Minkälainen

Meriläinen

"elämäntyyli" pitäis olla kun tälle palstalle tulee.
Hoikkako pitäisi olla kuin pajunvarsi, nuori ja kaunis?
Vai käykö tavallinen tanttaralla?
Elämän tapana huumori, luonto ja höh palstailu.

84

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä palstalla tarvittavan turnauskestävyyttä, tai jotain vastaavaa kuitenkin.

• Meriläinen

Sitähän löytyy kyllä, olen sotisovassani aina paikoillani ja mua ei kaada kukaan.

• Meriläinen kirjoitti:

Sitähän löytyy kyllä, olen sotisovassani aina paikoillani ja mua ei kaada kukaan.

Hyvä niin. Pelin henki kun on tämä Eläkeläisiltä tuttu "Humppaa tai kuole"

• Meriläinen
        DaddyFrank kirjoitti:

Hyvä niin. Pelin henki kun on tämä Eläkeläisiltä tuttu "Humppaa tai kuole"

onneks vielä kelpuuttavat työmaailmaan, vai?
        Onks työtä tekeville vielä suuremmat vaatimukset?
        Mie mietin miten se menikään oonks vai ei.

• Meriläinen kirjoitti:

onneks vielä kelpuuttavat työmaailmaan, vai?
        Onks työtä tekeville vielä suuremmat vaatimukset?
        Mie mietin miten se menikään oonks vai ei.

Eläkeläisillä sitä bändiä. Meitä ilman maailma ei voi pyöriä, ja siitä johtuen on määrätty, että ikäluokkamme ei pääse koskaan eläkkeelle. Eikä ole väliksikään.

• Meriläinen
        DaddyFrank kirjoitti:

Eläkeläisillä sitä bändiä. Meitä ilman maailma ei voi pyöriä, ja siitä johtuen on määrätty, että ikäluokkamme ei pääse koskaan eläkkeelle. Eikä ole väliksikään.

Ja oon oikeestaan ihan tyytyväinen. Olen liian levoton sielu eläkkeelle, ja sitten jos joutuisin jäämään tekisin vapaaehtoistöitä kuitenkin.

• Puhurix

on uskomaton juttu.

• ei taida olla väliä ulkonäöllä, ja senhän voi kuvailla ihan sellaiseksi kuin huvittaa. Tän palstan kirjoittajien keski-ikä ei liene ihan nuorikaan. Tervetuloa vaan ja kuten DaddyFrank mainitsikin paras ominaisuus täällä on turnauskestävyys.

• Meriläinen

paljoakaan lueskellut tätä palstaa nyt ajattelin kokeilla.
        Välillä pitää vähän vierailla muillakin kujilla ettei jumitu noihin "kotimaisemiin".
        Ja aina saa uutta ajateltavaa.

• Meriläinen kirjoitti:

paljoakaan lueskellut tätä palstaa nyt ajattelin kokeilla.
        Välillä pitää vähän vierailla muillakin kujilla ettei jumitu noihin "kotimaisemiin".
        Ja aina saa uutta ajateltavaa.

ollaanhan me "tavattukin" toisaalla, käyn siellä myös joskus vierailulla. :)

• Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

ollaanhan me "tavattukin" toisaalla, käyn siellä myös joskus vierailulla. :)

onhan täällä muitakin "tuttuja", eli en ihan outoon "kaupunkiin" tullut.

• Meriläinen kirjoitti:

maihinnousu sujuu varmaan suuremmitta kivuitta. :))

• Meriläinen

kyllä kunnon kalakeitto mullekin maistuu, varsinkin toisen tekemänä.
        Ihanaa :))

• QuietPlace
        Meriläinen kirjoitti:

toisaalla käväissyt minäkin.
        tervetuloa ja mitäs jos haalaisit HTZA:n, handen ja Paapurinkin mukanasi ;))))

• on kattaus pöydässä. Nyt tuli kiire, kun kalat vielä järvessä :) *ampaisee töihin hihojaan käärien*

• Meriläinen
        QuietPlace kirjoitti:

vois uteliaisuuttan lähteä, mutta lähti just sieltäkin, kai puskaan taas.
        Ja mie en tiijä onko nää miehet niin kovia vieraissa käymään mutta voinhan kysellä kun vastaan tulevat :))

• Meriläinen

kurkku juoksettaa sitten illan veskissä, sehän on silkkaa nestettä.
        Mutta juostaan sitten :))

• Meriläinen kirjoitti:

Ja mie en tiijä onko nää miehet niin kovia vieraissa käymään mutta voinhan kysellä kun vastaan tulevat :))

käydä vaikka vuoroin vieraissa! :) On tässä ennenkin palstoja vaihdettu!

• Meriläinen
        norMix kirjoitti:

käydä vaikka vuoroin vieraissa! :) On tässä ennenkin palstoja vaihdettu!

kyllä käy, tervetuloa vaan väriä tuomaan! Näin syksyllä sitä on kohta luonnossakin.

• QuietPlace
        Meriläinen kirjoitti:

Saan Paapun kiinni kyllä muualtakin, voisin houkutella ;)

• Meriläinen
        QuietPlace kirjoitti:

Saan Paapun kiinni kyllä muualtakin, voisin houkutella ;)

miestenkin narraajana :))
        Ja se puska oli ihan aito marjapuska, siellä se on paljon ollut nyt syksyllä. :))

• QuietPlace
        Meriläinen kirjoitti:

miestenkin narraajana :))
        Ja se puska oli ihan aito marjapuska, siellä se on paljon ollut nyt syksyllä. :))

on tainnut olla, luinhan minä siitäkin ,))))

• menisit
        QuietPlace kirjoitti:

itse sinne ;)(?//¤?

• Ak:n lapio
        menisit kirjoitti:

itse sinne ;)(?//¤?

Ryyppy valeriaanaa ja pussillinen näkkileipää suoristaa rypyt:

• pirpzuzeiccu

Mua alkoi himottaan kalakeitto ihan sikana. Ei varmaan tarvi miettiä huomisia ostoksia kauheesti, ku tiedän jo, mitä teen.. :D

• Meriläinen

Ihana tuoksu, kyllä sä osaat nälän nostaa ainaski tuksuilla:))

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Ihana tuoksu, kyllä sä osaat nälän nostaa ainaski tuksuilla:))

ollu vegelle , kun taikikselle :))

• Meriläinen

varma, mutta kenen matopurkin mä löysin tuolta verannan alta?
        Annoin niille vähän kahvinporoja kun oli niin onnettoman näköisiä ja sitten löysin vesiheinää purkin päälle.

• älä raahaa
        QuietPlace kirjoitti:

noita kahjoja tänne. HTZA:ta ja handee.

• niin se käy. Tai eihä näille kelpaa mikään.

• Meriläinen

peilin ohi kamalaa vauhtia kun sieltä tuijotti.... huh

• Dee_dee

Eikä kanttarellit. Kaikki tanttarallat ovat sensijaan puolestani tervetulleita.

• Meriläinen

En sitten lähde kanttarelli metsään tarantelloja poimimaan :))

• Dee_dee
        Meriläinen kirjoitti:

En sitten lähde kanttarelli metsään tarantelloja poimimaan :))

Olis ihan ookoo, paitti, ettei niitä mettässä?!

• Meriläinen
        Dee_dee kirjoitti:

Olis ihan ookoo, paitti, ettei niitä mettässä?!

kotona ja vie mettään niin sitte niitä on sielläkin, toinen vaihtoehto on mäkkäri, jossa mie en ole käynyt elämäni aikana kun kolme kertaa.

• Dee_dee
        Meriläinen kirjoitti:

kotona ja vie mettään niin sitte niitä on sielläkin, toinen vaihtoehto on mäkkäri, jossa mie en ole käynyt elämäni aikana kun kolme kertaa.

Mäkkärissä. Voipi olla, en minäkään aikoihin käyny roskaruualla herkuttelemassa. Oikeesti ovat herkullisia mössöjä.

Ootkos merellä viettäny Meriläisenä paljonkin aikaa.

• Meriläinen
        Dee_dee kirjoitti:

Mäkkärissä. Voipi olla, en minäkään aikoihin käyny roskaruualla herkuttelemassa. Oikeesti ovat herkullisia mössöjä.

Ootkos merellä viettäny Meriläisenä paljonkin aikaa.

olen saaressa viettänyt erinäisiä pätkiä.
        Meriläinen sellainen vanhan ajan put put meriläinen keskimoottorilla on mun unelma.
        Lapsena sellaisella sain paljon kulkea.

• Dee_dee
        Meriläinen kirjoitti:

olen saaressa viettänyt erinäisiä pätkiä.
        Meriläinen sellainen vanhan ajan put put meriläinen keskimoottorilla on mun unelma.
        Lapsena sellaisella sain paljon kulkea.

Sun galleriassa. Oliskin oivallinen kulkine vesille.

• Meriläinen
        Dee_dee kirjoitti:

Sun galleriassa. Oliskin oivallinen kulkine vesille.

sellaisella sitä lapsena, ja ne isot miehet oli niin turvallisia vaikka oli kovakin myräkkä.
        Unelma vain tai muisto mutta hyvä sellainen.

• kummaan sopii jokainen taatelintallaaja ja tanttaralla, jolla vähänkää on huumorintajua ja joka ei pienestä hätkähdä. Ei kun peremmälle siitä ovensuuta tukkimasta! :)

• Meriläinen

Ei nyt ihan noin tyrkkiä meinasin kaatua.
        Kalasoppaakin jo on luvassa on teillä hyvät palvelut täällä :))

• Meriläinen kirjoitti:

Ei nyt ihan noin tyrkkiä meinasin kaatua.
        Kalasoppaakin jo on luvassa on teillä hyvät palvelut täällä :))

Ja taatusti tulee hyvä soppa, kun on useampi kokki hämmentämässä! :)

• Meriläinen
        norMix kirjoitti:

Ja taatusti tulee hyvä soppa, kun on useampi kokki hämmentämässä! :)

saanks miekin välillä hämmentää?
        jos vähän maistelis sitten että suolaa on:))
        Nimittäin elämän hämmentäjäna mie oon hyvä.

• Ak:n lapio

Tarvittaessa tankilla yli.

• Meriläinen

mä siinä sotisovassani tuun ja tankilla niin kyllä kanssaa lakoo:))

• pirpzuzeiccu

Ei sillä koolla oo niin väliä, tervetuloa kirjottelemaan.

• Meriläinen

kiva nicci piti ihan monta kertaa lukee. Kiitos.

• kelpaa ihan tavallisena pulliaisena..Onneks ei olla kukaan näkyvissä.:))))

Tervetuloa vaan tänne..Jossain olen sun nikkis nähny,mut pää suhisee tyhjää ku muistelen..:)

• Meriläinen

joskus tuolla viiskymppisissä käynyt kylässä ja ehkä huuhaalla, siellä mie piipahtelin yhessä vaiheessa.
        Sitten kyllästyin kun sielläkin paljon ilkeyttä on, niinkun varmaan joka palstalla.
        Ja yleensä nicittömänä.
        Mutta sanon tähän heti perään että on kyllä mukaviakin nicittömiä, olenkin pahoillani heidän puolestaan että jotkut pilaa.
        Ja osaa rekatutkin ilkeitä olla.

• Meriläinen kirjoitti:

joskus tuolla viiskymppisissä käynyt kylässä ja ehkä huuhaalla, siellä mie piipahtelin yhessä vaiheessa.
        Sitten kyllästyin kun sielläkin paljon ilkeyttä on, niinkun varmaan joka palstalla.
        Ja yleensä nicittömänä.
        Mutta sanon tähän heti perään että on kyllä mukaviakin nicittömiä, olenkin pahoillani heidän puolestaan että jotkut pilaa.
        Ja osaa rekatutkin ilkeitä olla.

Siel viiskymppisissähän se olikin..:)) Tuolla huuhaalla en ole koskaan kirjoitellu,ku täällä on sitä ihan tarpeeks...

Eiköhän sitä joka palstalta löydy ne omat kiukkupusikkonsa sun muita..

Muaki muutes harmittaa viattomien nikittömien kirjoittajien kohtalo,ku kaikki sit leimaantuu...:(

• Taisin varmaan jo myöhästyä?Kait mulle jätettiin ees semmonen sukkapuikko? :DD

• Meni vähän yli luvatusta kolmesta kun potut oli vielä niin pieniä, niitä sai kuoria tunnin. Mutta nyt tässä onkin sadanlitran kattilallinen lohikeittoa. En sentään järvestä hakenut, ei noin suuria näin pieni ylös saa.

Ne sukkapuikon näköiset siellä keitossa ovat ruotoja, ne voi pinota tuohon lattialla olevaan sankoon uusiokäyttöä varten.

*levittää lifen pitkälle pöydälle ruutuliinan ja keittokulhot.*

Tehkääpä hyvin, Meriläisen maihinnousun kunniaksi sitten skoolataan.

• Meriläinen

siis tää on parempaa kun elävissä kuvissa.
        Ihanaa, mitähän sitä huomenna keksis että pääsis näin hyvä ruokapöydän ääreen.

• pirpzuzeiccu

Namskis namskis.. *tohkeissaan rynnii jonon ohi kyynärpäätaktiikalla* :P

• Puhurix

kuulostaa oikein hyvältä. Mulla elämäntapa on työ, mistä mä nautin, rock, klassinen musiikki ja ylipäätään vähän kaikki musiikki, luonto, eläimet ja mökkeily.

• Meriläinen

on ehdoton juttu, mulla kans melkein maku vaihtelee tunnemaailman kera.
        Joo ja työ on kans tärkeää, tänään oli vapaa ja huomenna saa taas mennä.
        Tää on ollut ihan hauska päivä täällä.

• Meriläinen

teitä kaikkia tästä päivästä.
      Otan mahan vireeni ja käyn peerräisille.
      Kone tökkii niin pahasti ja en viitti hermojani sen takia menettää, joten sammutan sen.
      Kiitos ja näkemisiin.

• mukavasta aloituksesta..:)

• sillä voi antaa piiskaa tarpeen tullen.

Mulla on hoikat nilkat ja siltikin kannatan omaa varttani. Pilkettä silmään ja siitä se lähtee;)

Tuttu viiskymppisistä, sinä.

• Yxitypy

Piti kyllä tarkistaa pari kertaa, että millähän palstalla olen, kun näin sun nikkis :=))

Kyllä sinä tään palstan elämäntyylin huomaat, kun enintään parisen viikkoa aktiivisesti seuraat juttuja.
      Jutut kyllä saattaa alkaa huumorilla, mutta jutun edetessä ei paljon sanoja säästellä.
      Tosin tämä menettely on tuttua kyllä monella muullakin palstalla, kuten varmaan tiedätkin :=))

• pelottelemaan reipasta tulijaa :)) Otahan tuosta sinäkin kalakeittokuppi ja skoolataan Meriläiselle, rohkealle suomalaiselle. Mukava tänne on uusia tuuliakin saada välillä *ojentaa keittokupin*

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

pelottelemaan reipasta tulijaa :)) Otahan tuosta sinäkin kalakeittokuppi ja skoolataan Meriläiselle, rohkealle suomalaiselle. Mukava tänne on uusia tuuliakin saada välillä *ojentaa keittokupin*

muuten pelotellut, mutta tiijän ettei Meriläinen vähästä hätkähdä. Oikeestaan sen mielenkiinto vaan kasvaa tuosta mun kommentista :=))

Kyllä olis tosiaan kiva saada uusia kirjoittajia tänne.
        Kun käy väliin katsomassa täällä olevia avauksia, tietää jo melkein, millaisia kommentteja kenenkin avaajan ketjussa on.

Hyvää on tää sun kalasoppa. Tehty ihan selvästi Perämeren lohesta *skool*

• Yxitypy kirjoitti:

muuten pelotellut, mutta tiijän ettei Meriläinen vähästä hätkähdä. Oikeestaan sen mielenkiinto vaan kasvaa tuosta mun kommentista :=))

Kyllä olis tosiaan kiva saada uusia kirjoittajia tänne.
        Kun käy väliin katsomassa täällä olevia avauksia, tietää jo melkein, millaisia kommentteja kenenkin avaajan ketjussa on.

Hyvää on tää sun kalasoppa. Tehty ihan selvästi Perämeren lohesta *skool*

perämeren lohesta tietty, niistä tulee maukkainta :)

Huomenta.

• Meriläinen

Täällä on jo ollut ihan mukava käyskennellä, ja muutama puolituttukin tullut vastaan.
        Varmaankin tulen parveilemaan täälläkin, kun "kotosalla" kyllästyttää.

• Yxitypy
        Meriläinen kirjoitti:

Täällä on jo ollut ihan mukava käyskennellä, ja muutama puolituttukin tullut vastaan.
        Varmaankin tulen parveilemaan täälläkin, kun "kotosalla" kyllästyttää.

jonkun palstan tunnet kodiksesi?
        Mulla ei enää ole kotia millään palstalla. Ei kulkuri kotia kaipaa. Vain iltatähden :=))

• Meriläinen
        Yxitypy kirjoitti:

jonkun palstan tunnet kodiksesi?
        Mulla ei enää ole kotia millään palstalla. Ei kulkuri kotia kaipaa. Vain iltatähden :=))

Koti on siellä missä sydän on, ja koska se kulkee mukana niin nyt se on täällä.
        Siis sydän kulkee, no joo.

• paapuuri

Kyllä me tavalliset tanttarallat saadaan täällä kirjoittaa, joku lupasi minullekin ;))

• Meriläinen

on tullut.
        Oot sie sitten käynyt täällä jo ennen minuu, vai. "Heristää sormea"

• Dorodea

ihan hyvät tavat, kyllä noilla täällä juttuun tulee :D

• Meriläinen

tapani tulette tuntemaan :))

• sillä tyylillä

väliä ole minkälainen, kunhan vain elää tyylillä.

Mun tyylinä on aina ollut luonto, henkisyys ja mietiskely mieluiten yksin. Huumorin kanssa olen ollut varovaisempi, sitä kun ei kovinkaan moni huumoriksi ymmärrä.

• Meriläinen

on toi henkisyyskin tuttujuttu ja mietiskely.
        Ne pitää maantasalla tässä elämässä, ja etenkin ihmisten keskellä työssä.
        Suurimman osan vapaa-aikaa olen yksinäni, eli täällä teidän seurassa.
        Hiljaista on nytkin ympärillä, vain tämän koneen hurina kuuluu ja ulkoa tulevat äänet.
        Huumori on sitten yksi järjissäni pitävä juttu, eikä mua oikeesti aina tajuta elämässä.
        Monesti heitän huumorilla jotain ja siihen aletaan selittämään päälle vaikka mitä, ne ottaa mut tosissaan. Mutta väliäkö sillä koska minä hymyilen sisäänpäin.
        Ja henkisyys sekä huumori kuuluu mun mielestä yhteen. Joskus jopa kahteen kun vastaan tulee samoin ajatteleva ihminen. Onneksi niitäkin on.

• sitä työtään
        Meriläinen kirjoitti:

on toi henkisyyskin tuttujuttu ja mietiskely.
        Ne pitää maantasalla tässä elämässä, ja etenkin ihmisten keskellä työssä.
        Suurimman osan vapaa-aikaa olen yksinäni, eli täällä teidän seurassa.
        Hiljaista on nytkin ympärillä, vain tämän koneen hurina kuuluu ja ulkoa tulevat äänet.
        Huumori on sitten yksi järjissäni pitävä juttu, eikä mua oikeesti aina tajuta elämässä.
        Monesti heitän huumorilla jotain ja siihen aletaan selittämään päälle vaikka mitä, ne ottaa mut tosissaan. Mutta väliäkö sillä koska minä hymyilen sisäänpäin.
        Ja henkisyys sekä huumori kuuluu mun mielestä yhteen. Joskus jopa kahteen kun vastaan tulee samoin ajatteleva ihminen. Onneksi niitäkin on.

joutuu todella tekemään, mutta siinäkin olen viime vuodet pyrkinyt omaan rauhaan, jos ei muuten niin luureista musiikkia kuunnellen.

Epäilen että toisissa oloissa minusta olisi voinut tulla kelpo zen-munkki.

• Meriläinen
        sitä työtään kirjoitti:

joutuu todella tekemään, mutta siinäkin olen viime vuodet pyrkinyt omaan rauhaan, jos ei muuten niin luureista musiikkia kuunnellen.

Epäilen että toisissa oloissa minusta olisi voinut tulla kelpo zen-munkki.

sopis mulle aina silloin tällöin.
        Kun joku mättää ja takapuolta painaa, mietin usein silloin että menen tonne koivun juureen istumaan enkä nouse ikinä ylös. Kuuntelen kun juuret kasvaa maahan.
        Se on sellaine joku juttu, systeri aina nauraa: "Meetkös taas koivun juurelle istumaan?"

• Meriläinen kirjoitti:

sopis mulle aina silloin tällöin.
        Kun joku mättää ja takapuolta painaa, mietin usein silloin että menen tonne koivun juureen istumaan enkä nouse ikinä ylös. Kuuntelen kun juuret kasvaa maahan.
        Se on sellaine joku juttu, systeri aina nauraa: "Meetkös taas koivun juurelle istumaan?"

niitä puita halataankin..Antaa kuulemma energiaa..:)

• Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

niitä puita halataankin..Antaa kuulemma energiaa..:)

on kaikkialla, kaikki myös me ihmiset ollaan silkkaa energiaa, vaikka ei sitä uskois niinä päivinä kun on siipi maassa.
        Voisin jos vähän aikaa miettisin kirjoittaa tästä aiheesta tunnin, mutta en viitsi kyllästyttää teitä. Se on nimittäin aihe luonnon lisäksi mistä löytyisi ajatuksia.
        Mutta pysytään huumori puolella, niin en taas joudu kuulemaan kuinka tylsä olen niinkuin kävi viiskymmppisissä.

• Meriläinen kirjoitti:

on kaikkialla, kaikki myös me ihmiset ollaan silkkaa energiaa, vaikka ei sitä uskois niinä päivinä kun on siipi maassa.
        Voisin jos vähän aikaa miettisin kirjoittaa tästä aiheesta tunnin, mutta en viitsi kyllästyttää teitä. Se on nimittäin aihe luonnon lisäksi mistä löytyisi ajatuksia.
        Mutta pysytään huumori puolella, niin en taas joudu kuulemaan kuinka tylsä olen niinkuin kävi viiskymmppisissä.

ovat tosi mielenkiintosia juttuja...Harmi vaan,ettei niitä kaikki ymmärrä...

• Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

ovat tosi mielenkiintosia juttuja...Harmi vaan,ettei niitä kaikki ymmärrä...

miekään kaikkea ymmärrä tässä nykymaailmassa, en todellakaan, tai kaikkia.
        Onneks ei tarviikaan.
        Täähän on hupia suurelta osin tää palstailu joskin tulee kyllä otettua osaa joihinkin vakavampiinkin juttuihin joskua.
        Mutta paljon jätän täysin huomiotta ketjuja jotka ei kiinnosta, mitäpä niihin sanomaan ja typerää olis valittaakaan koska jokaisella on omat mieltymykset.
        Täällä on vaan paljon, siis palstoilla muillakin, ihmisiä jotka valittaa heti jos on erilaisia ajatuksia.

• Masse-setä

Jos osaisi keittää porkkanoita ilman pohjaanpalamisen vaaraa.
      Elämäntyyli pitäisi olla mahdollisesti sellainen, että yksinhuoltajaiskällä olisi pari kolme miljoonaa ja hän olisi hieman kipeänä.
      Mikään pajunvarsi ei tarvitsisi olla. Muttei kuitenkaan mikään painonnostaja tai keihäänheittäjä.

• Meriläinen

meni porkkanat ihan keittämättä, joten vaaraa ei ollut. Raakana paree.
        Itseni yksinhuoltajana rahat riittää, miten kuten. Lainaa ei kuiteskaan tarve.
        Muuten kattelen kun toiset nostaa ja heittää, tai kattoisin jos ois joku kiinostus nyt.

• jiweXXX

elämäntyyli? hoikka kaunis ja nuari :=)
      mää olemas kaikkeenoita jos pois lasketaan kaunis :=)
      ja noo jos ei sitä nuorta lasketa tjn
      nojaa mä mikää heinäseiwäskää ole tjn
      eli täytän kaikki riteerit että sowin tänne palstalle "repee"
      tietenkää kaikki ei ole aina samaa mieltä munkaa?
      ja siitä mä ole ain ihmetelly et miksei ko mää ole ain oikees :=)

• oli kyllä päivän hupaisin viesti..:DDD

• Meriläinen

myös sinulle.
        Ja kun tuota sinun listaasi luin niin totean vain: mie ja, mie ja, nimittäin olen oikeassa sekä tunnun hyvinkin sopivan tänne.
        Tämä on ollut oikein mukavaa tutustua tähän palstaan, koska täällä on kaikki minun puoleni ja niitä on todellakin monta.
        Jokaisesta olen löytänyt itseni, ihanaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3761
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      152
      2337
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1947
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      17
      1417
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1376
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      109
      1327
    7. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1280
    8. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1265
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1191
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      63