Arvon vajakit, oletteko pohtineet mikä on pelastuksenne edellytys?
Aivan oikein, ette ole.
Pelastuksenne on mahdollista vain siksi että teillä on julma Jumala joka heittää teidät helvettiin, ellette usko.
Kiitos armollisen Jumalanne luonteen, teille on luvattu pelastus!
? pelastuksesta
44
322
Vastaukset
- Jumalan palvelija.
Helvettiin lähetetään.
Teidät tuomitaan helvettiin maanpäällisten rikostenne takia.
Jos rakastaisitte lapsianne niin antaisitte heidät jumalalle ettekä lähettäisi heitä ikuiseen kadotukseen.
Kiitän Jumalaa siitä että hän on suopea oikeita ihmisiä kohtaan.- ja pöyhkeä
ja tyhmä.
- Jumalan palvelija.
ja pöyhkeä kirjoitti:
ja tyhmä.
Rakastaa itseänsä koska Jeesus on hänessä!!!
Sinä et voi sitä ymmärtää koska vain Ylhäältä syntyneellä riittää siihen äly. - uskovainen?
Jumalan palvelija. kirjoitti:
Rakastaa itseänsä koska Jeesus on hänessä!!!
Sinä et voi sitä ymmärtää koska vain Ylhäältä syntyneellä riittää siihen äly.Jeesus on kuollut jo ajat sitten.
- Jumalan palvelija.
uskovainen? kirjoitti:
Jeesus on kuollut jo ajat sitten.
Vihaa itseänsä!
Sinä luulet Jeesuksen kuolleen koska vihaat itseäsi. - näin kahden
Vihaa itseänsä!
Sinä luulet Jeesuksen kuolleen koska vihaat itseäsi.viestin jälkeen väität että vihaan itseäni? Ja Jeesuksen kuolema on ihan raamatullinen tosiasia.
- Jumalan palvelija.
näin kahden kirjoitti:
viestin jälkeen väität että vihaan itseäni? Ja Jeesuksen kuolema on ihan raamatullinen tosiasia.
Kun et itse tiedosta asiaa.
Raamatullinen tosiasia on että Jeesus oli kuolleena vain kolme päivää.
Nyt hän elää ja rakastaa sinua vaikka et tosiasioita sokeana näekään. - joten
Kun et itse tiedosta asiaa.
Raamatullinen tosiasia on että Jeesus oli kuolleena vain kolme päivää.
Nyt hän elää ja rakastaa sinua vaikka et tosiasioita sokeana näekään.miten se voi tosiasia olla?
Kuule taidat leijailla jossain ihan eri maailmoissa. Mistä tiedät ettei Jeesuksesi ole satua? Miksi muuten kirjoittelet näillä palstoilla, Jumalan palvelija? - Jumalan palvelija.
joten kirjoitti:
miten se voi tosiasia olla?
Kuule taidat leijailla jossain ihan eri maailmoissa. Mistä tiedät ettei Jeesuksesi ole satua? Miksi muuten kirjoittelet näillä palstoilla, Jumalan palvelija?Totta kuin sinä.
Pakko minun on täällä kirjoiteltava kun kaikki harhaanjohdetut ovat täällä.
Täällä minua tarvitaan!! - tosissasi?
Totta kuin sinä.
Pakko minun on täällä kirjoiteltava kun kaikki harhaanjohdetut ovat täällä.
Täällä minua tarvitaan!!"Jeesus on enemmän totta kuin sinä". Onko noin? Et ole harkinnut hoitoon hakeutumista?
- zkbn
Olen iloinen siitä tiedosta, että kun kuolen, niin mitään sen jälkeen ei minun kohdallani enää ole. Mikä helpotus! Olla ikuisesti olematon.
- Missukka
Haluatko sinä läheisyyteesi ihmisiä, jotka eivät usko sinuun yhtään? Epäilen ettet. Miksi sitten oletat, että Jumalan pitäisi haluta ja hyväksyä moinen?
"Kiitos armollisen Jumalanne luonteen, teille on luvattu pelastus!"
Korjaisin armollisen oikeudenmukaisella, mutta tottahan sanomasikin oli.- ruostuu
>>Haluatko sinä läheisyyteesi ihmisiä, jotka eivät usko sinuun yhtään? Epäilen ettet.
- Missukka
ruostuu kirjoitti:
>>Haluatko sinä läheisyyteesi ihmisiä, jotka eivät usko sinuun yhtään? Epäilen ettet.
"Jos on terve itsetunto, niin ei tarvitse piitata siitä uskooko muut minuun vai ei."
Vaan eipä tuo elo hyljeksijän kanssa kovin taivaallista lie.
"mutta en minä heille kumminkaan mitään ikuista kidutusta haluaisi,vaikka en heidän kanssaan toimeen tulekaan."
Sinä(?). Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä. - H3mmo
"Haluatko sinä läheisyyteesi ihmisiä, jotka eivät usko sinuun yhtään? Epäilen ettet. Miksi sitten oletat, että Jumalan pitäisi haluta ja hyväksyä moinen?"
Luuletko sinä tietäväsi jotakin jumalan motiiveista? Koska sinä et halua ympärillesi tietynlaisia ihmisiä, niin jumalakaan ei halua? Taitaa koko jumalkuvasi olla vain projektio omasta persoonallisuudestasi. - H3mmo
Missukka kirjoitti:
"Jos on terve itsetunto, niin ei tarvitse piitata siitä uskooko muut minuun vai ei."
"mutta en minä heille kumminkaan mitään ikuista kidutusta haluaisi,vaikka en heidän kanssaan toimeen tulekaan."
Sinä(?). Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään."
Paitsi tietenkin niille, jotka eivät usko häneen elämänsä päättyessä. :D - Kuk regus susej
Missukka kirjoitti:
Sinä(?). Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä.Jos jumalasi on kaikkivoipa, se tekee mitä haluaa, tässä tapauksessa haluaa ihmisiä helvettiin.
- Kössönöm
Missukka kirjoitti:
Sinä(?). Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."
- Ensin keksit jumalan ja sitten väität tietäväsi mitä tämä jumala haluaa tai ei halua... - ??
Missukka kirjoitti:
Sinä(?). Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä.Aivopesty sinä olet. Voi ressukkaa, kun kuvittelee elävänsä kuoleman jälkeen. Ikävää, että kaltaisiasi on.
- Missukka
Kuk regus susej kirjoitti:
Jos jumalasi on kaikkivoipa, se tekee mitä haluaa, tässä tapauksessa haluaa ihmisiä helvettiin.
Eli mielestäsi pitäisi päättää toisen puolesta. Se siitä vapaasta tahdosta.
- Missukka
Kössönöm kirjoitti:
"Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."
- Ensin keksit jumalan ja sitten väität tietäväsi mitä tämä jumala haluaa tai ei halua...Raamattu ei ole minun kirjoittamani, minä vain uskon siihen.
- Missukka
H3mmo kirjoitti:
"Haluatko sinä läheisyyteesi ihmisiä, jotka eivät usko sinuun yhtään? Epäilen ettet. Miksi sitten oletat, että Jumalan pitäisi haluta ja hyväksyä moinen?"
Luuletko sinä tietäväsi jotakin jumalan motiiveista? Koska sinä et halua ympärillesi tietynlaisia ihmisiä, niin jumalakaan ei halua? Taitaa koko jumalkuvasi olla vain projektio omasta persoonallisuudestasi.Oletatko sanomani olevan Jumalan motiivien selitys? Ei ole. Kuten sanoit, katselen asiaa omasta näkökulmastani.
- H3mmo
Missukka kirjoitti:
Oletatko sanomani olevan Jumalan motiivien selitys? Ei ole. Kuten sanoit, katselen asiaa omasta näkökulmastani.
"Oletatko sanomani olevan Jumalan motiivien selitys?"
Näköjään ne ovat sinun jumalasi motiivien selitys, koska "katselet jumalaa omasta näkökulmastasi", niin kuin tekevät kaikki uskovaiset. - ...
Missukka kirjoitti:
Raamattu ei ole minun kirjoittamani, minä vain uskon siihen.
tietäväsi jumalan ajatukset?
" Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."
Missä kohtaa raamattua sanotaan noin? - Missukka
... kirjoitti:
tietäväsi jumalan ajatukset?
" Ei Jumala ankaruudestaan huolimatta halua ikuista kidutusta kenellekään. Siksi tehdään lähetystyötä."
Missä kohtaa raamattua sanotaan noin?Varmaan jossain kohdissa sanotaankin. Haluaisitko, että varmuuden vuoksi kirjoitan jokaisen lauseen alkuun "minä uskon, että"? En taida vaikka haluaisitkin.
- Kuk regus susej
Missukka kirjoitti:
Eli mielestäsi pitäisi päättää toisen puolesta. Se siitä vapaasta tahdosta.
On kyse jumalasi kaikkivoipaisuudesta ja tahdosta, jumalasi tuomitsee ihmisiä ikuiseen kidutukseen, koska haluaa. Jos ei haluasi, ei se niin tekisi.
Sitä paitsi, kristinuskon vapaa tahto = olet vapaa tekemään kuten jumalasi määrää, tai kärsit rangaistuksesi. - ...
Missukka kirjoitti:
Varmaan jossain kohdissa sanotaankin. Haluaisitko, että varmuuden vuoksi kirjoitan jokaisen lauseen alkuun "minä uskon, että"? En taida vaikka haluaisitkin.
väität tietäväsi, mitä joku "jumala" tahtoo ja kun sinulta kysyy, että mistä sen tiedät, nin alat vittuilemaan.
- Missukka
On kyse jumalasi kaikkivoipaisuudesta ja tahdosta, jumalasi tuomitsee ihmisiä ikuiseen kidutukseen, koska haluaa. Jos ei haluasi, ei se niin tekisi.
Sitä paitsi, kristinuskon vapaa tahto = olet vapaa tekemään kuten jumalasi määrää, tai kärsit rangaistuksesi.Eikö mielestäsi ole oikeudenmukaista saada tarvittaessa rangaistus väärästä tekemisestä? Oikeuskäsityksemme ei ole yhtenevät. En ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan joko Jumalan pitäisi sietää taivaassa häneen uskomattomia ihmisiä tai sitten väkipakolla muuttaa heidän uskovaisiksi. En näet usko, että uskomaton uskoo kun näkee. Aina löytyy jotain kränättävää. Teistä on vaan niin mieluista heilutella sitä keppiä koko ajan.
- Missukka
... kirjoitti:
väität tietäväsi, mitä joku "jumala" tahtoo ja kun sinulta kysyy, että mistä sen tiedät, nin alat vittuilemaan.
"nin alat vittuilemaan."
Itse sanot minun väittävän/tietävän jotain, vaikka luulisi sinun jo minua (tai suomenkieltä) sen vertaa tuntevan, että kyse on uskomisesta.
Jumala, johon uskon, on minulle oikeudenmukainen ja rakastava Jumala. Jos alat sen jälkeen kysellä, miksi Jumala tekee sitä ja tätä, älä oleta minun tietävän vastausta. - Kuk regus susej
Missukka kirjoitti:
Eikö mielestäsi ole oikeudenmukaista saada tarvittaessa rangaistus väärästä tekemisestä? Oikeuskäsityksemme ei ole yhtenevät. En ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan joko Jumalan pitäisi sietää taivaassa häneen uskomattomia ihmisiä tai sitten väkipakolla muuttaa heidän uskovaisiksi. En näet usko, että uskomaton uskoo kun näkee. Aina löytyy jotain kränättävää. Teistä on vaan niin mieluista heilutella sitä keppiä koko ajan.
ei ole rikos, toiseksi, ei jumalasi tarvitse sietää ketään jota ei taivaaseensa halua, mutta ei ketään ole pakko kiduttaakaan.
Vapaata tahtoa ei ole, jos sen käytöstä rangaistaan. - Missukka
ei ole rikos, toiseksi, ei jumalasi tarvitse sietää ketään jota ei taivaaseensa halua, mutta ei ketään ole pakko kiduttaakaan.
Vapaata tahtoa ei ole, jos sen käytöstä rangaistaan.Vapaa tahto tarkoittanee, ettei ole intressejä suuntaan eikä toiseen, täydellistä välinpitämättömyyttä. Ehkei sekään ääripää ole kovin tavoiteltava.
ei jaksa edes näytellä yllättynyttä siitä seikasta että kukaan vajakki ei ole lähtenyt puolustamaan pelastustaan ja Jumalan suurta, Rakastavaa Armoa :)
Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä. Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas. Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille.
Minä väitän, että koko jeesustarina on mielikuvitusta, jeesuksen historiallisuuskin on kiistanalainen. Jeesus ei pysty tekemään yhtään ihmettä. Jeesus ei pysty tekemään MITÄÄN. Todista väitteeni vääräksi?
"Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
"Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
" Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
Missä on jumalasi suuruus , voima ja mahti jolla hän tämän maailmankaikkeuden loi päivässä muttä yllättäen kärpäsenpaskan kokoiseen maapalloon käytti 6 päivää?- Nasse.
"Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä. Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas. Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille."
Oletko ajatellut koskaan mielihyväsatuasi yhtään ensimmäistä töräytystä pidemmälle? Jos olet, olet myös huomannut että pelastusta ei ole ellei ole jotain jolta pelastua. Se jolta pelastua on Kaikkiavaltiaan, Armoll.isen Jumalasi ikuinen viha ja helvettituomio.
Ilman tuota vihaa ei voisi pelastua. KeljuKooKojootti kirjoitti:
Minä väitän, että koko jeesustarina on mielikuvitusta, jeesuksen historiallisuuskin on kiistanalainen. Jeesus ei pysty tekemään yhtään ihmettä. Jeesus ei pysty tekemään MITÄÄN. Todista väitteeni vääräksi?
"Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
"Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
" Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
Missä on jumalasi suuruus , voima ja mahti jolla hän tämän maailmankaikkeuden loi päivässä muttä yllättäen kärpäsenpaskan kokoiseen maapalloon käytti 6 päivää?"Minä väitän, että koko jeesustarina on mielikuvitusta, jeesuksen historiallisuuskin on kiistanalainen. Jeesus ei pysty tekemään yhtään ihmettä. Jeesus ei pysty tekemään MITÄÄN. Todista väitteeni vääräksi?"
Valtaosa tutkijoista myöntää Jeesuksen historiallisuuden. Siitä mikä/kuka Jeesus oli kiistellään. Ihmeitäkin tapahtuu tänä päivänäkin, luonnollisesti niistä ei saa lukea iltapäivälehtien palstoilta.
""Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
" Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)"
Toisaalta tuot itse tässä esille mielipiteesi, ilman minkäälaisia todisteita mielipiteesi tueksi.
"Missä on jumalasi suuruus , voima ja mahti jolla hän tämän maailmankaikkeuden loi päivässä muttä yllättäen kärpäsenpaskan kokoiseen maapalloon käytti 6 päivää?"
En ihan allekirjoita ajatustasi, että nopeammin tehty on parempi kuin ajan kanssa tehty. Olisin jopa valmis väittämään, tietyin edellytyksin, että asia on juuri päinvastoin.Nasse. kirjoitti:
"Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä. Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas. Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille."
Oletko ajatellut koskaan mielihyväsatuasi yhtään ensimmäistä töräytystä pidemmälle? Jos olet, olet myös huomannut että pelastusta ei ole ellei ole jotain jolta pelastua. Se jolta pelastua on Kaikkiavaltiaan, Armoll.isen Jumalasi ikuinen viha ja helvettituomio.
Ilman tuota vihaa ei voisi pelastua."Oletko ajatellut koskaan mielihyväsatuasi yhtään ensimmäistä töräytystä pidemmälle? Jos olet, olet myös huomannut että pelastusta ei ole ellei ole jotain jolta pelastua. Se jolta pelastua on Kaikkiavaltiaan, Armoll.isen Jumalasi ikuinen viha ja helvettituomio.
Ilman tuota vihaa ei voisi pelastua."
Pohtia luonteen omaavani olen toki pohdiskellut. Kun rehellisesti ajattelee ei täällä maapallolla ole ihmistä joka ei olisi tuomioita ansainnut. Ei ole yhtään täydellistä, synnitöntä,täysin hyvää ihmistä eli jokainen on tuomion ansainnut.
Epäoikeudenmukaista olisi jos pahan teosta, johon siis jokainen ihminen sortuu, ei seuraisi tuomioita ja rangaistusta. Ja Jumalan täytyy todella vihata syntiä, niin hirveältä tuomiolta ikuinen kärsimys kuulostaa. Jumalan armo taas näkyy ja toteutuu Jeesuksessa Kristuksessa.juhani1965 kirjoitti:
"Minä väitän, että koko jeesustarina on mielikuvitusta, jeesuksen historiallisuuskin on kiistanalainen. Jeesus ei pysty tekemään yhtään ihmettä. Jeesus ei pysty tekemään MITÄÄN. Todista väitteeni vääräksi?"
Valtaosa tutkijoista myöntää Jeesuksen historiallisuuden. Siitä mikä/kuka Jeesus oli kiistellään. Ihmeitäkin tapahtuu tänä päivänäkin, luonnollisesti niistä ei saa lukea iltapäivälehtien palstoilta.
""Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)
" Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille" = mielikuvitusta ja haihattelua (ei todellisessa elämässä mitään vaikutusta)"
Toisaalta tuot itse tässä esille mielipiteesi, ilman minkäälaisia todisteita mielipiteesi tueksi.
"Missä on jumalasi suuruus , voima ja mahti jolla hän tämän maailmankaikkeuden loi päivässä muttä yllättäen kärpäsenpaskan kokoiseen maapalloon käytti 6 päivää?"
En ihan allekirjoita ajatustasi, että nopeammin tehty on parempi kuin ajan kanssa tehty. Olisin jopa valmis väittämään, tietyin edellytyksin, että asia on juuri päinvastoin."Valtaosa tutkijoista myöntää Jeesuksen historiallisuuden" Ai jeesuksentutkijat... Onpa kumma!
Juice kuule, ei se mene niin, että sinä sanot, että joku näkymätön ja kuulumaton on olemassa ja sitten kun sinulle sanotaan, että se on sinun mielikuvituksesi tuotetta, niin se pitäisi jotenkin todistaa, ettei se ole. Kyllä se joka väittää jonkun sellaisen olevan olemassa, jota muut eivät havaitse on itse velvollinen esittämään todisteita.juhani1965 kirjoitti:
"Minä väitän, että koko jeesustarina on mielikuvitusta, jeesuksen historiallisuuskin on kiistanalainen. Jeesus ei pysty tekemään yhtään ihmettä. Jeesus ei pysty tekemään MITÄÄN. Todista väitteeni vääräksi?"
En ihan allekirjoita ajatustasi, että nopeammin tehty on parempi kuin ajan kanssa tehty. Olisin jopa valmis väittämään, tietyin edellytyksin, että asia on juuri päinvastoin."Pelastukseni edellytys on Jeesuksen suorittama lunastus ristillä"
- Kerrotko miten lunastus näkyy konkreettisesti ja miten toiminnan voi osoittaa kiistattomasti jumalasta / jeesuksesta lähtöisin olevaksi niin, että se ei ole tulkittavissa ihmisen mielikuvituksen ja omien uskomusten aikaansaamaksi?
"Uskomalla Jeesukseen olen Jumalan silmissä vanhurskas"
- Kerrotko miten vanhurskautus näkyy konkreettisesti ja miten kyseisen toiminnan voi osoittaa kiistattomasti jumalasta / jeesuksesta lähtöisin olevaksi niin, että se ei ole tulkittavissa ihmisen mielikuvituksen ja omien uskomusten aikaansaamaksi?
" Tässä ilmenee se armo ja lahja Jumalalta ihmisille"
- Kerrotko miten lahja näkyy konkreettisesti ja miten kyseisen toiminnan voi osoittaa kiistattomasti jumalasta / jeesuksesta lähtöisin olevaksi niin, että se ei ole tulkittavissa ihmisen mielikuvituksen ja omien uskomusten aikaansaamaksi?- miljoonat
ennen jesseä eläneet on sitten automaattisesti helvetissä? Tulks sinne vähän tungosta kun piti käydä jesse tapattamassa?
No on se hyvä, että mä sentään synnyin vajaa parituhatta vuotta myöhemmin niin mulla on nyt automatic taivaspaikka ja miksei olisi jos kerran helevetissä on jo helvetinmoinen ruuhka niistä ennen jesse parkaa eläneistä hemmoista. - Nasse.
juhani1965 kirjoitti:
"Oletko ajatellut koskaan mielihyväsatuasi yhtään ensimmäistä töräytystä pidemmälle? Jos olet, olet myös huomannut että pelastusta ei ole ellei ole jotain jolta pelastua. Se jolta pelastua on Kaikkiavaltiaan, Armoll.isen Jumalasi ikuinen viha ja helvettituomio.
Pohtia luonteen omaavani olen toki pohdiskellut. Kun rehellisesti ajattelee ei täällä maapallolla ole ihmistä joka ei olisi tuomioita ansainnut. Ei ole yhtään täydellistä, synnitöntä,täysin hyvää ihmistä eli jokainen on tuomion ansainnut.
Epäoikeudenmukaista olisi jos pahan teosta, johon siis jokainen ihminen sortuu, ei seuraisi tuomioita ja rangaistusta. Ja Jumalan täytyy todella vihata syntiä, niin hirveältä tuomiolta ikuinen kärsimys kuulostaa. Jumalan armo taas näkyy ja toteutuu Jeesuksessa Kristuksessa."Jumalan armo taas näkyy ja toteutuu Jeesuksessa Kristuksessa."
- mielihyväsatusi mukaan molemmat mielikuvitushahmot ovat yksi ja sama
"Epäoikeudenmukaista olisi jos pahan teosta, johon siis jokainen ihminen sortuu, ei seuraisi tuomioita ja rangaistusta. "
- jos jokainen tekee pahaa, niin eikö silloin syyllinen olekin se joka on virheellisen tuotteen - ihmisen - suunnitellut, valmistanut ja lanseerannut liikkeelle?
- rajallisena elinaikana tehdyt rajalliset pahat teot ansaitsevat ikuisen kidutuksen helvetissä - sekö on oikeudenmukaista?
Mietihän vähän vielä lisää näitä juttuja, jos pääsi sen kestää. - Nasse.
miljoonat kirjoitti:
ennen jesseä eläneet on sitten automaattisesti helvetissä? Tulks sinne vähän tungosta kun piti käydä jesse tapattamassa?
No on se hyvä, että mä sentään synnyin vajaa parituhatta vuotta myöhemmin niin mulla on nyt automatic taivaspaikka ja miksei olisi jos kerran helevetissä on jo helvetinmoinen ruuhka niistä ennen jesse parkaa eläneistä hemmoista."Eli siis
Kirjoittanut: miljoonat / Tänään / klo 03:37
"
tai joku muu ko. taikauskoon hurahtanut voi antaa tähänkin kriittisen tarkastelun kestävän vastauksen - NOT - ...
juhani1965 kirjoitti:
"Oletko ajatellut koskaan mielihyväsatuasi yhtään ensimmäistä töräytystä pidemmälle? Jos olet, olet myös huomannut että pelastusta ei ole ellei ole jotain jolta pelastua. Se jolta pelastua on Kaikkiavaltiaan, Armoll.isen Jumalasi ikuinen viha ja helvettituomio.
Epäoikeudenmukaista olisi jos pahan teosta, johon siis jokainen ihminen sortuu, ei seuraisi tuomioita ja rangaistusta. Ja Jumalan täytyy todella vihata syntiä, niin hirveältä tuomiolta ikuinen kärsimys kuulostaa. Jumalan armo taas näkyy ja toteutuu Jeesuksessa Kristuksessa.Väität ettei ole olemassa yhtään ihmistä, joka ei olisi ikuista kidutusta ansainnut! Olet ihan sekopää.
Ihmiset ovat ihmisiä, eikä täydellistä ihmistä olekaan, koska täydellisyydestä on yhtä paljon mielipiteitä kuin on ihmisiäkin.
Oikein pahaa tekee, kun juttujasi lukee.
- tuonpuoleinen ( ei kirj.
ennen kuin synnyin, panin itseni likoon maailmaan., näin uskon,
helvetti on kuvitteellinen olotila heille, joilla on huono "omatunto"
eletyssä maailmassa.
Lupauksesi mistä vain on omaa asiaasi,ystävällisesti toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,734271Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172738Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242497Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1092318Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102194Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6091946MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231683