Ihanne mies

Minun näkökulmasta

Ajattelen että oma ihannemieheni olis aivan tavallinen suomalainen mies. Työssä käyvä. Rehellinen ja avoin ja arvonsa tietävä kaveri.
Hän arvostaisi tavallista arki elämää, yhdessä tehtäviä juttuja vaikka arkipäivän askareita.
tietysti kunnioittaisi kumppaniaan ja olisi lähellä eikä vain menonkelkassa. Arvostaisi oikeasti yhteisiä pieniäkin elämän perusasioita. Ei tarvitse olla salilta salille kulkeva vaan liikuntaa harrastava aivan normien mukaan.
Hiljaisuutta kuunteleva ja punaista pientä mökkiäkin arvostava. Tietäisi, että oli kuinka monta mökkiä, taloa tai torppaa tahansa, niin ei voi olla kuin yhdessä paikassa yötä yhdellä kerralla.
Lähtisi vaikkapa luontoon vaeltamaan tai kalaankin kaveriksi.
Tulisi itsensä kanssa toimeen eikä kauheasti haikailis olemattomien perään.
Ehkä vielä ajattelisi saman suuntaisesti elämän todeksi elämisestä. Muistaisi sanoa ääneenkin ne tärkeät sanat vaikka ne ovatkin välistä hyvinkin kuluneita
Hyvä on tietää että rakkauden astakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.
No aika näyttää miten käy...

267

13355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

tuollaisia miehiä on vielä olemassa ja vapaana!

• Minun näkökulmasta

Juu kyllä varmaan onkin, mutta harvoin heihin törmää vaikka baanalla kiertää välillä vastapäiväänkin. Niin miksi sitä miestäkin etsitään se vain on niin, että ennen kuin tansseihin lähdettiin sehän löytyi sieltä, kun poika tytön tanssiin vei, haki ja haki niinhän kemiat ennen kohtasivat. Nyt on aika aivan eri juttu kun kypsäniän kynnyksellä yksin elää. Niin vaikka en ole eronnut enkä karannutkaan.
        Niin siinä onkin haastetta .....
        Niin olen huomannut että näillä sankareilla tahtoo olla lyhkänen pesti. Tahtovat olla kierrätyskamaa, ehkä ovat ottaneet mallia tuosta termistä mikä koskee tuota luontoäitiä kulutuksineen???

• kiira-85-

ehdottomasti kolme vuot nuorempii=))

• cc

Hienoa jos sellaisia miehiä on olemassa.Missähän päin???

• leikkisa
        cc kirjoitti:

Hienoa jos sellaisia miehiä on olemassa.Missähän päin???

Tässä justiin maalailen omaa pientä kotia ylätys yllätys PUNAISEKSI.

Itse asustelen savossa .. ja epäilenpä että meitä löytyy pitkin suomee..

• kersantti.Karolina

Mistäs sellaisen löytäis?

• pilvin pimein
        Minun näkökulmasta kirjoitti:

Juu kyllä varmaan onkin, mutta harvoin heihin törmää vaikka baanalla kiertää välillä vastapäiväänkin. Niin miksi sitä miestäkin etsitään se vain on niin, että ennen kuin tansseihin lähdettiin sehän löytyi sieltä, kun poika tytön tanssiin vei, haki ja haki niinhän kemiat ennen kohtasivat. Nyt on aika aivan eri juttu kun kypsäniän kynnyksellä yksin elää. Niin vaikka en ole eronnut enkä karannutkaan.
        Niin olen huomannut että näillä sankareilla tahtoo olla lyhkänen pesti. Tahtovat olla kierrätyskamaa, ehkä ovat ottaneet mallia tuosta termistä mikä koskee tuota luontoäitiä kulutuksineen???

mutta missä kunnolliset naiset? Narsistisia haihattelijoita suurin osa, ei niistä ole kunnon miehille kumppania. Eihän suurimmalla osalla naisista ole edes hajuakaan millainen on kunnon mies. Eikä naisilla suurimmalla osalla ole minkäänlaisia käytöstapoja.
        Ainut mikä naisia tänään kiinnostaa on yhden illan mulkku.

• Herraskainen
        pilvin pimein kirjoitti:

mutta missä kunnolliset naiset? Narsistisia haihattelijoita suurin osa, ei niistä ole kunnon miehille kumppania. Eihän suurimmalla osalla naisista ole edes hajuakaan millainen on kunnon mies. Eikä naisilla suurimmalla osalla ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Surullista, mutta totta. Varsinkin nuoremmilla naisilla käytöstavat tuntuvat olevan aivan hakusessa. Vähän vanhemmilla naisilla kahden siiderin jälkeen alkaa käytös laskea kuin lehmän häntä ja jutut muuttua niin roiseiksi, että viehättävyys kaikkoaa täysin.

Helppohan se toki jokaisen naisen on jotain peräkylän puoliksi alkoholisoituneita vanhoja poikia haukkua heikosta käytöksestä ja sivityksestä, mutta kun vähänkin on maailmaa nähnyt ja liikkunut ns. paremmissa piireissä, keskivertonaisen käytös on aika kulmikasta. Ja en nyt tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi tietää, miten toimia rapuillallisilla vaan esim niinkin perusasiat, että ensitapaamisella ei ole soveliasta alkaa kyselemään rahasta tai seksistä.. Tietysti jos ihminen on niin primitiivinen, että vain seksi, raha ja alkoholi kiinnostavat, niin minkäs sille sitten voi. Ennemmin ilman kuin huonossa suhteessa.

• käy säkä
        Minun näkökulmasta kirjoitti:

Siellä on munan puutteessa olevia vanhojapiikoja yms. joilla on vain naiminen mielessä. Olen tänä kesänä tapaillut muutamia 40-60 vuotiaita naisia, mutta vaikka kuinka kunnollisen kuvan itsestään ovat antaneet niin muuta ei ole ollut mielessä kuin mulkun saaminen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
        Ei kait tämä suomalainen nais tarjonta ole pelkästään horovittuja. Olisin onnellinen kun löytyisi yksikin jolla olisi muutakin mielessä kuin paneminen.

• van auktoriteettia
        kersantti.Karolina kirjoitti:

Mistäs sellaisen löytäis?

moi Jaa on vai... otsikoinut tyyppi!
        Alatsä oleen?
        vaikutat perussuomalaiselta perus kessulta?

• on hyvä ain kännissä voi siirtää liiteriin kun sukulaiset tulee kylään

• vaan

Etsikää suomi24:sta sellaisia miehiä jotka eivät käytä alkoholia, niillä on
        selkärankaa ja osaavat arvostaa tavallisia asioita, eivätkä todellakaan ole
        välinpitämättömiä.
        Kyllä siellä vielä niitäkin on,onnistuin kesällä tutustumaan yhteen raittiiseen
        kaveriin enkä todellakaan vaihtaisi mihinkään häntäheikkiin.

Tiina

• vapaa nainen
        käy säkä kirjoitti:

Siellä on munan puutteessa olevia vanhojapiikoja yms. joilla on vain naiminen mielessä. Olen tänä kesänä tapaillut muutamia 40-60 vuotiaita naisia, mutta vaikka kuinka kunnollisen kuvan itsestään ovat antaneet niin muuta ei ole ollut mielessä kuin mulkun saaminen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
        Ei kait tämä suomalainen nais tarjonta ole pelkästään horovittuja. Olisin onnellinen kun löytyisi yksikin jolla olisi muutakin mielessä kuin paneminen.

Kysyntä ja tarjonta eivät näköjään aina kohtaa:)
        Harmi vaan että jos naiset ovat tällaisia.
        Itse ole reipas 40 nainen ja kylläkin haen jotain muuta kuin yhtä iltaa.
        Samaa voin sanoa että eipä ne miehet aina niin fiksuja ole.
        Monesti suurin kummastus on kun olen selvinpäin ja vain tanssimassa.
        Se kun ei nykyään ole niin tavallallista eikä joidenkin mielestä edes normaalia.
        Mikä tänäpäivänä on normaalia??
        Voin sanoa että on moni muu asia mielessä kuin se yksi:))

• naisille ohjeeksi
        Herraskainen kirjoitti:

Surullista, mutta totta. Varsinkin nuoremmilla naisilla käytöstavat tuntuvat olevan aivan hakusessa. Vähän vanhemmilla naisilla kahden siiderin jälkeen alkaa käytös laskea kuin lehmän häntä ja jutut muuttua niin roiseiksi, että viehättävyys kaikkoaa täysin.

Helppohan se toki jokaisen naisen on jotain peräkylän puoliksi alkoholisoituneita vanhoja poikia haukkua heikosta käytöksestä ja sivityksestä, mutta kun vähänkin on maailmaa nähnyt ja liikkunut ns. paremmissa piireissä, keskivertonaisen käytös on aika kulmikasta. Ja en nyt tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi tietää, miten toimia rapuillallisilla vaan esim niinkin perusasiat, että ensitapaamisella ei ole soveliasta alkaa kyselemään rahasta tai seksistä.. Tietysti jos ihminen on niin primitiivinen, että vain seksi, raha ja alkoholi kiinnostavat, niin minkäs sille sitten voi. Ennemmin ilman kuin huonossa suhteessa.

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,8225.0.html

• s

Ihannemies on varakas, hauska, fiksu, hieman urheilullinen(ei pakko), vähän hullu, ei raitis, eikä juoppo, osaa kokata, siivoaa, pitää eläimistä. Ulkonäkö on sivuseikka, jos edellämainitut kunnossa.

• Minun näkökulmasta
        pilvin pimein kirjoitti:

Olet oikeassa pilvin pimein. Valitettava mutta totta on naistenkin hakuammunta.Yhdenillan kumppania tahtoo tyrkätä mutta en arvosta kovinkaan paljon. Juuri nuita naimakaverin ehdokkaita on minunkin kohdalle myös sattunut, ei vain ole tapanani tarttua heihin. Arvostan mielipiteitäsi ,Naistenkin tulisi vähän katsoa peiliin ja edes käytöstapoihinsa. Levin baarijakkaralla kerrotaan mitä hurjimmat jutut...YM. paikoissa

• asiat huomataan

• Uteliaan hämmästynyt
        käy säkä kirjoitti:

Mitä sulla on seksiä vastaan? Eikö sekin kuulu parisuhteeseen?
        Etsitkö äidin korviketta vai kodinhoitajaa?
        Tuskin naiset, niin kuin ei miehetkään halua elää parisuhteessa puutteessa.
        Mitä sä suhteesta odotat?

• suorastaan
        käy säkä kirjoitti:

enemmänkin...Miestarjonta on muutamissa ihan kyrvästä... keskiikäsissä 40-60v , nuoren nuorekkaat miehet ihan fiksuja ym enemmistönä, siis tuol alle 40ppien puolella.. Nuorille miehille lippu korkealle:))

• Minun näkökulmasta
        käy säkä kirjoitti:

Samoin on minulle käynyt miesten suhteen. Olen oikeasti keskustelutaitoinen nainen. Yksin elelen ja asunkin. Elämä on kohdellut minua hyvinkin karkealla kädellä. En ole vanhapiika.Arvostan rakkautta ja rakastelukin kuuluu hyvän kumppanin kanssa toki kahdenkeskisiin juttuihin. Todella olen törmäillyt miehiinkin jotka etsivät yhdenillan juttuja ns. naimakaveria. Mutta kiitos ei he eivät ole mun juttuja enkä ole kiinnostunut heistä juuri itsekkään. Mikäli olen esim. tanssinut illan miehen kanssa on usein ollut hänelle itsestään selvyys että mihin päädytään. Olen huomannut että nämä minun arvot eivät ole olleet hänen mielestä mitään, kun olen kertonut, että olen yhden miehen nainen ei sillä ole ollut suurtakaan merkitystä. En tiedä onko sillä tänäpäivänä mitään merkitystä ja onko sinulle sillä merkitystä, mutta minulle sillä on.
        Tarjontaa kyllä olisi riittämiin. Arvostan miehessä todella paljon muutakin

• arjucha
        käy säkä kirjoitti:

Täällä olisi eräs nainen,jolla ei kyllä tule seksi heti mieleen.Olen niin tympääntynyt,kun ei muusta osata paasata kun seksistä.Se on niin kulunut ja vanha aihe.Arvostan miehiä,jotka osaavat JUTELLA fiksusti..En vielä ainakaan täällä ihmeemmin tavannut.

• Anonyymi
        pilvin pimein kirjoitti:

Ihannemies on sellainen mies, joka pitää lupauksensa. On mies eikä mikään Mikki Hiiri.. Vastasin erääseen kivalta vaikuttavaan seuranhakuilmoitukseen. Viestit lentelivät puolin ja toisin. Mies ehdotti, että jospa hän soittaisi minulle. Mies todennäköisesti jänisti, koska puhelua ei ole tullut. Perusasioissakaan ei voi luottaa, joten mitenkä tässä mistään pysyvämmästä suhteesta kenenkään kanssa voisi edes haaveilla. Ja kun tuota ikääkin alkaa olla. No, mieluummin tallustelen yksin itsellisenä ja itsenäisenä naisena,kuin ruikutan miesten perään. Enkä todellakaan ole yhden illan mulkuista kiinnostunut, joten älä yleistä.

• antzakoira
        s kirjoitti:

Ihannemies on varakas, hauska, fiksu, hieman urheilullinen(ei pakko), vähän hullu, ei raitis, eikä juoppo, osaa kokata, siivoaa, pitää eläimistä. Ulkonäkö on sivuseikka, jos edellämainitut kunnossa.

Täytän kaikki kriteerit mutta rahaa ei oo penninhyrrää

• ~hyvä mulkkuinen~
        asiat huomataan kirjoitti:

Siellä vastaukset näihin yhä yleistyvään ilmiöön....jos ei julkisisesti. mut sitä on!!

vain mulkku ja sen koko; mahdollisimman paksu. Sitä nainen nakittaa. Pituudella ei väliä.

• ei muakaan kiinnostas...
        arjucha kirjoitti:

Täällä olisi eräs nainen,jolla ei kyllä tule seksi heti mieleen.Olen niin tympääntynyt,kun ei muusta osata paasata kun seksistä.Se on niin kulunut ja vanha aihe.Arvostan miehiä,jotka osaavat JUTELLA fiksusti..En vielä ainakaan täällä ihmeemmin tavannut.

Jos et tiennyt, niin pariutuminen on luonnon keino jatkaa sukua ja on todellakin epänormaalia pihtailla. Mä ainaki tykkään jos nainen on kiinnostunut seksistä ja nauttii siitä. Teitä vanhapiikapihtareita on ollut jopa aviovaimona, mutta päätin että en enää kuuntelee kitinää sellaselta ämmältä, joka vielä sen lisäksi pihtailee pillua kun luulee sen kuluvan. Jotta hyvää elämää sulle ihan yksinäs.

• yksinhuoltajako
        s kirjoitti:

Taidat olla just patalaiskan yksinhuoltajan perikuva joka hakee suomi24:sta
        elättäjää ja kodinhoitajaa itselleen.

• Heiliö

Kuvauksesi sopii kaikkiin miehiin, tai ei keneenkään. Muutama vuosi sitten etsiittiin julkisesti normaalia suomalaista miestä. Kriteerit oli hyvin listattu. Kävi kuitenkin ilmi, ettei ominaisuudet täyttävää suomalaista miestä edes ole olemassa.

• Aurora1259

Ai, onkos enpä ole törmännyt....pitää olla hienot harrastukset, mikään tavallinen ei kelpaa. ehkä täällä savossa on vaan erilaiset elämänkriteerit?

• eikaisentäs
        käy säkä kirjoitti:

... minä en milloinkaan ottaisi yhteyttä mieheen, joka käyttää tuollaista kieltä kuin "käy säkä" käyttää!

• miehen
        ~hyvä mulkkuinen~ kirjoitti:

vain mulkku ja sen koko; mahdollisimman paksu. Sitä nainen nakittaa. Pituudella ei väliä.

pitää olla muutakin ,kuin pelkä mulkku.
        itse arvostan miehen rehellisyyttä ja sitä
        että hän ei leiki toisen tunteilla.

• Peter Pan´o mies

Olen juuri lukenut määritelmät seksiaddiktista ja Peter Panista. Ne kyllä täsmäävät minuun. Silti väitän olevani kypsä, aikuinen mies. Olen seksuaalisesti aktiivinen, enkä ymmärrä naisen tapaa käyttää seksiä aseena parisuhteessa. Tarkoitan että mikäli en ole onnistunut jossakin suhteemme arkisessa käytännön asiassa nappiin, niin en ole oikeutettu koskemaan hellästi hyväilevästi ja hyväilevästi häneen. Hän haluaa nukkua ja minä joudun vetämään käteen, joten olen addikti. Peter Panin minusta tekee se että en voi työntää hänelle huomion osoituksia ja romantiikkaa koska teen velkojemme ja käyttömenojen eteen työtä enemmän kuin laki sallii (Siis todellakin enemmän kuin LAKI sallii.). Näin ollen olen kypsymätön äidinkorvikkeen etsijä. Saanen huomauttaa että äitini ei vastaavassa tilanteessa, pienyrittäjän vaimona ole koskaan tehnyt itsestään numeroa. Siihen minäkin olen kasvanut ja sieltä miehenmallin saanut.

• Jutunjuurtakin on!!!

Sinulle mulkku ratkaisee ihannemiehen. Jotkut naiset ehkä nakittaakin kiinnittää huomiotnsa vain ns. lemmenheinään, mutta ei sovi unohtaa että yhdyntä on tekniikka laji. Se on niinkuin niittäminen viikatteella!!Siinä ne miehet nähdää.
        Niinhän se miekin ajattelin että, kun ne etelän tytöt puhuvat peniksestä, niin mikä se oikein on. No kyllähän se asia hyvinkin pian selvisi kun pohjoisen tytön iski etelän bleiboi. Häneltä asiaa kyselin ja vastauskin tuli pian.Minähän voin sen kyllä näyttää.. bleiboi avasi vyönsä ja laski housunsa alas. Totesin, että no sehän on aivan kuin kulli mutta paljon pienempi takaapäin....Joten miehet mennäänmpä omaan itteemme vai??? No tämä nyt oli vain tätä pohjoisen likan jutunjuurta..

• kik.li

Totta , kerron tositarinaa.Tuki uusi mies töihin.Naisen eka kommentti,kun pitäisi saada munaa,ja pian

• loyalman
        Anonyymi kirjoitti:

Ihannemies on sellainen mies, joka pitää lupauksensa. On mies eikä mikään Mikki Hiiri.. Vastasin erääseen kivalta vaikuttavaan seuranhakuilmoitukseen. Viestit lentelivät puolin ja toisin. Mies ehdotti, että jospa hän soittaisi minulle. Mies todennäköisesti jänisti, koska puhelua ei ole tullut. Perusasioissakaan ei voi luottaa, joten mitenkä tässä mistään pysyvämmästä suhteesta kenenkään kanssa voisi edes haaveilla. Ja kun tuota ikääkin alkaa olla. No, mieluummin tallustelen yksin itsellisenä ja itsenäisenä naisena,kuin ruikutan miesten perään. Enkä todellakaan ole yhden illan mulkuista kiinnostunut, joten älä yleistä.

keskustelu näköjään eksyy väärille raiteille joiltakin, sinun viestisi on asiallinen, kiitos kannanotosta, T:**

• haikaileva

Aivan ok. mistä vaan löytäisi moisen....

• näätä09

Ei se tärkeintä ole, mutta ite ainaki voin tunnustaa, että kyllä ulkonäkö vaikuttaa. Ja paljon. Jo pelkästään siihen, että kiinnostuuko vai ei.

Mutta pitää olla myös luotettava ja huumorintajuinen.

• naisnäkökulma tämäkin

Jos mies on komea, niin eihän sellasta saa nainen yksin pitää itsellään.

Riittää mukava ulkonäkö, ei kuiteskaan mikään seinästä revitty sentäs, luotettava, avoin; osaa jutella mistä vaan, huumorintajuinen ja osaa arvostaa naista naisena - yhden naisen mies ! Mistähän tuollaisen löytäs tässä kypsällä iällä, kun kerran on petetty ja jätetty, niin rima on korkealla ja mitään häntäheikkiä ei enää viitsi kivirekenä perässään vedellä, mut toivossa on hyvä elää ...

• Cdds

Komeata ja luotettavaa ei ole olemassakaan. Kaikkea ei voi saada.

• sitä minäkin
        naisnäkökulma tämäkin kirjoitti:

Riittää mukava ulkonäkö, ei kuiteskaan mikään seinästä revitty sentäs, luotettava, avoin; osaa jutella mistä vaan, huumorintajuinen ja osaa arvostaa naista naisena - yhden naisen mies ! Mistähän tuollaisen löytäs tässä kypsällä iällä, kun kerran on petetty ja jätetty, niin rima on korkealla ja mitään häntäheikkiä ei enää viitsi kivirekenä perässään vedellä, mut toivossa on hyvä elää ...

mietin..et löytyykö sellaisia miehiä ollenkaan...=)...toivon mukaan kummiskin..tai elättelen toiveita...=)

• Toivoa jäljellä....
        naisnäkökulma tämäkin kirjoitti:

Mielipiteesi oli aivan kuin suoraan omasta suustani... Oletkos kokeillut treffi-palstaa (suomi24)? Siellä on kokemukseni mukaan ehkä 10% ihan ok tyyppejä...tosin kannattaa suhtautua huumorilla ja olla varovainen, koska paljon myös 'omituisuuksiin' törmää...

• on nuo
        Cdds kirjoitti:

kummatkin ominaisuudet! Eikä mielipiteeni ole pelkästään minun, vaan moni nainen on sanonut, että "onpas sinulla komea mies".
        Yli 15v ollaan oltu yhdessä ja rehellisempää ihmistä ei ole. Yhtä rehellisiä kyllä voi olla.

• komia & luotettava
        Cdds kirjoitti:

No mä olen kyllä molempia, ja jotain muutakin. Mutten kyllä kelpaa silti monille naisille. Kun ei saa olla keskeneräinen, vaan pitäisi olla kuori...;) No, näissä tapauksissa en tietty haluakaan kelvata, koska kyseiset naiset itse eivät ole luotettavia, eivätkä kyllä kauniitakaan, kuin ehkä kuoreltaan...

• MIesten mies

Kyllähän tuollaisia miehiä on vaikka kuinka paljon.... vaan nehän eivät Suomalaisille naisille kelpaa. Kyllä se ulkonäkö valitettavasti on liian tärkeä tekijä, ja ajaa tuollaisten hienojen ominaisuuksien ohitse. Laskekaa arvon Suomineidot pikkaisen rimaa niin johan koittaa autuas arki ja onnen avio :-)

• Very Important Prinsess

Ulkonäkö ja se RAHA tai materia ei todellakaan sitä onnea suo! Tosi miehen pitää olla rehellinen sekä itselleen ja muille! Kunnioittaa ja arvostaa naista! kun nämä perusarvot on kunnossa niin kaikki OK!

• dasad23
        Very Important Prinsess kirjoitti:

Ulkonäkö ja se RAHA tai materia ei todellakaan sitä onnea suo! Tosi miehen pitää olla rehellinen sekä itselleen ja muille! Kunnioittaa ja arvostaa naista! kun nämä perusarvot on kunnossa niin kaikki OK!

Kyllä se rahakin alkaa kummasti vaikuttamaan jos mies sattuu olemaan pakosta työtön ja ei saa yhtään rahaa kun puoliso tienaa niin paljon. Suomalainen nainen ei kauaa miestä elätä mutta toisinpäin se jostain syystä luonnistuu...

• Minull on
        dasad23 kirjoitti:

Kyllä se rahakin alkaa kummasti vaikuttamaan jos mies sattuu olemaan pakosta työtön ja ei saa yhtään rahaa kun puoliso tienaa niin paljon. Suomalainen nainen ei kauaa miestä elätä mutta toisinpäin se jostain syystä luonnistuu...

Neinen joka elätti opiskelu ja työttömyysaikoinani, maksoi ruoat ja vuokran ja maksaa edelleen suurimman oasn vuokrasta koska itsellä työtunteja tätä nykyään niin vähän.
        Eihän se hyvältä tunnu itsestänikään päin vastoin mutta on elettävä sen mukaan mitä on. Parempia aikoja odotellessa tässä mennään. Ehkä se johtuu naisen lisäksi myös mihestä jos nainen ei oikein halua elättää, silloinhan kyse ei ole ystävyydestä ja rakkaudesta.

• Nainen.
        Minull on kirjoitti:

Neinen joka elätti opiskelu ja työttömyysaikoinani, maksoi ruoat ja vuokran ja maksaa edelleen suurimman oasn vuokrasta koska itsellä työtunteja tätä nykyään niin vähän.
        Eihän se hyvältä tunnu itsestänikään päin vastoin mutta on elettävä sen mukaan mitä on. Parempia aikoja odotellessa tässä mennään. Ehkä se johtuu naisen lisäksi myös mihestä jos nainen ei oikein halua elättää, silloinhan kyse ei ole ystävyydestä ja rakkaudesta.

Toi on väärin.. Kyllä se miehen kuuluu elättää naista..

• Pojkaaa

Niin, kyllähän niitä voi ollakkin kuinka paljon, mutta kun tuntuu näillä suomen leideillä olevan rima aika korkeella =) Ja vielä, kun itsekkään ei välttämättä olla mitään kauneuskuningattaria.

• katkoo..
        Nainen. kirjoitti:

muijja elättää kun en itse kykene oravanpyörään on nimittäin käämit siinä kunnossa että ei virta kule pätkimäti ja muijja on tyytyväinen jahka meitsi siivoo ja pitää mökin kunnossa ja laittelee muksut kouluun jne,,

• jussuli
        Pojkaaa kirjoitti:

Niin, kyllähän niitä voi ollakkin kuinka paljon, mutta kun tuntuu näillä suomen leideillä olevan rima aika korkeella =) Ja vielä, kun itsekkään ei välttämättä olla mitään kauneuskuningattaria.

aivan samaa mieltä,kyllä nämä nykyajan neidot on aikamoisia bilehiiriä.miesten pittäis olla adoniksia jos mitä kaikkee,mut neitosten pittäis itsekki kattoo vähän sinne siiteri mahan seutuville,ei nimittäin hirveesti innosta jos siiteri maha roikottaa!

• ja pussi päähänkö

sänkykammarissa? Tekopyhää panettelua tuollainen, koska totuus on se, että nimenomaan miehille kumppanin kauneus on tärkeämpää kuin naisille. :-)

• periaatteet...
        Nainen. kirjoitti:

Tällaiset periaateet eivät oikein toimi enää nykyisessä yhteiskunnassa, jossa miesten vahvemmasta taloudellisesta asemasta pyritään eroon kaikin keinoin ja vastaavasti hyvin ja kohtuullisesti toimeentulevien naisten taloudellista asemaa pyritään vahvistamaan kaikin tavoin.

• periaatteet...
        periaatteet... kirjoitti:

Tällaiset periaateet eivät oikein toimi enää nykyisessä yhteiskunnassa, jossa miesten vahvemmasta taloudellisesta asemasta pyritään eroon kaikin keinoin ja vastaavasti hyvin ja kohtuullisesti toimeentulevien naisten taloudellista asemaa pyritään vahvistamaan kaikin tavoin.

...Ja eiköhän kukin pariskunta saa järjestää nämä asiansa ihan niin kuin tahtoo. Ei siinä ulkopuolisten periaatteita paljon tarvita.

• fgsfdr
        Nainen. kirjoitti:

Miten niin kuuluu?

• Minun näkökulmasta

Sinä miesten mies! Kyllä todellakin joillakin naisilla on utopiset unelmat miehestä, juuri sellaiset joihin eivät usko itsekkään. Naisena katselen ja kuuntelen tätä meno, niin valitettavasti naissetkin asettavat rimansa kovin korkealle. Milloin haetaan rikasta ym.Muistaa sopii, että rikas ei oo rakas eikä mulla oo rahaa rakkautta ostaa...Sepä se kun me jaksetaan tuijottaa vain niinsanottuihin ulkokuoriin, olisi hyvä mennä välillä kauas jotta näkisi paremmin lähelle.
        Autuus ja onni on aivan eri asia ei se kenellekkään koita vaan se onnikin on itse ansaittava luottamuksella ei sitä muuten saa. Autuus taas on melkein kuin kirkkoon menisi.
        Mutta ei se mitään miehet olittepa ihanne tai jollain muulla liitteelä varustettuja toki tiedätte, että VIINA EI LOPU JUOMALLA EIKÄ VITUT NAIMALLA!!!!

• 0807
        katkoo.. kirjoitti:

muijja elättää kun en itse kykene oravanpyörään on nimittäin käämit siinä kunnossa että ei virta kule pätkimäti ja muijja on tyytyväinen jahka meitsi siivoo ja pitää mökin kunnossa ja laittelee muksut kouluun jne,,

teet tärkeitä asioita teidän elämässä, tärkeämpiä kuin itse huomaatkaan. tsemppiä teille ja rakkautta.

• IIIIIIss
        Pojkaaa kirjoitti:

Laittakaapa kaikki Komeat Miehet kuvanne www.huplis.com sivuille ja annetaan naisten äänestää millainen mies kelpais!
        Sitten nähdään millainen on naisten maku.

• ihannemiehen eukko
        dasad23 kirjoitti:

Jos on hyvän miehen löytänyt ei raha tai rahattomuus vaikuta. Itse olen sellaisen miehen löytänyt eikä yhtään haittaa vaikka hän onkin pitkiä aikoja välillä työttömänä ja joudun silloin kustantamaan kaikki. Hän taas vastavuoroisesti tekee silloin kotona kaikki kotityöt ettei minun tarvitse niitä työpäivän jälkeen enää tehdä.Silloinkin kun on töissä tekee suurimman osan kotitöistä, ja ihan omasta tahdostaan. Lisäksi hän on hyvä isäpuoli lapsilleni ja lapseni rakastavat häntä enemmän kuin omaa isäänsä.

• aito mies

Miehenä olen tullut sellaiseen tulokseen että monelle naiselle ihannemiehen etsintä on tullut jotenki pakkomielteeksi.Luulenkin että meissä jokaisessa miehissä on jotain elementtejä ja piirteitä ihannemiehestä.Joillakin naisilla on todella korkeat tavoitteet miehistä vaikka itse olisikin ihan tavallinen ruppana.Toisaalta onkohan olemassakaan jotain ihanne miestä tai naista.Moni nainen luulee itsestään liikoja ja elää jossain utopisessa maalimassa.

• olen samaa mieltä

Kanssasi, pikemminkin etsitään unelmaa kuin todellisuutta, kukaan ei vastaa nykynaisen vaatimuksia ihannemiehestä, aina on puutetteita. Se johtuu siitä että he eivät oikeasti tiedä mitä tahtovat he ajavat takaa harhaa, peräänkuuluttavat mainos, malli ja leffa feikkejä joista on totuus kaukan myös näissä filmitähdissä. Tunne heitä ja leffoissa kaikki on kauniimpaa ja suurempaa, kuvassahan ei näytetä kuin osia kerrallaan juuri oikeassa valossa, kuvakumassa, varjon ja vaon suhteessa haluttuun tehoon nähden ja tunnelmaan sopivassa lavastuksessa ym. ym. Hollyfood sankari voi näyttää ja toimia upealta taistelijalta, oikein uhkealta urokselta mutta luonnossa on totuus aivan muuta, voi olla mm. hontelo pihtikinttu joka kävelee rumasti etc eikä omaa mitään siitä mitä filmillä nähtiin. Naiseten ihannemies ja miesten ihannenainen on feikki, harhaa, miestä jota naiset tänäpäivänä hakevat ei ole olemassakaan.

• Minun näkökulmasta

Niin se onkin mielestäni väärä nimi tuo "ihannemies" kuin myös"ihannenainen"
        Joskin kaveria useinkin ihaillaan ihastutaan ensin ja ehkä myöhemmin rakastutaankin.Ei se niin mene missään nimessä, että miehen nimen eteen laitetaa mitä kummallisempia lisänimiä.Eihän ne kovinkaan usein kuullosta edes hyvältä. Ehkä naiset pompottaa ja elävät utopian keskellä kun katsastavat sankareita. Itse ajattelen että mikä kukaan on kaavoja kenellekään laittamaan eihän me voida itsekään elää kovinkaan hyvin kaavoissa. kenenkään ei tarvitse muuttua kenenkään vuoksi riittää kun on rehellinen itselleen ja tekee niinkuin itseltä tuntuu hyvältä. Ajattelen että aikuisena naisena en tahdo ketään satuolentoa enkä pikkutytön prinssiä. Ihminen iholla olisi todella kova juttu kutenkin lämmin ihminen. Uskon kyllä että että naisetkin hairahtuvat laittavat miehen mitaksi juuri utopistisia juttuja, eihän sellaisia edes ole olemassakaan.
        Niin kyllä se elämänkokemus näkyy myöskin iholla se on vain totta mutta henkisellä puolella se tuo hyvinkin positiivista näkökulmaa, ja se myöskin huomataan......

• nainen.

Ihannemies on luonteeltaan mukava ja rehellinen ja uskollinen. Hyvässä työssä oleva ja varakas ja on valmis naisesta pitämään huolta, ostamaan lahjoja, viemään matkoille yms. Pihi ei saa olla, missään mielessä, ei rahassa eikä läheisyydessä. Pitää myös olla naisen huomioon ottavainen.

• blablablasssdd
        nainen. kirjoitti:

Ihannemies on luonteeltaan mukava ja rehellinen ja uskollinen. Hyvässä työssä oleva ja varakas ja on valmis naisesta pitämään huolta, ostamaan lahjoja, viemään matkoille yms. Pihi ei saa olla, missään mielessä, ei rahassa eikä läheisyydessä. Pitää myös olla naisen huomioon ottavainen.

...Ja tuon kaikkensa antamisesta mies saa vastapalvelukseksi mitä? Usein kaikkensa tekevä mies todetaan tylsäksi ja dumpataan.

IHMISET ÄLKÄÄ ODOTTAKO LIIKOJA!!! Älkää luulko olevanne niin "tasokkaita" että sivuutatte kaikki ihmiset jotka oikeasti välittäisivät teistä. Antakaa jollekin ok tyypille mahdollisuus. Hän saattaa osoittautua myöhemmin juuri etsimäksesi.

Näin kävi minulle... kyllä kannatti.

T:mies 31v

• jep jep jep
        blablablasssdd kirjoitti:

...Ja tuon kaikkensa antamisesta mies saa vastapalvelukseksi mitä? Usein kaikkensa tekevä mies todetaan tylsäksi ja dumpataan.

IHMISET ÄLKÄÄ ODOTTAKO LIIKOJA!!! Älkää luulko olevanne niin "tasokkaita" että sivuutatte kaikki ihmiset jotka oikeasti välittäisivät teistä. Antakaa jollekin ok tyypille mahdollisuus. Hän saattaa osoittautua myöhemmin juuri etsimäksesi.

oot oikeessa.
        Ei ole olemassa ihanne miestä. Tärkeintä on että ajatukset passaavat niin hyvin yhteen että Pystyy selviämään arjesta. Niin naisen kuin miehenkin pitää osata käsitellä riidat. niin se arki rullaa oikeesti.

Mutta ON SE VAAN KIVA jos miehellä on joitain hyviä käytöstapoja esim aukoo ovia. Itse olin oikein otettu kun kaksi miehen puolta piti ovea auki.
        Käytöstavat ei tietty tee kenestäkään hyvää aviomies ehdokasta.

• ja kulutus hysteria
        nainen. kirjoitti:

nainen.ei onnistu parisuhde tolla meiningillä.kyllä raha ei ratkaise yksinäisyyttä.ja parin vaihto viikot kuluttaa nyky ihmiset loppuun jo nuorella iällä.

• Ei ole näin
        blablablasssdd kirjoitti:

..Ja tuon kaikkensa antamisesta mies saa vastapalvelukseksi mitä? Usein kaikkensa tekevä mies todetaan tylsäksi ja dumpataan.

Ei pidä paikkaansa. Jos mies on varakas ja muuten kunnollinen.. ei mitään syytä dumpata..

Itse dumppaisin just sellaisen joka juoppo tai muuten luuseri.

• Jeessööör

Mutta mikäs siinä, jos haluaa "perus elämän". Vähän seurustelua ja sitten ollaan hautaan saakka yhdessä ilman, että elämässä tapahtuu mitään jännää. Totta kai itsekkin pidän hetkistä kun ei oikeesti tehdä mitään ja vaan ollaan, mutta välillä pitää jotain uutta kokea ja miettiä muutakin kuin tylsiä perus asioita.

• Superman 77

..herää kysymys minkähän ikänen kirjottaja on.kun normaali elämä on niin tylsää..(mitä sen ei tarvitse tosiaankaan olla).se on sinusta itsestäs pitkälti kiinni jos ite meinaat tylsä olla,ni onnea vaan.kirjotat kun joku keskenkasvunen nulikka,jolla ei minkäännäköstä elämänkokemusta.Ne on ne arjen pikkuasiat (joihin MOLEMMAT) sitoutuu,niistä ne suuret riemut,ja perusturvallisuus syntyy.Tehdä joskus jotain myös toisen eteen,vilpittömästi;eikä vaan jatkuvasti olla vaatimassa ja vikisemässä sitä nk tylsää elämää.

• Hismadera
        Superman 77 kirjoitti:

..herää kysymys minkähän ikänen kirjottaja on.kun normaali elämä on niin tylsää..(mitä sen ei tarvitse tosiaankaan olla).se on sinusta itsestäs pitkälti kiinni jos ite meinaat tylsä olla,ni onnea vaan.kirjotat kun joku keskenkasvunen nulikka,jolla ei minkäännäköstä elämänkokemusta.Ne on ne arjen pikkuasiat (joihin MOLEMMAT) sitoutuu,niistä ne suuret riemut,ja perusturvallisuus syntyy.Tehdä joskus jotain myös toisen eteen,vilpittömästi;eikä vaan jatkuvasti olla vaatimassa ja vikisemässä sitä nk tylsää elämää.

Hei kaikki ,perusturva tulee Jeesukselta ,ei meiltä itseltämme .Hyvää jatkoa kaikille ,ole juuri sellainen kuin luoja sinut loi.eli oma itsesi.

• LOIMAANmies

olen ihannemies,kun osaan tanssia,siivota,laittaa hyvää ruokaa,rakastella ym,joten mitä muuta miehen enää tarvitsee osata?! vastaus: EI MITÄÄN MUUTA!

• naisen näkökulma

Ihan kiva aihe ja kaikki kirjoitukset mitkä luin oli asiallisia.
        Sinulle halisin heittää pienen kommentin ja sanoa että onhan se heinoa jos mieskin osaa mm ruuanlaittotaidon.
        Itse olen juuri ylittänyt ns naisten keski-iän kynnyksen ja niin vanhoilleninen olen että naiselle kuuluu kodin askareet,keittiö on mun valtakuntani ja pidän ruuan laittamisesta ja muut kotityöt menee siinä sivussa.Astianpesu kone oli ja meni,aivan turha kapistus,mulla kai sen verran hullun vikaa mut pidän tiskaamisestakin.Minulla on mies jonka kanssa kalastamme,samoilemme luonnossa,käymme sieni/marjametsällä.On pieni vaatimaton mökki missä viihdymme vapaa aikana ja kaupunki kodissa on sitten sama homma ikinä ei ole tullut aika pitkäksi kaksin vaikka tätä on jo jatkunut yli 3vuotta.Eikä meistä kumpikaan mitään täydellisyyttä hakenut tai yhtään mitään tapasimme todella hassun erikoisella tavalla ja siitä se vain lähti.Ehkä olemme sieluntovereita.Jotain olen häneltäkin oppinut ja hän taas minulta esim. sellaisen asian kuin asioista puhuminen keskustellen,meillä ei paiskita ovia,mökötetä tai huudeta.Toivon kaikkea hyvää kaikille jotka jakavat ajatuksiaan tässäkin asiassa,mutta sen olen oppinut ettei täydellistä miestä/naista/lasta siis ihmistä olekkaan jokaisella meillä on omat hyvät ja huonot puolet ja se on totta että ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat aika heikoilla koska loppujen lopuksi kauneus on katoavaista.

• hehebasiugfd

...Sulla pitää olla timmi kroppa myös ja komeat piirteet. Raha plussaa. Eikä saa olla exiä kavereina =)

• näin on

Osaa pukeutua aina asiallisesta,tilaisuuksien mukaisesti !! Ei koskaan sortseja
        ja nilkka sukkia KIITOS !

Työ ryysyt vain töissä ::

Toiset huomioon ottaen TIETTY .

• sda232

Ainut vaan, et suuri osa suomalaisista miehistä on työttömiä. Joten et voi sanoa haluavasi tavallista suomalaista miestä :S

• CCBradPitt

Tuollahan noita treffipalstalla vilisee ihannemiehiä, mutta kun ei tavallinen kunnollinen fiksu kaveri tunnu sellaisenaan kelpaavan... Pitää olla oma auto, asunto, kesämökki ja vene ennenkuin suomineito edes vilkaisee...niin ja tietysti ulkonäköä kuin elokuvatähdellä...No, ymmärtäähän tuon, että materian määrä on valttia tässäkin kisassa.

• .

oikeesti joka ei niin kauheesti olisi kotona koska mä viihdyn ihan hyvin itsekseni, sitten sellainen että se ei niin kauheesti kuuntelisi kun ajatteln ääneen ja en varmaan kyllä tahtosi yhdessä näyteikkunaostoksille enkä muutenkaan että hieroisi mun jalkoja tai käsiä
        eikä sitten sellainenkaa että se olisi hirveen kiinostunut mun oikeastaan mistäään...:) siis nyt mä tajusin että sellaisia ei varmasti olekkaan paitsi kun monet oikeesti kirjoittavat että heidän mies on just luonteinen ja siksi ovat eroamassa.
        siis mä oon kyllä niin sitten "erilainen " mun mielestä noi on just niitä ominaisuuksia joita arvostan.
        tosin en ole enkä ollu "haku päällä ". :)

• jepjepjee

Eli olet ymmärtänyt asian. Hienoa. No, leikki sikseen mutta on asiassa totisempi puoli.
        Tapasin itse "ulkoisesti" oikein miellyttävän kaverin. Iloinen, toisen huomioon ottava, mukavan näköinen, itsestään huolehtiva töissä käyvä söpöläinen. Ajattelinkin jo että mitenkäs tämä on mahdollista että tällainejn herkkupala on vapaalla jalalla. Pari kuukautta tuttavuutta tehtyämme paljastui että kaveri on joka paikkaan korviaan myöten veloissa: vanhat opintolainat maksamatta, kulutusluottoa pankista ja postimyynnistä, eikä summatkaan olleet ihan pieniä. Koska itse en ala maksumieheksi toisen lainoille se siitä.

• Mies maalta !

Juu kyllä tääl on sellasia miehiä just mitä etsit ! :)
      Vaan kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa !!
      Minäkin olen jo 5vuotta etsinyt ja nyt jo toivosta
      luopunut ja alkanut elää yksinäistä elämääni
      kissojeni kanssa !!! :)))

• markkinoilla

noita miehiä on sitten tarjolla?? Ei ainakaan meijän kylän markkinoilla ja kun kauemmas ei tohi lähtä...

• Narttukissa

että olet yksin, koska saman katon alle ei mahdu montaa mirriä!

• Y

...maalla asti asustelet?? Sillä myös mä oon jo lähes tulkoon luopunut toivosti löytää ihanaa Miestä!!! Tuntuu vaan pelkureita ja pellejä olevan liikenteessä....:/

• Aidanseiväs

aloittaja edes sukupuoleltaan nainen. Treffit -palstan profiileita kun kattelee, niin tuntuu, että iso osa naisista haaveilee siitä "jalat alta vievästä rakkaudesta", vaikka sellainen on tullut koettua n kertaa ja aina se on osoittautunut teatteriksi.

• ihanteellinen

Mä näin äsken urheilukaupassa sellasen myyjän, että mä olisin voinut toimia sille vaikka juoksumattona:) Silmät vieläkin, kun arabian lautaset..huh huh.....Mulle olis ihan sama vaikkei se tekis muuta, kun makais sohvalla, niin jo siinä vain silmä lepäis:):)

• kyllästyy

kun aikasa kattelee sohvalla makaavaa lautasantenni silmiä... alkaa ne nekin vituttaan jonku vuojen päästä kuitenkin kun niihin silmiin tottuu... nim.kokemusta on...

• ja minkä maalainen

Oli silmät ja mies. Eikö tumman siniset silmät kelpaa, pitääkö olla ruskeat vaiko siniset vaiko vihreät vaikoa siltä väliltä onko väri tärkein vai mikä niissä suhun upposi.

• Samboman

emme koskaan kohtaa? :o/

• Minun näkökulmasta

Niimpä kohtaamiset ja törmäämiset puuttuvat!!
        ilmeisesti likuutaan eri teillä eikä harrasteta samoja juttuja. Ei elämä tarvitse olla tylsää eikä harmaata arkea vaikka ei joka ilta ole menossa jos jonkinlaiselle salille. Ajattelen että elämä on elämistä varten ja elämä on ihanaa.
        Ei tarvitse tukka nutturalla istua keinutuolissa ja pölyjä ovien päältä pyyhkiä senhän meistä tietää kaikki.....

• Ei kelpaa

Olen ollut tuolla treffipalstoilla ja löysinkin sieltä erään miehen.Sitten vain kävi niin,että hän löysi
        paremman, olen kuulemma liian kiltti ja tavallinen.
        Mies halusi vaaleaverikön,joka näyttää sexikkäältä.No,onhan sitä kiva kavereille näytellä.
        Olin kai liian kunnollinen ja tavallinen hänen makuunsa.
        Nyt kun olen seurannut noita treffipalstoja jo pidempään niin siellä on yhä ne samat miehet,olleet jo muutaman vuoden.
        Suomalainen tavallinen nainen ei kelpaa,varsinkaan jos ei omista isoja tissejä.
        Käykääpä kurkkaamassa jonkun ns.hyvän näköisen naisen ilmoitusta ja niitä kommentteja jota miehet heille kirjoittavat.
        Siellä on myös nuoria tyttöjä melkeimpä alasti ja kommentit miehiltä ovat aika mielenkiintoista luettavaa.
        En väitä,että suomalaiset miehet olisivat kaikki samanlaisia,mutta osa heistä ainakin.

• Sun kanssa
        Ei kelpaa kirjoitti:

Olen ollut tuolla treffipalstoilla ja löysinkin sieltä erään miehen.Sitten vain kävi niin,että hän löysi
        Mies halusi vaaleaverikön,joka näyttää sexikkäältä.No,onhan sitä kiva kavereille näytellä.
        Nyt kun olen seurannut noita treffipalstoja jo pidempään niin siellä on yhä ne samat miehet,olleet jo muutaman vuoden.
        Käykääpä kurkkaamassa jonkun ns.hyvän näköisen naisen ilmoitusta ja niitä kommentteja jota miehet heille kirjoittavat.
        Siellä on myös nuoria tyttöjä melkeimpä alasti ja kommentit miehiltä ovat aika mielenkiintoista luettavaa.
        En väitä,että suomalaiset miehet olisivat kaikki samanlaisia,mutta osa heistä ainakin.

Miehet haluu jotain missiä, mallia tai vähintään Pamela Anderrssonin näkösen tai playboy pupun.... Muu ei kelpaa..... Ulkonäkö merkitsee paljon... Vaikka väittää ettei ole merkitystä.... Tutustuis siihen naiseen niin sieltä voi löytyä vaikka millanen kaunotar....

• mullatoimitää

Menkää ruotsinlaivalle. Siellä tapaat tyyppejä joita et kantapubissasi nää. Muista kaupungeista! Itse kävin paljon ja viimein tärppäsi =)

• Pahis normaalissa rajois
        Ei kelpaa kirjoitti:

En usko että jätti sinut, liian kiltteytesi ja tavallisuutesi takia.
        Se oli jotain muuta? Kemiat jos ei passaa yksiin, niin siinä se syy riittävä.
        En haluaisi olla mikään näyttelyesine mieheni kavereille, harva nainen haluaisi olla.
        Löydät vielä sen oikean, jonka kanssa synkkää....

• olemassa ......

melkein kuin omasta suustani, ainoa ero että minulla tälläinen jo on ja luopuisi en mistään hinnasta. Älä sinäkään luovu toivosta sillä kyllä näitä löytyy suomalaisista miehistä. Ulkonäkö oikeastaan on sivuseikka loppujen lopuksi vaikkakin omani on varsin komea entinen jääurheilija....

• Sawai

Olipas kirjoitus kohdallaan,kuka etsii tällaista miestä????

• erder

Olen rauhaa rakastava, perheen parissa viihtyvä, ystävällinen, empaattinen, huomaavainen, pitkä, komea, hyväkroppainen jne. Samalla myös katselen toisia naisia ja tunnen kaunottaria kohtaan vähintäänkin himoa, baarissa osaan pyöritellä naisia aivan liian hyvin, saisin seuraa mihin vain, netissä pistän naisten pään pyörälle, koska olen hyvä suustani, eikä heitä useinkaan haittaa etten ole vapaa.

Pysyn nykyään aina kotona, netin pidän käytännössä aina kiinni. Puutarhan laittaminen, rakentaminen jne. on hyvää terapiaa. En mä voisikaan lähteä minnekään, koska jokainen hetki yksin on potentiaalinen pettämiselle. Poistun kotoa enää perheeni parissa ja työmatkoille. Onneksi töissä on aina tarpeeksi kiire.

Nyt on alkanut helpottaa. Olis vain pitänyt mennä jollekin ammattiauttajalle jo vuosia sitten, eikä puida kusipäisyyttään aina omassa mielessään.

Ihannemiehiäkin on olemassa. Tunnen muutaman. Minä en sellainen ole.

• sinäkin olet

Kaikki miehet ovat tuollaisia. Lisäksi haet täältä sääliä, kun sinulla on niin vitun vaikeaa. Toivottavasti naisesi jättää sinut ja pian!

• Minun näkökulmasta

Wau sinähän elät senhän tämä vain todistaa.... oiekealla tavalla !!!
        Ei muuta kuin muista elää!! Ja rakkautta polullesi Ei elämä saa tylsää olla missään nimessä.

• Minun näkökulmasta

Wau!!! Sinhän elät Ei elämän tarvitse tylsää olla se on elämistä varten ja nimenomaan omien arvojen todeksi elämistä. Rakkautta polullesi ja kaikkea ei tarvitse torvien toitotella. Muista elää ja Elämä on ihanaa!!

• ... IHAN ...

... täysin ymmärrä tarkoitusperiäsi. Onko sinun vaimosi mustis vai oletko sinä niin voimaton vieraiden naisten kanssa, että petät aina kun se on mahrollista ?

Mutta silti sanon sinulle: jos sinusta tuntuu, että elämästä puuttuu jotain, kun et voi tehdä asioita, 'pyöritellä naisia' baareissa jne niin sinun täytyy tehdä sitä. Se ei ole vielä pettämistä.

Minäkin käyn ulkona ja vaikka missä ja saan varmasti huomiota ja nautin siitä, mutta ei se tarkoita, että mennään pitemmälle. EI! vaikka puoli maailmaa niin luulee.

Anna ihmisten luulla ja luulotella, se on heidän häpeänsä jos ei ole omaa elämää tai ympyrät ovat niin pienet, että ehtii kyylätä muitten asioita. Elä niin kuin sinusta tuntuu hyvältä elää. Tsemppiä, älä pienennä piiriä, tulee ahdasta ...

• olen tarkkaillut

Kun katsoo trefipalstoja ei voi kuin hymyillä.Todellisuus ja unelmat
      eivät kohtaa.Monen 5-kymppinensenkin naisen unelmat ovat samat
      kuin muutamavuosikymmen aiemmin.Moni vielä haaveilee jopa
      10v nuoremmasta miehestä,huh,huh.

• Oikeaa odottava

Niin, toki odotankin, että mieheni on vielä fyysisesti kykenevä muuhunkin kuin sohvaperunana oloon. Jos hän on samanikäinen ylipainoinen, tupakoiva, alkoholisoitunut jne., jne., mitä iloa hänestä olisi. Ei jaksaisi kanssani marja-/sienimetsässä samota, ei iloitsisi edes pienistä juoksupyrähdyksistä, uinnista, tanssista puhumattakaan... On tuhat ja yksi syytä miehen olla nuorempi, mikäli oman ikäiseni on kyvytön muuhun kuin suutaan soittamaan ja vaatimaan palveluita.

• jos kemiat kohtaa

kokonaisuudessaan. Niin silloin vaan pistää menoksi. Tiedän paljon onnellisia pareja joissa nuorempi mies omaa naistaan.... 40vnainen ja 32v mies, 31v mies 44v nainen jne...ja ne ovat naimisissa toiset avoliitossa kihloissa, ett annetaan kaikkien kukkien kukkia.. Työpaikallakin näen iloisia pareja joissa m33 ja vaimo 44 ett onneksi olkoon...menivät naimisiiin tässä viimeaikoina...:)...Tsemmpia kaikille pareille ja ns 'ikäeropareille' heh...:)

• soon mä

Tosiaan teräviä kommentteja..Ulkonäkö merkkaa joillekin..Rahapussi joillekin..
      Vaan millainen sen pitäisi olla naisten mielestä?
      aika paljon on kuitenkin huomattu että kiltti tavallinen mies joka osaa siivota tehdä ruokaa EI OLE MIES.
      siis ihan todella joku Veeti Kallion näköinen rosoinen tyyppi on enemmän mies kuin joku Mauri Pekkarinen..Näin kärjistetysti..
      saa lukea lehtien tekstareista kun mies lyö ja juo ja makaa sohvalla ja ei tee mitään...Hmm tekeehän se juuri sitä mitä nainen on hakenut..uljasta urosta..jolla lautasen kokoiset silmät ja upea body ....
      Ja kun sellaisesta pääsee eroon kas kummaa seuraava tulokas on samanlainen ..ja taas vali vali.
      Nainen hakee unelmaa jota ei voi täydellisesti saada.Miksi?
      Koska meissä kaikissa on jotain vikana ja ne tulisi hyväksyä osana pakettia..Samoin me miehet syyllistytään samaan.
      Haetaan naista täydellistä..vaikka se suomalainen tavallinen nainen on sitä jonka kanssa me kuitenkin tullaan parhaiten toimeen..
      Ongelma vain on se että TAVALLINEN on yleensä hieman tylsää normaalia..
      Eikös elämä kuitenkin ole tavallista normaalia ei siinä mitään jatkuvaa rakettien paukkumista ole.
      Elämästä on tullut liikaa SUORITTAMISTA.Se ei ole kuitenkaan tärkeintä elämässä.
      Jos edes vähän jokainen myöntäisi olevansa hieman heikko jossain asiassa..

Ja puhuisi kumppaninsa kanssa jos on paha olla..
      Rehellinen itselle on samaa kuin olla rehellinen toiselle..
      Olo paranee.
      Molemmilla..

• BadBoyBoogie

Tää on niin vanha virsi... Naiset etsii "kunnollista, arvoja omaavaa, kumppania arvostavaa, blaa blaa blaa."

Kumma juttu, että ne sellaiset miehet sitten esim. baareissa ja nettien palstoilla ovat niitä, kenestä kukaan ei kiinnostu.

Baarissa kun tulee vastaan se rebel, paha poika joka vähät välittää siitä, että kiinnostutko sä siitä vai et. Ja jolla on neljä muuta naista baarissa samaan aikaa työn alla, niin johan alko kiinnostaa. Kumma kyllä, silloin nämä "arvot" menettää täysin merkityksensä ja ne oikeasti kunnolliset miehet vaan kattoo kateellisina, kun nää pleijerit pyörittää naisia.

Samoin netissä. Ilmoitukset, joissa korostetaan perinteisiä arvoja, kumma kyllä saa vähiten, jos ollenkaan vastauksia. Mutta kun siellä on "menevä, toistaiseksi kesyttämätön, leijonan verta omaava uros", niin kummasti taas kiinnostaa. Ja kumma kyllä, se leijonamieli häviääkin yks kaks kuin pieru aavikolla ja käykin ilmi, että sillä olikin monta muuta säätöö samaan aikaan.

Sitten täytellään katkerana nettipalstoja "kun ei ole enää kunnollisia miehiä olemassa" -viesteillä.

Niin. Ja turha vetää "olet vain katkera" -korttia. Olen sillä aidan toisella puolella.

• kunnollinen mies 24v

ei sitä voi paremmin sanoa,täysin samaa mieltä kanssasi.

niitä naisten peräänkuuluttamia "kunnollisia,kilttejä,arvot omaavia,tavallisia miehiä"on pilvin pimein,mutta naiset eivät kiinnitä sellaisiin huomiota kun ovat tylsiä ja tavallisia.mutta annas olla kun tulee joku yli-itsevarma kusipää niin heti on naisen jalat hyytelönä.

ota naisista ja heidän logiikasta selvää,sanovat toista mutta todellisuus onkin toinen.

• ei pidä kaikil paikkaans

Kyllä naisissakin löytyy näit ett monta miestä 'samanaikasesti pyörittää' nainen vaa osaa peittää sen ovelasti ettei se heti näy...Kun seuraavaa miestä etsii, on ns ainainen nälkä, ett pitää olla uusi taas, tätä peliä pitää miehet et naiset.. Kusipäitä miehiä on enemmän...Tääl moni nainen ei todellakaa pidä playreista, ja ollaan löydettykini fiksuja miehiä, deiteiltä, siinä ne kemiat ja muu kohdattava ett ennen kun parisuhteesee menee...siinä on monta asiaa sitt on liian pitkät välimatkat jne... Eli fiksu kunnollinen, naista arvostava, se ihan tavallinen mies on parasta, joka on hyvä itsetuntoinen, hauskan hassu...joka ei tupakoi, kokonaisuus se on siinä:).. Badboy...ei tarvi olla kateellinen, kyl niitäki naisia on jotka arvostaa fiksua normaalia miestä, joka on hyväkäytöksinen, ja ei olla kirjoitettu kyl yhtäkää lausetta ett ei ole kunnollisia miehiä olemassakaan..Meil vaan on ollut hyviä ihmissuhteita elämässä, ja niitä vaalitaan yhä edelleen..tasapainoista elämää pitäen:)

• Sanat vs teot

Kun tuollainen mies tulee vastaan, nainenhan ei katso edes päinkään.

Kuten jo Maailman ympäri -ohjelmasta tuttu Tatu aikoinaan suunnilleen sanoi: Naisonni parani huomattavasti kun rupesin kusipääksi.

• Jakkeh

Mutta missä ovat ihannenaiset. Eli Hoikat, ilman selluliittia ja sopivasti hiljaiset ja luonnonkauniit. Meikkipellet, muotitietoiset ja nenä pystyssä menijät eivät säväytä.

• .

myöskään ole koskaan pinnallinen kusipää, joten älä turhaan odottele!

• on hiljanen

luonnon kaunis, hoikka mitä vielä...

• tiedänvarmaksi

Mulla on tuollainen kuvaustasi vastaava nainen! Meinasin ensin kusta itse jutun olemalla kusipää, hän ei luovuttanut ja avasin silmäni. Onneksi en mennyt onneni ohi...

• Niinuska*

Minulle ihanne mies olisi ystävä,kaveri,uskottu ja rakastaja.Kaikkea näitä..sekä se joka jaksaa kuunnella valittamistani..joskus.Ihan tavallinen työihminen passaisi mutta puhdas ja siisti tulisi olla.Tarkoittaa sitä että käy suihkussa joka päivä ja vaihtaa puhtaat vaatteet ylle. Osallistuu tasa-arvoisesti kotitöihin,pystyy kompromisseihin kiista-asioissa,osaa riidellä asiasta,ei arvostele,uskaltaa kokeilla kaikkea uutta,eikä tuijota vain omaan napaansa,osaa leikitellä asioista.Tällaisen miehen vuoksi tekisin mitä vain. Mutta valitettavasti kohdalleni ei osu yhtään tällaista...missä lienevät?

• The Man

Ihanne eukko on taas sellainen joka osaa riittävästi persiä, porsia ja parsia, eikä nalkuta koko ajan.

• Mallikappale

Ihannemieheni on komea, Suomalainen alfauros, joka on ehdottomasti minua pitempi jotta voin käyttää 10 cm:n korkoja ilman että olen häntä pidempi. Tumma tai vaalea, sama se, kunhan osaa pukeutua siististi. Kohtelias, eikä unohda minua jos paikalle purjehtii kaunis nainen, eikä varsinkaan jää tuijottamaan näitä 'haavi auki'.Ehdottomasti uskollinen, niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Eli ei tarvitse piilotella puhelinta ja pelätä että joku soittaa/tekstaa, tai selitellä että tämä oli väärä numero viidennen kerran tällä viikolla...
        Sitten täytyy osata/jaksaa juhlia toisinaan ja tottakai, tanssia. Kunnon joraamista ei voita melkein mikään.
        Ja sitten melkein tärkein: hyvä sängyssä, eli jaksaa monta kertaa viikossa ja pidempään kuin sen vartin kerrallaan.
        Minäpä olen 40v. nainen, kaunis, hoikka ja pidän joraamisesta ja kunnon bileistä. Sängyssä olen vaativa, mutta myös tiedän mitä teen.
        Ovatko siis minun vaatimukseni liikaa?

• sitä näkee
        Mallikappale kirjoitti:

Ihannemieheni on komea, Suomalainen alfauros, joka on ehdottomasti minua pitempi jotta voin käyttää 10 cm:n korkoja ilman että olen häntä pidempi. Tumma tai vaalea, sama se, kunhan osaa pukeutua siististi. Kohtelias, eikä unohda minua jos paikalle purjehtii kaunis nainen, eikä varsinkaan jää tuijottamaan näitä 'haavi auki'.Ehdottomasti uskollinen, niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Eli ei tarvitse piilotella puhelinta ja pelätä että joku soittaa/tekstaa, tai selitellä että tämä oli väärä numero viidennen kerran tällä viikolla...
        Sitten täytyy osata/jaksaa juhlia toisinaan ja tottakai, tanssia. Kunnon joraamista ei voita melkein mikään.
        Ja sitten melkein tärkein: hyvä sängyssä, eli jaksaa monta kertaa viikossa ja pidempään kuin sen vartin kerrallaan.
        Minäpä olen 40v. nainen, kaunis, hoikka ja pidän joraamisesta ja kunnon bileistä. Sängyssä olen vaativa, mutta myös tiedän mitä teen.

ovat. ilmankos olet yksin. pikkusen hymyilyttää nyt :)

• pettymään

Sellaista suomalaista naista ei ole joka ei nalkuta!

• ghskehehe
        Mallikappale kirjoitti:

Olet vanha!!! Älä kuvittele liikoja!! Ota se tavallinen pena vaan tai vanhene yksin!

Ainoastaan tanja karpela nostaa arvoaan vanhetessaan =)

• eino 45
        Mallikappale kirjoitti:

Tuskin osaat antaa torttua kunnolla.

• se aika on jo ohi
        pettymään kirjoitti:

vasten parempaa tietoa. Täälläkin on yks, joka ei jaksa enää nykyään nalkuttaa. Turhaa puuhaa, kuuroille korville :)

• Mallikappale
        ghskehehe kirjoitti:

Olet vanha!!! Älä kuvittele liikoja!! Ota se tavallinen pena vaan tai vanhene yksin!

Ainoastaan tanja karpela nostaa arvoaan vanhetessaan =)

Eikös täällä keskusteltu ihanneMIEHISTÄ, ei pojista. On myös todella tärkeää että ihannemieheni on minua vanhempi, aikuinen mies.

• monet todennut näin
        pettymään kirjoitti:

Ett näitäkin miehiä riittää huh huh!!

• kunnon patukka sul
        eino 45 kirjoitti:

Tuskin osaat antaa torttua kunnolla.

Ett mene peilin eteen, ja katso millainen siel jalkovälissä onkaan..Rupeeko eturauhastas vaivaamaan, ettei jaksa enää osaa antaa nautintojaa toiselle... pelkäksi räpellyksi se varmaan jääkin...huh! Naisille kesto rakastajat..heh

• toiveesi..

ihanne miehestä,niin voin sanoa,että ei kannata luovuttaa:)!! Ainakin yksi juttusi lukijoista on sellainen...(peukkua vaan)

• Mallikappale

Kyllä ne olivat todellisia toiveita.

• ei holhoavaa sukua.

se riittää. kun vaan on riittävän hiljainen ja tyhmä.......

• mauri59

Suomalaiset miehet ovat yleensä ujoja. Kyllähän sitä näin netissä porskutelaan,mutta annas olla kun kun pitäis lausua kaunis sana syystä naiselle.
      Itse olen 59 vuotias mies,ollut naimisissa yhden naisen kanssa yli 40-vuotta.
      Toki harharetkiäkin on tullut tehtyä nuorempana, etsiskelyä , jotain hakemista.
      Mielestäni ihannemies on jokainen jota rakastetaan ja joka rakastaa.
      Tästähän voisi kirjoittaa vaikka kirjan,mutta kun tämä on käsittääkseni lyhyitä kommentteja varten.

• mauri59

Suomalaiset miehet ovat yleensä ujoja. Kyllähän sitä näin netissä porskutelaan,mutta annas olla kun kun pitäis lausua kaunis sana syystä naiselle.
      Itse olen 59 vuotias mies,ollut naimisissa yhden naisen kanssa yli 40-vuotta.
      Toki harharetkiäkin on tullut tehtyä nuorempana, etsiskelyä , jotain hakemista.
      Mielestäni ihannemies on jokainen jota rakastetaan ja joka rakastaa.
      Tästähän voisi kirjoittaa vaikka kirjan,mutta kun tämä on käsittääkseni lyhyitä kommentteja varten.

• booli93

- suomalainen mies.
      - kohtelias ja hyvätapainen.
      - tavallinen.
      - selvät arvot elämässä, tavotteita ja suunnitelmia. eikä ole jämähtäyt elämässään paikoilleen.
      -mitä ulkonäköön tulee niin en halua miestä joka näyttää mallille. mutta siisti ja miehekäs. :)
      -ei pidä naisen paikkana kotia. arvostaa naista ja ei väheksy.
      -ei ole alistuva...tai helposti tossun alle saatava.
      -osaa rauhoittua ja nauttia hetkestä ja hiljaisuudesta.
      -mutta kuitenkin osaa ottaa ilon irti ja heittäytyä.
      -on tuki ja turva ja olkapäänä silloin kun tarvitaan.
      -"vaatii" naiselta samoja asioita kun mitä on valmis itse antamaan.
      -puhelias ja sosiaalinen.
      -osaa olla herkkä..
      -jaksaa yrittää vaikka mikä olisi.

kertokaa jos kävelee vastaan :)

• Perusuuno

Olen suomalainen, kohtelias ja hyvätapainen, tavallinen (ja "normaali"), on muidenkin mielestä arvot kohdallaan, akateeminen koulutus, hyvä ammatti, ulkonäköä "sopivasti", arvostan kumppaniani ja haluan nimenomaan tasaveroisen toisen puoliskon, en kotitalouskonetta tai äidinkorviketta. En ole mikään tossun alle jäävä tahdoton vässykkä, en ole neuroottisesti suorittamassa koko ajan kaikkea, mutta arvostan pieniä asioita ja tekoja, osaan kuunnella ja puhua, nauran ja itken kun siltä tuntuu eikä tulisi mieleenkään lopettaa suhdetta siihen, että viikko tai kuukausi on sattunut menemään riitaisissa merkeissä syystä tai toisesta.

Ja kyllä, kaikki ylläoleva on totta, mutta kaikesta huolimatta olen 32-vuotias sinkku. Miksikö? Pituuteni (170cm) saa suurimman osan naisista ohittamaan minut armotta ensinäkemältä. Toisekseen, en ylläolevan lisäksi ole oikeastaan mitään muuta: en ole jännittävä tai monitahoinen persoona, teen normihommia konttorilla eikä minulla ei mitään kiehtovia harrastuksia (käyn salilla, rullaluistelemassa ja hiihtämässä kunnon vuoksi, mutta laskuvarjohypyt ja purjehtiminen eivät kiinnosta, muuten lähinnä hengailen kavereideni kanssa tai lueskelen).

Kerran olen vajaan vuoden seurustellut (nainen nosti kytkintä kun kyllästyi tasaisen normaaliin elämään), muutamia kertoja pari viikkoa tapaillut. Tämäkin karkoittaa osan naisista, kun heillä on ennakkoluulo etten "osaa" seurustella tai en ole "sitoutumiskykyinen" - pettänyt en ole koskaan.

Toivon todellakin ihan itseni takia, etten koskaan katkeroituisi, mutta pakko myöntää, että välillä tekee kipeää ja korpeaa, kun katsoo jotain puolituttuja häntäheikkejä sähläävän ties kenen kanssa sormuksista välittämättä. Itse olen ajatellut, että ns. "kunnolliset ihmiset" elämä jotenkin aikanaan palkitsee, vaan eipä se niin mene aikuisten maailmassa, ainoastaan lasten saduissa. Kyllä se itse on jokaisen oma peltonsa kynnettävä ja jos ei homma luonnistu, syytä voi hakea lähinnä peilistä.

Koska käytäntö on viimeisen kymmenen vuoden aikana selvästi osoittanut, että kysyntää tälläisille tyypeille ei parisuhdemarkkinoille ole, lienee minun pakko muuttaa jotenkin itseäni, jotta tarjonta alkaa vastata kysyntää.....

• meitä on tuhansia
        Perusuuno kirjoitti:

Olen suomalainen, kohtelias ja hyvätapainen, tavallinen (ja "normaali"), on muidenkin mielestä arvot kohdallaan, akateeminen koulutus, hyvä ammatti, ulkonäköä "sopivasti", arvostan kumppaniani ja haluan nimenomaan tasaveroisen toisen puoliskon, en kotitalouskonetta tai äidinkorviketta. En ole mikään tossun alle jäävä tahdoton vässykkä, en ole neuroottisesti suorittamassa koko ajan kaikkea, mutta arvostan pieniä asioita ja tekoja, osaan kuunnella ja puhua, nauran ja itken kun siltä tuntuu eikä tulisi mieleenkään lopettaa suhdetta siihen, että viikko tai kuukausi on sattunut menemään riitaisissa merkeissä syystä tai toisesta.

Ja kyllä, kaikki ylläoleva on totta, mutta kaikesta huolimatta olen 32-vuotias sinkku. Miksikö? Pituuteni (170cm) saa suurimman osan naisista ohittamaan minut armotta ensinäkemältä. Toisekseen, en ylläolevan lisäksi ole oikeastaan mitään muuta: en ole jännittävä tai monitahoinen persoona, teen normihommia konttorilla eikä minulla ei mitään kiehtovia harrastuksia (käyn salilla, rullaluistelemassa ja hiihtämässä kunnon vuoksi, mutta laskuvarjohypyt ja purjehtiminen eivät kiinnosta, muuten lähinnä hengailen kavereideni kanssa tai lueskelen).

Kerran olen vajaan vuoden seurustellut (nainen nosti kytkintä kun kyllästyi tasaisen normaaliin elämään), muutamia kertoja pari viikkoa tapaillut. Tämäkin karkoittaa osan naisista, kun heillä on ennakkoluulo etten "osaa" seurustella tai en ole "sitoutumiskykyinen" - pettänyt en ole koskaan.

Toivon todellakin ihan itseni takia, etten koskaan katkeroituisi, mutta pakko myöntää, että välillä tekee kipeää ja korpeaa, kun katsoo jotain puolituttuja häntäheikkejä sähläävän ties kenen kanssa sormuksista välittämättä. Itse olen ajatellut, että ns. "kunnolliset ihmiset" elämä jotenkin aikanaan palkitsee, vaan eipä se niin mene aikuisten maailmassa, ainoastaan lasten saduissa. Kyllä se itse on jokaisen oma peltonsa kynnettävä ja jos ei homma luonnistu, syytä voi hakea lähinnä peilistä.

Koska käytäntö on viimeisen kymmenen vuoden aikana selvästi osoittanut, että kysyntää tälläisille tyypeille ei parisuhdemarkkinoille ole, lienee minun pakko muuttaa jotenkin itseäni, jotta tarjonta alkaa vastata kysyntää.....

alle keskisimääräisen pituuden omaavia miehiä. Jotkut ovat sortuneet viinaan naisten pilkkaamisen tähden. Sadat ovat päättäneet omakätisesti päivänsä kun eivät ole jaksaneet.
        Mutta me ei sorruta, joskus naiset haluaa pientäkin ja silloin on meidän vuoro.

• pätkä minäkin
        Perusuuno kirjoitti:

Samassa veneessä ollaan (minä vaivaiset 172), harva nainen on pidempi, mutta eipä meistä hukkapätkistä ole moni kiinnostunut.

Kesällä tuli vastaan neiti joka koroillakin oli minua 10 senttiä lyhempi ja valitti etten ole tarpeeksi pitkä, haluaa miehen kuka on miehen mittainen.. sanoin että eipä neidilläkään ole D-kuppia, ei ole naisen muotoinen, jotta tasoissa ollaan.. pari hetkeä joutui neiti miettimään vertausta ja kun vihdoin meni perille niin hyvä etten käsilaukusta saanut.

Niin se tasa-arvo toimii käytännössä!

• booli93
        Perusuuno kirjoitti:

se on kumma juttu jos et kelpaa omana itsenäs, kun ei siussa mitään kummosen "epänormaalia"kuulosta olevan. Ite oon oon 170 ja oon huomannut että ei itseäni ainekaan hievoinen pituusero haittaa, tärkeintä se että kemiat kohtaa jne.

• booli93
        Perusuuno kirjoitti:

se on kumma juttu jos et kelpaa omana itsenäs, kun ei siussa mitään kummosen "epänormaalia"kuulosta olevan. Ite oon oon 170 ja oon huomannut että ei itseäni ainekaan hievoinen pituusero haittaa, tärkeintä se että kemiat kohtaa jne.

• mies24v
        pätkä minäkin kirjoitti:

Samassa veneessä ollaan (minä vaivaiset 172), harva nainen on pidempi, mutta eipä meistä hukkapätkistä ole moni kiinnostunut.

Kesällä tuli vastaan neiti joka koroillakin oli minua 10 senttiä lyhempi ja valitti etten ole tarpeeksi pitkä, haluaa miehen kuka on miehen mittainen.. sanoin että eipä neidilläkään ole D-kuppia, ei ole naisen muotoinen, jotta tasoissa ollaan.. pari hetkeä joutui neiti miettimään vertausta ja kun vihdoin meni perille niin hyvä etten käsilaukusta saanut.

hyvin sanottu:);)siinäpä oli neidille suorat sanat kun itsekin sulle laukoi suoraan,ja sitten kehtasi vielä loukkaantua..tässä se tasa-arvo nähdään:nainen saa muka sanoa mitä haluaa miehelle mutta kun mies sanoo naiselle niin jessus mikä sika se mies on

• nuorijaviisas
        Perusuuno kirjoitti:

Haluat siis parisuhteen?! Pituutesi karkoittaa ehkä jotkut naiset, pinnalliset liitäjät, jotka haluavat miehen alistavan itseään olemalla pidempi :) Itse olen 175cm ja mieheni on 169cm. Ja tämä ei minua haittaa, eikä häntäkään. Todella outoa jos aikuiselle ihmiselle on tärkeintä pituus! Sinussa on potentiaalia... Minusta kuulostit mielenkiintoiselta henkilöltä, mutta tuntuu, että miehekkyytesi kaipaa ryhdikkyyttä ;) Hanki siistit vaatteet, pyydä vaikka myyjää avuksi. Jos sinulla on silmälasit, niin onhan ne tällä vuosituhannella? :D Kävele ryhdikkäästi ja pidä itseäsi arvossa, TUNNE ARVOSI. Ajattele, että joku ihana nainen saa jonain päivänä sinusta unelmiensa miehen. HYMYILE, ole vilpitön :) Ole avulias, mutta älä nössö. Näytä älykkyytesi ja haasta nainen! Minä nyt olen tälläinen 20 -vuotias neito, mutta halusin kirjoittaa sinulle tähän! Sinunlaisiasi miehiä tämä maa kaipaa!

• se parhainta
        Perusuuno kirjoitti:

Kiinnosti sinun viestisi:). Kysyn minkäikäistä naista haet? Sinun ei ole pakko muuttaa itseäsi, sinulla oli hyvin kirjoitettu viesti. Luulis ett olis enemmänki kiinnostavia sinusta, kun näin fiksu tavallinen mies kirjottelee.. Ja en usko joka on tosissaan nii sille vähemmän merkkaa noin ett et muka osaa seurustella ym...se on vaa pinnallisten ihmisten maailmaa, jotka ei edes tiedä mitään parisuhteesta tai luulevat tietävän..Olis kiinnostusta sinuun 32v sinkku. Sähköpostin tai muu kautta...mesekin on. Ja mistäpäin olet? Eteläsuomesta yks nainen kirjoittelee..Se totta ett yleensä tarjonta ei vastaa kysyntää.. Ja moni yhä valitettavast enemmä valitsee sinkkuuden sittenkin, meitä on moneksi.. Tsempataan:) sinunlaisia kyllä kaivataan:)

• sitäki tapahtuu
        pätkä minäkin kirjoitti:

Miehen mitta kullin paksuus sitt vastaavasti jos noihi mittajuttuihin mennään...Sinulta aika halventavasti sanottu...Mitäs itse tekisit jos nainen sanoo ett on aika nysäkullli, ett ei sulla hyvin mene.....Niin kysytään....Ett ole kypsä kun iha teinijutuiks menee noin...Ja ei toi 172cm ole hukkapätkä, kun 166 cm löytyy maailmasta...Ett turhaa tota pituuttas sure, ei ole vaa löytyny sinuntapaistas naista. Mut noihin muihin naispuolisiin osiin ei kannata sanoa jokainen on mitä on, oma itsensä, olis ollutki hyvä ett olisit saannut sateenvarjosta käsilaukusta päähäs, nii paremmi menny perille ettei kohdella toista sanoilla noin... Kipeetä se tekee kun iso kuhmu päässä...Muista miten kohtelet muita niin itseäsikin sitä kohdeltavan...No joillaki on toi miesten mittainen mies...mut naisia jotka ei tol pituudel niin väliä kunha ei 10 senttiä ole pienempi itseään..Itsekki 173cm nii ei ongelma jos mies 172cm:)...tai 170cm... Tasa-arvo toimii ku se oivalletaan edes vähä toimia...pistetään toimimaan:)

• elämästä.

muutamaan lauseeseen saan kiteytettyä miksi te naiset ette tunnu löytävän sitä kunnollista suomalaista miestä.

"sinä olet juuri sellainen mies, jonka voisin kuvitella lapsieni isäksi, perheen pääksi ja aviomiehekseni. haluan kuitenkin uskoa että sellainen rakkaus vielä tulee joka pyyhkäisee jalat altani, joten odotan sitä."

tämä on vain yksi esimerkki. idea on siinä että odotatte jotain mikä ei ole todellista, ja kuin sattumankaupalla tapaatte sitten sen oman "unelmienne prinssin" huomaatte jonkin ajan kuluttua että olit vain yksi useista muista haihattelijoista joita se ukko vedätti, tai jotain muuta yhtä mukavaa.

onneksi on postimyyntivaimot, heillä on sentään vielä jotain tajua tosimaailmasta.

• realiteetit kohdillaan,

juu. Postimyyntivaimon kun otat, niin saatat kaupassa voittaa ja pystyt kouluttamaan oikein näppärän pikku-palvelijattaren siitä itsellesi. Hoitelee kodin ja itsesi niin kuin orja vaatimatta mitään muuta kuin jonkinlaisen elintason - joista talousrahoista sitten säästää ja lähettää kotimaahansa perheensä elannoksi kärsimyksellä tienaamiaan pennosia. Ja jos oikein hyvä tsägä käy, niin se ei edes opi kieltä (kun et päästä opiskelemaan ja muutenkin rajoitat sosiaaliset kontaktit minimiin ettei opi pahoille suomi-tytön tavoille).

-Mitä siitä rakkaudesta ja sielujen sympatiasta, kauppaahan se on tämä elo vainen.

• taas väitti
        realiteetit kohdillaan, kirjoitti:

juu. Postimyyntivaimon kun otat, niin saatat kaupassa voittaa ja pystyt kouluttamaan oikein näppärän pikku-palvelijattaren siitä itsellesi. Hoitelee kodin ja itsesi niin kuin orja vaatimatta mitään muuta kuin jonkinlaisen elintason - joista talousrahoista sitten säästää ja lähettää kotimaahansa perheensä elannoksi kärsimyksellä tienaamiaan pennosia. Ja jos oikein hyvä tsägä käy, niin se ei edes opi kieltä (kun et päästä opiskelemaan ja muutenkin rajoitat sosiaaliset kontaktit minimiin ettei opi pahoille suomi-tytön tavoille).

-Mitä siitä rakkaudesta ja sielujen sympatiasta, kauppaahan se on tämä elo vainen.

etteikö postimyyntivaimo saisi ostajaltaan samoja oloja kuin suomalainen nirppanokka? parhaassa tapauksessa voi syntyä jopa tasapuolinen ja kaikinpuolin toimiva rakkaussuhde?

ja turhaan ehkä sössötät kaupankäymisestä, rahahan tätä maailmaa määrää. et vissiin ole vaan huomannut. sitäpaitsi, vähän väliä sitä tulee vastaan naisia joita kiinnostaa lähinnä millasella autolla mies voi heitä ajeluttaa ja paljonko on vuositulot. yleisin raja on tuntunut olevan 50k. nää on siis suomalaisia naisia.

taidat olla vaan näitä suomalaisia nirppanokkia jotka tervehtimisen jälkeen kysyy paljonko tulee vuodessa fyrkkaa, mahtaa kuulaa kiristää kun teille löytyy nykyään vaihtoehtokin! =)

• kaipaan huumoria

Ovatko kaikki miehet niin tosikkoja, että eivät osaa lukea ollenkaan rivienvälistä?
        Sanonnat ovat vain kuvannollisia.

• Isolation

Minä en ainakaan välitä siitä tulisiko miehestä hyvä aviomies tai isä. Johtuu tosin varmaan osaksi siitä etten halua naimisiin, enkä ole edes ajatellut lapsia. Lapsia tosin voin hankkia yksinkin. On tärkeämpiäkin asioita, kun löytää mies, joka vain ''sopii kuvioihin''.

Mitä amerikkalaista unelmaa tässä havitellaan? Hankitaan mies, omakotitalo, pari lasta, labradorinnoutaja, kiva pieni piha, jossa on omenapuu ja leikkimökki, ja hyvä ura. Sitten aletaan potea viisi- kuusikymppisenä kriisiä siitä, että mitä tehdä nyt kun se aikaisemmin ah, niin ihana, nykyään niin tylsä mies ei enää kiinnosta, kun tyyppi on jo täyttänyt aviomiehen ja isän velvollisuudet, mutta muuhun häntä ei ole tarvittukaan. Mitään muutakaan ei enää ole, kun labbis kuollut ja lapset lähteneet kotoa, eikä omakotitaloakaan enää jaksa pitää kunnossa.

Vaikka olen vielä nuori, luulen että pystyn jo sanomaan, että elän mieluummin ilman miestä kuin poikaystävän kanssa, joka on pelkkää rekvisiittaa. Rakkautta sen ollapitää. En mieti ihmisiä tavatessani, että ''olisikohan tuossa aviomiesainesta?''. Koen elämäni ihan tarpeeksi täyttäväksi ilman miehiäkin.

Mutta on se kyllä totta, että ne naiset jotka niitä unelmien aviomiehiä etsivät, ovat pelottavan kriittisiä. Joidenkin tuttujen kohdalla olen miettinyt, että jos he noin epätoivoisesti haluavat miehen, niin homma vaatii enemmän toimintaa, vähemmän valitusta ja pinnallisuutta. Etsiköön kerralla sen miehen, joka vaikuttaa ''täydelliseltä'' ja ottakoon tämän itselleen.

Itseäni vähän ahdistaa tosin, kun puhutaan vain naisten kranttuudesta. Koen itseni nimittäin vähän läheiskammoiseksi, minkä takia suurin osa ihmisistä kokee, että olen hyvinkin kylmä ja minuun on vaikea tehdä vaikutusta. Todellisuudessa pelkään vain tulevani hyväksikäytetyksi. Minua ei ole tiettävästi koskaan petetty, joten en ymmärrä mistä moinen kammo. Tämän takia aloin miettiä, että miten paljon pahemmalta petetystä ihmisestä varmasti tuntuu, sukupuolesta riippumatta.

Siksi neuvoisinkin miehiä ottamaan iisisti, olen huomannut, että monet muutkaan naiset eivät näytä tunteitaan kovin avoimesti. Jos olette kiinnostuneita naisesta, ottakaa ensin selvää onko nainen todellakin kranttu vai vain ujo. Se ei aina ole niin selvää, naiset ovat hankalia..

Taisi mennä vähän aiheesta ohi, muuta kun kerta tuli tuo naisten vaativuus esille, niin piti sihen tuoda vähän näkökulmaa. :)

• Tietysti

Ihanan tumma ja varustettu 30cm:n "kynällä" !!!

• sellainen on

Juu, tuossa oli hienoja ominaisuuksia.
      Itse tulin siihen tulokseen, että haluaisin tavallisen suomalaisen miehen.
      Tutuistuin sellaiseen ja hän osoittautui todelliseksi aarteeksi. Oikeasti ne kunnolliset ja hiljaiset ovat usein niitä parhaimpia, uskollisia, luotettavia ja upeita kumppaneita. Eläköön suomalaiset kunnolliset miehet, toivottavasti löydätte itsellenne sopivan ja arvoisenne naisen. :)

Ei kannata vaatia kumppanilta sellaista, mitä ihminen ei voi antaa.
      Toinen ihminen ei ole elämäntarkoitus ja ei voi antaa sinulle Elämää, jota ihminen kaipaa (elämä on antoisinta Jumalan/Jeesuksen tuntien ja hänen tahtoa seuraten) mutta toinen ihminen voi olla suuri lahja, jonka kanssa elämän voi jakaa ja siitä voi tulla rikasta.

Ensi silmäykseltä "jännittävät ihmiset" voivat olla joskus vähän liiankin jännittäviä, kun pitäisi asiat saada hoidettua. Yhdessä on kiva olla ja tehdä kaikkea mielenkiintoista hyvän ja sopivan kumppanin kanssa.

• eienää!!!

MIKSI AINA TOTA JEESUS-PASKAA PITÄÄ VETÄÄ MUKAAN JOKA ASIAAN!?!?!? Uskokaa mihin tykkäätte mutta älkää saarnatko tota potaskaa muille, normaaleille ja itsetunnon omaaville ihmisille.

KIITOS.

• huomautus asiaan
        eienää!!! kirjoitti:

MIKSI AINA TOTA JEESUS-PASKAA PITÄÄ VETÄÄ MUKAAN JOKA ASIAAN!?!?!? Uskokaa mihin tykkäätte mutta älkää saarnatko tota potaskaa muille, normaaleille ja itsetunnon omaaville ihmisille.

KIITOS.

Kun suluissa oli pieni J-aiheeseen liittyvä maininta, niin meni hermot?

Entä jos elämäntarkoitus ois ollut vaikka työ/ura, olisiko ollut sama reaktio?

Annetaan ilmaisunvapaus, kiitos.

• Ö.K.Y

Jokainen milli pankissa tuo sentin lisää pituutta siihen ja laskee elopainoa 10 kg...röyh...

Ihan oikeasti. Rikas mies sen tietää. : D

• aina yksin

Aina naiset jaksaa valittaa et miehet on kusipäitä jne..
      Kannattaisko naisien itse tehdä aloiteen ja löyttä just sellaisen miehen kun haluaa?
      Se kun vaan odottaa et joku tulee hakemaan, niin yleensä ne on just ne pelimiehet joka eivät tarvitse kun rasiaan, ennen kun oli metsästystä et saa ruon pöydälle, nyt on metsästys et saa toosa sänkyyn..
      Nämä tavalliset miehet jota on suomi pullolaan eivät kelpaa kun niissä ei ole haastetta, ne on liian tylsiä jne..
      Sitähän ne naiset varmaan halua seikkailua!?

• jos sulla edes on munaa

Näin hullu kirjoitus kirjoittaa homomies...joka miehet voi hoitaa samantien, paskaa kirjoitusta ku ikinä...huh huh...Naiset käyttäköön sua hyväksi, onhan niitä pelinaisiaki olemassa ett näin!!!

• niin se vain on

Naiset, unohtakaa se unelmien miehen hakeminen täältä paskamaisesta Suomesta. Parempaa onnea saatte Keski-Euroopan puolelta ilman että tarvitsee parkua kuin lapsi jolta on viety tikkari.

• sanompahan vain

SUomalainen nainen on jotain katastrofaalista. Minä otin naiseni itäisestä euroopasta. Siellä on vielä oikeita naisia.

• ... YMMÄRRÄN ...
        sanompahan vain kirjoitti:

SUomalainen nainen on jotain katastrofaalista. Minä otin naiseni itäisestä euroopasta. Siellä on vielä oikeita naisia.

... kyllä: ei osaa kieltä, ei osaa panna hanttiin, ei osaa esittää mielipidettä, joka saattaisi olla erilainen kuin omasi. Ja kulttuurikin edellyttää olemaan kuuliainen. Että mitä em:t asiat kertovat sinusta ?

Olen mieluummin kävelevä katastrofi kuin kävelevä imbesilli ...

• Kerstin44w

Mutta ne kaikki on homoja.

• mskooho

löytää niin miten sitten pitää ;)

• Onnellinen -73

Itse menin juuri naimisiin kuvailemasi miehen kanssa, tosin sen löytämiseen menikin noin 15 vuotta... :D Mutta kyllä niitäkin löytyy... :)

• Yksityinen näkökulmani..

Jossain mielessä ollaan samoilla näkemys linjoilla.
      Mutta minulle, jonkun löytäminen tarkoittaa paljon muutakin. Eikä äkkinäisiä tekoja, jotka eivät ole perusteellisesti harkittuja, kypsyteltyjä.
      Sydämen suruun kokemukseni pohjalta, niin monta alkanutta juttua on päättynyt.
      Miksi siis keski- ikäisenä eroneena naisena, ottaisin vain jonkun elämääni- ottamisen pakon vuoksi. Kun asia ei mene näin, että toiset päättäisivät puolestani jotain näin suurta.
      Rakkauden astakohta ei ole viha tai välinpitämättömyys minun elämässäni,
      vaan suuri välittämisen osoitus häneen.

• Minun näkökulmasta

Niin miehen tulee merkitä itselleni todella paljon.Hän ei voi missään nimessä olla joku, vaan hän ken oikeasti on paljon muutakin. En mene missään nimessä äkkinäisiin tekoihin. Niitä ei todellakaan kannatte edes haikailla.. Pettyy ja tulee petetyksi. Mistä sitten erotat jyvät akanoista siinä onkin jo sitten kysymys suuristakin päätöksistä tunne tasolla ja yhteisen polun aloittamisesta. Toivottavast löydät merkityksellisen kumppanin. Itse en ole eronnut, enkä karannut ,mutta en myöskään vanhapiika....

• T.Örkee

Minä olen ihannemies.

• Kaisa81.

Pidän värillisistä miehistä. He ovat väkivaltaista suomalaista miestä ihanampia.
      En voisi kuvitellakaan ottavani suomalaista juoppoa miehekseni.

• hguiuvbcn

Näin juuri. Ota se islamilainen muhametti vaan itsellesi. Pukeudu siihen koko kropan peittävään shariin. Huomaa kuinka naisella ei ole MITÄÄN ARVOA. Vai suomalainen on väkivaltainen?

Islamin usko sanoo että mies saa tappaa uskottoman naisen. Hmm. Kivaa?

• satutäti 38

Minun mielestäni ihanne mies on pitkä 190-200 cm ja kookas muutenkin paitsi mahan kohdalta. Hyvän taloudellisen tilanteen omaava eli velaton kaveri jolla on kaiken laista omaisuutta ja tulot vähintään 5000 € /kk puhtaana. Ulkonäkö pitäs olla myös sellainen että voi liikkua yhdessä muuallakin kuin neljän seinän sisällä.
        Liikuntaa harrastava, lihaksikas ja kova kuntoinen.

• taas sultakin

hyvä provo.

• tuo
        satutäti 38 kirjoitti:

Minun mielestäni ihanne mies on pitkä 190-200 cm ja kookas muutenkin paitsi mahan kohdalta. Hyvän taloudellisen tilanteen omaava eli velaton kaveri jolla on kaiken laista omaisuutta ja tulot vähintään 5000 € /kk puhtaana. Ulkonäkö pitäs olla myös sellainen että voi liikkua yhdessä muuallakin kuin neljän seinän sisällä.
        Liikuntaa harrastava, lihaksikas ja kova kuntoinen.

riitä mihinkää..pitää olla kroppaa ja ulkonäköö miljoonia kymmenia loistoautoja/ veneitä sekä oma suihkari.pitää olle myös kesämökkejä/asuntoja ympäri eurooppaa..pitää mielistellä nuoleskellä olla pintäliitäjä joka potkii köyhiä perseeseen(pitää myös olla rohkea ettei joudu bodari ropalla naurunalaiseksi)niikun nää ko yleensä on..

• kokemusta on

vai suomalaiset miehet väkivaltaisia? niitäkin löytyy...otappas värillinen mies itselles niin huomaat tovin päästä asuvasi itse pirun kanssa,värilliset haluaa suomen kansalaisuuden ja oleskelu luvan ja heti naimisiin /lasta tekemään nainen on kotona orja eikä saa olla omaa tahtoa mies käy kavereiden kanssa ulkona todellisuudessa siis baareissa ja pettää sua mennen tullen ostelee sun nimiis kaikkea ja osaa lyömisen senkin mennen tullen jos haluat huomiota tai yhteisen hetken sen jälkeen kun mies on saanut sut vihille vähintään sun pitää antaa sille rahaa kun sen suku/äiti tai joku muu on kipeä ja pitää lähettää rahaa,todellisuudessa hänellä on maassa mistä on tullut suomeen jo vaimo ja liuta lapsia..siinä nyt ensi alkuun todellisuutta ja tiedän että näitä tapauksia on paljon...itseppäs päätät mutta kantapään kautta jos vielä löydän oman kullan se on 100 pros suomalainen.

• suosittelen
    • komia poika

Seurasin tuossa erästä suomalaista nuorta menestyvän näköistä pariskuntaa kaupassa niin sääliksi kävi miestä. Nainen pompotti sekä juoksutti häntä ympäri kauppaa ja kaiken kruunasi sellainen ärsyttävän nariseva/kotkottava ääni. Varmasti kotona odotti vielä se tiilitalo, farmari volvo ja puolen miljoonan velat.
      Minä en tuollaista kyykyttämistä katselisi sekunttiakaan, seuraamuksella että nainen löytäisi itsensä kananmunien seasta.

• päätellen sellainen

akka ettei volvo kelpaa vaan pitää olla saksassa tehtyä romua.

• Sinkkumies 42

Tällaisia liekanarussa olevia "miehiä" on uskomattoman paljon. Tämä on traagista molempien kannalta. Nainen ei koskaan löydä omaa todellista naisellisuuttaan tällaisen puudelin kanssa eläessään. Tuollainen tilanne on myös "miehen" kannalta kaamea. Näin siinäkin tapauksessa, että hän ei näe siinä mitään outoa ja kummallista.
        Kyllä pitäisi ihmeitä tapahtua, että meikäläinen vaihtaisi sinkkuelämänsä kaikkine vapauksineen tällaiseen tai edes keskivertoiseen parisuhteeseen.

• Free Man

Loistokuvaus! Tätähän se on! Kaakattava ääni, satojen tuhansien velat, farmariauto, nöyristelevä ukko, osteskelua sen tyhjyyden peittämiseksi... tai sitten tehdään häiriöinen pentu siihen lohduttamaan!

• ässssä

"Tulisi itsensä kanssa toimeen eikä kauheasti haikailis olemattomien perään."
      Teeppä sinäkin näin... Kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen.

• ........

"Oxfordin yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin, vaikuttavatko käsitykset tasa-arvosta parisuhteiden kestävyyteen. Ekonomisti Almudena Sevilla-Sanz vertaili tutkimuksessaan 12 eri maata ja totesi, että niissä maissa, joissa oli suurin osuus tasa-arvomyönteisiä miehiä, naisten todennäköisyys avioitua tai muodostaa parisuhde miehen kanssa oli korkein. Tutkimuksesta kertoo yhdysvaltalainen taloussivusto CNBC.

Tutkimuksen mukaan tasa-arvoisimmat miehet löytyvät Norjasta ja Ruotsista. Kolmannelle sijalle kiilasivat yhdysvaltalaiset miehet. 12:n maan vertailussa heikoimmin menestyivät Itävalta ja Australia. Suomi ei ollut mukana vertailussa. "

Tämä kohta tutkimuksesta ei yllättänyt:

"Tutkimuksen mukaan miehet eivät sen sijaan panneet painoa tasa-arvon toteutumiselle parisuhteessa, vaan päinvastoin suosivat kumppaneita, jotka olivat valmiit ottamaan hoitaakseen kaikki kotityöt. "

http://www.kauppalehti.fi/5/i/vapaa-aika/uutiset/index.jsp?oid=2009/08/24710

• luolamies hämeestä

Näinhän sen kuuluu ollakin akka kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Akan kuuluukin tehdä kotityöt muitten töiden ohella näin on aina ollut ja näin kuuluukin olla.
        Se on sitä tasa arvoa. Nykyisin akat pääsee liian helpolla kun kaikenmaailman koneet ja vempaimet kotitöitä helpottamassa.
        Avio erot ja perheriidat johtuvat pitkälti siitä ettei akoilla ole riittäväti työtä perheen kanssa, ja heillä on liikaa rahaa ja vapaa aikaa.

• jota pitää kovistella
        luolamies hämeestä kirjoitti:

Näinhän sen kuuluu ollakin akka kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Akan kuuluukin tehdä kotityöt muitten töiden ohella näin on aina ollut ja näin kuuluukin olla.
        Se on sitä tasa arvoa. Nykyisin akat pääsee liian helpolla kun kaikenmaailman koneet ja vempaimet kotitöitä helpottamassa.
        Avio erot ja perheriidat johtuvat pitkälti siitä ettei akoilla ole riittäväti työtä perheen kanssa, ja heillä on liikaa rahaa ja vapaa aikaa.

Iha ääliö kirjoitusta toi oli...huh kun noita huonoitsetuntoisia miehiä riittää keskiikästä huh huh....Miehet hoitaa sut kunnolla jalkojen väliin nii ett ole täällä huutelemassa paskaa...Ja ei yleistetä...Ja suht koht suurin osa on ett on sitä tasaarvoa, sitä ett ukonrähjäleet hellan ääreen ja olet yksinäsi ei kukaa sua huolisikaan, vaa vanhainkoti odottaa ajanmyötä....Avio erot on monen asioiden summa..ja kyl mieski siinä osasyyllinen monesti liiallisen alkoholin seurauksena iha omast tahdostaa kui muutenki viinalla läträillään ei se parisuhtesakaan muutu...Tällaset joutas yksinelämää autioille saarelle, ja sitt vanhainkotiin, elämä turhuutena!!! Eli sovinisti, aina nisti....ja lopuksi risti!!!!

• ....

ja välittävä. Huomioi toisen tunteet.

• smt

ihan kun mä ............

• yks 45v yhi

Kyllä meitä vielä on......

• täälläkin yksi

mutta mistä löytää kunnollisen naisen? Ei ainakaan suomesta. Nämä ovat sataan kertaan kierrätettyjä antavat kaikille vastaan tulijoille ja sitten pitäisi olla kunnollinen mies. Jos vaikka olisikin viimeistään kuukauden kuluttua jotain vikaa löytyy.
        Kunnollisista miehistä ei ole pulaa vaan edes jonkinlaisista naisista. Vaan kun ei ole montakaan joka ei olisi maannut koko kylän miesten patjana milloin missäkin nurkassa.

• _
        täälläkin yksi kirjoitti:

mutta mistä löytää kunnollisen naisen? Ei ainakaan suomesta. Nämä ovat sataan kertaan kierrätettyjä antavat kaikille vastaan tulijoille ja sitten pitäisi olla kunnollinen mies. Jos vaikka olisikin viimeistään kuukauden kuluttua jotain vikaa löytyy.
        Kunnollisista miehistä ei ole pulaa vaan edes jonkinlaisista naisista. Vaan kun ei ole montakaan joka ei olisi maannut koko kylän miesten patjana milloin missäkin nurkassa.

alapää käytöstä kulu? Mikäs niistä naisista niin huonoja tekee, jos eletty elämä on heittänyt tielle miehen jos toisenkin ja on vällyihin eksytty? Pelkäätkö tosiaan noin tajuttomasti sukupuolitauteja - vai ennemminkin jääväsi vertailuissa hännille...

Eikö fyysiset ilot ole muka molempien ( -kaikkien?) sukupuolten samanlainen oikeus?

Se on edelleen kumma tämä ajattelu, että sukupuolinen aktiivisuus tekee naisesta huonon, mutta miehestä tosi miehen. -Ja sulle ei varmaan ole edes antanut kun noin katkera olet. :-D

• sepeteus nussi
        _ kirjoitti:

alapää käytöstä kulu? Mikäs niistä naisista niin huonoja tekee, jos eletty elämä on heittänyt tielle miehen jos toisenkin ja on vällyihin eksytty? Pelkäätkö tosiaan noin tajuttomasti sukupuolitauteja - vai ennemminkin jääväsi vertailuissa hännille...

Eikö fyysiset ilot ole muka molempien ( -kaikkien?) sukupuolten samanlainen oikeus?

Se on edelleen kumma tämä ajattelu, että sukupuolinen aktiivisuus tekee naisesta huonon, mutta miehestä tosi miehen. -Ja sulle ei varmaan ole edes antanut kun noin katkera olet. :-D

johon koira älähtää. Kiäh kiäh he he heee.....

• Jukalle

Hyvin sanottu

• parisuhteen epäyhtälö
        _ kirjoitti:

Luonto on järjestänyt niin, että aktiiviselle naiselle sopii aktiivinen mies. Naisen, jolla on x miestä, on syytä etsiä omaansa niiden miesten joukosta, joilla on ollut vähintään x naista. Molemmat sukupuolet toteuttakoon itseään sen mukaan, että sopivia pareja olisi runsaasti.

• se todella totta
        parisuhteen epäyhtälö kirjoitti:

Luonto on järjestänyt niin, että aktiiviselle naiselle sopii aktiivinen mies. Naisen, jolla on x miestä, on syytä etsiä omaansa niiden miesten joukosta, joilla on ollut vähintään x naista. Molemmat sukupuolet toteuttakoon itseään sen mukaan, että sopivia pareja olisi runsaasti.

Kiitos parisuhteen yhtälö, kirjoituksesta, tsemmpiä sulle!!:)

• kjslakjfölakj

Olen styylanyt 14 v ja ollut naimisissa 10 perus-suomalaisen miehen kanssa. Mukiin menevän näköinen ja kävi töissäkin oli jopa välillä firma (8 vsitten). Kunnes tuli kunigas alkoholi kuvioon ,monkkärillä ulos ja hampaat suusta pois, muutenkin huonosti hapaista huolehtiva heppu. Olen elättänyt sitä nut 8 vuotta nyt tehdään eroa, tosin kaveri on menossa postattamaan huomenna viimeiset ylähampaat ja saa proteesit 2 kk kuluttua kuka maksaa en minä., hepulla ei ole vastuun ottoa omasta elämästä ei suostu menemään edes työkkärin info tilaistuuteen, en halua olla äiti 11 v pojalle ja 46 v ukolle en voinut kun erota. vaikka ero on tuskasen tuskanen. toivon että löydät ihanne miehen jonka kanssa liitto kestää niinkuin papin edessä luvataan. ja jos ei kestä ja teillä on yhteisiä lapsia huolehtisi edes lapsista ONNEA ETSINTÄÄN :)

• siellä syyllinen

ukon viinan juontiin. 99% syy ukon juontiin on nalkuttava akka. 1% on syy geeneissä. Venäläinen maatuska niin elo on onnellista eikä viina tule mieleen.

• Realistinen
        siellä syyllinen kirjoitti:

ukon viinan juontiin. 99% syy ukon juontiin on nalkuttava akka. 1% on syy geeneissä. Venäläinen maatuska niin elo on onnellista eikä viina tule mieleen.

on suunnattomat määrät juoppoja, jos maatuska pitää erossa viinasta?

• ... SEN ...
        siellä syyllinen kirjoitti:

... viinan sun kurkkuus kaataa ? Kehity !

• itse aihuttanut ryyppääm
        ... SEN ... kirjoitti:

... viinan sun kurkkuus kaataa ? Kehity !

isen kun oma isänsä oli oikein sossujen juoppojen juoppo pahimmasta päästä!! Voi ukonrääpäleet huh

• ... SE ESI-ISÄKÄÄN ...
        itse aihuttanut ryyppääm kirjoitti:

isen kun oma isänsä oli oikein sossujen juoppojen juoppo pahimmasta päästä!! Voi ukonrääpäleet huh

... kenenkään kurkkuun viinaa ole kaatamassa sen enenpää kuin paha akkakaan.

Kyllä nämä asiat ovat kiinni ihmisen, yksilön, omasta korvien välistä. Siitä, onko siellä jotain ajatusta vai eikö ole mitään. Mutta sillä laillahan aiheesta pääsee helpoimmin ja kivuttomammin eroon ja voi kaksin käsin kaataa juomaa kurkkuun, kun 'syyllinen' on aina joku muu ...

• Mies tavallinen

Ihmettelen kyllä kirjoittajan ajatusta... Hyviä miehiä on paljon, joskus tuntuu paljon enemmän olevan mitä hyviä naisia.

Esimerkiksi itse, en halua kehua itseäni, olen mikä olen enkä muu halua olla, enkä muuksi aijo muuttua. Mutta keskustelun aloittajan kirjoitus kuvaa paljonkin minua itseä.

Raittiit elmän tavat, tupakka ei pala, alkoholin käyttö kohtuullista. Itsenäinen omillaan toimiintuleva, salilla käydään pari kertaa viikossa, riittää oman kunnon ylläpitämiseen samoin terveyden. Lisäksi muut hyötyliikunnat. Tähän voi lisätä marja reissut yms.. Luonto aina lähellä sydäntä, maalaismaisema vetää puoleensa, kalareissuja olis mukava tehdä jonkun kanssa. Musiikki on kans tärkeä osa elämää, pianoa voisi soittaa myös useamminkin, vaikka omalle kullalle jos hän sitä arvostaisi. romatiikkaa ei suhteesta puuttuisi, yllätyksiä varmasti löytyy polun varrelta. Kun saman katon alla asutaan yhdessä asoita tehdään ja hoidellaan, on hyvä periaate. Arvostaa toisia jotka on työllä kasannut oman elämän, eikä kadehi heitä, pyrkii itse samaan. Lusikka ei tipu soppaan, keittiönkään puolella joskus voi jopa ruoka yllättää. Kouluja on käyty jo siihen pisteeseen asti että voi turvata hyvällä vakitöillä kodin omalle perheelle.
      Rahan käyttö on kohtuullista, kaikki mikä menee turhaan on ruokapöydästä pois.

Ja tämänkin jälkeen vielä kysymys kuuluu onko kohtalo olla yksin?, ilman saman kaltaista naispuolista henkilöä???

• Minun näkökulmasta

Kysymykseesi onko kohtalo olla yksin, ei varmaan ole mikäli itse ajattelet että kumppanin kanssa olisi hauskempi. Minä ainakin kaipaan juuri sitä että lähdettäis yhdessä yhteisiin juttuihin mikä se milloinkin olis se on sitten sen ajan asia. Yhdessä on aivan eri asia kuin yksin. Viikonloppuna lämmitin lapsuuskodin kesä saunan ja yksin sielä löylyni löin. Ihoa kun kuivattelin ajattelin että tuhannesti olisi kaverin kanssa tämäkin hauskempaa!!Kumpa nämä yksinäiset samoja arvoja elävät todellakin kohtaisivat sehän olisi ok.Mutta jostakin syystä näin vain taphdu. Rakkauden perään kannattee aina haikailla. Yksinkin elämää mennään eteenpäin mtta jotain puuttuu kun ei oikeasti kukaan kysy miten päivä on mennyt tai onko sinulla kaikki hyvin. Me ihmiset kaipaamme toista ihmistä iholle, olimmepa minkä ikäisiä hyvänsä. Harrastukset eivät korvaa koskaan ihmistä sen pitää jokaisen muistaa kun yksin taivaltaa tätä omaakin polkua eteenpäin. Niin voi todella jakaa ne pienet ilotkin yhdessä ja surutkin mikäli niitäkin matkan varrelle on tarkoitettu. Ja kaikillehan meille on myös tarkoitettu elämä kaikkinen mausteineen ne ovat elämän suola.
        Haikaillaan me vain rakkauden perään ehkä se sieltä tulee kun ain jaksetaan taivaltaa!!!

• hertta r.

tämä kaikki pätee myös naisissa. mutta koskaan ei kukaan ole täydellinen kaikille. olemme kaikki erilaisia.ne perusasiat rehellisyys ja luotettavuus on kaiken a ja o.

• Sir Eino

Juuri tästä ongelmat alkavat sikäli mikäli kukin jumittuu omiin ideaaleihinsa. Erityisesti joillakin naisilla on suoranainen pakkomielle siihen, miten asioiden pitäisi olla. Varsinkin mitä vanhemmaksi nainen tulee sitä varmemmin asiat tuppaavat olemaan ainoastaan tietyllä tavalla.

• Jannnna

Miehellä pitää olla kulmikas leuka.

• verran hyvännäköinen,

että rupee mieluummin haluttamaan kuin yököttämään... Hän on henkisesti kypsä, eikä mikään pupupöksy mammanpoika siivousfriikki naapureiden katseiden alla elävä siveydensipuli ja tiukkapipo. :) Hän ei myöskään ole mikään sulkia hattuun keräilevä egoistinen paskiainen, vaan yksinkertaisesti herrasmies, jossa on särmää jonkin verran, siis tarpeeksi. Hän on kiltti, muttei liian kiltti. Hänellä on tunne-elämä kuosissaan, eikä hänelle tuota ahdistusta avautua sillä osastolla aina välillä. Hän on realisti, eikä etsi mitään ideaalinaista, jota ei ole olemassakaan, mutta ei myöskään tyydy vähempään kuin mitä hänelle kuuluu.
      Hänellä on tavoitteita elämässään, joita hän innokkaasti ja mielihyvällä toteuttaa, mutta hänellä on silti halua ja aikaa myös naiselleen. Hän on sofistikoitunut ihminen, joka haluaa sekä itselleen että muille hyvää. Hän on luotettava ja rehellinen mies, jonka kanssa elämä on sekä harmonisen mukavaa, että mielenkiintoisen hauskaa. Hänelle arki on juhlaa.

• Yetska

millasta bullsittiä :)

• MIEHET olemme

suurin osa. Just päinvastoin kuin suomalaiset naiset. Siinäpä se pointti juuri onkin-- hyvä ei kohtaa.

• ... KYMMENEN ...

... vuotta nuorempi pitää tällä hetkosella ihannemieheni olla. Tuoreet, terveet, nykyaikaan ajoittuvat aatokset; ei homofopiaa, ei rasistisia mielenilmaisuja, ei mustiskohtauksia ja ns:lla rakkauvella sitomista j n e ...

Muuntautumiskykyinen, jotta sujuu sekä arkiset että juhlahumu kun molempia elon kulkuun kuuluu. Vapaamielinen, joka etsii ja ihmettelee maailman ihmeitä ja joka antaa vapauden naiselleenkin niin tehdä. Ihminen jolla on taito ottaa syliin ja pitää hyvänä ymmärtäen, että kaksi aikuista ihmistä ei voi olla kaikista asioista samaa mieltä eikä toisen mielipiteitten erilaisuutta tule maksaa niin, että ei arvosta, ei pidä minään eikä ota / päästä lähelleen.

Ulkonäön pitäisi olla sivuseikka, ei ainakaan ensimmäinen ehto. Mutta pirulauta; ei sille mitään voi, että tietyn tyyppiset kolahtaa ...

Ai niin, itse olen 50 mutta lukumääräinen ikä ei onneksi määrää vaan se henkinen ...

• 45v

ja olisin onnellinen,jos hänet joskus löytäisin...

• oli ihannemiehestä??

Elleivät ole homoja, of course.
        Ihannemies on feministi (=tasa-arvon kannattaja) niin kuin joku fiksu kirjoittaja oli jo tutkimustakon siitä siteerannut.

• ... KUKA ...
        oli ihannemiehestä?? kirjoitti:

Elleivät ole homoja, of course.
        Ihannemies on feministi (=tasa-arvon kannattaja) niin kuin joku fiksu kirjoittaja oli jo tutkimustakon siitä siteerannut.

... on naisen paras ystävä ? Homomies ! Kiiiva että teitä on olemassa ...

• Unelmies mies

Kylläpä kehtaan minäkin väittää että tuollaisia miehiä on paljonkin, ainakin jos mietin omaa kaveripiiriäni. Mutta kumma kyllä jos katselee deittipalstoja niin arvon leideillä näyttää kyllä se ihannemies olevan jotain ihan muuta kuin tuo sinun kuvailemasi. Ehkä pitäisikin olla erilaisia deittipalstoja, niitä joissa haetaan niitä "tavallisia" miehiä ja naisia ja sitten ihan oma palstansa niille jotka etsivät prinssejä ja prinsessoja. Tai no tämä jälkimmäinen versiohan onkin jo olemassa, suurin osa deittipalstoista on sellaisia.

Minun ihanne naiseni olisi juurikin tuo sinun kuvailemasi kaltainen.

• ... 'UNELMAMIES' ...

... suomalainen tavallinen junttimies ei omaa mitään luettelemistani piirteistä ja asioista. Se unelmamies on todella niin unelma, että ei sellaista vastaan kävele tai 'putoa' vaikka kuinka tutkailee ympäristöään.

Onko se sitten todellisuudessa niin, että me ihmeiset pidämme itseämme ajatuksen tasolla niin erinomaisina, että omaamme kaikki hyvät ja ylevät luonteen ja mielen piirteet. Arkisessa elämässä ne oikeat realistiset tavat ja tuumat sitten valkenevat kertarojahduksella tai pikkuhiljaa mutta kuitenkin.

Deittipalstoilla ei haeta mitään todellista, ne ovat pakoa arjesta, ajankulua, unelmia, toiveita, tavoittamattomia haaveita; siis prinssejä ja prinsessoja. Vaikka ei niissäkään mitään vikaa tai pahaa ole, unelmia pitää olla että jaksaa puurtaa ja mennä eteenpäin ...

Totta - valitettavasti - tarut olisivat mukavampia ...

• mies joka

uskaltaa olla oma itsensä.onnistuja .uskaltaa myös tunnustaa olevansa väärässä.pyytää anteeksi tarvittaessa, ja antaa anteeksi.seisoo sanojensa takana.ottaa vastuun ,niin saa myös vallan.on oman tiensä kulkija,mutta osaa myös pyyttää apua ellei selviä yksin.
      Hoitaa raha asiat kunnolla oli sitten rahaa paljon tai vähän.
      siis suomalainen mies uskalla olla oma itsesi,älä näyttele ,sillä tuo jatkuva näyttely on raskasta.

• tiedossa

vieläpä vapaana...suhdetta kesti hetken...välimatka liian pitkä ja mahdottomuus kummankaan toistensa luo päätyä...ehkä todella monen vuoden jälkeen, mutta tässä vaiheessa kummatkin ajatellaan järjellä...nautimme toistemme seurasta kaikinpuolin sen ajan mitä luoja meille soi ja nyt olemme vain ystäviä...aika näyttää mihin kumpikin päädymme...löytääkö hän sen oikean ja miten minun löydänkö myös...haikeana olemme jääneet toisiamme kaipaamaan..mutta elämän on jatkuttava...40

• ... KUN 'SATTUI' ...

... silti; välimatkat ja muut esteet on tehty voitettaviksi. Siis jos ne haluaa voittaa.

Mutta laulun sanoin: "Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauneimpana ... "

Niin että kaivataan haikeina vaan ja annetaan elämän mennä ohi, itkuuu ...

• m_42

mitä ihanne miestä tuossa on? Perus-jäbähän tuo on. Melkein niin kuin minä, paitsi, että mökkini ei ole punainen. Ai niin: "punaista pientä mökkiä arvostava". No, eikä siinä mitään. Voihan se mökki olla pieni ja punainen...

• mies no 47

mutta mitä ovat suomineidot.Vittuilevat,niin itseään täynnä,varastajia,
        viekkaita,petollisia.juoppoja.huonoja sängyssä.laiskoja,,lapsetkin hoitaa
        yhteiskunta. Kokemusta 10 vuoden ajalta!lähes sata akkaa nähty.kiitos
        ,mulle riitti.

• siiri 39

Mökki tai teltta ihan sama kunhan ihminen on mukava. Ei tarvitse olla mikään adonis tai ylipirteä ja ylisosiaalinenkaan jos ei sitä luonnostaan ole. Mun mielestä miehissä on tärkeää sellainen sydämmen sivistys ja kyky olla oma itsensä. Itse olen kyllästynyt baarielämään enkä todellakaan hae sieltä mitään seksikumppaneita. Tuntuu että näillä palstoilla miehet ja naiset syyttävät toisiaan samoista asioista. :)

• Thagor
        siiri 39 kirjoitti:

Mökki tai teltta ihan sama kunhan ihminen on mukava. Ei tarvitse olla mikään adonis tai ylipirteä ja ylisosiaalinenkaan jos ei sitä luonnostaan ole. Mun mielestä miehissä on tärkeää sellainen sydämmen sivistys ja kyky olla oma itsensä. Itse olen kyllästynyt baarielämään enkä todellakaan hae sieltä mitään seksikumppaneita. Tuntuu että näillä palstoilla miehet ja naiset syyttävät toisiaan samoista asioista. :)

Otaisin teltta jo tulisin asumaan mun kanssa. Im a good man

• siiri 39
        Thagor kirjoitti:

Otaisin teltta jo tulisin asumaan mun kanssa. Im a good man

Täytynee harkita. :) Sepä olisi romanttista vain me, metsä ja teltta.:)

• oliskohan
        mies no 47 kirjoitti:

,mulle riitti.

sun omissa maneereissasi jotain rukattavaa..??? Vaihdat akkaa yhtä usein kuin toiset sukkia - heti, kun nainen sanoo poikkipuolisen sanan, sä lähdet litomaan. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudat, kulta-poju. Tervemenoa muille maille vierahille - onneksi tuollaisia aloittajan kuvailemia miehiä on olemassa, vaikket sä olekaan.

• ... MAHTAA ...
        mies no 47 kirjoitti:

,mulle riitti.

... olla se asia, joka tekee sinusta parasta A-luokkaa ? Textistäsin se ei käy mitenkään selville ...

• jusu76
        siiri 39 kirjoitti:

Toivon että joku vapaa , kaltaisesi ihminen kohtaa sinut jos ei ole jo kohdannut . Hyvää alkavaa syksyä , sinulle ja ehkäpä sille toiselle .

• yhtä tutulta kuin

itse on itselle. Tältä voi tuntua, vaikka olisi erilaiset ihmiset. Jokin salaperäinen yhdistävä tekijä.

• Timanti20

Jos oikeast jostain löytyis mies joka jalat veis alta ei ulkonäkö/fyysinen ois tärkeintä jos kemiat vaan kohtais.
        missä on mies joka ois luotettava/rehellinen ja herkkä,tunteelinen nallekarhu joka arvostais, kunnioittais ja pitäis hyvänä,omanaan! ja se päättäväinen pärjääjä tietysti.

T:Timantti-84

• Adams1975
        Timanti20 kirjoitti:

Jos oikeast jostain löytyis mies joka jalat veis alta ei ulkonäkö/fyysinen ois tärkeintä jos kemiat vaan kohtais.
        missä on mies joka ois luotettava/rehellinen ja herkkä,tunteelinen nallekarhu joka arvostais, kunnioittais ja pitäis hyvänä,omanaan! ja se päättäväinen pärjääjä tietysti.

T:Timantti-84

Well, i think not hard to find a good gentelman special if woman are serious about that, but most woman wanna have fun not really serious relation cos they want be free and that mean hard to be with man or feel she is under man....

Woman here think she is the same level of man, i meant for right and every thing but woman should know God born man is MAN and woman is WOMAN so how ever she is ,she will still need that man who feel under his kainalo safe and relax and this is rool of life!!

So i wish from any woman who looking for gentleman just put in her mind does she deserve this man or just wanna nalleman who listen and say yes lady?? ofcource she will not find this gentleman at all....

i love woman and i like to be her brother & bf & friend & husband same time that really what woman need and miss in her life only clever man can be many man in one!! I said always i love woman and love her more when she behaver as a really woman and really woman don't meant should be perfect ,enough if she make man always interesting about her!!

LOVE IS JUST ONE WORD BUT BEHIND THIS WORD THERE IS LOT'S OF BOOK WHO MOST OF MAN OR WOMAN NEVER READ IT !!
        suomi24:Adams1975 (for more comment too)

• bfcfebalpo
        Adams1975 kirjoitti:

Well, i think not hard to find a good gentelman special if woman are serious about that, but most woman wanna have fun not really serious relation cos they want be free and that mean hard to be with man or feel she is under man....

Woman here think she is the same level of man, i meant for right and every thing but woman should know God born man is MAN and woman is WOMAN so how ever she is ,she will still need that man who feel under his kainalo safe and relax and this is rool of life!!

So i wish from any woman who looking for gentleman just put in her mind does she deserve this man or just wanna nalleman who listen and say yes lady?? ofcource she will not find this gentleman at all....

i love woman and i like to be her brother & bf & friend & husband same time that really what woman need and miss in her life only clever man can be many man in one!! I said always i love woman and love her more when she behaver as a really woman and really woman don't meant should be perfect ,enough if she make man always interesting about her!!

LOVE IS JUST ONE WORD BUT BEHIND THIS WORD THERE IS LOT'S OF BOOK WHO MOST OF MAN OR WOMAN NEVER READ IT !!

2ahILB vldhflqydmge, [url=http://asnebwjalxyv.com/]asnebwjalxyv[/url], [link=http://ecqnxkhwnnbb.com/]ecqnxkhwnnbb[/link], http://reijteqkpujy.com/

• vai mitå

Itseä lähinnä mietityttää että kenen kanssa haluaisi loppuelämän viettää koska kaikilla nuorilla naisilla on jo lortti niin kokenutta lihaa että haluaako semmosta huoraa edes naida. Lapsia olis kiva saada mutta pilalle nussittu pillu jo ekoilla treffeillä pistää ihon kananlihalle...

• saa naisen

sydämmen laulamaan. Riittää kun hänet näkee se jo saa sukat seksisin. On tavallinen. Käy töissä. On pitkä. Hänen hiuksensa jo harvenee ja harmaantuu. Minun mielestäni kaunis mies. Hänen silmänsä on täynnä iloa ja naurua. Katseensa vilpitön. Hän on puhelias ja hauska, saa minut nauramaan. Hän on nuorekas ja itsestään huolta pitävä, -60 v. minä 46. kosketus iholla,,hellä viipyvä hyväily.,varovainen. Toisen syli on paras peitto. Siinä syleilyssä olisi rauhaisa olla. Minun unelmani mies.

• adams1975

• moni muija

on tummien perään..eli tumma pitäis olla,muttaku me täällä pohjolassa ollaa vaaleita,ni minkäs teet.Jos ei valkonen mies kelpaa,ni ei maha mitää..ei se mua haittaa.No onneks kaikki ei oo samaa mieltä.Mut minä miehenä en kato värin perusteella:Dpitää olla suht sievä ja kiva likka..ei pahat vaatimukset..vai onko?

• Ihannemies se on samalla hellä ja raju,
        Se on aina kotosalla lasten kanssa ja hankkiin elannon
        Se juo vain vettä, mutta sen pitää ottaa viiniä tai alkoa emännän kanssa iltaisin.
        Sen pitää näyttää komeelta, mutta toiset naiset eivät saa sitä tervehtiä saatikka jutella
        ja se tärkein raha, siis rahaa, vaikka mitä nainen väittää, raha on se tärkein, se kun loppuu naisen kanssa ihan varmaan, niin ero tulee vielä ihan varmasti.
        Nää voi testata vaikka tanssibaarissa, sanoo vaan pissavehkeissä vikaa ja rahat loppu, saat lähtee ihan rauhassa kotia, ei tarvii ees ottaa ritoloita.
        Sitten ihan kumma juttu. sisäinen kauneus, sitähän ei nää kun röntgenkuvassa.
        Avioparit valitsee toisensa yli 90 pros. ulkonäön mukaan se on ihan todistettu juttu.
        Nainen on kaikkiaan häilyvä tunneajatusten kimppu, joka määrittelee miehen, ja siinä ei mikään rationaalisuutta, kuin raha se on hyvin rationaalinen käsite, sitä joko on tai sitten ei. Sen tunteminen ei nykyään näy edes vaatteista tai yleisestä puhtaudesta, köyhäkin voi nykysuomessa olla huoliteltu ja hyvinpukeutuva.
        sanotaan vaan kemiat kohtas, mitä ihmeen kemiat, ihmisessä on kemiaa vain hajussa, ropassa, vehkeissä jne... haa kun siis kemiat yhtyy.....
        ja sitten valitetaan, että mönkään meni, mies petti, no hyvin harvoin miehen kanssa. ja ollaan yhä:nä baarissa, ja surraan mennyttä ja haetaan hetken viihdykettä. ja lapsille elättäjää.
        Siinäpäs ne tärkeemmät kriteerit suurin osa ihan tutkittua ja pieni osa hutkittua
        ja vieläpä itse koettua.

• siiri 39
        adams1975 kirjoitti:

Admas? Are you like Gomez from Adams family? That is my ideal family.:) It would be nice to find man who can keep me safe under his kainalo.

• Maiskis slurps
        pekka49 kirjoitti:

Ihannemies se on samalla hellä ja raju,
        Se juo vain vettä, mutta sen pitää ottaa viiniä tai alkoa emännän kanssa iltaisin.
        Sen pitää näyttää komeelta, mutta toiset naiset eivät saa sitä tervehtiä saatikka jutella
        ja se tärkein raha, siis rahaa, vaikka mitä nainen väittää, raha on se tärkein, se kun loppuu naisen kanssa ihan varmaan, niin ero tulee vielä ihan varmasti.
        Nää voi testata vaikka tanssibaarissa, sanoo vaan pissavehkeissä vikaa ja rahat loppu, saat lähtee ihan rauhassa kotia, ei tarvii ees ottaa ritoloita.
        Avioparit valitsee toisensa yli 90 pros. ulkonäön mukaan se on ihan todistettu juttu.
        Nainen on kaikkiaan häilyvä tunneajatusten kimppu, joka määrittelee miehen, ja siinä ei mikään rationaalisuutta, kuin raha se on hyvin rationaalinen käsite, sitä joko on tai sitten ei. Sen tunteminen ei nykyään näy edes vaatteista tai yleisestä puhtaudesta, köyhäkin voi nykysuomessa olla huoliteltu ja hyvinpukeutuva.
        sanotaan vaan kemiat kohtas, mitä ihmeen kemiat, ihmisessä on kemiaa vain hajussa, ropassa, vehkeissä jne... haa kun siis kemiat yhtyy.....
        ja sitten valitetaan, että mönkään meni, mies petti, no hyvin harvoin miehen kanssa. ja ollaan yhä:nä baarissa, ja surraan mennyttä ja haetaan hetken viihdykettä. ja lapsille elättäjää.
        Siinäpäs ne tärkeemmät kriteerit suurin osa ihan tutkittua ja pieni osa hutkittua
        ja vieläpä itse koettua.

Tuota etusivivun kaveria olisi ihan hyvä kokeilla ;), jos sais :)

• Maiskis slurps
        pekka49 kirjoitti:

ja vieläpä itse koettua.

Tuota etusivivun kaveria olisi ihan hyvä kokeilla ;), jos sais :)

• Adams1975
        siiri 39 kirjoitti:

Admas? Are you like Gomez from Adams family? That is my ideal family.:) It would be nice to find man who can keep me safe under his kainalo.

kiitos viestista, onko sulle suomi24 profili ? Adams on mun suku nimi joo , olen Adams suku lebanonista!!!
        t. Adams

• Minun näkökulmasta
        pekka49 kirjoitti:

ja vieläpä itse koettua.

Kaikki tarvitsevat omaa tilaakin sekä mies ,että nainen.Sekin on välittämistä kumppanista. Ulkokuori on rapiseva, mutta sisäinenkauneus lisääntyy vuosien varrella.
        Kemiat tarkoittavat sitä juuri, että tullaan toimeen yhteisellä keskustelu tasoilla ja eikä kovinkaan usein vietetä iltoja sanan ääressä tai vietetä hiljaisia viikkojakaan....

• ogftcljhqzd
        adams1975 kirjoitti:

9399iP zhcnhakncfoh, [url=http://jxukyxjubqqv.com/]jxukyxjubqqv[/url], [link=http://ufegkfxoimrc.com/]ufegkfxoimrc[/link], http://jasgykcgxjux.com/

• nainenkovainen

Niinpä.. Ihan perusasioihin oisin miekin tyytyväinen mutta ne miehet miehet..

Kuka valehtelee..juo..pettää.. jne .

Tokitoki ei tarvi miehet alkaa moittimaan meistä naisista löytyy samanlaisia.

Mut itte oisin uskollinen ¨kunnon¨nainen..jos en sit liiankin.

Mut pihtaa en pääsäryn vuoksi enkä lennä ampparien lailla kukasta kukkaan .

Mut ei vain satu isoa kunnon miestä vastaan.

• joooooopsssss

Kuinka pitkälle miehet ovat valmiita menemään ? Kirjoittamaan naisen puolesta Hah, Hah, Hah.
        Puaaah,hah :)

• pitkälle
        joooooopsssss kirjoitti:

Kuinka pitkälle miehet ovat valmiita menemään ? Kirjoittamaan naisen puolesta Hah, Hah, Hah.
        Puaaah,hah :)

Muunneltu totuus ;)

"Ajattelen että oma ihannenaiseni olis aivan tavallinen suomalainen nainen. Työssä käyvä. Rehellinen ja avoin ja arvonsa tietävä kaveri.
        Hän arvostaisi tavallista arki elämää, yhdessä tehtäviä juttuja vaikka arkipäivän askareita.
        tietysti kunnioittaisi kumppaniaan ja olisi lähellä eikä vain menonkelkassa. Arvostaisi oikeasti yhteisiä pieniäkin elämän perusasioita. Ei tarvitse olla salilta salille kulkeva vaan liikuntaa harrastava aivan normien mukaan.
        Hiljaisuutta kuunteleva ja punaista pientä mökkiäkin arvostava. Tietäisi, että oli kuinka monta mökkiä, taloa tai torppaa tahansa, niin ei voi olla kuin yhdessä paikassa yötä yhdellä kerralla.
        Ehkä vielä ajattelisi saman suuntaisesti elämän todeksi elämisestä. Muistaisi sanoa ääneenkin ne tärkeät sanat vaikka ne ovatkin välistä hyvinkin kuluneita
        No aika näyttää miten käy... "

• Minun näkökulmasta
        pitkälle kirjoitti:

Muunneltu totuus ;)

"Ajattelen että oma ihannenaiseni olis aivan tavallinen suomalainen nainen. Työssä käyvä. Rehellinen ja avoin ja arvonsa tietävä kaveri.
        No aika näyttää miten käy... "

Rakastetaan ei vihata Ei olla välinpitämättömiä vaan välitetään toisistamme!!!
        Muistetaan kertoa tunteemme ja kyllin usein sanoa,myöski "anteeksi rakas meni vähän pitkään, mutta nyt olen tullut.
        Näin ollaan sekä ihannemiehiä että ihannenaisia.Eikä tarvi edes olla kuin mies tai nainen ilman suuria liitteitä.....
        Mennään omilla eväillä eteenpäin juuri mitkä olemme matkan varrella saaneet, eikä meidän tarvitse muuksi muuttua jonkun vuoksi riittää kun olemme rehellisiä itsellemme ja teemme oikein kun tunnemme itsekin niin....Unelmii kyllä tulee olla sekin on hyvä muistaa..

• tietysti

saunatonttu Turust

• tekee auton pikku huollot tekee asuntoon rempat ja viihtyy kotoan paremmin kuin baaris avaoin rehti rento ja huumoriikin pitää olla et selviää hengissä.

en ala mitään sen enpää listaa tekeen mut haluun kumminkin perheen ja sen punasen mökin ja perunamaan.

ei vaan ottajii oo näkynyt

• arvostan..

Oma mieheni on aikalailla tuollainen, kolme vuotta ja risat on yhteistä taivalta kuljettu, ja aikalailla tasaista on ollut, iloitaan elämän pienistä onnenhetkistä ja kumpikin haluaa tuottaa toiselle iloa ja hyvää oloa, eikä odota elämältä mitään ihmetekoja tai lottovoittoja, koska jos niitä jää odottamaan, niin onni menee ohi.

Kuitenkin tuntuu että suhteessamme suunta on jatkuvasti hieman nousujohteinen tasaisuudesta huolimatta, ne notkahdukset, joita tapahtuu, ovat useimmiten hyvään suuntaan, kuin huonoon :--)

Suhdetta täytyy hoitaa ja vaalia, koska eihän mikään asia maailmassa täysin omalla painollaan mene suuntaan eikä toiseen, jos suhteen jättää laakereilleen lepäämään, niin ennemmin tai myöhemmin laakerit ruostuu ja koko homma sitä myötä.

Ja ne tärkeät sanat, ne vasta tärkeitä onkin :--) Pienimmät kaikkein tärkeimpiä, eleet sanojakin suurempia. Toisaalta sanojen ja eleiden takana pitää seistä, tai muuten niistä tulee juurikin kuluneita ja tyhjiä.

Meillä on punaisen sijasta pieni vihreä mökki, perunamaata ei ole, ja lapsiakaan emme välttämättä koskaan saa, mutta onhan meillä toisemme, ja karvaiset lapset, eli koirat ja kissat, jotka ovat yhteinen harrastus. Onnea se minulle on, toivottavasti mies ajattelee samalla tavalla :--D

• tuollainen olen

löytäispä vaan naisen joka ajattelee samoin kuin sä.

• Etsinyt

Olen ihan samaa mietä kuin sinä, mutta ei vain meinaa löytyä kun suurin osa ovat eronneita ja niistä eroista saaneet monen laisia väärinkäsityksiä ja soveltavat tietämättään sitä uuteen suhteeseen joka sitten sen takia hajoaa.

• tuohan

Tuo kuvaus sopii muhun kuin nenä päähän.

Mies 30v

• Tavis38

Hahaa..Täällä naiset sanoovat suosivansa ns.tavallista miestä.Mutta tosiasiassa pitävät enemmän ns.jännittävistä ja väkivaltaisista narsisteista.odottavatko he,että sellainen saisi heidän oman rauhattoman sielunsa jotenkin kuriin?

• ... SINULLE ...

... tuntematon siskonen. Pitkälle juuri näin ajattelen minäkin; tavallinen ei piisaa jos ei itsekään ole sellainen. Erilaisuus ja ihanteet kunniaan !

• Toivonsa menettänyt

Mutta ne ihannemiehet ovat vain useasti varattuja. Esim. joku fiksu ulkomainen nainen bongaa ne, eikä päästä irti. Määrätietoisella, kunnollisella ja tavallisella suomalaisella miehellä on kyllä kysyntää. joten onnea vain yrityksellesi. Minulla sitä ei vaan ollut.

• abcdefghijklmnopqrstuw12

Ihannemiehiä on useampaa tyyppiä.
      Koska naiset ovat erillaisia mm. pitävät eri asioista, harrastukset jne. niin ihannemies-tyyppikin vaihtelee naisen mukaisesti, ei ole vain yhtä oikeaa ihannemiestä vaan jokaisella naisella on omassa päässään kuva millainen on hänen ihannemies.

Toiselle tämä ihannemies on urheilullinen atleetti, toiselle vähän tavallisempi liikuntaa harrastava ja jollekin se voi jopa olla vain vähän liikuntaa harrastava.

Toinen tykkää vaikka että mies pitää leffoista, toinen siitä että mies pitää matkustamisesta etc.

On tietysti yhteneiväisiäkin piirteitä eri miestyypeissä esim. rehellisyys, avoimuus jne., mutta toiset voivat tykätä hiljaisesta miehestä jotka eivät paljon pukahda mutta kohtelevat naista naisena ja ystävänä, silti asiat lutviutuu, toise tykkää puheliaista miehistä.

Sinänsä hyvä kysymys kyllä mutta yksiselitteistä vastausta ei voi antaa, ellei sitten juurikin vain pysyttäydy sellaisissa asioissa kuin rehellisyys (tosin mitenkä se Bonnie and Clyde tapaus kun nainen rakasti miestä vaikka tämä oli rikollinen).

Nyt meen lenkille ja uimaan, kukkia naisille :-)

• kris-tiina

Tässä luin näitä kirjoituksia,paljon oli halveksuuntaa naisia kohtaan,myös miehiäkin arvosteltiin.

Suhde on kahden kauppa,pitää osata ottaa toinen osapuoli huomioon monessa asiassa,ei saa olla liian itsekäs.

Suhdetta pitää vaalia,antaa hellyyttä,pitää olla aidon kinnostunut toisen puheista,kun kertaillaan päivän kuulumisia.

Kiitos on pieni sana,mutta merkitsee sen saajalle enemmän,kuin tuhat sanaa.Niinkuin tässä Rakastani kiitin kun hän oli tiskannut,otin kaulasta kiinni ja sanoin,kiitos rakas.

En halua riidellä,tietysti niitäkin tilanteita joakus eteen tulee,mutta paremmin asiat selviää puhumalla ja pyytämällä anteeksi,jos on loukannut toista.

On mukava tehdä yhdessä asioita,käydä vaikka vain kaupassa,suunnitella asioita,käydä joskus yhdessä ulkona syömässä ym.

Ei kannata napista eikä nalkuttaa olemattomista asioista kummankaan,suhteessa pitää osata joustaa ja hyväksyä toinen pienine vikoineen ja puutteineen.Ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen,ei niin kukaan.

Pitää osata kannustaa toista oikeissa asioissa.Ei saa vähätellä toisen tekemisiä.

Jokaiselle meistä on tarkoitettu oma Rakas ihminen,vaikka monet joutuvat pitkät ajat elämään yksin jo toivonsa heittäneenä.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Pidetään huolta suhteesta.

Annetaan huumorin kukkia vapaasti,se jos mikä on mukavaa ja tekee hyvän olon.

Hellyyttä tarvitsee jokainen,on hyvä nukkua toisen lähellä ihan liki,toivottaa hyvät yöt ja kauniit unet,suukko kruunaa kaiken.

Näin minä omasta elämästäni kirjoitin jota elän nyt.

• pikkupuro

voi voi.... ei tommosta olekkaan . Tyydy vähempään. onnea se kummikin on kun katsot naapuriin. tv 40v aviossa

• näin on*

Ihannemies on ehdottomasti yli 180 cm ja ruumiinrakenteeltaan sopusuhtainen tai vaikka rotevakin. Laiheliinit kukkakepit ei kiinnosta, ei myöskään läskit. Pitkä tukka on epäsiisti ja naismainen. Miehellä kuuluu olla lyhyet hiukset. Kädenpuristuksen pitää olla miesmäisesti jämäkkä. Ei mikään velttokäsi. Miehen pitää osata myös puhua ja pussata. Kaikenmaailman ongelmaiset ei myöskään kiinnosta, esim.alkoholi- mielenterveys- tai ero-ongelmaiset. Rehellisyys, avoimmuus ja huumorintaju ehdottomia vaatimuksia. Siinä teille ihannemiehen ominaisuuksia :)

• ylipainoinen läski

riipputissinen persjalkainen narsisti nainen sellaisen ihanne miehensä koukkuun saavansa? Taitaa olla turhaa haihattelua jos on läski ja tissit roikkuu polvissa herättää enemmäinhoa kuin intohimoa. Kuinkahan tapahtuu ihme parantumisia impotenssista kun saa sutjakan thai naisen petiin kanssaan vaikka läskin oman muijan kanssa ei viisari värätäisikään.

• MMedeija

Minun mieheni.

• Janita Bellman. Inkoo

www.seuralainen.fi, sieltä Nils, tuleva kihlattuni ja annan jatkaa seuralaisena, koska kuuluu firmallekin joku kiitos tästä onnesta!

• Hurmioitunut

Minun ihanne mieheni on vakaa mutta silti toisinaan vallaton joka ei vähästä hätkähdä.Tykkää tehdä työtä mutta ei ole kummiskaa liikaa mammonan perään.Pitää olla kiltti,ystävällinen kaikille ihmisille,rehellinen ja älykkyys on tosi makee juttu ( ei välttämättä mikään kirja viisas mutta semmonen jolla lanttu leikkaa ) Miehen pitää olla myös sujut itsensä kanssa vaikka olis 160 cm ja naama täynnä finnejä,tyyliin ole just hyvä tälläsenä.Hänen pitää tietty rakastaa minua yli kaiken virheistäni huolimatta ja olla valmis vaikka kuoleen vuokseni jos semmonen tilanne eteen tulisi.Pyydänkö liikaa ?? :)

• ... PYYDÄT ...

... liian paljon; jos toivoo jonkun voivan kuolla puolestaan, niin se on niin paljon vaadittu, että kenenkään ei tarvitse tai toivottavasti kukaan ei sellaiseen suostu.

Luulenpa että siinä ei ole edes rakkauvesta kyse vaan itsensä niin erinomaisena pitämisestä, että joku poloinen joutaa vaikka omasta henkirievustaan luopumaan.

• mitäköhän
        ... PYYDÄT ... kirjoitti:

... liian paljon; jos toivoo jonkun voivan kuolla puolestaan, niin se on niin paljon vaadittu, että kenenkään ei tarvitse tai toivottavasti kukaan ei sellaiseen suostu.

Luulenpa että siinä ei ole edes rakkauvesta kyse vaan itsensä niin erinomaisena pitämisestä, että joku poloinen joutaa vaikka omasta henkirievustaan luopumaan.

pitäisi ajatella?Olen mielestäni ihannemiehen kriteerit täyttävä,paitsi että olen hoikka,enkä ole rikas.Raitiskin ja kristillisiä perusarvoja kunnioittava.
        Silti vain on naiset suhtautunut torjuvasti!No nyt on jo ikää niin paljon,että ei ole enään haku päällä,paitsi jos joku sopiva Eestitär...
        Naisen logiikkaa on todella vaikea ymmärtää.

• Huujaa

Kuvaus sopii kaikkiin suomalaisiin miehiin, tai ei keneenkään.
      Tuli mieleen muutama vuosi takaperin tehty tutkimus/kampanja. Siinä etsittiin normaalia suomalaista miestä. Tavallisen suomalaisen miehen ominaisuudet oli listattu hyvin. Kävi ilmi ettei 'normaalia' suomalaista ole olemassakaan. Taisi olla nainen, joka oli lähimpänä normimiestä.

• Vähän nuita normaaleja naisiakin löytyy:D

• mies29v

valitettavasti negaatiossa - juuri luettelemasi asiat ovat sellaisia joita itse haen naisessa mutta nykyinen on liki täysi vastakohta..

nyyh

• vähän kierrellyt Suomee

Kyllä se taitaa niin olla että enkeleitä ei ole miehissä eikä naisissakaan! Enkelit on eri osastolla vaikken olekkan mikään erityisen uskovainen. Ihmisten kanssa on vain opittava elämään, jos joku on tuntunut siltä oikealta joskus. Ihmiset muuttuu ajan myötä eikä se alkuaikojen prinssi tai prinsessa muutaman vuoden jälkeen tunnukkaan samalta. Sille voi tulla esim alkoholiongelma tai joku muu. Mutta niin kauan kuin perusasiat on kunnossa ei ehkä kannattas heti valittaa ja olla lähtemässä eri raiteille... Se on tosiasia että miehistä ja naisista löytyy aivan yhtä lailla ns. "huonoja" persoonia.
      Onnea tien löytämiseen kaikille!
      Minä olen tieni löytänyt ja aion siinä pysyä viimeiseen asti, tai ainakin kun lapset on aikuisia.

Tv. 2 kersaa ja 14v. vanhempi nainen elämän tiellä mukana 9vuoden ajan.

• Samboman

eikö se ihanne mies (tai nainen) ole se ihminen jonka kanssa on hyvä olla, ja oleminen vaan tuntuu....hyvältä, voit olla se Oma Itsesi pelkäämättä mitään.
      Komia/vähemmän komia, iso-/pieni peli, jaksaa tunnin/minuutin...mitä väliä, kaikki nuo ovat katoavaista.

Missä olisi sellainen kohtaamipaikka ihan tavallisille, mukaville ihmisille? ;o)

• ... KAIKKI ...

... kohtaamispaikat ole täynnä meitä ihan tavallisia, mukavia ihmisiä ?

En ma ainakaan koskaan siellä muunlaisia näe, ja käyn paljon ... :-)

• miehiä

ei todellakaan oo paljoo, mutta naiset on just sitä varten että ne voi vietellä miehen ja muokata niistä sellasia kun haluaa. Oon ite mies ja vasta 16-v mutta mä oon just tollanen mitä kuvailit. Suomalainen, töitä ei oo vielä, mutta opiskelen leipusriks, eli on aina töitä tarjolla, kerron asiat aina suoraan eli oon rehellinen, tekisin mitä vaan että pääsisin elämään normaalia arki elämää ja yhteisiä askareita, Kunnioitan omaa partneria enemmän kuin mitään muuta maailmassa ja haluisin vaan pitää hyvänä ja halailla sohvalla samalla kun katotaan vaikka maajussille morsianta tai mitä tahansa nainen vaan haluaa, en itsekkään pidä kuntosaleista, vaan käyn mieluummin lenkillä tai pyöräilemässä ja se olisi vielä hauskempaa juttuseuran kanssa, ja mitä pieneen mökkiin tulee niin punainen väri käy erittäin hyvin mutta värillä ei oo väliä, Yleensä tykkään kuunnella musiikkia jos oon yksin mutta jos ois joku jonka kanssa olla hiljaa yhdessä niin se kelpais kyllä, harrastin partiota 10 vuotta, eli arvostan luontoa ja oon koska tahansa valmis lähtemään "seikkailulle" luontoon ja kalastaminen on todella mukavaa jos on joku jonka kanssa jutella samalla, siis en niinkään arvosta saalista vaan sitä että saa olla luonnon hiljaisuudessa ja kuunnella luonnon ääniä ja jutella jonkun kanssa mukavia, tuun todellakin toimeen itteni kans, vaikka siitä onkin vain vajaan 17:ta vuoden kokemus, mutta luulen että tunnen itteni tarpeeks hyvin että selviin enkä haikaile olemattomia, eli menneet on menneitä ja sillai. Mutta en oo ikinä seurustellu, en edes suudellu ketään. Oon aina tullu toimeen kaikkien kans (no lähes kaikkien sillä mua kiusattiin yläasteella aika pahasti, mutta onneks rajottu vaan muutamaan tyyppiin ja muutamaan vuoteen), myös tyttöjen, mutta luulen että se että en oo ikinä ollu kenenkään kans johtuu siitä että en kehtaa pyytää naista ulos eli sydänsurujakin on tullut koettua ja niistä on selvitty. Eli oon hengessä mukana että aika näyttää... Ja nyt sit aloin avautua ihan kunnolla täällä, joten lopetan tähän ja meen poraamaan jonnekkin muualle. Adios.

• tääl

Olen löytänyt kaikki mieheni kapakasta, yhden illan yhteisen yön jälkeen (joka ei ole tarkoittanut yhdyntää, yhteistä tutustumista ja nukkumista vaan).

Ehkä minulla sitten on vainu, kuka on turvallinen. Itse olen aika holtiton.
      Ehkä on joku suojelus, tai sitten vaan hyviksenä houkutan hyviksiä puoleeni.

Nohnoh.. eipäs ylpistytä, voi käydä pian kaltoin.

• Totuudenpuhuja

Ihannemies on RIKAS, ISOMUNAINEN JA TYHMÄ!

• Mimmalinda

Täytyy oikeesti hehkuttaa, minulla on nyt mies jota rakastan ja on hyvä olla. Aina näin ei ollut. Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy ja suomalaisia tottakai!

• on

YHDYSSANA!

• ,.,.,.

Ja yhdys_sanojen opettelu ei tekisi sinulle pahaa..

• .,.,.,

Ja yhdys_sanojen opettelu ei tekisi varmaankaan sinulle pahaa..

• ihanne mies
    • jotain tasoa sentään...

>Ajattelen että oma ihannemieheni olis aivan tavallinen suomalainen mies. Työssä
      >käyvä. Rehellinen ja avoin ja arvonsa tietävä kaveri.

No kyllä rima pitää hieman korkeammalla olla. Kyllä miehen pitää olla hyvässä työpaikassa ja elättää perheensä. Hyvä kroppa nyt on itsestäänselvyys. Jotain tasoa sentään arvon naiset!!

• olisi täällä

ainaskin olisi sellanen mies .ite olen joskus miettinnyt.ajatella.että miksi suomalaisille naisille ei kelpaa rehti työssä käyvä mies ja vielä ihan ok näköinen.ettivät varmaan jotain sellasta mitä eivät ikinä tule saamaan:)

• paljon vaatimuksia

ikkäänkuin miehellä ei sais olla omaa mieltä ?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2705
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2375
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2270
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1846
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1600
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      167
      1324
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      277
      1138
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1004
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      930
    Aihe