parkkipaikalla kävi muutama puolalainen tai tsekki ottamassa valokuvia, yhdestä hondasta joka on ihan uusi ja toinen oli farkku skoda octavia? Onko tiedossa että autot lähtee kokonaan vai pelkästään rekkarit? PS. jään mielenkiinnolla odottelemaan, josko tulis pesäpallomailalle käyttöä : )
Pitäisikö huolestua?
kun meidän
2
586
Vastaukset
- hj
sellaisia väripanoksia ampuva. Pääset ampumaan suoraan kodin ikkunasta tai katolta tai jopa vaikka puusta! Et jää kiinni jos olet ovela. muuten saat mukavat sakot pahoinpitelystä.
Kannattaa seurata tarkkaan nyt mitä parkkipaikalla oikein tapahtuu, on nimittäin hyvin mahdollista että lähtevät auto/auton osat kävelemään.- epäilyttävään
Toki kannattaa kiinnittää huomiota jos parkkipaikalla alkaa pyörimään epämääräistä porukkaa tai epämääräisiä autoja outoon aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267