Serranon loppu oli itseasiassa aika kaunis. Diego lopetti elämänsä, mutta pääsi taivaaseen. Taivas on jokaiselle erilainen ja Diegon taivaassa koko suurperhe istuu aamiaisella yhdessä, iloisena ja yhtenäisenä.
Diego pääsi omaan taivaaseensa
Tr
3
611
Vastaukset
- Tavernan haamu
Kyllä Diegon maallisessakin elämässä suurperhe istui aamiaisella enimmäkseen yhdessä, iloisena ja yhtenäisena ainakin neljänteen tuotantokauteen saakka. Mitä nyt välillä korvatillikka lensi ja sanan säilä sivalsi, mutta pitäähän jotain säpinää olla.
- asia ei kaikille selvä
10 vuotias poikanikin tajusi heti, että Diego vain heräsi vaimonsa vierestä häiden jälkeisenä aamuna. Asian voi tarkistaa sarjan virallisilta kotisivuilta, jos ei halua uskoa.
- niinpä niin
kökkö se loppu oli. Koulussakin käsketään välttämään tarinoita, jotka loppuvat: 'Ja sitten hän heräsi'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404