, tai minä, ei saisi yhtään mitään irti.
- vaan nyt
nyt vaan kirjoitti:
Apposen avoillaa tai ainaki suus. Paskaset kalsaris näkkyy kitariosojes takkaa.
- ravut
Waffe kirjoitti:
hyviäkin? Snapsejako?
ravut kirjoitti:
hyviäkin? Snapsejako?
Ihan hyviä syötäviä ne oli, taas kerran. Oli pöydässä grillimakkaraakin ettei aivan ravuilla nälkää karkoitettu, eikä se olisi niillä edes lähtenyt. Sen verran vähän niitä oli tarjolla kun syöjiäkin ole neljä. Nokkaa kohti noin 10-14 saksiniekkaa.
Snapsit oli tällä kertaa lonkeron muodossa.
- pirpzuzeiccu
Tohon aikaan oon ollu jo täydessä unessa, joten en oo päässy osallistuun tähän, mutta nythän tätä voi ikään kuin jatkaa. Siis keskustelua meinaan. Mä en oo ikinä maistanu rapuja, enkä maista. Ne on muutenki tosi pelottavan näköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063