Kaverini sanoo mulle et sen iskä omistaa vr:n rautateiden firman ja tienaa 3,5 milj e vuodessa jota minä en v****a usko! Ja sen kaveritki sanoo et sen iskä tienaa sen verran. Niin joten sanokaa onko toi mahdollista?
Kertokaa nyt totuus
6
523
Vastaukset
- joo!
Tottahan se on, rikas faija kaverillas.
- isä ei omista edes
konduktöörin vaattensa. Tarkistappas mistä lyhenne VR tulee.
- ALOITTAJA
Tarkennus siis se omistaa jonku jännän firman joka tekee rautateitä kuulemma ja sitten jonku laskettelurinteen mutta onko silti mahdollista tienata ton verran? 3,5milj oli sil suurin palkka vuodes
ALOITTAJA kirjoitti:
Tarkennus siis se omistaa jonku jännän firman joka tekee rautateitä kuulemma ja sitten jonku laskettelurinteen mutta onko silti mahdollista tienata ton verran? 3,5milj oli sil suurin palkka vuodes
Tulot selviävät näin:
Lähetä tekstiviesti numeroon: 16400
vero etunimi sukunimi paikkakunta
- alunber
Minä sen puljun sille ukolle viime kuussa myun.
- destialle meni
Jos kaverisi isän nimi on Veli, niin totta taitaa puhua, tulot taitaa olla kyllä osittain myyntivoittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814462
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693181Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main222508Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682429- 1622407
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome572304Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522042