Onnetonta!

Palstan nykyisistä kreationisteista ei ole yhtään mihinkään! He eivät osaa mitään, eivät tajua mitään, ja mikä pahinta: he eivät edes yritä nähdä vaivaa asiaansa puolustaakseen! Missä ovat kreaattien ylpeys, taisteluhenki ja voitonnälkä???

Useimmista noista nykyisistä multinikkikreaattihousuunpaskojista ei ole kirjoittamaan edes paria koherenttia ja/tai virheetöntä lausetta; puhumattakaan, että tekisivät ne vakionikillä, mikä sekin kertoo omaa valitettavaa kieltään siitä, kuinka valmiita he itsekään ovat seisomaan sanojensa takana! Yhdentekeviä puhaltamalla kaatuvia selkärangattomia R-vikaisia ripari-isosia koko kaarti, huonohappisia velttoja paskoja kuten nykyarmeijan alokkaatkin, pelkkiä umpitolloja lukutaidottomia jeesusbusseissa nuokkuvia raamattupiiriläisiä! Nähneet ehkä Reinikaisen nimen ja parhaimmillaan kuunnelleet tämän webbisaarnan, mutta siinä kaikki. Nykykreaatit ovat kuin eiliset keihäsmiehet: tekevät ehkä parhaansa, mutta kun ei, se vaan ei riitä mihinkään!!!

Helvetti sentään!

Toista se oli ennen. Silloin sentään kreationistit edes yrittivät oikeasti, uskoivat asiaansa ja kirjoittivat ryhdikkäästi vakionikillä. Aina välillä he jopa yllättivät ja vetosivat ihan oikeasti tieteellisiinkin lähteisiin ja tutkimuksiin. Ok, oikeinkirjoitus nyt oli silloinkin vähän mitä sattuu, eivätkä he niistä tutkimuksista mitään tajunneet silloinkaan, tai parhaimmillaankin he vain tarkoituksellisen epärehellisesti lainalouhivat viisaampiensa tutkimuksia ja vääntelivät heidän sanomisiaan. Mutta silti heillä oli enemmän yritystä - ja osaamistakin - verrattuna näihin nykyisiin säälittäviin räpeltäjiin, jotka ovat ponnekkaita kuin tyhjentynyt vappupallo! Kunnon vastustajalle sitä antaa mieluummin pienet asiavirheetkin anteeksi, kunhan vastus vaan on muuten aitoa ja yritteliästä. Näin evoleirin edustajana olen siis surullinen vastapuolen nykyisestä täysin ponnettomasta annista: sanoisinpa jopa, että kreationistit ovat rappeutuneet!

Huh?!?

Suppurainen, ant1evo, Banzai ja toilailija, missä olette rakkaat tsemppaavat tolvanat??? Tulkaa takaisin, ei näiden nykyisten pula-ajan korvikekreaattien pieksämisestä saa alkuunkaan samaa nautintoa! Näyttäisitte noille "virkaiältään" nuoremmillenne edes vähän mallia siitä kuinka jeesuksen puolesta valehdellaan oikein kunnolla, oikein Lutherin hengessä! Ilman kaltaisianne tämä palsta näivettyy hengiltä.

13

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätin teille kommentointivälitkin valmiiksi, ette olisi osanneet niitäkään tehdä.

    • Reckon

      En jaksanu kaikkea lueskella, mutta selailtuani palstaa yhdyn mielipiteeseesi.

      :>

      • mottonen

        näin takaapäin 3 ;)


    • Apo-Calypso

      Suot mielestäni ansiotonta arvonnousua "suppuraiselle", muuten spot-on.

    • chris_hitchens

      Samaa mieltä olen minäkin. Minusta kressukoiden taistelutahto on tyystin kadoksissa - en ole rekattuna ollut hirmu kauaa mutta muistan hyvin (osallistuinkin) suppuraisen jutut.

      On nää ihan ihme porukkaa - minusta tuntuu suorastaan pahalle, että kyseessä on kuitenkin ihan oikeustoimikelpoista porukkaa (suuri osa). Rehellisyyttä heistä ei löydy piiruakaan.

    • Mr.K.A.T.

      Evothan löi jo ajat sitten kreationistit, jotka tajusivat jättää tämän foorumin kuin uppoavan laivan.

      Enää viimeiset nimimerkeissä piilottalevat sissimohikaanit ja ne jotka hmm.. muistuttavat sitä monty Pythonin tappelevaa hahmoa, jolta lyöty kädet ja jalat irti ja vielä uhittelee.. eivät edes tajua hävinneensä..

      • Mr.K.A.T.

        ..siitä Doverin kuuluisasta ID-oikeudenkäynnistä, jossa ID-kreationismi murskattiin (hikoillen valehdellen polkivat itse ID:n moraalisesti rappiolle joten itse sen murskasivat).

        Se "järistys" ei jäänyt vain USAan vaan vaikuttaa täällä Suomessa asti ?


      • oikeudenmukainen?
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        ..siitä Doverin kuuluisasta ID-oikeudenkäynnistä, jossa ID-kreationismi murskattiin (hikoillen valehdellen polkivat itse ID:n moraalisesti rappiolle joten itse sen murskasivat).

        Se "järistys" ei jäänyt vain USAan vaan vaikuttaa täällä Suomessa asti ?

        Niin, oli aikamoinen "järistys" kun havaittiin, että päätöksen tehnyt tuomari oli kopioinut 90% aineistosta, joka käsitteli ID:tä, darwinistista kantaa edustaneilta asiantuntijoilta.


      • Apo-Calypso
        oikeudenmukainen? kirjoitti:

        Niin, oli aikamoinen "järistys" kun havaittiin, että päätöksen tehnyt tuomari oli kopioinut 90% aineistosta, joka käsitteli ID:tä, darwinistista kantaa edustaneilta asiantuntijoilta.

        Jälleen yksi valehteleva hihhuli. Oikeudenkäynnin tuomari tekee päätöksensä oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja kuulustelujen perusteella, ja näin tapahtui myös Doverissa.

        Oikeudenkäynnin viralliset pöytäkirjat:

        http://www.talkorigins.org/faqs/dover/kitzmiller_v_dover.html


      • tiedon väärtti
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Jälleen yksi valehteleva hihhuli. Oikeudenkäynnin tuomari tekee päätöksensä oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja kuulustelujen perusteella, ja näin tapahtui myös Doverissa.

        Oikeudenkäynnin viralliset pöytäkirjat:

        http://www.talkorigins.org/faqs/dover/kitzmiller_v_dover.html

        "Oikeudenkäynnin tuomari tekee päätöksensä oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja kuulustelujen perusteella, ja näin tapahtui myös Doverissa."

        Niinhän me luulemme, mutta Doverissa tuomari ei itse laatinut lausuntoa, vaan kopio sen suurimmaksi osaksi, yli 90%:sest.i (Lähde Tapio Puolimatkan kirja, Usko, tiede ja evoluutio, sivu 187)


      • Apo-Calypso
        tiedon väärtti kirjoitti:

        "Oikeudenkäynnin tuomari tekee päätöksensä oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja kuulustelujen perusteella, ja näin tapahtui myös Doverissa."

        Niinhän me luulemme, mutta Doverissa tuomari ei itse laatinut lausuntoa, vaan kopio sen suurimmaksi osaksi, yli 90%:sest.i (Lähde Tapio Puolimatkan kirja, Usko, tiede ja evoluutio, sivu 187)

        Tampio Suolenmutka ei ole niitä luotettavimpia todistajia.
        Annoin sinulle linkin oikeudenkäynnin pöytäkirjoihin, jotka osoittavat yksikäsitteisesti Puolimatkan väitteiden olevan täyttä roskaa.


      • etukäteen
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Tampio Suolenmutka ei ole niitä luotettavimpia todistajia.
        Annoin sinulle linkin oikeudenkäynnin pöytäkirjoihin, jotka osoittavat yksikäsitteisesti Puolimatkan väitteiden olevan täyttä roskaa.

        Kyse ei ole niinkään pöytäkirjoista, vaan tuomarin päätöksestä. Tuomari käytti päätöksessään ACLU:n lakimiesten ETUKÄTEEN valmistamaa dokumentia.


      • Apo-Calypso
        etukäteen kirjoitti:

        Kyse ei ole niinkään pöytäkirjoista, vaan tuomarin päätöksestä. Tuomari käytti päätöksessään ACLU:n lakimiesten ETUKÄTEEN valmistamaa dokumentia.

        Ja perustelusi tuolle valheellesi mahtaa olla mikä? Tuomari tekee päätökset oikeudenkäynnin aikana esiin tulleiden dokumenttien ja todisteiden perusteella. Jos olet eri mieltä, niin alapa latoa pöytään todisteita, että tuomari Jones III olisi toiminut lain vastaisesti. Tampio Suolenmutkan sopertelut eivät riitä.

        Sivumennen sanoen, ACLU on organisaatio, jonka kustantamat lakimiehet hoitivat syyttäjän roolin, joten *tietenkin* tuomari joutuu käyttämään heidän argumenttejaan. Mitä muuta hän voisi tehdä, keksiä argumentit omasta päästään? Discovery Institute (muistaakseni) hoiti puolustajien rahoituksen, helvetin surkealla menestyksellä, tosin.

        Etkä vieläkään ole viitsinyt tutustua oikeuden pöytäkirjoihin... Miksiköhän? Totuus mahtaa sattua, eikä uskallus ole ihan riittänyt
        jeesuspellelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe