Iltaa lifelle. Siitä on aikaa kun viimeksi näin lentoketjun, siis sellaisen joka pölistiin pallukkaan ja aamulla se oli jo kadonnut. Olisko tämä sellainen, sillä erotuksella etten kuitenkaan tätä poista:)
Iltaa lifelle
8
239
Vastaukset
- Tirlittani
vaiko pölistään.
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
- nyt vaan
Waffe kirjoitti:
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
nyt vaan kirjoitti:
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
Pitäisikö tässä alkaa väsäämään jotain postmodernia eepposta joltain kansakoulupohjalta. Ei onnistu, koska se olisi tuuleen huutelemista ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta josta sinä, tai minä, ei saisi yhtään mitään irti.
- vaan nyt
nyt vaan kirjoitti:
minkämoista oli ankea lapsuus kun ei ollut isänmallia?
Apposen avoillaa tai ainaki suus. Paskaset kalsaris näkkyy kitariosojes takkaa.
- ravut
Waffe kirjoitti:
Ei kai me mihinkään sen pidemmälle lennetä, kuhan tapetaan aikaa. Muutens, onka aika kiva syksyinen yö. Jätin tuikut palamaan pihalle kun keräsin pihapöydältä kamat pois. Rapuja tuli syötyä ja vähän maisteltiin juotavaa.
hyviäkin? Snapsejako?
ravut kirjoitti:
hyviäkin? Snapsejako?
Ihan hyviä syötäviä ne oli, taas kerran. Oli pöydässä grillimakkaraakin ettei aivan ravuilla nälkää karkoitettu, eikä se olisi niillä edes lähtenyt. Sen verran vähän niitä oli tarjolla kun syöjiäkin ole neljä. Nokkaa kohti noin 10-14 saksiniekkaa.
Snapsit oli tällä kertaa lonkeron muodossa.
- pirpzuzeiccu
Tohon aikaan oon ollu jo täydessä unessa, joten en oo päässy osallistuun tähän, mutta nythän tätä voi ikään kuin jatkaa. Siis keskustelua meinaan. Mä en oo ikinä maistanu rapuja, enkä maista. Ne on muutenki tosi pelottavan näköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460
