onko suomessa liikettä mistä voi ostaa köäytetyn ruumis auuton
ruumisauto
4
1198
Vastaukset
- kualen
..vyörätään hautaan, mä tulen kummittelemaan! Kauhea lintta, toihan on kuin taksi, hyi helvata. Liekö tuossa edes ilmastointia, satulakin on varmaan taksimallia peräpukamat hyvää päivää...
http://www.ruumisauto.fi/ruumisauto.php?newlang=fi_FI&sivu=1 - Erikoisautoja
Kyllä ruumisautojakin vaihdetaan uuteen jne. Kysy vaikka Veholta pääkaupunkiseudulla, kyllä sinne tulee ruumisautojakin vaihdossa. Niitä ei yleensä varmaankaan myydä ko. varustuksella eteenpäin, vaan ne muutetaan paketti- tai erikoisautoiksi ennen myyntiä asiakkaille tai jobbari sitten muuttaa ne paketti-/erikoisautoiksi.
Voiko yksityinen sitten rekisteröidä ruumisauton tuolla nimellä on tietenkin eri juttu, mutta erikoisautona varmaan voi.
Ruumisautoissa oli aikoinaan verovapautus, samoin kuin takseissa ja määräaika, jona aikana verovapaus kuoleutui ja sen voi myydä ilman veroseuraamuksia.
Ambulanssimersun ostin joskus vuosia sitten Veholta Helsingistä ihan kyseltyäni sitä sieltä suoraan, oli ollut jossakin Länsi-Suomessa uutena, hyvä peli oli omaan käyttötarkoitukseen ja vähän ajettukin. - kertokee
jos ruumisauto on kahdelle rekisteröity pakettiauto niin miksi niissä on useasti kyydissä kolme,vai onko kyse jostain erikoisajoneuvvosta
- on
Rekisteröity kahdelle "hengelle", se kolmas on hengetön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631231Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot117518Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513